Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Stamer είπε

Καλά έκανες με όλες αυτές τις ενέργειες, εννοείται, αλλά θεωρώ οτι απλά έτυχε, αρνούμαι να πιστέψω οτι μέσα σε μια μέρα έγιναν όλα αυτά!

Δεν έτυχε. Και σε μένα μια μερα μετά την καταγγελία μου έβαλαν τα χρήματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θεμα. Δεν έχει να κάνει με κωτσοβολο αλλα θα το βάλω εδω. 😛 

Πήρε φιλος μου ένα p20 απο κατάστημα Σκρουτζ είχε πρόβλημα το γυροσκοπιο λογικα και δεν γυρνούσε με τίποτα μονη της η οθόνη. Το στειλαμε πισω απο την Πέμπτη και ηταν σε αυτούς Παρασκευή πρωι. Μας είπαν πως το στειλανε στο σέρβις να το δει ο τεχνικός την ίδια μέρα. Από τότε έως και σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα μαζι τους μου είπαν πως δεν ξέρουν ποτε θα έχω την συσκευή. Τι κάνω τώρα? Τους είπα να στείλουν τα χρήματα πίσω ή να στείλουν αλλη συσκευή μιας και βρίσκεται σε doa και μου ειπαν πως πρέπει να ελεγχθεί η συσκευή πρωτα. Με διαβεβαίωσαν πως είδαν και αυτοί πως εχει προβλημα το κινητό αλλα πρεπει αν το δει και αλλος.

Επεξ/σία από RedPriest
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, RedPriest είπε

Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θεμα. Δεν έχει να κάνει με κωτσοβολο αλλα θα το βάλω εδω. 😛 

Πήρε φιλος μου ένα p20 απο κατάστημα Σκρουτζ είχε πρόβλημα το γυροσκοπιο λογικα και δεν γυρνούσε με τίποτα μονη της η οθόνη. Το στειλαμε πισω απο την Πέμπτη και ηταν σε αυτούς Παρασκευή πρωι. Μας είπαν πως το στειλανε στο σέρβις να το δει ο τεχνικός την ίδια μέρα. Από τότε έως και σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα μαζι τους μου είπαν πως δεν ξέρουν ποτε θα έχω την συσκευή. Τι κάνω τώρα? Τους είπα να στείλουν τα χρήματα πίσω ή να στείλουν αλλη συσκευή μιας και βρίσκεται σε doa και μου ειπαν πως πρέπει να ελεγχθεί η συσκευή πρωτα. Με διαβεβαίωσαν πως είδαν και αυτοί πως εχει προβλημα το κινητό αλλα πρεπει αν το δει και αλλος.

Για αρχη κανε μια αρνητικη κριτικη στο skroutz.

Τους ποναει παρα πολυ και απαντανε αμεσως στις αρνητικες κριτικες ....

  • Thanks 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, RedPriest είπε

Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θεμα. Δεν έχει να κάνει με κωτσοβολο αλλα θα το βάλω εδω. 😛 

Πήρε φιλος μου ένα p20 απο κατάστημα Σκρουτζ είχε πρόβλημα το γυροσκοπιο λογικα και δεν γυρνούσε με τίποτα μονη της η οθόνη. Το στειλαμε πισω απο την Πέμπτη και ηταν σε αυτούς Παρασκευή πρωι. Μας είπαν πως το στειλανε στο σέρβις να το δει ο τεχνικός την ίδια μέρα. Από τότε έως και σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα μαζι τους μου είπαν πως δεν ξέρουν ποτε θα έχω την συσκευή. Τι κάνω τώρα? Τους είπα να στείλουν τα χρήματα πίσω ή να στείλουν αλλη συσκευή μιας και βρίσκεται σε doa και μου ειπαν πως πρέπει να ελεγχθεί η συσκευή πρωτα. Με διαβεβαίωσαν πως είδαν και αυτοί πως εχει προβλημα το κινητό αλλα πρεπει αν το δει και αλλος.

Η απαντηση που σου εδωσαν ειναι σωστη.Αρμοδιο για αυτα τα θεματα ειναι το επισημο service στην Μιχαλακοπουλου να τσεκαρει τι εχει το κινητο και κυριως αν το προβλημα το εκανε ο κατοχος ή οχι.

Απαξ και το service ενημερωσει το καταστημα αγορας/πωλητη οτι οντως το κινητο εχει θεμα και μιας και καλυπτεστε απο το doa θα γινει οπως σωστα λες αντικατασταση συσκευης ή αν δεν εχουν αλλη επιστροφη χρηματων.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Η απαντηση που σου εδωσαν ειναι σωστη.Αρμοδιο για αυτα τα θεματα ειναι το επισημο service στην Μιχαλακοπουλου να τσεκαρει τι εχει το κινητο και κυριως αν το προβλημα το εκανε ο κατοχος ή οχι.

Απαξ και το service ενημερωσει το καταστημα αγορας/πωλητη οτι οντως το κινητο εχει θεμα και μιας και καλυπτεστε απο το doa θα γινει οπως σωστα λες αντικατασταση συσκευης ή αν δεν εχουν αλλη επιστροφη χρηματων.

Το καταλαβαίνω αυτο αλλα εχει περάσει 1 εβδομάδα απο τότε που το έστειλαν αυτοί στον αντιπρόσωπο απο οτι λένε. Όταν ρωτησα ποσο καιρο θα παρει μου απάντησαν πως δεν γνωρίζουν. Δεν είναι σωστό να είναι χωρίς συσκευή το παιδί μεχρι να θυμηθούν να το δουν εάν εχει προβλημα η συσκευή.

Επεξ/σία από RedPriest
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, RedPriest είπε

Το καταλαβαίνω αυτο αλλα εχει περάσει 1 εβδομάδα απο τότε που το έστειλαν.

Σε αυτο ομως εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι για τον πολυ απλο λογο οτι δεν ξερουμε ποτε εστειλε το καταστημα το κινητο στο service.Μπορει να σου ειπαν οτι το εστειλαν την ιδια μερα και να το εστειλαν μετα απο 3 μερες,εμεις δεν το ξερουμε.

Μπορεις αν θελεις να παρεις ενα τηλεφωνο στο service να τους ρωτησεις αν το εχουν τσεκαρει το κινητο(αν εισαι τυχερος).

Εγω απο την παραπανω απαντηση που σου εδωσαν αυτο καταλαβα οτι δεν τους εχει ενημερωσει ακομα το service.

Γενικα το κακο με το service των κινητων ειναι οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα μεσα στο οποιο γνωριζει ο τελικος πελατης ποσο καιρο max θα παρει ο ελεγχος(ή και επισκευη σε περιπτωση που ειναι καποιος εκτος doa).

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Σε αυτο ομως εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι για τον πολυ απλο λογο οτι δεν ξερουμε ποτε εστειλε το καταστημα το κινητο στο service.Μπορει να σου ειπαν οτι το εστειλαν την ιδια μερα και να το εστειλαν μετα απο 3 μερες,εμεις δεν το ξερουμε.

Μπορεις αν θελεις να παρεις ενα τηλεφωνο στο service να τους ρωτησεις αν το εχουν τσεκαρει το κινητο(αν εισαι τυχερος).

Εγω απο την παραπανω απαντηση που σου εδωσαν αυτο καταλαβα οτι δεν τους εχει ενημερωσει ακομα το service.

Γενικα το κακο με το service των κινητων ειναι οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα μεσα στο οποιο γνωριζει ο τελικος πελατης ποσο καιρο max θα παρει ο ελεγχος(ή και επισκευη σε περιπτωση που ειναι καποιος εκτος doa).

Δεν υπάρχει κάποιο χρονικό όριο που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ομως ολη η διαδικασίας; Το λέω γιατί μπορεί να σου λέει ο άλλος ετσι και για κανα 6 μηνο και συ να είσαι χωρίς συσκευή για όλο αυτό το διάστημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...