Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mikeapar είπε

Εγώ πάλι αγοράζω από kinguin οπότε κλάιν μαιν το στιμ μάγκες 

Και το κωδικο που παιρνεις τον βαζεις σε ποια πλατφορμα για να παιξεις στο PC ??? το Steam ?

  • Sad 1
  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι εννοείς κλάιν μαιν; Εσένα σε συμφέρει οικονομικά αλλά το steam και πάλι κερδίζει με το που εισάγεις το κλειδί. Τους developers δεν συμφέρει να αγοράζεις από κλειδάδικα. Αλλά τα κλειδάδικα δεν είναι το θέμα μας εδώ.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Steam να πάει άπατο. Ξεκίνησε ως ψηφιακή πλατφόρμα αποκλειστικής διανομής του Half Life - έπιασε την χρυσή κότα του digital distribution και από τότε "παρασιτεί" σε άλλη πλατφόρμα. (windows κλπ).

Έρχεται τώρα η EPIC και σου λέει  "κάτσε ρε φίλε δεν είναι δυνατόν να μου επιβάλλεις φόρο (και δεν είναι της "δεκάτης") στο παιχνίδι που έφτιαξα εγώ ." Βασικά καιρό το σκέφτονται και το προσπαθούν όλοι οι Publishers με τα Stores τους αλλά δεν νικάς τόσο εύκολα την δύναμη της συνήθειας (και του digital libray να προσθέσω εγώ).

Η κίνηση της Epic ήταν αναμενόμενη. Όπως και με την Google και το Fortnite. Όπως θα δούμε σύντομα και άλλες εταιρείες με τους Launcher τους. Όπως έκανε η Blizzard, η EA μέχρι και η Bethesda πρόσφατα.

Και όλα τα παραπάνω τα δικαιολογώ. Αν δεν είσαι platform holder/παραγωγός υλικού σε αυτήν την βιομηχανία ειδικά που γίνεται ολόενα και πιο πολυέξοδη και "risky" δεν θα πας μακριά. Βέβαια ο Gaben το κατάλαβε για αυτό άνοιξε Developer Portal (Pun intended) κτλ... Δεν ξέρω αν προλαβαίνει αυτό που έρχεται.

Το ζήτημα είναι ότι αυτήν την στιγμή η βιομηχανία της ψηφιακής διανομής "αυτοδιορθώνεται" και όπως λένε "τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια": Δηλαδή ΕΜΕΙΣ.

Για μένα το Steam θα επιβιώσει μόνο αν γίνει εντελώς DRM FREE (στυλ GoG) ή αρχίσει πάλι όπως κάποτε να παράγει το δικό του "υλικό".

Και η μεγαλύτερη ειρωνεία είναι ότι μιλάμε για πρώην υπάλληλο της MS. 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 8
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, antbyron είπε

Τι εννοείς κλάιν μαιν; Εσένα σε συμφέρει οικονομικά αλλά το steam και πάλι κερδίζει με το που εισάγεις το κλειδί. Τους developers δεν συμφέρει να αγοράζεις από κλειδάδικα. Αλλά τα κλειδάδικα δεν είναι το θέμα μας εδώ.

Για ποιο λόγο δεν συμφέρει τους developers να αγοράζουν από κλειδάδικα??? Ο ίδιος το Dev δίνει τα keys σε αυτούς  και το steam δεν παίρνει μία από αυτά τα κλειδιά.

Δημοσ.

Οι μεγάλες γνωστές εταιρίες δεν έχουν ανάγκη από το steam για να προωθήσουν τα παιχνίδια τους πχ (EA, ubisoft) ο κόσμος που ασχολείται με το gaming θα τους βρει τους τίτλους στον αντίστοιχο store της εταιρείας. Οι μικρές εταιρίες έχουν ανάγκη  το steam για να προωθήσουν τα παιχνίδια λόγω του ότι δεν είναι τόσο γνωστές στο ευρύ κοινό και ως αποτέλεσμα δεν μπορούν να υποστηρίξουν δικό τους store. Εν κατακλείδι οι καθιερωμένες εταιρίες στον χώρο δεν έχουν λόγο να πάνε στο steam. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mikeapar είπε

Εγώ πάλι αγοράζω από kinguin οπότε κλάιν μαιν το στιμ μάγκες 

 

1 ώρα πριν, antbyron είπε

Τι εννοείς κλάιν μαιν; Εσένα σε συμφέρει οικονομικά αλλά το steam και πάλι κερδίζει με το που εισάγεις το κλειδί. Τους developers δεν συμφέρει να αγοράζεις από κλειδάδικα. Αλλά τα κλειδάδικα δεν είναι το θέμα μας εδώ.

Kinguin, G2A και λοιπά "κλειδάδικα" τύπου marketplace (που ο καθένας μπορεί να πουλήσει) δεν συνεισφέρουν καθόλου. Με λίγο googlarisma θα δεις ότι εμπλέκονται στην ουσία σε ξέπλυμα χρήματος. Επιτήδειοι με κλεμμένα paypal, πιστωτικές κτλ κάνουν αγορές από σοβαρά μαγαζιά και στην πορεία τα μεταπωλούν σε αυτά τα "κλειδάδικα". Στην πορεία έρχονται τα chargebacks στα καταστήματα (όταν καταλάβουν τα θύματα ότι γίνονται συναλλαγές εν αγνοία τους). Πολλές φορές αγοράζουν κατευθείαν από sites των δημιουργών (οι περισσότεροι game devs τα πουλάνε και στο site τους). Μερικές φορές οι δημιουργοί μπαίνουν στην διαδικασία να ανακαλέσουν αυτά τα serial keys και να τα απενεργοποιήσουν στην ουσία (ακόμα και αν τα έχεις ήδη προσθέσει στο λογαριασμό σου στο steam).

Στην ουσία για τα 10€ που θα γλυτώσεις εσύ, άλλοι κλαίνε πολλαπλάσια (αν έχεις ιδέα από chargeback fees από τράπεζες και paypal). Για τους δημιουργούς παιχνιδιών είναι προτιμώτερο να το κατεβάσεις πειρατικό από το να αγοράσεις το παιχνίδι από τέτοια καταστήματα.

Επεξ/σία από ktf
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ktf είπε

Kinguin, G2A και λοιπά "κλειδάδικα" τύπου marketplace (που ο καθένας μπορεί να πουλήσει) δεν συνεισφέρουν καθόλου. Με λίγο googlarisma θα δεις ότι εμπλέκονται στης ουσία σε ξέπλυμα χρήματος. Επιτήδειοι με κλεμμένα paypal, πιστωτικές κτλ κάνουν αγορές από σοβαρά μαγαζιά και στην πορεία τα μεταπωλούν σε αυτά τα "κλειδάδικα". Στην πορεία έρχονται τα chargebacks στα καταστήματα (όταν καταλάβουν τα θύματα ότι γίνονται συναλλαγές εν αγνοία τους). Πολλές φορές αγοράζουν κατευθείαν από sites των δημιουργών (οι περισσότεροι game devs τα πουλάνε και στο site τους). Μερικές φορές οι δημιουργεί μπαίνουν στην διαδικασία να ανακαλέσουν αυτά τα serial keys και να τα απενεργοποιήσουν στην ουσία (ακόμα και αν τα έχεις ήδη προσθέσει στο λογαριασμό σου στο steam).

Στην ουσία για τα 10€ που θα γλυτώσεις εσύ, άλλοι κλαίνε πολλαπλάσια (αν έχεις ιδέα από chargeback fees από τράπεζες και paypal). Για τους δημιουργούς παιχνιδιών είναι προτιμώτερο να το κατεβάσεις πειρατικό από το να αγοράσεις το παιχνίδι από τέτοια καταστήματα.

εδω αν επιτρεπεται να βαλω μια σελιδα που ψαχνει τιμες σε καλα μαγαζια. οπως καταλαβαινετε αμα δεν εχουν καποια εκπτωση δεν ειναι πιο φτηνα απο το steam. αν μη τι αλλο με τοσες εκπτωσεις που κανει το steam στη διαρκεια του χρονου πιο πιθανο ειναι να αγορασεις απ εκει απ ευθειας, αλλα εχω πετυχει καλες τιμες ανα διαστηματα.

https://isthereanydeal.com

εχει επισης φιλτρα για να σου στειλουν email οταν καποιο παιχνιδι πεσει στα χρηματα που θες να το αγορασεις (μαλλον ειμαι τσιπης διοτι δε μ χει ερθει ποτε μειλ :P)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Παραπονιουνται οι μικροι devs αλλα δεν θυμουνται οτι μπορουν να βαλουν ο,τι θελουν στο steam, χωρις η μικρη dev εταιρια να διατηρει servers και χωρις να τους νοιαζει πως οι πελατες τους παιρνουν τα updates, αφου το steam εχει κανονισει για τα παντα. Το 70/30 ηταν ανεκαθεν ρητρα στο steam, και δεν παραπονιουνταν πριν 2-3 χρονια οτι το 30% ειναι πολυ. Περα του οτι αυτο δεν σταματησε "μικρους" devs (cough BLUEHOLE cough OVERKILL) να βγαλουν τα λεφτα της ζωης τους. Με αυτο το συστημα ακομα και παιχνιδια απο μικρους devs που ειναι επιτυχιες θα επωφελουνται με τα νεα ποσοστα, και οι υπολοιποι θα πληρωνουν το ιδιο 30%.

Αν το steam γυρναγε και αλλαζε το συστημα απο 70/30 σε 60/40 τοτε ναι υπηρχε θεμα, αλλα το συστημα στη βαση του ειναι ιδιο, και πλεον εδωσε κινητρο σε "μεγαλους" να μην φυγουν απο το steam,  ωστε και "μεγαλοι" και gaben να επωφελουνται. Στο κατω κατω το steam δεν ειναι ΜΚΟ, εταιρια ειναι 😛

  • Like 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

To Steam να πάει άπατο. Ξεκίνησε ως ψηφιακή πλατφόρμα αποκλειστικής διανομής του Half Life - έπιασε την χρυσή κότα του digital distribution και από τότε "παρασιτεί" σε άλλη πλατφόρμα. (windows κλπ).

Έρχεται τώρα η EPIC και σου λέει  "κάτσε ρε φίλε δεν είναι δυνατόν να μου επιβάλλεις φόρο (και δεν είναι της "δεκάτης") στο παιχνίδι που έφτιαξα εγώ ." Βασικά καιρό το σκέφτονται και το προσπαθούν όλοι οι Publishers με τα Stores τους αλλά δεν νικάς τόσο εύκολα την δύναμη της συνήθειας (και του digital libray να προσθέσω εγώ).

Η κίνηση της Epic ήταν αναμενόμενη. Όπως και με την Google και το Fortnite. Όπως θα δούμε σύντομα και άλλες εταιρείες με τους Launcher τους. Όπως έκανε η Blizzard, η EA μέχρι και η Bethesda πρόσφατα.

Και όλα τα παραπάνω τα δικαιολογώ. Αν δεν είσαι platform holder/παραγωγός υλικού σε αυτήν την βιομηχανία ειδικά που γίνεται ολόενα και πιο πολυέξοδη και "risky" δεν θα πας μακριά. Βέβαια ο Gaben το κατάλαβε για αυτό άνοιξε Developer Portal (Pun intended) κτλ... Δεν ξέρω αν προλαβαίνει αυτό που έρχεται.

Το ζήτημα είναι ότι αυτήν την στιγμή η βιομηχανία της ψηφιακής διανομής "αυτοδιορθώνεται" και όπως λένε "τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια": Δηλαδή ΕΜΕΙΣ.

Για μένα το Steam θα επιβιώσει μόνο αν γίνει εντελώς DRM FREE (στυλ GoG) ή αρχίσει πάλι όπως κάποτε να παράγει το δικό του "υλικό".

Και η μεγαλύτερη ειρωνεία είναι ότι μιλάμε για πρώην υπάλληλο της MS. 

Ωραίο το GoG  και drm free αλλά δυστυχώς δεν έχει τους τίτλους του steam

Δημοσ.
25 minutes ago, Sir_Teraflop said:

To Steam να πάει άπατο. Ξεκίνησε ως ψηφιακή πλατφόρμα αποκλειστικής διανομής του Half Life - έπιασε την χρυσή κότα του digital distribution και από τότε "παρασιτεί" σε άλλη πλατφόρμα. (windows κλπ).

Έρχεται τώρα η EPIC και σου λέει  "κάτσε ρε φίλε δεν είναι δυνατόν να μου επιβάλλεις φόρο (και δεν είναι της "δεκάτης") στο παιχνίδι που έφτιαξα εγώ ." Βασικά καιρό το σκέφτονται και το προσπαθούν όλοι οι Publishers με τα Stores τους αλλά δεν νικάς τόσο εύκολα την δύναμη της συνήθειας (και του digital libray να προσθέσω εγώ).

Η κίνηση της Epic ήταν αναμενόμενη. Όπως και με την Google και το Fortnite. Όπως θα δούμε σύντομα και άλλες εταιρείες με τους Launcher τους. Όπως έκανε η Blizzard, η EA μέχρι και η Bethesda πρόσφατα.

Και όλα τα παραπάνω τα δικαιολογώ. Αν δεν είσαι platform holder/παραγωγός υλικού σε αυτήν την βιομηχανία ειδικά που γίνεται ολόενα και πιο πολυέξοδη και "risky" δεν θα πας μακριά. Βέβαια ο Gaben το κατάλαβε για αυτό άνοιξε Developer Portal (Pun intended) κτλ... Δεν ξέρω αν προλαβαίνει αυτό που έρχεται.

Το ζήτημα είναι ότι αυτήν την στιγμή η βιομηχανία της ψηφιακής διανομής "αυτοδιορθώνεται" και όπως λένε "τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια": Δηλαδή ΕΜΕΙΣ.

Για μένα το Steam θα επιβιώσει μόνο αν γίνει εντελώς DRM FREE (στυλ GoG) ή αρχίσει πάλι όπως κάποτε να παράγει το δικό του "υλικό".

Και η μεγαλύτερη ειρωνεία είναι ότι μιλάμε για πρώην υπάλληλο της MS. 

Πλέον ο κάθε ΑΑΑ game publisher έχει και τη δικιά του πλατφόρμα, όντως.

Ας ελπίσουμε στην Valve να ξυπνήσουν κάποια στιγμή βλέποντας τα νούμερα να πέφτουν στα επόμενα χρόνια και να εφαρμόσουν παρόμοιες τακτικές με ανταγωνισμό (GOG, etc.).  Επιλέγω steam μόνο και μόνο επειδή όλοι οι φίλοι/γνωστοί "βρίσκονται" εκεί.

Δημοσ.

Τι λέμε τώρα; Ξέρετε πόσο πουλάνε οι παραγωγοί χοντρική στο super market και τι φορτώνεται μετά στην τιμή που αγοράζουμε; 30% δεν είναι παράλογο, ας φαίνεται πολύ. Ας σκεφτεί μόνο ο καθένας μας πόσα παιχνίδια έχει αγοράσει βλέποντας τα στο steam, ή στα steam sales, ή επειδή ακριβώς διακινούνται μέσω steam (λχ εγώ που έχω pc και Mac έχω αυτόματα και τις 2 εκδόσεις).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, christospvl είπε

80% λέει.. Δηλαδή κάθεται η εταιρία σκάει ένα καρο λεφτά να φτιάξει το παιχνίδι και η Valve παίρνει τα πάντα.. Θυμηθείτε με στο τέλος θα αποκαλυφθεί πως ο αληθινός πρόεδρος της Valve ήταν Έλληνας χαχαχα

1) Marketing Costs

2) Effective Marketing Costs

3) Super Effective Marketing Costs

4) Publishing Costs

5) Accessibility Costs

6) Data Center Costs

7) Growth Potential Costs

8) Exponential Growth Potential Costs

9) Actual Growth Costs

10) Employee Costs

11) Premises Costs

12) Server Operation Costs

13) VAT Costs

14) Actual Profit Margin

 

Κάντα όλα μόνος σου αν θέλεις, θα σου στοιχίσει στην αρχή τα ίδια, μακροχρόνια πιο λίγα εννοείται, αλλά τα ρίσκα και οι περίοδοι ωρίμανσης της προσωπικής σου προσπάθειας στο θεό. Τα kick-started, community-funded, crowd-sourced παιχνίδια αποτελούν άλλη κατηγορία μιας και γίνονται γνωστά γρήγορα και ο κόσμος απλά τα μαθαίνει στην κάψα της στιγμής. 

 

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 1
Δημοσ.

Το ποσοστό που παίρνει το Steam μπορεί να θεωρηθεί λογικό ως έναν βαθμό. Προσφέρει ολόκληρη σουίτα υπηρεσιών. 

Έχει φτιάξει ένα ολόκληρο οικοσύστημα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας και δίνει πρόσβαση σε εκατομμύρια πιθανούς πελάτες. 

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...