Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω ένα MacBook Pro 13" late 2013 που τρέχει το macOS Mojave 10.14.1 και έχω την τελευταία έκδοση του teamviewer. Κάθε φορά που ανοίγω το teamviewer έχει παύλες στο ID και το password και κάτω κάτω λέει "Δεν υπάρχει ετοιμότητα, ελέγξτε την σύνδεσή σας."

Έλεγξα το τείχος προστασίας και καταχώρησα το teamviewer ως επιτρεπόμενη εφαρμογή, φυσικά δοκίμασα να κάνω restart αλλά και επανεγκατάσταση του teamviewer αλλά τίποτα... Να πω ότι έχω άλλο ένα windows laptop συνδεδεμένο στο ίδιο wifi και εκεί το teamviewer δουλεύει κανονικά. Φυσικά κατά τα άλλα το internet δουλεύει κανονικά στο MacBook.

Καμία ιδέα?

Δημοσ.

Ίσως κλειδώθηκε η IP για την συγκεκριμένη συσκευή αλλά δεν είμαι σίγουρος γι αυτό που λέω.

Δοκίμασε να το απεγκαταστήσεις ή χρησιμοποίησε για δοκιμή παλαιότερη έκδοση Team viewer

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...