Simos805 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα, έχω ένα MacBook Pro 13" late 2013 που τρέχει το macOS Mojave 10.14.1 και έχω την τελευταία έκδοση του teamviewer. Κάθε φορά που ανοίγω το teamviewer έχει παύλες στο ID και το password και κάτω κάτω λέει "Δεν υπάρχει ετοιμότητα, ελέγξτε την σύνδεσή σας." Έλεγξα το τείχος προστασίας και καταχώρησα το teamviewer ως επιτρεπόμενη εφαρμογή, φυσικά δοκίμασα να κάνω restart αλλά και επανεγκατάσταση του teamviewer αλλά τίποτα... Να πω ότι έχω άλλο ένα windows laptop συνδεδεμένο στο ίδιο wifi και εκεί το teamviewer δουλεύει κανονικά. Φυσικά κατά τα άλλα το internet δουλεύει κανονικά στο MacBook. Καμία ιδέα?
thodoris20s Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Ίσως κλειδώθηκε η IP για την συγκεκριμένη συσκευή αλλά δεν είμαι σίγουρος γι αυτό που λέω. Δοκίμασε να το απεγκαταστήσεις ή χρησιμοποίησε για δοκιμή παλαιότερη έκδοση Team viewer
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα