Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Racerr είπε

τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις

Λειτουργεί επικουρικά (επεμβαίνοντας σε φρένα και κινητήρα) και δεν βοηθάει αν έχεις ακατάλληλα λάστιχα ή φρένα ή αν δεν έχεις εκπαιδευτεί στο σωστό χειρισμό οχήματος σε τέτοιες συνθήκες.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Racerr είπε

τελικα βοηθαει το esp στο χιονι σε λασπες κτλπ γτ εχω ακουσει οτι ριχνει τη δυναμη του μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις

 

Εξαρτάται απο την γενιά του ESP.

Τα παλιά συστήματα σε κάποιες περιπτώσεις κόβανε την ισχύ σε σημείο που να είναι αδύνατον να κάνεις εκκίνηση στο χιόνι. Το manual σε αυτές τις περιπτώσεις πρότεινε την απενεργοποίηση του απο το κουμπί.

Τα νέα συστήματα ESP κάνουν εξομοίωση μπλοκέ διαφορικού χρησιμοποιώντας τα φρένα, οπότε βελτιώνουν την πρόσφυση αντί να την χαλάνε.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

βελτιώνουν την πρόσφυση αντί να την χαλάνε.

Βελτιωνουν την πρόσφυση και χαλάνε τα φρενα🤣

Επεξ/σία από dimos15
Δημοσ.
Στις 2/12/2018 στις 2:07 ΜΜ, dimos15 είπε

Βελτιωνουν την πρόσφυση και χαλάνε τα φρενα🤣

Τα τακάκια και οι δίσκοι είναι σχετικά φθηνά. Το να φέρεις τούμπες επειδή ο δρόμος ήταν παγωμένος κάπου ανύποπτα είναι πολύ πιο ακριβό.Προτεραιότητες...

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανως σε χιονι λασπες θες ψοφιο μοτερ, και δεν θες καθολου ροπη. Μα καθολου ομως. Αν αρχιζει να σπινιαρει ο τροχος θα ψαχνεις 3 πραγματα. καλιμπρα-διαγραφη αυτοκινητου-αγορα νεου.

 

Το esp θα προσπαθησει να μην ξεκολλήσει κανεις τροχος απο την 'ασφαλτο'. Το abs θα προσπαθησει να βρει φρενο αλλα μη περιμενεις θαυματα.


Γενικα σε χωμα θελουμε μεγαλο πλατος ελαστικου και τρακτεροτο λαστιχο (τακουνι).
Στο παγο-χιονι, οτι πιο λεπτο με την μικροτερη επιφανεια επαφης. Γιατι ετσι η δυναμη ανα επιφανεια αυξανεται και υπαρχει μια μικρη τυπικη επαφη (μεχρι 20χλμ/ω).
 

 

Ειναι θεμα ελαστικου περισσοτερο και οχι ηλεκτρονικων συστηματων.

Δημοσ.

Κακό δεν κάνει, ίσα ίσα του ESP απαλλάσσει τον οδηγό από το να κάνει διορθώσεις και μαζέματα όταν χαθεί η πρόσφυση στις μικρές ταχύτητες που απαιτούνται σε πάγο και λάσπη. Άμα η ταχύτητα είναι μεγάλη, η αδράνεια νικά και ESP και το καλύτερο χέρι. Τεράστιο ρόλο παίζουν τα λάστιχα και μόνο, πέρυσι οδήγησα βανάκι 4κίνητο με χιονολάστιχα και καρφιά σε ακραίες συνθήκες, εκεί το ESP μάζευε το αμάξι πολυ ομαλά, χωρίς να χρειάζεται να σκέφτομαι αν πρέπει να πατάω μαλακά το γκάζι σε στροφή ή να μην φρενάρω σε στροφή.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, alkis13 είπε

Προφανως σε χιονι λασπες θες ψοφιο μοτερ, και δεν θες καθολου ροπη. Μα καθολου ομως.

Ακριβώς.. εμένα έχει ένα κουμπάκι W

 

020.jpgΌταν είναι on κόβει την ροπή σε 1 και 2 άλλα πάει μια χαρά σε χιόνι ή πάγο 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, alkis13 είπε

Ειναι θεμα ελαστικου περισσοτερο και οχι ηλεκτρονικων συστηματων.

σωστος !!

πρωτίστως τα ελλαστικα και επικουρικά τα ηλεκτρονικα συστηματα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...