laradoomed123 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, decentintocerberon είπε η συσκευή με την οποία σάρωσες το φιλμ λειτουργεί με την ίδια αρχή πάνω κάτω που λειτουργούν και οι ψηφιακές φωτογραφικές. Το να λες ότι έβαλες μια σάρωση φιλμ δίπλα σε αρχείο φωτογραφίας (raw) που παρήγαγε ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και να γελάς θα πρεπε να σε προβληματίζει. Τι να με προβληματίζει φίλε μου, αυτό που έχω δει πάμπολες φορές μπροστά στα μάτια μου; Εσύ προβληματίστηκες μήπως για το πόσα στάδια προηγούνται της ψηφιοποίησης του φιλμ και ότι η διαδικασία δημιουργίας της φωτογραφίας είναι η νύχτα με τη μέρα σε σχέση με μια ψηφιακή; ´Η νομίζεις ότι το μόνο στάδιο που έχει καθοριστική σημασία στο αποτέλεσμα είναι το τελικό; Αλήθεια, προσωπική εμπειρία έχεις πάνω στο θέμα; ´Εχεις δει σωστά σκαναρισμένο portra 120 με κανα hs1800 ή κανα 9000ed να σου βγουν τα μάτια έξω;
freegr Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μπορείς να γυρίσεις ταινία και με λιγότερες απαιτήσεις και πολύ χαμηλότερο προυπολογισμό και να είναι τέλεια νομίζω...
TechnoState Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, laradoomed123 είπε Ποιος ansel adams φίλε μου, στο σήμερα αναφέρομαι όχι στο τι γινόταν πριν 80 χρόνια. Προφανώς για να τα γράφεις αυτά είσαι εντελώς άσχετος με το τι συμβαίνει στην καλλιτεχνική φωτογραφία σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεν είναι κακό αυτό αλλά μην γράφεις για αυτό γιατί εκτίθεσαι. Την επόμενη φορά που θα βρεθείς έξω από κάποιο μεγάλο φεστιβάλ φωτογραφίας ή κάποιο μουσείο σύγχρονης τέχνης (στα έργα τελευταίας δεκαετίας προφανώς στο μουσείο) κάνε τον κόπο να μπεις μέσα να δεις τι γίνεται και έλα και ξαναγράψε μας.. φαντάζομαι, όταν αναφέρεις καλλιτεχνική δεν θα εννοείς τον Σκουλό, αλλά μάλλον αναφέρεσαι σε κάτι Magnum Photographers (όποιος καταφέρει να μπει ανήκει στο πάνθεον του είδους για εμένα - συμμετέχουμε με έναν Ελληνα νομίζω - γνωρίζοντας τον σε ένα tedX εμεινα εντυπωσιασμένος) Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2018 από TechnoState
Pokemon640 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, freegr είπε Μπορείς να γυρίσεις ταινία και με λιγότερες απαιτήσεις και πολύ χαμηλότερο προυπολογισμό και να είναι τέλεια νομίζω... Στην υπόθεση ναι, αλλά δεν θα την ευχαριστηθώ, η DSLR όσο τέλεια και να είναι, "χάνει" στο detail έναντι μιας Arri/Red/Sony η ακόμη καλύτερα μιας 35mm film της Panavision. Θα συμφωνήσω με τους άλλους, LOtR (film) Vs Hobbit (Digital). Το φίλμ έχει μέλλον ακόμη. Απλά δεν το προτιμούν μερικοί λόγω υψηλού κόστους.
oratotis Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Ειμαι θεατης, θα τολμουσα να πω κινηματογραφοφιλος πολλα πολλα χρονια τωρα. Λατρης της τεχνολογιας επισης. Οταν ηθελα και θελω να δω μια ταινια ποτε εως σημερα δεν εχω ψαξει να δω απο πριν τη μεθοδο και τα μεσα που χρησιμοποιηθηκαν για τη παραγωγη της. Βυθιζομαι στο καθισμα μου και ελπιζω η ταινια να με συνεπαρει με το θεμα, την εικονα και την ερμηνεια των πρωταγωνιστων της. Αν μιλαμε για documentaries τοτε η χρηση συγχρονων τεχνολογικων μεσων παραγωγης ειναι κατι που μετραει! 3 1
chris_g92 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Η ταινία δεν βλεπονταν. Όχι από την εικόνα της αλλά από το σενάριο της 😛. Σαν εικόνα μια χαρά ήταν γυρισμένη.
awhite Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Αν… διατηρήσεις ορισμένους κανόνες σχετικά με την έκθεση και το χρώμα, μπορείς να τραβήξεις πραγματικά όμορφες, μνημειώδεις εικόνες μαζί της Με λίγα λόγια ποτέ κανένας. Έχουν στο μυαλό τους τόσα πράγματα. Αν ειναι να προσέχουν και στα απλά τεχνικά τόσο πολύ γιατι η κάμερα ειναι πρακτικά αδύναμη... όλες οι ταινίες θα είναι τεχνικά κάπως οκ και χάλια σε όλους τους άλλους τομείς. Σημείωση: Για μικρού μήκους το συζητάμε αλλα γίνονται και με φθηνότερες.
CheOnWeb Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Το να κάνεις ταινία με φθηνές κάμερες, έχει νόημα όταν δεν υπάρχει budget, οπότε θα χρησιμοποιήσεις και φθηνούς φακούς, φθηνά φώτα, φθηνά μακινιστικά κλπ. Αν είναι να βάζεις πανάκριβους φακούς, φώτα και γενικά εξοπλισμό επιπέδου 35mm, τι νόημα έχει να πάρεις φθηνή κάμερα; Για να κάνεις μια μικρή οικονομία στο βασικότερο μέσο παραγωγής (κάμερα);
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, oratotis είπε θα τολμουσα να πω να κατι που δεν λεμε συχνα. "θα τολμουσα να πω" μπραβο ολοι αυτοχριστηκαμε σινεφιλ, ειδημονες, φωτογραφοι, σκηνοθετες, φωτιστες, εικονοληπτες, μοντερ, youtuber, cinematographers, πουτς μουτς και κλαϊν μαϊν. Πεταμε και δυο τσιτατα ειναι ολα φως και τελος. Κανενα κακο απο την μια, η τεχνολογια προχωρα. Ο καθενας χρησιμοποιει οτι εχει η οτι αντεχει η τσεπη του. Κανενα καλο απο την αλλη καθως φωτογραφια και βιντεογραφηση γιναν αχταρμας με τις dslr οπως παλαιοτερα οι ηλεκτρολογοι με τους ηλεκτρονικους στις εγκαταστασεις κεραιων και συναγερμων. Το εγχειρημα της Sony ωστοσο δεν φανταζει καθολου εντυπωσιακο οπως λεει το αρθρο οταν το Youtube βρωμαει μικρου μηκους με Canon 550D (τυχαιο παραδειγμα και τυχαια μαρκα legacy μηχανης χαμηλων δυνατοτητων με χειροκινητο focus). Αν ο καθε ενας καθεται και περιμενει το νεο μοντελο για να κανει κατι καλυτερο την κατσαμε! Σε ενα χονδρικο παραδειγμα, το rig η οπως λεγεται της φωτο, λογικα, με οσα συμπραγκαλα εχει πανω, ακουμπα και ισως ξεπερνα το κοστος μιας cinema καμερας που τα ενσωματωνει σαν στανταρ...
Undertaker25 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Ablaoublas_542 είπε Το LotR αν και γυρίστηκε σε 35m., σκαναριστηκε ψηφιακα για να προστεθουν τα CGI και να γινει το color grading και μετα ξανατυπωθηκε σε 35mm.. Το ξέρω. Σημασία έχει ότι γυρίστηκε σε φιλμ και ακόμα κι έτσι έχει τεράστια διαφορά από την ψηφιακή. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2018 από Undertaker25 2
james01gr Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 δεν είμαι ούτε φανατικός με τις ταινίες(σικ όρος πλέον σωστά;) και τον τρόπο που γυρίστηκαν, απλά τις απολαμβάνω. αλλά μια ερώτηση. πως μπορείς να γυρίσεις σε φιλμ ταινία που έχει 3000 ειδικά εφέ, γυρισμένα σε πράσινα δωμάτια και μετά να το επεξεργαστείς; το θέμα είναι πως πολλές ταινίες πλέον επεξεργάζονται μετά και με τα χρώματα γίνονται διάφορα το φιλμ είναι μαγεία, το καταλαβαίνω, είναι κάτι χειροπιαστό. εάν δεν ξέρεις να χειριστείς την κάμερα στο φιλμ η ταινία καταστρέφεται. όταν την γυρίζεις ψηφιακά είναι άλλο πράμα
Undertaker25 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, KilliK είπε Πως ακριβως την κρατανε ζωντανη οταν στις ταινιες τους το post production, διανομη και προβολη γινεται με ψηφιακο τροπο; 😒 Γιατί αν τραβήξεις τα πλάνα με φιλμ, όση ψηφιακή επεξεργασία και ψηφιακή προβολή κι αν υπάρξει, η εικόνα θα έχει άλλη υφή. Αν δεν υπήρχε διαφορά, θα τραβούσαν κατευθείαν με ψηφιακή και δεν θα έμπλεκαν με φιλμ. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Τραβώντας με φιλμ, που έχει ευρύτερο δυναμικό πεδίο, το δυναμικό αυτό πεδίο συμπιέζεται από τα 12-14 στοπ της πραγματικότητας στα 5-6 στοπ του αρνητικού. Αυτό στην συνέχεια είναι εύκολο να σκαναριστεί καθώς είναι πλέον μέσα στην δυναμική περιοχή του ψηφιακού αισθητήρα ενός σκάνερ. Ετσι έχεις τα πλεονεκτήματα και των δυο κόσμων: καλύτερη ποιότητα εικόνας με σταθερότητα στα αντίγραφα και δυνατότητες επεξεργασίας. Μπορεί κι ένας ψηφιακός αισθητήρας να φτάσει αυτό το δυναμικό εύρος, αλλά δεν το κάνει γραμμικά όπως το φιλμ που ως αναλογικό μέσο δεν χρειάζεται κυκλώματα ενίσχυσης, αλλά λογαριθμικά και με χρωματική απώλεια και θόρυβο στα σκοτεινά πλάνα. Αυτό παρουσιάζεται ως ''χρωματική άποψη'' για να μπαλώσουν τα αμπάλωτα.
nero62 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 το μάτι του σκηνοθέτη κάνει την ταινία και όχι οι κάμερες... όταν έχουμε τον συνδυασμό και των 2 τότε έχουμε το απόλυτο αποτέλεσμα (λέγε με Spielberg etc).... Αλλά ΚΥΡΙΩΣ έχει να κάνει το μάτι του σκηνοθέτη. Η α7 είναι ΚΤΗΝΟΣ κάμερα και το θεωρώ μεγάλη βλακεία να θεωρούμε χαμηλού μπάτζετ ταινία εξαιτίας των καμερών που χρησιμοποιούνται αν και εδώ μιλάμε για Α7 οπότε κάτι δεν μου κάθετε... περίεργο θέμα γενικώς ... 12 ώρες πριν, sstratos είπε Μήπως τις βλέπεις CAM/TS? 🤣 ΕΓΡΑΨΕΣ χαχαχαχαχαχαχαχα
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, nero62 είπε το μάτι του σκηνοθέτη κάνει την ταινία και όχι οι κάμερες... όταν έχουμε τον συνδυασμό και των 2 τότε έχουμε το απόλυτο αποτέλεσμα (λέγε με Spielberg etc).... Αλλά ΚΥΡΙΩΣ έχει να κάνει το μάτι του σκηνοθέτη. Η α7 είναι ΚΤΗΝΟΣ κάμερα και το θεωρώ μεγάλη βλακεία να θεωρούμε χαμηλού μπάτζετ ταινία εξαιτίας των καμερών που χρησιμοποιούνται αν και εδώ μιλάμε για Α7 οπότε κάτι δεν μου κάθετε... περίεργο θέμα γενικώς ... Συμφωνώ φίλε μου. Μεταξύ ενός αδιάφορου σεναρίου που τραβήχτηκε με τις καλύτερες τεχνικές προδιαγραφές, κι ενός ενδιαφέροντος σεναρίου που τραβήχτηκε με φθηνά μέσα, σαφώς και προτιμώ το δεύτερο. Όμως αυτό θα το υποστώ μόνο και μόνο χάριν κάποιου ανερχόμενου ταλέντου που δεν έχει ακόμα τα μέσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα