Racerr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις
turbat0s Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Racerr είπε τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις Λειτουργεί επικουρικά (επεμβαίνοντας σε φρένα και κινητήρα) και δεν βοηθάει αν έχεις ακατάλληλα λάστιχα ή φρένα ή αν δεν έχεις εκπαιδευτεί στο σωστό χειρισμό οχήματος σε τέτοιες συνθήκες. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από turbat0s
Fubar.gr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Racerr είπε τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις Εξαρτάται απο την γενιά του ESP. Τα παλιά συστήματα σε κάποιες περιπτώσεις κόβανε την ισχύ σε σημείο που να είναι αδύνατον να κάνεις εκκίνηση στο χιόνι. Το manual σε αυτές τις περιπτώσεις πρότεινε την απενεργοποίηση του απο το κουμπί. Τα νέα συστήματα ESP κάνουν εξομοίωση μπλοκέ διαφορικού χρησιμοποιώντας τα φρένα, οπότε βελτιώνουν την πρόσφυση αντί να την χαλάνε. 4
dimos15 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο βελτιώνουν την πρόσφυση αντί να την χαλάνε. Βελτιωνουν την πρόσφυση και χαλάνε τα φρενα🤣 Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από dimos15
De@th L0rd Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Στις 2/12/2018 στις 2:07 ΜΜ, dimos15 είπε Βελτιωνουν την πρόσφυση και χαλάνε τα φρενα🤣 Τα τακάκια και οι δίσκοι είναι σχετικά φθηνά. Το να φέρεις τούμπες επειδή ο δρόμος ήταν παγωμένος κάπου ανύποπτα είναι πολύ πιο ακριβό.Προτεραιότητες... 1
alkis13 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Προφανως σε χιονι λασπες θες ψοφιο μοτερ, και δεν θες καθολου ροπη. Μα καθολου ομως. Αν αρχιζει να σπινιαρει ο τροχος θα ψαχνεις 3 πραγματα. καλιμπρα-διαγραφη αυτοκινητου-αγορα νεου. Το esp θα προσπαθησει να μην ξεκολλήσει κανεις τροχος απο την 'ασφαλτο'. Το abs θα προσπαθησει να βρει φρενο αλλα μη περιμενεις θαυματα. Γενικα σε χωμα θελουμε μεγαλο πλατος ελαστικου και τρακτεροτο λαστιχο (τακουνι). Στο παγο-χιονι, οτι πιο λεπτο με την μικροτερη επιφανεια επαφης. Γιατι ετσι η δυναμη ανα επιφανεια αυξανεται και υπαρχει μια μικρη τυπικη επαφη (μεχρι 20χλμ/ω). Ειναι θεμα ελαστικου περισσοτερο και οχι ηλεκτρονικων συστηματων.
lary7 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Κακό δεν κάνει, ίσα ίσα του ESP απαλλάσσει τον οδηγό από το να κάνει διορθώσεις και μαζέματα όταν χαθεί η πρόσφυση στις μικρές ταχύτητες που απαιτούνται σε πάγο και λάσπη. Άμα η ταχύτητα είναι μεγάλη, η αδράνεια νικά και ESP και το καλύτερο χέρι. Τεράστιο ρόλο παίζουν τα λάστιχα και μόνο, πέρυσι οδήγησα βανάκι 4κίνητο με χιονολάστιχα και καρφιά σε ακραίες συνθήκες, εκεί το ESP μάζευε το αμάξι πολυ ομαλά, χωρίς να χρειάζεται να σκέφτομαι αν πρέπει να πατάω μαλακά το γκάζι σε στροφή ή να μην φρενάρω σε στροφή.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 23 ώρες πριν, alkis13 είπε Προφανως σε χιονι λασπες θες ψοφιο μοτερ, και δεν θες καθολου ροπη. Μα καθολου ομως. Ακριβώς.. εμένα έχει ένα κουμπάκι W Όταν είναι on κόβει την ροπή σε 1 και 2 άλλα πάει μια χαρά σε χιόνι ή πάγο
george kesoglu Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 23 ώρες πριν, alkis13 είπε Ειναι θεμα ελαστικου περισσοτερο και οχι ηλεκτρονικων συστηματων. σωστος !! πρωτίστως τα ελλαστικα και επικουρικά τα ηλεκτρονικα συστηματα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα