Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε

Τραβώντας με φιλμ, που έχει ευρύτερο δυναμικό πεδίο, το δυναμικό αυτό πεδίο συμπιέζεται από τα 12-14 στοπ της πραγματικότητας στα 5-6 στοπ του αρνητικού

Ειχε, καποτε. Παει αυτο το πουλακι πεταξε. Η "πραγματικοτητα" δεν εχει 14 στοπ, αν εννοεις το ανθρωπινο ματι εχει 15 ταυτοχρονα(βλεποντας μια σκηνη) . Οσο για το οτι το φιλμ συμπεριφερεται καλυτερα στις σκιες και οτι ειναι γραμμικο, μια εικονα χιλιες λεξεις

dynamic-range-tfcn-film-1.gif

Και μιλαμε για καμερα με λιγοτερα απο 12 stop DR, ουτε καν τους καινούργιους αισθητηρες της RED . Για να τελειωσει το θεμα, καλυτερα να λετε οτι το φιλμ ειναι "οργανικο", εχει "αλλη" αισθηση, εχει "χαρακτηρα", ειναι πιο "ρομαντικο" η οτιδηποτε αλλο μπαινει εντος εισαγωγικων και δεν μετριέται τελως παντων, γιατι στα νουμερα δεν υπερισχυει πουθενα. Το συμπερασμα ειναι ενα κατηγορηματικα:

ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ

Επεξ/σία από Ablaoublas_542
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Ablaoublas_542 είπε

Ειχε, καποτε. Παει αυτο το πουλακι πεταξε. Η "πραγματικοτητα" δεν εχει 14 στοπ, αν εννοεις το ανθρωπινο ματι εχει 15 ταυτοχρονα(βλεποντας μια σκηνη) . Οσο για το οτι το φιλμ συμπεριφερεται καλυτερα στις σκιες και οτι ειναι γραμμικο, μια εικονα χιλιες λεξεις

dynamic-range-tfcn-film-1.gif

Και μιλαμε για καμερα με λιγοτερα απο 12 stop DR, ουτε καν τους καινούργιους αισθητηρες της RED . Για να τελειωσει το θεμα, καλυτερα να λετε οτι το φιλμ ειναι "οργανικο", εχει "αλλη" αισθηση, εχει "χαρακτηρα", ειναι πιο "ρομαντικο" η οτιδηποτε αλλο μπαινει εντος εισαγωγικων και δεν μετριέται τελως παντων, γιατι στα νουμερα δεν υπερισχυει πουθενα. Το συμπερασμα ειναι ενα κατηγορηματικα:

ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ

Το ανθρώπινο μάτι καταρχήν βλέπει με εύρος αντίθεσης που φτάνει τα 20 στοπ, κάθε άλλο τεχνικό μέσο είναι συμβιβασμός ως προς αυτό. Το σχεδιάγραμμα που έβαλες μας δείχνει την συνολική αντίθεση σε φως και όχι ανά χρώμα RGB. Πράγματι οι ψηφιακοί αισθητήρες έχουν φτάσει αυτήν την αντίθεση αλλά με βαρύ τίμημα στην χρωματική ακρίβεια όταν η αντίθεση ξεπεράσει τα 10 στοπ. Τα φιλμ από την άλλη, ακόμα και σε μεγάλους χρόνους έκθεσης όπου εμφανίζεται το σφάλμα αμοιβαιότητας, το μόνο που χάνουν είναι η ευαισθησία τους και όχι η χρωματική τους ακρίβεια.  

Επεξ/σία από fotoalexandros
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε

Το ανθρώπινο μάτι καταρχήν βλέπει με εύρος αντίθεσης που φτάνει τα 20 στοπ, κάθε άλλο τεχνικό μέσο είναι συμβιβασμός ως προς αυτό. Το σχεδιάγραμμα που έβαλες μας δείχνει την συνολική αντίθεση σε φως και όχι ανά χρώμα RGB. Πράγματι οι ψηφιακοί αισθητήρες έχουν φτάσει αυτήν την αντίθεση αλλά με βαρύ τίμημα στην χρωματική ακρίβεια όταν η αντίθεση ξεπεράσει τα 10 στοπ. Τα φιλμ από την άλλη, ακόμα και σε μεγάλους χρόνους έκθεσης όπου εμφανίζεται το σφάλμα αμοιβαιότητας, το μόνο που χάνουν είναι η ευαισθησία τους και όχι η χρωματική τους ακρίβεια.  

Δεν φτανει τα 20 στοπ ανα πασα στιγμη. 10 περιπου στοπ ακαριαια, επιτρεποντας μικρη ( imperceptible) περιοδο προσαρμογης, αν και δεν υπαρχει concrete αριθμος οσα εχω διαβασει τείνουν στα 15 στοπ και επεκτεινεται στα >20 κανοντας compositing των εικονων που συνεχως βλεπεις. Οπως δεν ειναι σωστο να λες πως εχοντας εναν ψηφιακο αισθητηρα με 14 στοπ dr και κανοντας bracket 3 εικονες - +1 EV ξαφνικα εχει 16 στοπ dr, ετσι δεν ειναι σωστο και να λεμε οτι βλεπουμε ανα πασα στιγμη 20 στοπ. Mind you, αν συμπεριλαβουμε το οτι ανοιγει-κλεινει η κορη, τις συνεχεις μικροκινησεις του ματιου και την επεξεργασια του εγκεφαλου, τοτε ξεφευγουμε απο το "ανα πασα στιγμη" και παμε σε τρελα νουμερα DR.

https://www.cambridgeincolour.com/tutorials/cameras-vs-human-eye.htm#sensitivity

Ε προφανως για intensity θα μιλησουμε γενικα, το ματι κανει ανιχνευση κοντραστ και σε σκοτεινες συνθηκες δεν αναγνωριζει χρωματα. Βαλε καμια πηγη-διαγραμμα που να δειχνει ομως την χρωματικη ακριβεια του φιλμ/ψηφιακου να μην μιλαμε στον αερα🙂

Υ.Γ. Η οθονη εχει 8 στοπ DR, αντε 10 αν ειναι επαγγελματικη, αρα τι ακριβως προσπαθεις να αποδειξεις πηγαινοντας την κουβεντα εκει? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Γιατί αν τραβήξεις τα πλάνα με φιλμ, όση ψηφιακή επεξεργασία και ψηφιακή προβολή κι αν υπάρξει, η εικόνα θα έχει άλλη υφή. Αν δεν υπήρχε διαφορά, θα τραβούσαν κατευθείαν με ψηφιακή και δεν θα έμπλεκαν με φιλμ.

αυτο ειναι αντιφαση. εφοσων το ψηφιακο φιλμ εχει κακη ποιοτητα, η μετατροπη του αναλογικου σε αυτο θα δινει αναποφευκτα το ιδιο κατωτερο αποτελεσμα. ειναι σαν να βγαζεις φωτογραφια εναν πινακα και να λες οτι ειναι το ιδιο πραμα. δεν ειναι ομως.

γιαυτο αλλωστε ο μιστερ Νολαν διαφημιζε τις ταινιες του σε σινεμαδες με προβολεις αναλογικου φιλμ προκειμενου να δωσουν την "πληρη εμπειρια". ποτε δεν ειπε τραβαω σε φιλμ για να φαινεται καλυτερα η ταινια στον ψηφιακο προβολεα.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Ωραία διαφήμιση. 

16 ώρες πριν, mants118 είπε

θα μπορούσαν να βάλουν και μερικές σκηνές σούπερ slow motion με το XZ1/XZ2/XZ3!!! 😛

Από 3 κομμάτια δεν πούλησαν αυτά; Τα πήρε η ίδια;

Δημοσ.

Με οτι και να γυρισεις μια ταινια,  με την καλυτερη καμερα του κοσμου ή την χειροτερη, αν δεν εχεις ηθοποιους,  σεναριο,  σκηνοθετικη αποψη,  μονταζ κτλ.  παλι χαλια θα ναι...  Ας εχεις και μεγαλο budget,  ας εχεις και red,  και arri... 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, KilliK είπε

αυτο ειναι αντιφαση. εφοσων το ψηφιακο φιλμ εχει κακη ποιοτητα, η μετατροπη του αναλογικου σε αυτο θα δινει αναποφευκτα το ιδιο κατωτερο αποτελεσμα. ειναι σαν να βγαζεις φωτογραφια εναν πινακα και να λες οτι ειναι το ιδιο πραμα. δεν ειναι ομως.

γιαυτο αλλωστε ο μιστερ Νολαν διαφημιζε τις ταινιες του σε σινεμαδες με προβολεις αναλογικου φιλμ προκειμενου να δωσουν την "πληρη εμπειρια". ποτε δεν ειπε τραβαω σε φιλμ για να φαινεται καλυτερα η ταινια στον ψηφιακο προβολεα.

 

Τα αρχικά χρώματα που αποτυπώθηκαν στο φιλμ παραμένουν ακόμα και στην ψηφιακή μετατροπή, παρά την όποια αλλοίωση. Αν τραβάς ένα πλάνο εξ αρχής με ψηφιακή κάμερα, τα χρώματα θα αποτυπωθούν με διαφορετικό τρόπο. Τέσπα, δες το ποστ του fotoalexandros που αναλύει επακριβώς τη διαφορά.

Και δεν είπα ότι φαίνεται καλύτερα στον ψηφιακό προβολέα, συνεπώς δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο που το αναφέρεις. Είπα ότι ακόμα και αν προβληθεί από ψηφιακό προβολέα, μια ταινία που γυρίστηκε σε φιλμ θα έχει καλύτερη και φυσικότερη απόδοση χρωμάτων απ' ότι μια ταινία που γυρίστηκε με ψηφιακή κάμερα. Και αναγκαστικά θα προβάλλεται ψηφιακά αφού οι περισσότεροι κινηματογράφοι παγκοσμίως προβάλλουν με ψηφιακούς προτζέκτορες πλεον.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, KilliK said:

αυτο ειναι αντιφαση. εφοσων το ψηφιακο φιλμ εχει κακη ποιοτητα, η μετατροπη του αναλογικου σε αυτο θα δινει αναποφευκτα το ιδιο κατωτερο αποτελεσμα. ειναι σαν να βγαζεις φωτογραφια εναν πινακα και να λες οτι ειναι το ιδιο πραμα. δεν ειναι ομως.

γιαυτο αλλωστε ο μιστερ Νολαν διαφημιζε τις ταινιες του σε σινεμαδες με προβολεις αναλογικου φιλμ προκειμενου να δωσουν την "πληρη εμπειρια". ποτε δεν ειπε τραβαω σε φιλμ για να φαινεται καλυτερα η ταινια στον ψηφιακο προβολεα.

Δεν πάει έτσι το πράγμα. Κάποτε είχαμε την επιλογή μεταξύ, φιλμ και scan στα 720x576 ή λήψη με Digital Beta, επίσης στα 720x576. Η διαφορά ήταν χαώδης. Κάτι τέτοιο ισχύει και σήμερα αλλά με πολύ μικρότερη διαφορά. Συνεχίζει όμως να διαφέρει. Όχι απαραίτητα καλύτερο-χειρότερο αλλά σίγουρα διαφορετικό.

Επεξ/σία από CheOnWeb

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...