gkarako Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Απο τον Ιουλιο μεχρι τωρα το εχω παει στο service ηδη 2φορες οπου και αλλαξαν την πλακετα, σημερα μου δημιουργει ξανα το ιδιο θεμα. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι εαν υπαρχει περιπτωση να μου δωσουν πιστωτικο στην τιμη αγορας του κινητου (250 ευρω) ωστε να αγορασω αλλη συσκευη απο αυτους, το κινητο μου ειναι εντος εγγυησης και εχει την ασφαλεια που εδεινε τοτε η βοντα. Πως πρεπει να χειριστω το θεμα?
Fulgore Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Πας απο το καταστημα και ζητας επιστροφη χρηματων(ή αν θες πιστωτικο)επειδη σαν πελατης δεν εισαι υποχρεωμενος να εισαι καθε τρεις και λιγο χωρις κινητο,ουτε ειναι σωστο μεσα σε λιγους μηνες να εχει βγαλει 3 φορες το ιδιο προβλημα. Αν σου αρχισουν τα γνωστα μα μου σου ξου,μπορεις να μιλησεις με την ΓΓΚ και τον συνηγορο. 1
gkarako Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Ευχαριστω πολυ για την απαντηση, πηγα στο καταστημα (τουμπας ) και τα παιδια εκει ηταν ιδιαιτερα εξυπηρετικοι περιμενω την απαντηση απο πιο πανω για πιστωτικο η αντικατασταση, θα δω τι με βολευει καλυτερα.
chios Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Πάρε πιστωτικό, και μην ξανά αγοράσεις σαβουρες.
SeNNinhA Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Γιατι πιστωτικο; Παρε τα χρηματα σου πισω βαλε και κατι ακομη και παρε κατι πιο σοβαρο απο SkroutZ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα