Προς το περιεχόμενο

Προγρ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ν

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, pappercut99 είπε

το θέμα είναι πως να συνδέσω το Break με το q ώστε όταν δίνω q να σταματάει το πρόγραμμα.

με if

• Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

a

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Ολοκληρο προγραμμα εκανες σε 24 ωρες εκει κολλας;

σε καθε κ περιπτωση πηγαινε εκει που δινεις το input και πες, αν input == “q”

break

Βεβαια αν ειχες δωσει τον κωδικα σου ή εστω μερικες λεπτομερειες πραπενω  θα ειχες παρει μια ολοκληρωμενη απαντηση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pappercut99 είπε

Αν ήθελα λύσεις μπορούσα να βρω αυτό είναι το μόνο εύκολο. Επίσης όσο αφορά την προσπάθεια θέλω να σε ενημερώσω ότι είμαι άσχετος με προγραμματισμό και σε λιγότερο από 24 ώρες που ασχολήθηκα για πρώτη φορά έχω κάνει ενα πρόγραμμα ολοκληρωμένο και το δεύτερο στο οποίο έχω κολλήσει. Τέλος έχω πει ότι το πρόγραμμα το έχω κάνει και μόνο σε εκείνο το σημείο στο τέλος έχω κολλήσει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο να απαντηθεί αυτό.

Και μεις κώδικα ζητήσαμε, που το δύσκολο. Νομίζεις ότι είσαι ο πρώτος φοιτητής που ήρθε να ζητήσει λύση σε άσκηση του; Και όλοι έχετε το ίδιο υφάκι. Αν δείξεις ότι ασχολήθηκες τότε ναι να σε βοηθήσουμε. Αλλά αν ασχολήθηκες θα ήξερες ότι θα έκανες εναν ελεγχο για το q και αν δεν ειναι να κάνεις ένα break

1 λεπτό πριν, pappercut99 είπε

Σε ευχαριστώ ρε φίλε πολύ που απάντησες.. δεν μου πήρε 24 ώρες να το γράψω απλά 😂😂θέλω να πω ότι διάβασα άνοιξα σημειώσεις είδα παράδειγμα και πολλά άλλα και έμαθα να κάνω έστω και ένα μικρό με καμιά γνώση εκεί θέλω να καταλήξω... αυτό έχω και αυτό το έχω γράψει αλλά τίποτα δεν κάνει.

Το while το ξέρεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, pappercut99 είπε

Βασικά ψέματα κάτι παρόμοιο έγραψα..θα το δοκιμάσω αργότερα να δω αν δουλεύει.. ευχαριστώ και πάλι.