voltmod Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Η χαμηλού μπάτζετ κινηματογραφική ταινία θρίλερ «The Possession of Hannah Grace» είναι το πρώτο φιλμ της Sony Pictures που γυρίστηκε με τη χρήση μερικών full-frame mirrorless φωτογραφικών μηχανών. Αν και έχουμε δει πολύ πιο φιλόδοξες πρωτοβουλίες, όπως στην περίπτωση του φιλμ Unsane του σκηνοθέτη Steven Soderbergh (Sex, Lies, and Videotape, Erin Brockovich, Ocean's Eleven κ.ά) που χρησιμοποίησε iPhone για τα γυρίσματα, το εγχείρημα της Sony Pictures φαντάζει επίσης εντυπωσιακό. Σε ανακοίνωση της η Sony έκανε γνωστό ότι για τα γυρίσματα χρησιμοποιήθηκε η A7S II, μία κάμερα που στοιχίζει το πολύ $2000. "Η ικανότητα της μικρότερης φωτογραφικής μηχανής να «βλέπει» όμορφα υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού, η τεχνολογία φωτισμού LED και οι φιλικές προς το περιβάλλον μέθοδοι που χρησιμοποιήσαμε για την κατασκευή του σετ, έκαναν όλη αυτή την παραγωγή μια μελέτη περίπτωσης για το πως μπορεί να είναι αποτελεσματική ενώ παράλληλα περιγράφεται μία σπουδαία ιστορία που δείχνει φανταστική», δήλωσε ο παραγωγός Glenn S. Gainor. Στο σώμα της κάμερας της Sony με τον αισθητήρα πλήρους καρέ χωρίς καθρέπτη (το μέγεθος του αισθητήρα είναι ίδιο με το μέγεθος του παραδοσιακού φιλμ 35mm, δηλαδή 36 x 24mm) βεβαίως προσαρμόστηκαν οι κορυφαίοι αναμορφικοί φακοί Hawk65 της Vantage, που ξεπερνούν κατά πολλές φορές το κόστος της ίδιας της κάμερας. Με την βοήθεια των φακών η κανονική εικόνα 16:9 4K «συμπιέζεται» κατά 1,3 φορές σε φορμά ευρείας οθόνης (2,40: 1), για να επιτευχθεί μια περισσότερο κινηματογραφική αίσθηση ενώ εξακολουθεί να χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος –και οι δυνατότητες – του αισθητήρα. Και ενώ η A7S II είναι εξαιρετικά οικονομική για τα μέτρα και τα σταθμά του Χόλυγουντ, μπορεί να κάνει πράγματα που ορισμένα πολύ ακριβότερα μοντέλα των RED, Arri και Panavision δεν είναι σε θέση να προσφέρουν. Ο αισθητήρας full-frame καταρχήν έχει πολύ «ρηχό» βάθος πεδίου, και φημίζεται για τη δυνατότητα του να αποδίδει εξαιρετικά σε περιπτώσεις που το περιβάλλον χαρακτηρίζεται από χαμηλά επίπεδα φωτισμού και σε πολύ υψηλές ρυθμίσεις ISO. Η κάμερα ανακοινώθηκε το 2015, και σε αντίθεση με ορισμένα μοντέλα όπως την Z7 της Nikon και την EOS R της Canon, η mirrorless ψηφιακή φωτογραφική μηχανή της Sony περιορίζεται σε λήψη video 8-bit. Δεν είναι δηλαδή χωρίς μειονεκτήματα ή περιορισμούς. Επιπλέον, πολλές φωτογραφικές μηχανές του είδους της Sony έχουν το γνωστό πρόβλημα του κυλιόμενου κλείστρου (rolling shutter) με το φαινόμενο που είναι γνωστό ως «jello effect» (εμφανίζονται παραμορφώσεις ή αλλοιώσεις με συγκεκριμένη συχνότητα όταν η φωτογραφική μηχανή κινείται με ταχύτητα ή όταν αντικείμενα περνούν μπροστά από το φακό έχοντας υψηλή ταχύτητα). Παρά τους περιορισμούς, και όπως αποδεικνύεται και από το εγχείρημα, μπορούν να επιτευχθούν υψηλής ποιότητας αποτελέσματα πάντως. «Υπάρχουν αναμφισβήτητα περιορισμοί που θα πρέπει να γνωρίζετε, αλλά η εικόνα είναι θεαματική», δήλωσε ο διευθυντής φωτογραφίας Lennert Hillege. «Δεν είναι αυτό που θα περίμενε κάποιος από τα 8-bit. Αν… διατηρήσεις ορισμένους κανόνες σχετικά με την έκθεση και το χρώμα, μπορείς να τραβήξεις πραγματικά όμορφες, μνημειώδεις εικόνες μαζί της». Λόγω του σχετικά χαμηλού κόστους και της φορητότητας των φωτογραφικών μηχανών, οι παραγωγοί είχαν έτοιμες πολλαπλές εκδόσεις της κάμερας, και καθεμία εφοδιαζόταν με διαφορετικό φακό Hawk65 (40mm, 60mm και 95mm). "Είχαμε τέσσερις ή πέντε κάμερες έτοιμες ανά πάσα στιγμή, οπότε ήμασταν σε θέση να τις σηκώνουμε και να συνεχίζουμε", δήλωσε ο Glenn S. Gainor. "Δεν χρειαζόταν να περιμένουμε για να γίνουν αλλαγές φακών. Πιστεύω ότι ο αισθητήρας full-frame είναι εκεί που κατευθύνεται ο κλάδος μας. Λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις στις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και τη σημασία των φακών, θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει ότι αυτό είναι το μέλλον του κινηματογράφου» συμπλήρωσε. Όσον αφορά στην ταινία, «The Possession of Hannah Grace» μπορεί στην πρεμιέρα να μην τα πήγε και τόσο καλά αποφέροντας έσοδα 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο Σαββατοκύριακο, ωστόσο το κόστος παραγωγής, εν μέρει και στη χρήση των φωτογραφικών μηχανών της Sony, δεν ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια δολάρια. Λογικά, θα αποφέρει αρκετά περισσότερα από $10 εκατομμύρια σε έσοδα. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
christospvl Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Kανενας ειδικος για μεταφραση στην απλη καθομιλουμενη για μας που ξερουμε μονο τι ειναι η λεξη καμερα? χαχαχα 4
mants118 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 θα μπορούσαν να βάλουν και μερικές σκηνές σούπερ slow motion με το XZ1/XZ2/XZ3!!! 😛
fanatilas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, christospvl είπε Kανενας ειδικος για μεταφραση στην απλη καθομιλουμενη για μας που ξερουμε μονο τι ειναι η λεξη καμερα? χαχαχα Αν εχεις 2-3χιλιαρικα μπορεις να γυρισεις το hannah grace 2 και με ενα 500αρικο POV τσοντα σε 4κ, εκει να δεις λεφτα! Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2018 από fanatilas 4
Anaisthitos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Με τον καταλληλο φακο και εξοπλισμο γυριζω και με την webcam μου ταινια 1
Thulogur Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χα ! κορόιδα τους πιάσανε, εγω γύρισα ταινία, με το nokia 230 Στα σοβαρά τωρα, πολυ καλη η προσπάθεια, δεν πιστεύω βέβαια οτι θα ειναι και ανάλογο το αποτέλεσμα. Το μόνο καλο στην ολη υπόθεση ειναι οτι ισως να δοθεί η ευκαιρία σε νέους σκηνοθέτες με περιορισμένο budget να γυρίσουν τις δικές τους ταινίες και ισως να δούμε κατι καλό Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2018 από Thulogur 1
ziaba Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 ελπίζω να μην έκανε καμία μαϊμουδιά όπως η huawei με τις selfies του nova😂 1
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Οι ψηφιακές κάμερες δυστυχώς κατέστρεψαν την ποιότητα και του κινηματογράφου πέραν της φωτογραφίας. Αν και η ανάλυση ανέβηκε - σε σχέση με το μισό καρέ που χρησιμοποιούσε το κινηματογραφικό φίλμ - το αποτέλεσμα είναι άχρωμο, με έντονο κυανοπράσινο στα σκοτεινά πλάνα, και ειδικά σε σκηνές με υψηλή αντίθεση, άθλιο σε σχέση με του φιλμ. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2018 από fotoalexandros
sstratos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε Οι ψηφιακές κάμερες δυστυχώς κατέστρεψαν την ποιότητα και του κινηματογράφου πέραν της φωτογραφίας. Αν και η ανάλυση ανέβηκε - σε σχέση με το μισό καρέ που χρησιμοποιούσε το κινηματογραφικό φίλμ - το αποτέλεσμα είναι άχρωμο, με έντονο κυανοπράσινο στα σκοτεινά πλάνα, και ειδικά σε σκηνές με υψηλή αντίθεση, άθλιο σε σχέση με του φιλμ. Μήπως τις βλέπεις CAM/TS? 🤣 1
edika Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε Οι ψηφιακές κάμερες δυστυχώς κατέστρεψαν την ποιότητα και του κινηματογράφου πέραν της φωτογραφίας. Αν και η ανάλυση ανέβηκε - σε σχέση με το μισό καρέ που χρησιμοποιούσε το κινηματογραφικό φίλμ - το αποτέλεσμα είναι άχρωμο, με έντονο κυανοπράσινο στα σκοτεινά πλάνα, και ειδικά σε σκηνές με υψηλή αντίθεση, άθλιο σε σχέση με του φιλμ. Δεν έχεις καθόλου δίκιο. Έχω δουλέψει τόσο σε film όσο και σε digital (Arri, Red). Δεν υπάρχει θέμα ποιότητας ανάμεσα τους πια, απλά το κάθε μέσο έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Τόσο σε επίπεδο λήψης όσο και δυνατοτήτων στο grading. 4 2 1
Undertaker25 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε Οι ψηφιακές κάμερες δυστυχώς κατέστρεψαν την ποιότητα και του κινηματογράφου πέραν της φωτογραφίας. Αν και η ανάλυση ανέβηκε - σε σχέση με το μισό καρέ που χρησιμοποιούσε το κινηματογραφικό φίλμ - το αποτέλεσμα είναι άχρωμο, με έντονο κυανοπράσινο στα σκοτεινά πλάνα, και ειδικά σε σκηνές με υψηλή αντίθεση, άθλιο σε σχέση με του φιλμ. Ευτυχώς που υπάρχουν σκηνοθέτες όπως ο Νόλαν και ο Ταραντίνο που κρατούν τη μαγεία του φιλμ ακόμα ζωντανή. Προσωπικά σιχαίνομαι τις ψηφιακές κάμερες και θεωρώ πως ψευτίζουν εντελώς την εικόνα. Απλά σύγκρινε την αναλογική εικόνα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών με την ψηφιακή του Χόμπιτ. 3 1 1
Ablaoublas_542 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε Ευτυχώς που υπάρχουν σκηνοθέτες όπως ο Νόλαν και ο Ταραντίνο που κρατούν τη μαγεία του φιλμ ακόμα ζωντανή. Προσωπικά σιχαίνομαι τις ψηφιακές κάμερες και θεωρώ πως ψευτίζουν εντελώς την εικόνα. Απλά σύγκρινε την αναλογική εικόνα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών με την ψηφιακή του Χόμπιτ. Το LotR αν και γυρίστηκε σε 35m., σκαναριστηκε ψηφιακα για να προστεθουν τα CGI και να γινει το color grading και μετα ξανατυπωθηκε σε 35mm.. 2
laradoomed123 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 46 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε Οι ψηφιακές κάμερες δυστυχώς κατέστρεψαν την ποιότητα και του κινηματογράφου πέραν της φωτογραφίας. Αν και η ανάλυση ανέβηκε - σε σχέση με το μισό καρέ που χρησιμοποιούσε το κινηματογραφικό φίλμ - το αποτέλεσμα είναι άχρωμο, με έντονο κυανοπράσινο στα σκοτεινά πλάνα, και ειδικά σε σκηνές με υψηλή αντίθεση, άθλιο σε σχέση με του φιλμ. Στη φωτογραφία πάντως δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως οι πιο πολλοί σημαντικοί φωτογράφοι όταν θέλουν να κάνουν ένα σοβαρό πρότζεκτ χρησιμοποιούν μόνο φιλμ.Τα παραδείγματα είναι πραγματικά άπειρα. Στο μόνο που έχει προσφέρει κάτι η ψηφιακή φωτογραφία είναι στο επαγγελματικό κομμάτι τύπου γαμοβαπτίσεις, φωτορεπορταζ κ στις φωτογραφίες διακοπών-αναμνηστικές. Πέρα από αυτό το αποτέλεσμα είναι πραγματικά για τα σκουπίδια. * και προφανώς το σκανάρεις μετά το φιλμ και το βάζεις δίπλα δίπλα με μια φωτογραφία που έκανες στις ίδιες συνθήκες με μια καρατούμπανη ψηφιακή τελευταίας τεχνολογίας και γελάει μέχρι κ το πληκτρολόγιο με την άπειρη ανάλυση, το άπειρο δυναμικό εύρος και τις λοιπές μπούρδες του μαρκετινγκ. 1
Ablaoublas_542 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, laradoomed123 είπε Στη φωτογραφία πάντως δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως οι πιο πολλοί σημαντικοί φωτογράφοι όταν θέλουν να κάνουν ένα σοβαρό πρότζεκτ χρησιμοποιούν μόνο φιλμ.Τα παραδείγματα είναι πραγματικά άπειρα. Στο μόνο που έχει προσφέρει κάτι η ψηφιακή φωτογραφία είναι στο επαγγελματικό κομμάτι τύπου γαμοβαπτίσεις, φωτορεπορταζ κ στις φωτογραφίες διακοπών-αναμνηστικές. Πέρα από αυτό το αποτέλεσμα είναι πραγματικά για τα σκουπίδια. * και προφανώς το σκανάρεις μετά το φιλμ και το βάζεις δίπλα δίπλα με μια φωτογραφία που έκανες στις ίδιες συνθήκες με μια καρατούμπανη ψηφιακή τελευταίας τεχνολογίας και γελάει μέχρι κ το πληκτρολόγιο με την άπειρη ανάλυση, το άπειρο δυναμικό εύρος και τις λοιπές μπούρδες του μαρκετινγκ. Οι "σημαντικοί" φωτογράφοι δεν είναι σημαντικοί λόγω του εξοπλισμού τους.. βλεπε ansel adams. Τωρα αν εσυ βγαζεις ψηφιακες εικονες για τα σκουπιδια ψαξε το προβλημα πισω απο το οφθαλμοσκοπιο οχι μπροστα 🙂. *Το δυναμικο ευρος και η αναλυση μαρκετιστικος ορος, μαλιστα. science would like a word with you 7 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα