nhzt Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Istros είπε Τι να μας πουν τα γατάκια!Εδώ σε μας με το που ξεκινάς στο πράσινο σε πιάνει το επόμενο φανάρι κόκκινο οπότε δεν προλαβαίνεις να αναπτύξεις ταχύτητα και μειώνονται οι πιθανότητες για σοβαρό τροχαίο.ΑΙ και πράσινα αλογα.Σαν την Ελληνική ευφυια δεν υπαρχει. Ελληνική ευφυΐα το μποτιλιάρισμα στους δρόμους; Το ότι όλοι στις 9 το πρωί ξεκινούν για δουλειά έχει να κάνει με την ευφυία των οδηγών ή της πολιτείας που πρέπει να αφήνει τα φανάρια αναμμένα πάντα στο πράσινο;
Istros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, nhzt είπε Ελληνική ευφυΐα το μποτιλιάρισμα στους δρόμους; Το ότι όλοι στις 9 το πρωί ξεκινούν για δουλειά έχει να κάνει με την ευφυία των οδηγών ή της πολιτείας που πρέπει να αφήνει τα φανάρια αναμμένα πάντα στο πράσινο; Κατά πάσα πιθανότητα δεν το κατάλαβες. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από Istros 1
nhzt Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Περιμένω κάποιον από αυτούς που προφανώς διάβασαν και κατανόησαν το άρθρο, να μου εξηγήσει πως φταίει η ανθρώπινη βλακεία ή η ανικανότητα των οδηγών κλπ, όταν αυτό που ουσιαστικά έγινε ήταν να βελτιωθεί η σήμανση των αυτοκινητόδρομων, να δίνονται σωστά μηνύματα στους οδηγούς ώστε να πράττουν ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ανάλογα και να τοποθετηθούν διαχωριστικά εκεί που πρέπει! Αν μη τι άλλο, το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι για το 15-17% των ατυχημάτων στους αυτοκινητόδρομους φταίει η σήμανση, η ελλειπή ενημέρωση και η κατάσταση του δρόμου και όχι οι οδηγοί! Αυτή είναι η πραγματικότητα, άσχετα αν μερικοί δεν την κατάλαβαν. Πρόκειται για επικουρική βοήθεια σε συγκεκριμένα σημεία που ήθελαν βελτίωση. Καμία σχέση με την νοημοσύνη των οδηγών. 9 λεπτά πριν, Istros είπε Κατά πάσα πιθανότητα δεν το κατάλαβες. γιατί δεν μας διαφωτίζεις με την ευφυΐα σου και μας αφήνεις στο σκότος;
Istros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, nhzt είπε Αυτή είναι η πραγματικότητα, άσχετα αν μερικοί δεν την κατάλαβαν. Πρόκειται για επικουρική βοήθεια σε συγκεκριμένα σημεία που ήθελαν βελτίωση. Καμία σχέση με την νοημοσύνη των οδηγών. γιατί δεν μας διαφωτίζεις με την ευφυΐα σου και μας αφήνεις στο σκότος; Καμία ευφυΐα.Οταν οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να προστατεύσουν τους πολίτες τους,εμείς δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε τα φανάρια.
johncorfas Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, nhzt είπε γιατί δεν μας διαφωτίζεις με την ευφυΐα σου και μας αφήνεις στο σκότος; Πλάκα έκανε για τη δήθεν "ευφυία" του μποτιλιαρίσματος στην Ελλάδα. 1
nhzt Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Istros είπε Καμία ευφυΐα.Οταν οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να προστατεύσουν τους πολίτες τους,εμείς δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε τα φανάρια. Που ήσουν χαμένος βρε παιδί μου; Δεν περνάς μια βόλτα από το Συγκοινωνιών να τους ξεστραβώσεις;
Istros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, nhzt είπε Που ήσουν χαμένος βρε παιδί μου; Δεν περνάς μια βόλτα από το Συγκοινωνιών να τους ξεστραβώσεις; Δυστυχώς δεν σώζεται η κατάσταση και δεν αναφέρομαι στο Συγκοινωνιών Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από Istros
Whargoul Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 32 λεπτά πριν, mike299 είπε Στο ότι στη βλακεία και την ανικανότητα οφείλετε το υπόλοιπο 83-85% των ατυχημάτων. Υποθέτω έκανες μελέτη και βρήκες ότι η σχεδίαση του δρόμου, η ποιότητα του οδοστρώματος, ο καιρός, ο φωτισμός, τα αδέσποτα ζώα, part failure στα αυτοκίνητα, ανθρώπινοι βιολογικοί παράγοντες (από καρδιακό, άπνοια ύπνου μέχρι και το απλό φτάρνισμα) και διάφορα τέτοια δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο και το μόνο που φταίει για το υπόλοιπο ποσοστό είναι η βλακεία και η ανικανότητα! 1 1
costef Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Istros είπε Τι να μας πουν τα γατάκια!Εδώ σε μας με το που ξεκινάς στο πράσινο σε πιάνει το επόμενο φανάρι κόκκινο οπότε δεν προλαβαίνεις να αναπτύξεις ταχύτητα και μειώνονται οι πιθανότητες για σοβαρό τροχαίο.ΑΙ και πράσινα αλογα.Σαν την Ελληνική ευφυια δεν υπαρχει. Θυμήθηκα οτι αυτό έγινε το 1978 από έναν αστυνομικό διευθυντή με αφετηρία την Λεωφόρο Μεσογείων. Εκεί λοιπόν εφαρμόστηκε πρώτα το κόκκινο κύμα στη θέση του πράσινου, με τη δικαιολογία ότι "τρέχουν και εμείς δεν μπορούμε να αστυνομεύσουμε". 1
Regulus Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Το πρόβλημα βέβαια συνεχίζει να είναι ο ηλίθιος που θα αγνοήσει τις προειδοποιήσεις και θα κάνει του κεφαλιού του. Πάντως αν θέλουν να δουν τις ατέλειες του συστήματος ας το εγκαταστήσουν στην Ελλάδα.
dimitrins Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Aν πηγαίναν με 40 θα τα μειώνανε περισσότερο τα ατυχήματα. Αν δεν βγαίναν και στους δρόμους θα πιάνανε το ιδανικό 100%
mike299 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Στις 3/12/2018 στις 4:07 ΜΜ, Whargoul είπε Υποθέτω έκανες μελέτη και βρήκες ότι η σχεδίαση του δρόμου, η ποιότητα του οδοστρώματος, ο καιρός, ο φωτισμός, τα αδέσποτα ζώα, part failure στα αυτοκίνητα, ανθρώπινοι βιολογικοί παράγοντες (από καρδιακό, άπνοια ύπνου μέχρι και το απλό φτάρνισμα) και διάφορα τέτοια δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο και το μόνο που φταίει για το υπόλοιπο ποσοστό είναι η βλακεία και η ανικανότητα! Έχεις δίκαιο, έκανα λάθος στα ποσοστά. Πάνω από το 90% των ατυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο παράγοντα. http://cyberlaw.stanford.edu/blog/2013/12/human-error-cause-vehicle-crashes https://blog.lawinfo.com/2017/09/06/human-error-causes-94-percent-of-car-accidents/ Οι μελέτες αναφέρουν ότι υπήρχαν και άλλοι παράγοντες όπως αυτοί που αναφέρεις που συνεισφέρουν στην πρόκληση ατυχήματος, αλλά όπως σωστά αναφέρει και το δεύτερο link However, the police investigation could find that the driver was going way too fast for conditions. He or she knew it was icy, knew there was a risk, and drove recklessly. Yes, the driver lost control on the ice, but, had he or she been driving slowly and safely, that never would have happened. That driver may still be responsible, even though environmental factors were present. Το οποίο με απλά λόγια λέει ότι ναι, ένας κακός δρόμος ή ολισθηρότητα από βροχή συνεισφέρουν στο να προκληθεί ένα ατύχημα, αλλά είναι ευθύνη του οδηγού να προσαρμόζεται και να προβλέπει αυτά τα γεγονότα. Άρα επιστρέφουμε στο ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται στην βλακεία και την ανικανότητα!
De@th L0rd Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Ένας δρόμος που ξέρουμε ότι δεν είναι καλός, δεν είναι επικίνδυνος. Επικίνδυνος είναι ο οδηγός που το ξέρει και παρόλα αυτά οδηγάει σαν μαλάκας/κω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα