Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, υπήρχε ήδη θέμα για το συγκεκριμένο αλλά είναι κλειδωμένο οπότε ανοίγω αυτό εδώ. Ήθελα να ρωτήσω για κάποιον που το έχει, την γνώμη του και αν αξίζει η αγορά. Ψάχνομαι εδώ και καιρό για κάποιο οικονομικό αυτοκίνητο και της πόλης αλλα αυτά παίζουν σε τιμές 5κ+ μεταχειρισμένα, ειδικά αν βάλεις και ψηλά την αξιοπιστία και αποφύγεις τα γαλλικα(oh the irony).Ειδικά αν κοιτάξεις λίγο και την '' ομορφιά'' του αυτοκινήτου τα μοντέλα που μένουν ειναι 6-7 και οι τιμές πάνω από 5-6κ.Το συγκεκριμένο δεν είναι και τόσο της πόλης, αλλά είναι όντως οικονομικό και αρκετά φθηνό (κοντά στα 3κ έχει μοντέλο του 2007) και κατά την γνώμη μου και εμφανίσιμο. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα που ακούω είναι θετικα αλλα για το μοντέλο με τα 1.6 καθώς λόγω του όγκου του αυτοκινήτου αυτά με λιγότερα κυβικά το ζορίζουν το αμάξι. Θα ήθελα τις γνώμες σας. 

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.

Σαν αυτοκινητο μην περιμενεις οτι θα παρεις κατι τρελο. Εχω το μοντελο του 2008 στα 1.4 κυβικα. Αν εξαιρεσεις 2 προβληματα που μου εβγαλε (στα 40000 με αφησε απο αντλια βενζινης και αλλη μια φορα πεταξε την φλαντζα του θερμοστατη με αποτελεσμα να αδειασει απο νερα το αυτοκινητο, ευτυχως το ειδα γρηγορα και δεν μου δημιουργησε αλλο προβλημα).

Στην οδηγηση ειναι αρκετα ανετο, ισως σου φανει λιγο περιεργο που στο τιμονι του ειναι σταθερο το κεντρικο σημειο και δεν γυρναει μαζι με το τιμονι αλλα αυτο ειναι συνηθεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Σαν αυτοκινητο μην περιμενεις οτι θα παρεις κατι τρελο. Εχω το μοντελο του 2008 στα 1.4 κυβικα. Αν εξαιρεσεις 2 προβληματα που μου εβγαλε (στα 40000 με αφησε απο αντλια βενζινης και αλλη μια φορα πεταξε την φλαντζα του θερμοστατη με αποτελεσμα να αδειασει απο νερα το αυτοκινητο, ευτυχως το ειδα γρηγορα και δεν μου δημιουργησε αλλο προβλημα).

Στην οδηγηση ειναι αρκετα ανετο, ισως σου φανει λιγο περιεργο που στο τιμονι του ειναι σταθερο το κεντρικο σημειο και δεν γυρναει μαζι με το τιμονι αλλα αυτο ειναι συνηθεια.

Σαν χώροι το αυτοκίνητο πως σου φάνηκε, άνετο? Επίσης αν επιτρέπεται πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο περίπου γιατί εξαρτάται και από αυτό. Στα ηλεκτρολογικα που ακούγεται οτι έχει πρόβλημα? 

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.

Το κουπέ μου αρέσει μέσα κι έξω. Το είχα κάνει και test drive το 1600 και ήταν οκ (μετά οδήγησα τούρμπο και γλυκάθηκα όμως :D ). Αν έχει 3 χιλιάδες εγώ θα το κοιτούσα, ωραίο αμάξι.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fastnq2 είπε

Σαν χώροι το αυτοκίνητο πως σου φάνηκε, άνετο? Επίσης αν επιτρέπεται πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο περίπου γιατί εξαρτάται και από αυτό. Στα ηλεκτρολογικα που ακούγεται οτι έχει πρόβλημα? 

Το αμαξι ειναι 10 χρονων και εχει 90000 χιλιομετρα. Απο χωρους εχει αρκετα μεγαλους. Για ηλεκτρολογικα ετσι λενε οτι υπαρχουν προβληματα, αλλα εμενα μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει κατι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Μάκαρος είπε

Το αμαξι ειναι 10 χρονων και εχει 90000 χιλιομετρα. Απο χωρους εχει αρκετα μεγαλους. Για ηλεκτρολογικα ετσι λενε οτι υπαρχουν προβληματα, αλλα εμενα μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει κατι.

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

 

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Το κουπέ μου αρέσει μέσα κι έξω. Το είχα κάνει και test drive το 1600 και ήταν οκ (μετά οδήγησα τούρμπο και γλυκάθηκα όμως :D ). Αν έχει 3 χιλιάδες εγώ θα το κοιτούσα, ωραίο αμάξι.

Ναι εκει παιζουν οι τιμες,αυτη τη στιγμη βλεπω στο car.gr 6 τετοια για πωληση απο το 2006- και κατω απο 3000.Η πιο καλη περιπτωση ειναι ενα του 2008 1.4 120κ χλμ και 2800 ευρω..σχεδον τιποτα για αμαξι 12 χρονων,πραγμα που με εκανε να υποψιαζομαι οτι θελουν να το ξεφορτωθουν(οχι το συγκεκριμενο,αλλα το συγκεκριμενο μοντελο)οπως γινεται πχ με το mazda rx-8 που το βαζουν σε ξεφτιλα τιμες για να το ξεφορτωθουν αφου καιει λαδια/καπου 15-18 βενζινη στα 100 συν τις  βλαβες..Ωστοσω για το c4 ακουω αρκετα καλα πραγματα οπως απο το παιδι που απαντησε πιο πανω.

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, fastnq2 είπε

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

Ναι εκει παιζουν οι τιμες,αυτη τη στιγμη βλεπω στο car.gr 6 τετοια για πωληση απο το 2006- και κατω απο 3000.Η πιο καλη περιπτωση ειναι ενα του 2008 1.4 120κ χλμ και 2800 ευρω..σχεδον τιποτα για αμαξι 12 χρονων,πραγμα που με εκανε να υποψιαζομαι οτι θελουν να το ξεφορτωθουν(οχι το συγκεκριμενο,αλλα το συγκεκριμενο μοντελο)οπως γινεται πχ με το mazda rx-8 που το βαζουν σε ξεφτιλα τιμες για να το ξεφορτωθουν αφου καιει λαδια/καπου 15-18 βενζινη στα 100 συν τις  βλαβες..Ωστοσω για το c4 ακουω αρκετα καλα πραγματα οπως απο το παιδι που απαντησε πιο πανω.

Δεν πιστεύω ότι είναι περίπτωση rx8. Απλά απαξιώνονται γρήγορα και είναι καλή ευκαιρία να το πάρει καποιος. Και το δικό μου 20 χιλιάδες είχε πριν 10 χρόνια και τώρα έχει 5-6... άρα αρκετά λογική η τιμή για το c4.

Δες και για κανένα 1600 και μια έκδοση vtr νομίζω που είναι πολύ όμορφη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν πιστεύω ότι είναι περίπτωση rx8. Απλά απαξιώνονται γρήγορα και είναι καλή ευκαιρία να το πάρει καποιος. Και το δικό μου 20 χιλιάδες είχε πριν 10 χρόνια και τώρα έχει 5-6... άρα αρκετά λογική η τιμή για το c4.

Δες και για κανένα 1600 και μια έκδοση vtr νομίζω που είναι πολύ όμορφη.

Ναι για το rx8 έχει γίνει μεγάλη κουβέντα και ψάχνοντας κάποιος δεν μπορεί να μην δεν δει να το κράζουν στα φόρουμ. Για αυτό δεν μπορούσα να βρω ποιον λάκκο έχει η φάβα μιας και γκουγκλαροντας δεν είδα και βαρβατα αρνητικά σχόλια για το c4. Μάλλον όπως λες φταιει και η υποτίμηση αν και κατά την γνώμη μου τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν έχουν καλη φήμη. Για παράδειγμα οι τιμές για το yaris auris aygo που θα ήθελα ιδανικά δεν λένε να πέσουν με τίποτα λόγω toyota.

Συγκεκριμένα για το vtr ακούγονται τα αρνητικά αν θυμάμαι καλά :P Πάντως 1.4 με 1.6 δεν έχει καμία διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας(στα 1350 κ.ε. Αλλάζει αν θυμάμαι καλά η κλίμακα από 135 ευρώ σε 250++)οπότε αν αποφασίσω να πάρω c4 θα πάω για το 1.6.

Για ομορφιά μαρεσει αυτό με τον απότομο '"κωλο' ' το στρογγυλεμενο το βρίσκω φοβερά άσχημο. 

Επεξ/σία από fastnq2
  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Ναι για το rx8 έχει γίνει μεγάλη κουβέντα και ψάχνοντας κάποιος δεν μπορεί να μην δεν δει να το κράζουν στα φόρουμ. Για αυτό δεν μπορούσα να βρω ποιον λάκκο έχει η φάβα μιας και γκουγκλαροντας δεν είδα και βαρβατα αρνητικά σχόλια για το c4. Μάλλον όπως λες φταιει και η υποτίμηση αν και κατά την γνώμη μου τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν έχουν καλη φήμη. Για παράδειγμα οι τιμές για το yaris auris aygo που θα ήθελα ιδανικά δεν λένε να πέσουν με τίποτα λόγω toyota.

Συγκεκριμένα για το vtr ακούγονται τα αρνητικά αν θυμάμαι καλά :P Πάντως 1.4 με 1.6 δεν έχει καμία διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας(στα 1350 κ.ε. Αλλάζει αν θυμάμαι καλά η κλίμακα από 135 ευρώ σε 250++)οπότε αν αποφασίσω να πάρω c4 θα πάω για το 1.6.

Για ομορφιά μαρεσει αυτό με τον απότομο '"κωλο' ' το στρογγυλεμενο το βρίσκω φοβερά άσχημο. 

Το coupe είναι αυτό. Το άλλο δεν μου αρέσει κι εμένα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εχει ο πατερας μου το 1.6 sedan του 2008 με 85000χλμ.

Καποια σοβαρη βλαβη δεν εχει βγαλει,αλλα βγαζει καποιες μικρες εκνευριστικες.

Πχ ανοιγεις πορτα και ανοιγει το πορτ παγκαζ και διαφορα τετοια.

Απο καταναλωση κανα 8αρι χοντρικα παιζει.

Απο γκαζι,θελει λιγακι στροφες για να νιωσει σαν ατμοσφαιρικο και αυτο.

Φρενα αρκετα καλα.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σπανια εκδοση οντως.

Εχει τεραστιους χωρους και για ταξιδι ειναι πολυ καλο.

Το μονο μειον οτι ειναι κοντη η μεταδοση.

3000 στροφες για να πηγαινεις σταθερα 120 ειναι αρκετες και εαν ηταν λιγο πιο μακρια η 5η θα μπορουσες να ταξιδεψεις πιο οικονομικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...