Derman Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλό μήνα σε όλους!!! Έχω έναν SSD, μάρκας intenso και χωρητικότητας 512 Gb, ο οποίος από την αρχή που τον αγόρασα, εξαφανίζεται από τον υπολογιστή, σα να σβήνει ο δίσκος. Δεν είναι ο βασικός, είναι δευτερεύων, για παιχνιδια. Τον επέστρεψα στο κατάστημα που τον πήρα, για έλεγχο, αφού τον καλύπτει η εγγύηση, αλλά δε βρήκαν κάποιο πρόβλημα. Όσο είχα στείλει για έλεγχο τον δίσκο, τοποθέτησα έναν άλλο στην ίδια θέση, μετά ίδια καλώδια και στην ίδια θύρα της μητρικής, αλλά δούλευε κανονικά, χωρίς να εξαφανίζεται. Μου έστειλαν πίσω από το service τον άλλο, χωρίς να έχουν βρει κάποιο πρόβλημα, αλλά συνεχίζει. Έχω καταργήσει τη συσκευή, την έχω εγκαταστήσει ξανά, αλλά τίποτα. Άλλαξα τα καλώδια, το ίδιο πάλι. Έχετε να προτείνετε κάτι;; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!! Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2018 από Derman
sstratos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Δοκίμασε σε άλλη θύρα στην μητρική, επίσης με άλλο βύσμα από το τροφοδοτικό από άλλο rail εάν γίνεται
Derman Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Τα έχω δοκιμάσει όλα αυτά, αλλά τίποτα
sstratos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 με hdsentinel είναι 100% υγεία + performance ??? στην τρίτη καρτέλα λέει τίποτα ύποπτο ? (spin up error κτλ) ???
Derman Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Όχι, τα πάντα είναι εντάξει και check disk των windows του έκανα και δε βρήκε τίποτα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα