Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και καλο μηνα, ζητω συγνωμη αν εχει ανοιχτει στο παρελθον παρομοιο θεμα, εχω μια απορια και θα ηθελα καποιος γνωστης να μου τη λύσει αν και εφοσον ειναι εφικτό.

Εχω ενα polo χρονολογιας 2000 των χιλίων κυβικών ισα ισα για την ευκολη μετακινηση μου στη πολη και με αρκετα συντηρητική οδηγηση, δε το ζοριζω κτλπ, δεν ειμαι της ταχυτητας, ο κινητηρας εχει γραψει γυρω στα 160.000 χιλιόμετρα αλλα βασταει καλα ακομα και δε σκοπευω για αγορα νεου.

Κατα ποσο θα ηταν εφικτο να το μετατρέψω σε φυσικο αεριο και αν ναι ποσο κοστος εχει αυτο περιπου? Πιστεύετε πως θα ηταν καλυτερο να αλλαξω τελειως τη μηχανη με μια μεταχειρισμένη με λιγοτερα χιλιομετρα ή ακομη και καινουρια και μετα να κανω αυτη τη μετατροπη? Θα ηθελα τα φωτα σας.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ.

Με μονο 160.000 χλμ γιατι να αλλαξεις μηχανη ? Να παρεις μια μεταχειρισμενη που δεν ξερεις τι θα σου βγαλει γιατι ? Αν χρειαζεται μια καλη συντηριση η δικη σου και θα ειναι μια χαρα .

Με τοσα χλμ κατω απο 10.000 τον χρονο δεν θα εχεις οικονομια καυσιμου που να δικαιολογει εναλλακτικο καυσιμο .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με μεταχειρισμένο κινητήρα είναι σάν να παίρνεις γουρούνι στο σακί.

Είτε το βάζεις επάνω και οσο αντέξει ή του κάνεις πλήρη επισκευή.

Το δικό σου μοτέρ τι πρόβλημα έχει;

 

Γνώμη μου είναι να του κάνεις ένα Service  εάν θές άλλαξε και πολλαπλασιαστές γιατί εκεί πονάνε τα VW και να τοποθετήσεις υγραέριο και όχι φυσικό αέριο σε τέτοιο αμάξωμα .

Με ένα αξιόπιστο σύστημα και σωστή ρύθμιση του δέν θα έχεις πρόβλημα.

Δές και εδω : https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...