voltmod Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Μεγάλοι εκδότες παιχνιδιών όπως οι Bethesda, EA, Ubisoft και Activision-Blizzard άφησαν πίσω τους το Steam για να λειτουργήσουν τις δικές τους ψηφιακές πλατφόρμες για να πωλούν τα παιχνίδια τους για PC. Οι μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών κατέφυγαν σε αυτή την πρακτική για να αποφύγουν το 30% των κερδών από τις πωλήσεις παιχνιδιών που ζητάει η Valve για όσους χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της θέλοντας όπως είναι προφανές να διατηρήσουν όλα τα κέρδη για τον εαυτό τους. Αυτός είναι στην ουσία ο λόγος που βλέπουμε πολλά μεγάλα παιχνίδια να απουσιάζουν από την πλατφόρμα. Πρόσφατα ωστόσο, και σε μία προσπάθεια να ξανακερδίσει τους μεγαλοεκδότες, η Valve προχώρησε σε αναθεώρηση του συστήματος εσόδων που ευνοεί τους «μεγάλους παίκτες» και τα παιχνίδια τους. Θα λειτουργήσει όμως; Φαίνεται πως το νέο σύστημα εσόδων του Steam ανταμείβει τους εκδότες και τους developers, αν τα παιχνίδια τους κάνουν μεγάλη επιτυχία. Αν για παράδειγμα ένα παιχνίδι πουλήσει αρκετά και ξεπεράσει τα $10 εκατομμύρια, η εταιρεία που το ανέπτυξε για παράδειγμα θα μπορεί να κρατήσει το 75% του συνόλου των κερδών (το υπόλοιπο 25% πηγαίνει στην Valve) αντί για το 70% που ίσχυε μέχρι πρόσφατα. Και αν το παιχνίδι αποφέρει περισσότερα από $50 εκατομμύρια, η εταιρεία πίσω από το game θα μπορεί να κρατήσει το 80%. "Δημιουργήσαμε νέα επίπεδα μεριδίων εσόδων για παιχνίδια που φτάνουν συγκεκριμένα επίπεδα εσόδων. Από την 1η Οκτωβρίου 2018 (δεν συμπεριλαμβάνονται τα έσοδα πριν από αυτή την ημερομηνία), όταν ένα παιχνίδι αποφέρει πάνω από $10 εκατομμύρια στο Steam, το μερίδιο των εσόδων για αυτή την εφαρμογή θα προσαρμοστεί στο 75%/25% για κέρδη άνω των $10 εκατομμυρίων. Στα 50 εκατομμύρια δολάρια, το μερίδιο των εσόδων θα προσαρμοστεί σε 80%/20% για κέρδη άνω των $50 εκατομμυρίων. Τα έσοδα περιλαμβάνουν bundles παιχνιδιών, DLC, πωλήσεις εντός των παιχνιδιών και game fees του Community Marketplace. Ελπίζουμε αυτή η αλλαγή θα ανταμείψει την θετική επίδραση που έχουν στο δίκτυο οι developers των μεγάλων παιχνιδιών, ευθυγραμμίζοντας περαιτέρω τα συμφέροντα τους με το Steam και την κοινότητα». Η κίνηση της Valve φαίνεται να ευνοεί τα παιχνίδια που είναι ήδη μεγάλα και ορισμένοι ανεξάρτητοι βετεράνοι είναι επικριτικοί: «Το Steam απλώς άλλαξε τους κανόνες έτσι ώστε (οι εταιρείες με) τα παιχνίδια που κερδίζουν εκατομμύρια δολάρια να απολαμβάνουν υψηλότερο ποσοστό από τα έσοδα τους... έτσι οι πλουσιότεροι γίνονται πλουσιότερα. Τι χαστούκι στο πρόσωπο για τους υπόλοιπους σαν εμάς, δεν έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετο;» δήλωσε ο developers του Wondersong, Greg Lobanov. O Rami Ismail του Vlambeer δήλωσε σχετικά: «Παράφραση της ανακοίνωσης της Valve: μην ανησυχείτε μεγάλοι παραγωγοί παιχνιδιών, ευχαρίστως θα επιδοτήσουμε το ολοένα αυξανόμενο εισόδημα σας με τα γκρεμισμένα όνειρα των επίδοξων developers… επειδή δεν έχετε εκτόπισμα και δεν μας ενδιαφέρει». Σε άλλα νέα, που αφορούν στην Epic Games αυτή τη φορά, μαθαίνουμε ότι πρόκειται να λανσάρει το δικό της ψηφιακό κατάστημα πώλησης games για να ανταγωνιστεί τις ψηφιακές πλατφόρμες των Valve, EA και Activision-Blizzard και επομένως τα Steam, Origin και Battle.net αντίστοιχα. Η Epic Games μάλιστα σκοπεύει να προσφέρει μεγαλύτερο μερίδιο από τα έσοδα της πώλησης των παιχνιδιών στους developers από ότι οι ανταγωνιστές της. Έτσι, το 88% των κερδών θα πηγαίνει στους developers και το υπόλοιπο 12% θα καταλήγει στην Epic Games. Tweaktown Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
christospvl Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 80% λέει.. Δηλαδή κάθεται η εταιρία σκάει ένα καρο λεφτά να φτιάξει το παιχνίδι και η Valve παίρνει τα πάντα.. Θυμηθείτε με στο τέλος θα αποκαλυφθεί πως ο αληθινός πρόεδρος της Valve ήταν Έλληνας χαχαχα Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2018 από christospvl
lawlezz Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 bla bla bla bla αλλοι τα φτιαχνουν αλλοι τα βαζουν στην τσεπη ξαπλωμενοι στο καναμε οχι steam παρε 5 οχι 30
panathatube Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κάθε λιμάνι και καημός κάθε καημός και δάκρυ κάθε εταιρεία παιχνιδιών και τη δική της πλατφόρμα. Valvitsa μου μήπως ήρθε η ώρα να ξαναπιάσεις τα παιχνίδια και να τελειώσεις αυτό το HL το 3 που λέγαμε; Μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε. Το HL3 εκδικείται. Γιατί αν δεν είσαι πια developer αλλά μόνο πωλητής, δεν έχεις και τόσο ειδικό βάρος. Γιατί να μην παρακάμψουν το χονδρέμπορο οι παραγωγοί και να παίξουν μόνοι μπαλίτσα στο λιανεμπόριο; Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2018 από panathatube 4 1
amveria Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα σε όλες και όλους, θα "συμφωνούσα" σε μια τέτοιου είδους κινηση αν τα όρια θα ήταν 100k & 500k αντίστοιχα. Επίσης θα ήταν μια καλή κίνηση αν η ίδια η Valve έκανε κάποιου είδους επιπλέον έκπτωση για τις πωλήσεις πχ από 10k ψηφιακά αντίγραφα και μετά ώστε να έχουν κίνητρο ολοι οι developers να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό σε όσο το δυνατόν πιο πλήρη παιχνίδια και όχι alpha stage. 1
Istros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή τώρα οι εταιρείες που θα πουλάνε τα δικά τους παιχνίδια θα τα διαθέτουν 30% φθηνότερα η έστω ένα 20%?η θα τα πουλάνε στην ίδια τιμή για να κονομανε 30% περισσότερα?Μάλλον το δεύτερο. Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2018 από Istros 1
Torasu Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Gaben δεν πείθεις. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
stereobeatbox Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Θα έλεγα "υγιής ανταγωνισμός" αλλά πάει πιο πολύ προς το ανθυγιεινό...
Sir_Teraflop Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Απορώ από αυτό το 18% παραπάνω κέρδος, πόσο θα είναι το ποσοστό που θα το μετακυλήσουν οι devs σε εμάς στο Store της Epic. Ως έκπτωση φυσικά - έτσι? 😎
amveria Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, christospvl είπε 80% λέει.. Δηλαδή κάθεται η εταιρία σκάει ένα καρο λεφτά να φτιάξει το παιχνίδι και η Valve παίρνει τα πάντα.. Θυμηθείτε με στο τέλος θα αποκαλυφθεί πως ο αληθινός πρόεδρος της Valve ήταν Έλληνας χαχαχα Συγγνώμη γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι κατανόησες από κείμενο. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μας πεις ποιος παίρνει το 70 ή 80% και ποιος το υπόλοιπο; Και πόσο θα πίστευες ότι ειναι αρκετό για τον developer και πόσο για την εταιρεία που παρέχει το δίκτυο μεταπώλησης με αυτόματο σύστημα αναβάθμισης και επιπλέον δικτυακό χώρο για cloud sync. Ευχαριστώ.
Oscar_Mike Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, voltmod είπε για να αποφύγουν το 30% των κερδών από τις πωλήσεις παιχνιδιών που ζητάει η Valve και νόμιζα ότι έχει αλλεργία στον αριθμό 3 1
JimGer Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Aν και πολύ θα ήθελα να έχει λιγότερα commissions δεν μου φαίνεται παράλογο. Το steam προσφέρει πράγματα στους μικρούς developers που μπορεί να τους είναι απαραίτητα (Πχ τους servers της, τη δυνατότητα προβολής, ευκολία και ασφάλεια για τους χρήστες κλπ). Οι μικροί developers γλιτώνουν από όλα αυτά. Οι μεγάλοι παίχτες μπορούν να τα υποστηρίξουν όλα αυτά. Οπότε δεν έχουν απόλυτη ανάγκη τη valve για προβολή και infrastructure Κλπ. γτ θα έχουν πωλήσεις ούτως η άλλως. Το να μην είναι στην πλατφόρμα χάνουν και οι παίκτες του steam και οι μεγάλες εταιρίες. Θα μπορούσε να μετατραπεί σε μια κατάσταση win - win αυτό για όλους. Οι μικροί έχουν κάποια ευκαιρία να γίνουν πιο μεγάλοι και οι μεγάλοι έχουν λιγότερους λόγους να φύγουν. Άλλωστε δεν νομίζω ότι πρέπει οι developers να εκδόσουν το παιχνίδι τους σε μια πλατφόρμα μόνο. Εμένα ως καταναλωτής με συμφέρει να υπάρχουν όλα στο steam και αν με βολέψει να το αγοράσω, τους μεγάλους τους βολεύει να υπάρχει το παιχνίδι τους στο steam για ευκολία των πιθανών πελατών τους αλλά και ενδεχομένως για ευκολότερη διαχείρηση και τους μικρούς τους βολεύει να υπάρχουν τα παιχνίδια τους σε ένα store που 1) μπορεί να τα βρει και να τα κατεβάσει κάποιος 2) Που μπορούν να τα κάνουν distribute και να πληρώνουν βάση των εσόδων τους. Υποθέτω για μικρές εταιρίες να χτίσουν το userbase του steam θα είναι αδύνατο. Καθώς και να πληρώνουν τους servers Κλπ κλπ. Δεν είμαι gamer όμως και δεν ξέρω πόσα στέκουν από όλα αυτά. Αλλά δεν νομίζω ότι το steam είναι κακό για ανεξάρτητους developers. 1
Mikeapar Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ πάλι αγοράζω από kinguin οπότε κλάιν μαιν το στιμ μάγκες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα