Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρεπει να ειδε χρεος 450 στον ¨τειρεσια" τους με το ΑΦM ; η μανταμ . Αλλα γιατι δε στο λενε καθαρα .Eμενα μου εχει ερθει μηνυμα "για να προχωρησει η αιτηση εξοφλειστε αυτο το λογαριασμο " ενα παγιο ηταν δε τους ειχα πιστολιασει ποτε :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Πρεπει να ειδε χρεος 450 στον ¨τειρεσια" τους με το ΑΦM ; η μανταμ . Αλλα γιατι δε στο λενε καθαρα .Eμενα μου εχει ερθει μηνυμα "για να προχωρησει η αιτηση εξοφλειστε αυτο το λογαριασμο " ενα παγιο ηταν δε τους ειχα πιστολιασει ποτε :P

Δεν υπάρχει χρέος. Αφού μου το είπαν , είδαν με το ΑΦΜ μου.  Απλά δε μου λένε γιατί ζητάνε την εγγύηση και μου έχουν γυρίσει τα μυαλά. Θα πάω σε κατάστημα να δω τι θα μου πουν και επιστρέφω

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά μήπως γνωρίζετε; 
Εχω ένα home booster 100gb

Δεν έχει ούτε ένα μήνα που το πήρα 

Ξερετει εάν κλειδώνει μόλις περάσεις τα 100gb; 
Ειχα πιο πριν το άλλο το παλιό με τα 40gb και ξέρω ότι κλείδωνε όπως και το είχα πάθει 

Αυτο πάλι μόλις ξεπεράσεις κλειδώνει;;; 
Το έκανα επανεκκίνηση αλλά δεν μπαίνει με τίποτα. 
 

Μηπως τον πρώτο μήνα είναι μισά gb??? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά μήπως γνωρίζετε; 
Εχω ένα home booster 100gb

Δεν έχει ούτε ένα μήνα που το πήρα 

Ξερετει εάν κλειδώνει μόλις περάσεις τα 100gb; 
Ειχα πιο πριν το άλλο το παλιό με τα 40gb και ξέρω ότι κλείδωνε όπως και το είχα πάθει 

Αυτο πάλι μόλις ξεπεράσεις κλειδώνει;;; 
Το έκανα επανεκκίνηση αλλά δεν μπαίνει με τίποτα. 
 

Μηπως τον πρώτο μήνα είναι μισά gb??? 

Δεν κλειδώνει απλά μόλις τα καταναλώσεις θα πέσει στα 15mb/sec (+την adsl γραμμή) ως την επόμενη ανανέωση. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chessplayer-alexis είπε

Δεν κλειδώνει απλά μόλις τα καταναλώσεις θα πέσει στα 15mb/sec (+την adsl γραμμή) ως την επόμενη ανανέωση. 

Τότε γιατί δεν έχω καθόλου σύνδεση;

Επίσης μπορώ να περάσω τον αριθμό της SIM στην εφαρμογή COSMOTE για να βλέπω το υπόλοιπο; Υπάρχει άλλος τρόπος για να δεις πόσα GB έχεις καταναλώσει;

Δημοσ.

Παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς αν η προσφορά με τα Δωρεάν ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ data από Παρασκευή 29/11 00:01 έως Δευτέρα 02/12 23:59 ,για Συμβόλαια - Καρτοσυμβόλαια που αναφέρεται κι εδώ:

Ισχύουν τα απερριόριστα GB και στην περίπτωση του home speed booster ? Αν,ναι πως θα μπορούσε να την ενργοποιήσει κάποιος?

 

 

Δημοσ.

Από ότι διαβάζω σε άλλο forum μάλλον είναι γενικό το πρόβλημα λόγο φόρτου δικτύου της Cosmote 

Μίλησα και με ένα φίλο που δουλεύει στον ΟΤΕ στην πόλη μου και λέει κι άλλοι έχουν παρόμοια θέματα χωρίς λόγο 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Τότε γιατί δεν έχω καθόλου σύνδεση;

Επίσης μπορώ να περάσω τον αριθμό της SIM στην εφαρμογή COSMOTE για να βλέπω το υπόλοιπο; Υπάρχει άλλος τρόπος για να δεις πόσα GB έχεις καταναλώσει;

1. Τις πρώτες μέρες - και σε μένα - έχανε γραμμή και χρειαζόταν τακτική επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών (ενώ έβαζα στο ίδιο σημείο το κινητό και έπιανε μια χαρά). Μάλλον χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις από κεντρικά. 

2. Μέσα από την εφαρμογή βλέπεις τον αριθμό του bosster αλλά φαντάζομαι πως είναι στο περίπου... 

Στο 80% σου στέλνουν sms (εμείς τρώμε τα 100 gb στις 13-17 μέρες). 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

1. Τις πρώτες μέρες - και σε μένα - έχανε γραμμή και χρειαζόταν τακτική επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών (ενώ έβαζα στο ίδιο σημείο το κινητό και έπιανε μια χαρά). Μάλλον χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις από κεντρικά. 

2. Μέσα από την εφαρμογή βλέπεις τον αριθμό του bosster αλλά φαντάζομαι πως είναι στο περίπου... 

Στο 80% σου στέλνουν sms (εμείς τρώμε τα 100 gb στις 13-17 μέρες). 

Δεν είναι στο δικό μου αφμ και δεν μου εμφανίζεται στην εφαρμογή 

Μπορω να την περάσω να βλέπω το υπόλοιπο των gb?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Δεν είναι στο δικό μου αφμ και δεν μου εμφανίζεται στην εφαρμογή 

Μπορω να την περάσω να βλέπω το υπόλοιπο των gb?

🤔.... Αυτό σεν το ξέρω... 

... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ένα θέμα αντιμετωπίζω και θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς από εσάς:

Δυστυχώς πριν μερικές μέρες μου έκαναν τη γραμμή ευρυζωνική.Είμαι σε επικοινωνία να δω αν θα μου την επαναφέρουν.Το θέμα που θέλω να ρωτήσω όμως δεν είναι αυτό.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:

Από την ημέρα που μου έκαναν την γραμμή VoBB ,πρωτοέβαλα πάνω το modem/router Speedport Entry 2i και όχι το booster.Το Speedport το έβαλα με τη συνδεσμολογία με την επιστροφή του τηλεφώνου πίσω στη γραμμή μέσω του splitter,όπως περιγράφεται στις οδηγίες και νομίζω ότι έπαιξε κανονικά.Δηλαδή τα τηλέφωνα δουλεύουν έτσι κανονικά.

Τώρα δοκίμασα με ακριβώς την ίδια συνδεσμολογία και έβαλα το booster.Φυσικά εννοείται ότι έβγαλα εντελώς από τη γραμμή το Speedport να μην είναι και τα δυο.Το internet με το booster δουλεύει κανονικά απ ότι βλέπω,συνδιάζει DSL + 4G νομίζω όλα καλά.¨Ομως το λαμπάκι του VoIP στο booster δε λέει να ανάψει! Είναι σβηστό και τα τηλέφωνα φυσικά δεν λειτουργούν! Απ όσα είχα διαβάσει,όλα τα modem/router του ΟΤΕ δεν χρειάζονται κανένα σετάρισμα,δουλεύουν το VoIP άμεσα!

 Τα ερωτήματα μου λοιπόν προφανώς είναι:

1. Γιατί δεν μου ανάβει το λαμπάκι του VoIP στο booster και επομένως δεν μου λειτουργούν και τα τηλέφωνα του σπιτιού? Όλα τα modem/router του ΟΤΕ δεν δουλεύουν το VoIP άμεσα χωρίς να χρειάζονται κανένα σετάρισμα? Τελικά χρειάζεται να μου κάνουν κάποιο σετάρισμα από τον ΟΤΕ στο booster για να μου δουλεύει το VoIP?

2. Έστω ότι χρειάζεται να μου κάνουν κάποιο σετάρισμα από τον ΟΤΕ στο booster για να μου δουλεύει το VoIP.Ας υποθέσουμε επίσης ότι μου το κάνουν αυτό το σετάρισμα και παίζει πλέον μια χαρά το VoIP και επομένως λειτουργούν κανονικά τα τηλέφωνα μου.Αν στη συνέχεια,τελικά μου επαναφέρουν τη γραμμή μου πάλι πίσω σε απλή msan-pstn ,θα πρέπει μετά να ξαναγίνει και πάλι νέο σετάρισμα από τον ΟΤΕ στο booster, ώστε να επανέλθει στην κατάσταση που είναι τώρα,εφόσον το VoIP πλέον δεν θα χρειάζεται?

Να το πω και με άλλα λόγια μήπως δεν γίνει ακριβώς κατανοητό τι ρωτάω στο 2:

'Εστω ότι μου σετάρουν από τον ΟΤΕ το booster ώστε να δουλεύει το VoIP, και λίγο καιρό αργότερα μου επαναφέρουν τη γραμμή μου σε απλή msan-pstn.Επομένως το VoIP πλέον δεν θα χρειάζεται.Όμως το booster θα έχει σεταριστεί να δουλεύει με το VoIP.Θα πρέπει επομένως να σεταριστεί το booster εκ νέου, για να έρθει στην προηγούμενη κατάσταση? Αν δεν σεταριστεί εκ νέου,θα μπορεί για παράδειγμα να δουλεύει μόνο με το 4G, όπως μπορεί τώρα,που δεν έχει σεταριστεί για VoIP ?

Αντιμετώπισε κανείς σας αντίστοιχο θέμα να μην του ανάβει το λαμπάκι του VoIP στο booster και άρα να μη δουλεύουν τα τηλέφωνα? Τώρα που το σκέφτομαι θα δοκιμάζω να το κλείσω μια φορά και να το ξανανοίξω το booster μήπως και ανάψει αυτή τη φορά το λαμπάκι του VoIP .

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!

Επεξ/σία από ultrahd
Δημοσ.

Παιδιά κανείς μήπως γνωρίζει κάτι γι αυτά που αναφέρω παραπάνω ? 

Γιατί δεν μου ανάβει το λαμπάκι του VoIP στο Booster? Δεν μου ανάβει το λαμπάκι του VoIP στο Booster και επομένως δεν μου λειτουργούν οι τηλεφωνικές συσκευές του σπιτιού.

Συνδεσμολογια ακολουθώ κανονικά την προτεινόμενη που είναι ακριβώς η ίδια με τη συνδεσμολογια του Speedport Entry 2i: Κάνω επιστροφή της τηλεφωνίας από την θύρα phone 2 του Booster, πίσω στη γραμμή στο πριζακι του τοίχου, μέσω διαχωριστη (splitter). 

Επιστροφή της τηλεφωνίας από την θύρα phone 2 (και  όχι από την phone 1)λέει ξεκάθαρα το φυλλάδιο και του speedport entry 2i και του Booster ακριβώς την ίδια συνδεσμολογια για VoIP. 

Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι ?

Δημοσ.

Τελικά όλα καλά με την περίπτωσή μου. Σε Γερμανό που έκανα την αίτηση , μου είπαν οτι από το τηλέφωνο δε βγάζεις άκρη γενικά , κάνω την αίτηση και σε μισή ώρα πήρα την έγκριση και μου το δώσαν κανονικά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...