Kapass Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Μπορω με μια υπευθυνη δηλωση να παραλαβω νομιμα οχημα που εχει διαγραφει οριστικα, και συνεπως να παρω πιστοποιητικο και πινακιδες φιλπα; Να σημειωθει οτι το οχημα δεν ηταν ποτε νομιμα (αδεια κυκλοφοριας) στο ονομα μου η καποιου συγγενους μου. Στην αεναη αυτη προσπαθεια μπας και σωσω κανενα κλασσικο απο το να επιστρεψει στην γη σε μορφη σκουριασμενου μεταλλου. 1
NikosKallithea Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Μπορεις να βγαλεις πινακίδες φιλπα, τον τροπο τωρα δεν τον ξερω, ετσι μου ειπε ο μηχανικός μου
Mansora Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Welcome στο club της σκουριάς 😛 Κάποτε γινόταν με υπεύθυνη δήλωση, στη συνέχεια οι λέσχες έγιναν πιο αυστηρές αλλά μετά την περσυνη ΚΥΑ που στην ουσία απαγορεύει την κίνηση των κλασσικων οι λέσχες κάνουν κρα για νέους πελάτες. Καλό είναι αν μπορεις να εχεις εκτός από υπεύθυνη δήλωση και το χαρτί της διαγραφής και ακόμα καλύτερα την διεγραμμενη άδεια (λίγο μπελάς αλλά πρέπει να υπάρχει στο υπουργείο). Όπως σου είπα η ΚΥΑ έχει ρημάξει το χώρο του κλασικού ιστορικού και οι κάτοχοι ελπίζουμε να αλλάξει ο νομος γιατί σαπίζουν. Τελος να έχεις υπόψιν ότι το άθλημα του ιστορικού θέλει χρόνο χώρο χρήμα ειδικά από τη στιγμή που αποφασίζεις να σώσεις ένα αμάξι και όχι να αγοράσεις κάτι λειτουργικό είναι ψυχοφθόρο. Θέλει να αφιερωνεις πολύ χρόνο σε αναζητηση ανταλλακτικών, να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις λαμόγια, άσχετους μηχανικούς και φανοποιους και αρκετό χρήμα γιατί οι ανακατασκευές και τα ανταλλακτικά στα παλιά αμάξια ειδικά αν είναι NOS κοστίζουν. 2
Kapass Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Ολες οι απαραιτητες επισκευες θα γινουν απο μενα αποφευγοντας δηθεν ειδημονες και ελπιζω να ειναι μια ευχαριστη εμπειρια
Mansora Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 41 λεπτά πριν, Kapass είπε Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Ολες οι απαραιτητες επισκευες θα γινουν απο μενα αποφευγοντας δηθεν ειδημονες και ελπιζω να ειναι μια ευχαριστη εμπειρια Όλοι για ευχάριστη την ξεκινήσαμε και στο τέλος γίναμε μηχανικοί με γεμάτες αποθήκες απο ανταλλακτικά και αμάξια λυμένα δεξιά αριστερά 😛. Ευχαρίστηση σου δίνουν όταν τελειώνουν και κανεις την πρώτη βόλτα και όταν τα πουλάς. Τι αμάξι έχεις βρει; 1
paylidis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα (έχω μεγάλο έρωτα με την 2002 και ψάχνω μια για αντίκα αλλά ψυχράνθηκα με την τελευταία νομοθεσια) μόνο με την υπεύθυνη δήλωση είμαστε καλυμμένοι; Αν σε περίπτωση θελήσω μετά να την κυκλοφορήσω με κανονικές πινακίδες να φανταστώ ότι δεν..;; Τι διαδικασία θα ήταν το πιο σωστό να γίνει; 1
Mansora Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, paylidis είπε Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα (έχω μεγάλο έρωτα με την 2002 και ψάχνω μια για αντίκα αλλά ψυχράνθηκα με την τελευταία νομοθεσια) μόνο με την υπεύθυνη δήλωση είμαστε καλυμμένοι; Αν σε περίπτωση θελήσω μετά να την κυκλοφορήσω με κανονικές πινακίδες να φανταστώ ότι δεν..;; Τι διαδικασία θα ήταν το πιο σωστό να γίνει; Καυλα η 2002 και γω κάποτε θέλω να ασχοληθώ με μια Tii όσο ακόμα οι τιμές είναι νορμαλ γιατί η Turbo έγινε όνειρο μακρινό και η Alpina ακόμα πιο μακρινό. Γενικά σκέτη η υπεύθυνη δήλωση έχει μπελάδες όχι τόσο όσο είναι στην κατοχή σου αλλά σε περίπτωση που θέλεις να το πουλήσεις. Αν την φερεις απ έξω με το τιμολόγιο αγορας βγαζεις ιστορικά νούμερα με ένα κοστος περίπου στα 300€ 200 κάτι για να γίνει ο εκτελωνισμος σαν ιστορικό (μην τον μπερδεύεις με κανονικό εκτελωνισμό) και τα υπόλοιπα είναι το κοστος για τις πινακίδες και η συνδρομή στη λέσχη. Με υπεύθυνη δήλωση υπάρχει ο φόβος το αμάξι να είναι από κληρονομιά και μετά να εμφανιστεί κάποιος συγγενής και να στο διεκδικεί. Αν βρεις ελληνικό αμάξι που εχουν κατατεθεί οι πινακίδες και δεν έχει γίνει οριστική διαγραφή μπορείς να πάρεις ξανά πίσω πινακίδες αν θέλεις να το κυκλοφορείς με πινακίδες υπουργείου και όχι λέσχης πληρώνοντας τέλη τεκμήρια μεταβιβάσεις ΚΤΕΟ ασφάλεια κτλ. Αν βρεις ιστορικό εισαγωγής και θέλεις να το φέρεις με κανονικές πινακίδες με το τιμολόγιο μπορείς να το εκτελωνισεις με υπουργείου αλλά το κοστος είναι ασύμφορο. Αν ψυχραθηκες με την ΚΥΑ που να μπλέξεις με τον kugelfischer της 2002... 1
paylidis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Mansora είπε Αν ψυχραθηκες με την ΚΥΑ που να μπλέξεις με τον kugelfischer της 2002... Εχω κολλητό μηχανικό και μερακλή που καταπιάνεται με αντίκες. Πιο πολύ με ζορίζει το να βρω μια χωρις πολλά σάπια και καθαρή από πλευράς χαρτιών. Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρινηση πάντως! Ισως αξίζει από εξωτερικό αν και θέλει αλλά 5 κατοστάρικα για τη μεταφορά με αυτοκίνηταμαξα συν ποσά θα φας σε ταξίδια για να βρεθεί κάτι καθώς πρέπει
Mansora Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, paylidis είπε Εχω κολλητό μηχανικό και μερακλή που καταπιάνεται με αντίκες. Πιο πολύ με ζορίζει το να βρω μια χωρις πολλά σάπια και καθαρή από πλευράς χαρτιών. Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρινηση πάντως! Ισως αξίζει από εξωτερικό αν και θέλει αλλά 5 κατοστάρικα για τη μεταφορά με αυτοκίνηταμαξα συν ποσά θα φας σε ταξίδια για να βρεθεί κάτι καθώς πρέπει Δυστυχως οι τιμές έχουν πάει στο Θεό τόσο να βρεις έτοιμη όσο και να μπλέξεις με ανακατασκευή βέβαια είναι μια καλή επένδυση. Τα χαρτιά μην σε φοβίζουν αλλά αν θες την άποψη μου επειδη έχω αρκετά ιστορικά και έχω πληρώσει πολλες ανακατασκευες αποψη μου είναι είτε να ξεκινησεις κάτι απ το μηδέν ή να βρεις το πιο τέλειο που μπορείς και να αποφυγεις αμάξια σε απλά καλή κατάσταση με λίγα σπακοα. Για παράδειγμα μια τέλεια tii παίζει στα 40-50 χιλιάρικα (όχι concours κατάσταση που παίζουν 60+ αλλά αρκετά κοντά) ένα απλά καλουτσικο αμάξι στα 25-30 και ένα project στα 5-10 χιλιάρικα. Στο project αν θες να την κανεις τέλεια και να την φερεις σε επίπεδο concours να γίνει βίδα βίδα restoration με τα πάντα γνήσια θα φτασεις περίπου 35-40 ενώ θα εχεις ένα αμάξι που κοστίζει παραπάνω. Αν βρεις απλά ένα καλουτσικο με σκοπό να το φτασεις στο τέλειο πάλι θα ξοδέψεις τα ίδια λεφτά της ανακατασκευής που θα ξοδευες σε ένα project car αλλά θα έχεις ξοδέψει περισσότερα από την αξία του. Ειναι καλό που έχεις κολλητό μηχανικό που έχει τριβή με το χώρο του κλασικού γιατί τέτοια αμάξια τα περισσότερα συνεργεία τα θεωρούν ασύμφορα γιατί τπιάνουν χώρο, θέλουν ψάξιμο και προτιμούν να κάνουν εύκολες δουλειές που θα έχουν ροή στο μαγαζί τους παρά να μπλέξουν με κάτι τέτοιο. 1
Kapass Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Παιδια εχω βρει διαφορα τελευταια προεκυψε ενα hillman imp απο εναν γνωστο και μου κινησε το ενδιαφερον. Μερακι εχω και ολα θα γινουν σε ιδιωτικο γκαραζ και οοοοσο παρει. Ο ερωτας που λεγεται κλασσικο αυτοκινητο δεν σβηνει, ευτυχως η δυστυχως😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα