ZAKKWYLDE Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Πρόσφατα πέρασα σε VDSL από Vodafone. Βάζω που λέτε και το Archer vr600 όλα τέλεια εκτός....έχω το μοντέλο που δεν υποστηρίζει VoIP, και πλέον η Vodafone πάει με VoIP over VDSL. Δεν θέλω με τίποτα να βάλω το router που μου έδωσαν οπότε αναρωτιέμαι. Υπάρχει κανένα "VoIP only" router που να το συνδέσω ξέρω γω με ethernet με το Archer και να είμαστε ΟΚ; Η μπορώ να κάνω κάτι αντίστοιχο με το μηχάνημα που μου φέρανε;
jkoukos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Υπάρχουν πολλές συσκευές με δυνατότητα VoIP, αλλά το θέμα είναι ότι δεν θα σου δουλέψει η τηλεφωνία. και αυτό διότι απλά είναι κλειδωμένη με την συσκευή του παρόχου και δεν λειτουργεί πουθενά αλλού. Η λύσεις που έχεις είναι οι παρακάτω, αλλά σε όλες αναγκαστικά θα έχεις και την συσκευή της εταιρείας για να λειτουργεί η τηλεφωνία. Αφήνεις στην γραμμή την συσκευή της εταιρείας και βάζεις πίσω της το VR600 ως σκέτο ασύρματο router παίρνοντας σύνδεση από το πρώτο. Εδώ έχουμε 2πλό ΝΑΤ. Αφήνεις στην γραμμή την συσκευή της εταιρείας και βάζεις πίσω της το VR600 ως σκέτο ασύρματο router κάνοντας ταυτόχρονη κλήση ΡΡΡ. Εδώ δεν έχουμε 2πλό ΝΑΤ, αλλά πρέπει να έχει επιλογή ενεργή PPPoE Passthrough η συσκευή της εταιρείας και να το επιτρέπει η ίδια στο DSLAM (συνήθως το επιτρέπουν). Βρίσκεις τον κωδικό του χρήστη root και ρυθμίζεις την συσκευή της εταιρείας σε Bridge mode, ώστε να δουλεύει μόνο ως modem και πίσω της το VR600 ως σκέτο ασύρματο router κάνοντας την κλήση ΡΡΡ και την σύνδεση με το διαδίκτυο. Βάζεις στην γραμμή το VR600 και με τον κωδικό root ρυθμίζεις την συσκευή του παρόχου να παίζει ως απλό router πίσω από την δικιά σου. 1
ZAKKWYLDE Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Παίζει αν κάνω αίτηση να αλλάξουν το VoIP σε POTS να μπορούν;
jkoukos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μπορείς να το ζητήσεις, αλλά αν η σύνδεση είναι από νέα υπαίθρια καμπίνα, μην περιμένεις θετική απάντηση. Ο κανονισμός προβλέπει μόνο VoIP από αυτές, απλά καθώς ήμαστε στην αρχή αυτής της λειτουργίας δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.
poulinos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 17 hours ago, ZAKKWYLDE said: Παίζει αν κάνω αίτηση να αλλάξουν το VoIP σε POTS να μπορούν; αργα ή γρηγορα θα γινουν ολα voip....
sakis206 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Όταν έχουμε διπλό NAT ποιό είναι το μειονέκτημα; Δεν θα μπορούμε ας πούμε να έχουμε απομακρυσμένη πρόσβαση σε κάμερες συσκευές κτλ;
jkoukos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Οποιοδήποτε port forward θέλεις να κάνεις, πρέπει να γίνει 2 φορές, από μία σε κάθε router. Και πάλι ενδέχεται σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις να μην λειτουργεί.
sakis206 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτό πάντως να μην δίνουν κωδικους και ρυθμίσεις voip οι πάροχοι θέλω να πιστευω ότι θα είναι προσωρινό, μέχρι να "βουλωσουν" τρύπες δικές τους. Αλλιώς είναι σα να προσφέρουν μισή υπηρεσία. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2018 από sakis206
jkoukos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 Στην πλειοψηφία των παραδοσιακών παρόχων όλου του πλανήτη, η VoIP τηλεφωνία είναι κλειδωμένη με την συσκευής της και δεν δίνουν τον κωδικό. VoIP στην χωρά μας έχουμε από το 2003 σε αρκετούς παρόχους (HOL, Vivodi, ON, Cyta κλπ) όπως και σε όλη τη Ευρώπη για να μιλήσω μόνο για την γειτονιά μας. Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι αυτοί που το κάνουν. Σε αυτό ήμαστε τυχεροί που ο ΟΤΕ ακολούθησε (καθυστερημένα) την πολιτική της μητρικής DT και όχι των άλλων παρόχων.
poulinos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 On 07/12/2018 at 23:51, sakis206 said: Αυτό πάντως να μην δίνουν κωδικους και ρυθμίσεις voip οι πάροχοι θέλω να πιστευω ότι θα είναι προσωρινό, μέχρι να "βουλωσουν" τρύπες δικές τους. Αλλιώς είναι σα να προσφέρουν μισή υπηρεσία. δεν ειναι για να βουλωσουν τρυπες αλλα υπαρχουν πολλοι λογοι που γινεται. α.αν εχεις τους κωδικους σε χ παροχο δεν λεω ποιον μπορεις να σεταρεις εναν εξοπλισμο που εχει πχ 8 Fxs και να εχεις 8 καναλια φωνης. β.αν καποιος μπει στο Cpe σου και κανει κλησεις αντε μετα να γινεται τσακωμος μεταξυ παροχου και πελατη.οποτε ειναι πολλοι οι λογοι που δεν αφηνουν τον χρηστη να βαλει χερι. λυσεις βεβαια υπαρχουν για ολα απλα ανεφερα ενα δυο απλους λογους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα