Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Όπως αναφέρει η υπηρεσία της τροχαίας της Nevada, ένα νέο σύστημα που στηρίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη έχει βοηθήσει στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Interstate 15, κατά 17%. Η Ισραηλινή startup που ανέπτυξε το νέο αυτό σύστημα και συνεργάζεται με τις αρχές της Nevada ονομάζεται “Waycare”, ενώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται πιλοτικό. Ο στόχος είναι η ευρύτερη εφαρμογή του σε όλη την κοιλάδα, συμπεριλαμβάνοντας όλους τους πολυσύχναστους δρόμους της πολιτείας. Το σύστημα της Waycare χρησιμοποιεί κάμερες, αισθητήρες, και δεδομένα για την κίνηση των οχημάτων ανά πάσα στιγμή, και με βάση αυτά αναπτύσσει μοντέλα πρόβλεψης της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Το σύστημα έχει ήδη δοκιμαστεί στην Tampa, Florida, και στο Tel Aviv, με θετικά αποτελέσματα. Η τροχαία της Nevada αναφέρει πως η σχετική μείωση στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο ήρθε χωρίς επιπρόσθετες ενέργειες ή άλλα μέτρα, αλλά μόνο με την χρήση του AI της Waycare. To σύστημα λοιπόν συλλέγει πληροφορίες από διάφορες πηγές, ακόμη και από τα ίδια τα αυτοκίνητα, σε ζωντανό χρόνο, και ως εκ τούτου μπορεί να υπολογίσει το επίπεδο ρίσκου και να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή ατυχημάτων. Μόλις το σύστημα της Waycare αναγνωρίσει κάποιο πιθανό ρίσκο (έως και 12 λεπτά νωρίτερα), ειδοποιεί τις αρχές να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα, ενώ προσαρμόζει και τα μηνύματα των ηλεκτρονικών πινακίδων πληροφοριών που βρίσκονται πάνω από τον δρόμο. Οι προτάσεις του συστήματος περιλαμβάνουν τοποθέτηση κατευθυντήριων εμποδίων σε συγκεκριμένα σημεία, και τοποθέτηση προειδοποιητικών συστημάτων υψηλής ορατότητας. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση της ταχύτητας του 91% των οδηγών που πέρασαν από τον interstate 15 κατά την διάρκεια του προγράμματος, φτάνοντας σε επίπεδα κάτω των 80 χμ/ώρα. Όπως δήλωσε ο Noam Maital, συνιδρυτής και CEO της Waycare, “Τα αποτελέσματα αυτού του πιλοτικού προγράμματος δείχνουν ξεκάθαρα ότι τα συστήματα AI και deep learning μπορούν να έχουν δραματικά θετική επίδραση στην αύξηση των επιπέδων ασφάλειας των μετακινήσεων, όταν συνδυαστούν με τις αρμόδιες υπηρεσίες”. Phys.org Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
johncorfas Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Άμα δε δουλεύει η φυσική νοημοσύνη των οδηγών επιστρατεύουμε την τεχνητή... Καλή κίνηση. Μακάρι να έχει θετικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου για να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα, μήπως και γλυτώσουμε κανένα χριστιανό. 7
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλό είναι αυτό το σύστημα. Πρώτα και πάνω απ'όλα όμως είναι η προσοχή και η αντίληψη του κάθε οδηγού. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από vaskor
apokatso Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, gassim είπε ναι αλλά το φακέλωμα; 😟 Ποιο φακελωμα οταν το 99.9% εχουν facebook ινταγραμ κτλ. και κινητο με gps! Το AI στους δρομους περιμεναμε γiα το φακελωμα? τουλαχιστον αυτο ειναι για να σωσει καμια ζωη και οχι για να βλεπουμε κ@λαρακια στο intagram... worth the risk...👍 6
Silverage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εκεί η αστυνομία/τροχαία όταν τους καλούνε πάει αμέσως. Εδώ πηγαίνουν μετά απο 2 ώρες. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από Silverage 2
gassim Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, apokatso είπε Ποιο φακελωμα οταν το 99.9% εχουν facebook ινταγραμ κτλ. και κινητο με gps! Το AI στους δρομους περιμεναμε γiα το φακελωμα? τουλαχιστον αυτο ειναι για να σωσει καμια ζωη και οχι για να βλεπουμε κ@λαρακια στο intagram... worth the risk...👍 Απο το κινητό με gps συλλέγονται δεδομένα για το AI στους δρόμους.
apokatso Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 αλλα και παλι αν μ εδιναν την επιλογη να διαλεξω ενα δρομο με λιγοτερους κινδυνους ατυχηματος αλλα θα καταγραφουν που πηγαινω , με εναν αλλο που ο κινδυνος θα ηταν μεγαλυτερος αλλα δεν θα κραταει ιστορικο , παλι τον πρωτο θα διαλεγα...
Istros Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τι να μας πουν τα γατάκια!Εδώ σε μας με το που ξεκινάς στο πράσινο σε πιάνει το επόμενο φανάρι κόκκινο οπότε δεν προλαβαίνεις να αναπτύξεις ταχύτητα και μειώνονται οι πιθανότητες για σοβαρό τροχαίο.ΑΙ και πράσινα αλογα.Σαν την Ελληνική ευφυια δεν υπαρχει. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από Istros 2
brunos13 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Να μειωσει την ηλιθιοτητα και την αναισθησια μερικων πισω απτο τιμονι γινεται; Και μετα θα μειωθουν και τα τροχαια σε τεραστιο βαθμο το μονο σιγουρο!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 54 λεπτά πριν, gassim είπε ναι αλλά το φακέλωμα; 😟 Ρε παίδες σταματήστε αυτη την ανοησία επιτέλους σε καθε θεμα. Απο την στιγμή που γεννιομαστε ειμαστε φακελωμενοι παντου για ονομα
morgan21 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση της ταχύτητας του 91% των οδηγών που πέρασαν από τον interstate 15 κατά την διάρκεια του προγράμματος, φτάνοντας σε επίπεδα κάτω των 80 χμ/ώρα. Το άλλο 9% θα ήταν Έλληνες που είχαν πάει διακοπές 1
gassim Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, BorrowedTime είπε Ρε παίδες σταματήστε αυτη την ανοησία επιτέλους σε καθε θεμα. Απο την στιγμή που γεννιομαστε ειμαστε φακελωμενοι παντου για ονομα ειρωνικά το είπα για όσους δεν αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα των big data 2
Whargoul Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Περιμένω κάποιον από αυτούς που προφανώς διάβασαν και κατανόησαν το άρθρο, να μου εξηγήσει πως φταίει η ανθρώπινη βλακεία ή η ανικανότητα των οδηγών κλπ, όταν αυτό που ουσιαστικά έγινε ήταν να βελτιωθεί η σήμανση των αυτοκινητόδρομων, να δίνονται σωστά μηνύματα στους οδηγούς ώστε να πράττουν ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ανάλογα και να τοποθετηθούν διαχωριστικά εκεί που πρέπει! Αν μη τι άλλο, το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι για το 15-17% των ατυχημάτων στους αυτοκινητόδρομους φταίει η σήμανση, η ελλειπή ενημέρωση και η κατάσταση του δρόμου και όχι οι οδηγοί! 3 1 1
mike299 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Περιμένω κάποιον από αυτούς που προφανώς διάβασαν και κατανόησαν το άρθρο, να μου εξηγήσει πως φταίει η ανθρώπινη βλακεία ή η ανικανότητα των οδηγών κλπ, όταν αυτό που ουσιαστικά έγινε ήταν να βελτιωθεί η σήμανση των αυτοκινητόδρομων, να δίνονται σωστά μηνύματα στους οδηγούς ώστε να πράττουν ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ανάλογα και να τοποθετηθούν διαχωριστικά εκεί που πρέπει! Αν μη τι άλλο, το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι για το 15-17% των ατυχημάτων στους αυτοκινητόδρομους φταίει η σήμανση, η ελλειπή ενημέρωση και η κατάσταση του δρόμου και όχι οι οδηγοί! Στο ότι στη βλακεία και την ανικανότητα οφείλετε το υπόλοιπο 83-85% των ατυχημάτων. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα