fmarkos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, gramacar είπε αυτό ήταν πτήση 10 μέτρων. Και ένα ανεμόπτερο να πετάξεις με το χέρι περισσότερο θα πάει. Γνωρίζεις μήπως πόσο διήρκεσε η πρώτη πτήση των αδελφών ράιτ; Για ψάξου λίγο. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από fmarkos 1
masteripper Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Νομίζω ότι και μόνο ότι ξεκίνησε και πέταξε χωρίς κάποια υποβοήθηση ...δηλαδή απλώς απογειώθηκε και πέταξε λέει πάρα πολλά....μπορεί να μην καταλήξει να είναι μια εντελώς αυτόνομη τεχνολογία αλλά σίγουρα μπορεί να ενσωματωθεί με άλλες υπάρχουσες και να προσφέρει κατά βάση οικονομία....
nikcrf Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, Vangelis_D9 είπε Πραγματικά δεν κατάλαβα τίποτα, ας μας το κάνει κάποιος πιο λιανά αν ξέρει καλύτερα: αφού εδώ έχουμε ξεκάθαρα ανεμοπλάνο, ποιά είναι η διαφορά που το επανεφεύρανε; Αν το άρθρο λέει ότι δεν θα έχει κινητά μέρη τότε δεν θα έχει ούτε ρόδες που χρειάζονται για την απογείωση οπότε εδώ με τα όσα ασαφή αναφέρει το άρθρο, κάποια μηχανικά κινούμενα μέρη θα τα έχει για να προσαπογειώνεται και να διατηρείται εν πτήσει με τα ηλεκτρικά πάνελ γιατί πρέπει να στρίβει και να κινείται πάνω κάτω. Τί χάνω εδώ; Κακογραμμένο ή ελλιπές άρθρο; Δεν έχει μηχανικά μέρη για την ώθηση του οχι απλα δεν έχει καθόλου μηχανικά μέρη και απλά είναι ενα άκαμπτο πράμα.
fingolfingr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, zio10 είπε Τι μυαλά! Ο άλλος δεν μπορούσε να κοιμηθεί και σκέφτηκε αυτό το πράγμα! Πόσο διαφορετικοί είναι οι άνθρωποι! Αλλοι απλά λιωνουν στο pc ή μετράνε προβατάκια και αλλοι απασχολούν το μυαλό τους αλλιως. Some people can read War and Peace and come away thinking it's a simple adventure story. Others can read the ingredients on a chewing gum wrapper and unlock the secrets of the universe. Lex Luthor. ΥΓ: 2,27 κιλά είναι με καποια μπαταρία ή φορτίστηκε καπως εξωτερικά πριν ξεκινήσει; Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από fingolfingr 1
Fubar.gr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, morgan21 είπε Άλλη μια εφεύρεση που μόλις απορρίφθηκε από τους αναλυτές του ινσομνια. Για άλλη μια φορά μπραβο παλικάρια μου συνεχίστε έτσι. Οι μισοί είναι αυτοί. Οι άλλοι μισοί insomniacs φαντάζονται οτι σε 5 χρόνια απο τώρα δέν θα υπάρχουν παραδοσιακά αεροπλάνα. Ενδιαφέρον το πείραμα, αλλά όπως πάντα, scaling is a bitch. Χρειάζεται όλη αυτή η επιφάνεια ηλεκτροδίων πάνω σε ένα μεγάλων διαστάσεων glider, και η παραγόμενη ώση φτάνει μόνο για να χάνει ύψος με πιό αργό ρυθμό, όχι για κανονική πτήση (γι αυτό το περιγράφουν ώς παρατεταμένη πτήση) Δέν μπορώ να φανταστώ τί επιφάνεια ηλεκτροδίων θα χρειάζεται για να κινήσει ένα τυπικό επιβατικό αεροσκάφος και πώς αυτά θα τοποθετηθούν ωστε να μήν επηρεάζουν την αεροδυναμική. Αλλο ζήτημα είναι η απόδοση στα τυπικά ύψη που πετούν τα αεροπλάνα, όπου ο αέρας είναι πολύ πιο αραιός. Και αυτό που αναφέρει σχετικά με τον θόρυβο, αν ποτε φτιαχτεί σε κλίμακα τέτοια ωστε να μετατοπίζει τον αέρα που χρειάζεται για να πετάξει κανονικό αεροπλάνο, τότε δέν θα είναι καθόλου αθόρυβο. Και δέν αναφέρεται τίποτα σχετικά με την ενεργειακή απόδοση. Οπότε ενδιαφέρον project, αλλά οι δυσκολίες είναι τέτοιες που δέν πιστεύω οτι θα εφαρμοστεί ποτέ σε πραγματικό αεροπλάνο. Μπορεί όμως να βρεί εφαρμογή σε κάτι εντελώς άσχετο απο την αεροπλοΐα. 2
gregory22 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) καλά, ποτς γκενεν ατό ? Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από gregory22
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Οι μισοί είναι αυτοί. Οι άλλοι μισοί insomniacs φαντάζονται οτι σε 5 χρόνια απο τώρα δέν θα υπάρχουν παραδοσιακά αεροπλάνα. Ενδιαφέρον το πείραμα, αλλά όπως πάντα, scaling is a bitch. Χρειάζεται όλη αυτή η επιφάνεια ηλεκτροδίων πάνω σε ένα μεγάλων διαστάσεων glider, και η παραγόμενη ώση φτάνει μόνο για να χάνει ύψος με πιό αργό ρυθμό, όχι για κανονική πτήση (γι αυτό το περιγράφουν ώς παρατεταμένη πτήση) Δέν μπορώ να φανταστώ τί επιφάνεια ηλεκτροδίων θα χρειάζεται για να κινήσει ένα τυπικό επιβατικό αεροσκάφος και πώς αυτά θα τοποθετηθούν ωστε να μήν επηρεάζουν την αεροδυναμική. Αλλο ζήτημα είναι η απόδοση στα τυπικά ύψη που πετούν τα αεροπλάνα, όπου ο αέρας είναι πολύ πιο αραιός. Και αυτό που αναφέρει σχετικά με τον θόρυβο, αν ποτε φτιαχτεί σε κλίμακα τέτοια ωστε να μετατοπίζει τον αέρα που χρειάζεται για να πετάξει κανονικό αεροπλάνο, τότε δέν θα είναι καθόλου αθόρυβο. Και δέν αναφέρεται τίποτα σχετικά με την ενεργειακή απόδοση. Οπότε ενδιαφέρον project, αλλά οι δυσκολίες είναι τέτοιες που δέν πιστεύω οτι θα εφαρμοστεί ποτέ σε πραγματικό αεροπλάνο. Μπορεί όμως να βρεί εφαρμογή σε κάτι εντελώς άσχετο απο την αεροπλοΐα. Καλα σίγουρα, αν γινει ποτε commercial προιον θα ρωταμε το SAR του αεροπλάνου πριν μπουμε 😛
unforgiven Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Να πω λοιπόν στους ειδικούς με τη σαΐτα πως η πρώτη πτήση με μηχανοκίνητη πρόωση των αδελφών Wright ήταν 37 μέτρα. 16 χρόνια μετά έγινε η πρώτη πτήση πάνω από τον Ατλαντικό χωρίς στάση. Την ίδια χρονιά έγινε και η πρώτη εμπορική πτήση με επιβάτες. 21 χρόνια μετά την πρώτη πτήση έγινε ο γύρος του κόσμου με αεροπλάνο. To αεροπλάνο των Wright πετούσε με 10χμ/ω. Η πρώτη υπερηχητική πτήση έγινε 44 χρόνια μετά. Κρίμα που δεν υπήρχε Insomnia τότε... 9
nvel Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 αντίστοιχες τεχνολογίες ηλεκτρικής πρόωσης χωρίς κινούμενα μέρη υπάρχουν δεκαετίες στα πλοία αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκαν μαζικά
gramacar Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fmarkos είπε Γνωρίζεις μήπως πόσο διήρκεσε η πρώτη πτήση των αδελφών ράιτ; Για ψάξου λίγο. με τη διαφορά ότι εκεί το αεροπλάνο ήταν κανονικό με επιβάτη ενώ εδώ μινιατούρα. Αν το έκαναν με κανονικό αεροπλάνο τότε ναι θα ήταν πολύ σημαντικό. 1 ώρα πριν, masteripper είπε Νομίζω ότι και μόνο ότι ξεκίνησε και πέταξε χωρίς κάποια υποβοήθηση ...δηλαδή απλώς απογειώθηκε και πέταξε λέει πάρα πολλά....μπορεί να μην καταλήξει να είναι μια εντελώς αυτόνομη τεχνολογία αλλά σίγουρα μπορεί να ενσωματωθεί με άλλες υπάρχουσες και να προσφέρει κατά βάση οικονομία.... με υποβοήθηση απογειώθηκε. Για κοίταξε το βίντεο στα 43sec και δες το στήριγμα πάνω στο οποίο βρίσκεται το αεροπλάνο να κινείται για να του δώσει αρχική ταχύτητα. Μετά απλά αιωρήθηκε για 10 μέτρα. Δεν είδα πουθενά να μπορούν να το κατευθύνουν ή να το προσγειώνουν ομαλά, απλά έπεσε όπως θα έκανε και ένα απλό ανεμόπτερο. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από gramacar
fmarkos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Γεμίσαμε με επιστήμονες εδώ μέσα. Έχει φάει ο άλλος την ζωή του στην μελέτη και την έρευνα για να βγει ο 18 χρόνος Βρασίδας από τα Σεπολια να του πει σιγά τα ωά. Παιδάκια η επίσημη στηρίζεται σε μετρήσεις και δεδομένα και αν δεν υπήρχαν δεν θα διαβάζαμε αυτή την έρευνα. 3
Devil9697 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Λεφτά να εχεις, να πληρώνεις αλλους να κάνουν "ερευνες"!!
morgan21 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι μισοί είναι αυτοί. Οι άλλοι μισοί insomniacs φαντάζονται οτι σε 5 χρόνια απο τώρα δέν θα υπάρχουν παραδοσιακά αεροπλάνα. Ενδιαφέρον το πείραμα, αλλά όπως πάντα, scaling is a bitch. Χρειάζεται όλη αυτή η επιφάνεια ηλεκτροδίων πάνω σε ένα μεγάλων διαστάσεων glider, και η παραγόμενη ώση φτάνει μόνο για να χάνει ύψος με πιό αργό ρυθμό, όχι για κανονική πτήση (γι αυτό το περιγράφουν ώς παρατεταμένη πτήση) Δέν μπορώ να φανταστώ τί επιφάνεια ηλεκτροδίων θα χρειάζεται για να κινήσει ένα τυπικό επιβατικό αεροσκάφος και πώς αυτά θα τοποθετηθούν ωστε να μήν επηρεάζουν την αεροδυναμική. Αλλο ζήτημα είναι η απόδοση στα τυπικά ύψη που πετούν τα αεροπλάνα, όπου ο αέρας είναι πολύ πιο αραιός. Και αυτό που αναφέρει σχετικά με τον θόρυβο, αν ποτε φτιαχτεί σε κλίμακα τέτοια ωστε να μετατοπίζει τον αέρα που χρειάζεται για να πετάξει κανονικό αεροπλάνο, τότε δέν θα είναι καθόλου αθόρυβο. Και δέν αναφέρεται τίποτα σχετικά με την ενεργειακή απόδοση. Οπότε ενδιαφέρον project, αλλά οι δυσκολίες είναι τέτοιες που δέν πιστεύω οτι θα εφαρμοστεί ποτέ σε πραγματικό αεροπλάνο. Μπορεί όμως να βρεί εφαρμογή σε κάτι εντελώς άσχετο απο την αεροπλοΐα. Όλες οι απόψεις είναι δεκτές όταν δεν χλευάζονται. Δεν πιστεύω ούτε εγώ ότι δεν θα υπάρχουν τα παραδοσιακά αεροπλάνα αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχτεί ένα πείραμα και τι τεχνογνωσία θα έχει.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Εγω κατι για ντρον ειδα στο βιντεο αρα να μη βιαστω να παρω το mavic ε!?
orgixmh Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι μισοί είναι αυτοί. Οι άλλοι μισοί insomniacs φαντάζονται οτι σε 5 χρόνια απο τώρα δέν θα υπάρχουν παραδοσιακά αεροπλάνα. Ενδιαφέρον το πείραμα, αλλά όπως πάντα, scaling is a bitch. Χρειάζεται όλη αυτή η επιφάνεια ηλεκτροδίων πάνω σε ένα μεγάλων διαστάσεων glider, και η παραγόμενη ώση φτάνει μόνο για να χάνει ύψος με πιό αργό ρυθμό, όχι για κανονική πτήση (γι αυτό το περιγράφουν ώς παρατεταμένη πτήση) Δέν μπορώ να φανταστώ τί επιφάνεια ηλεκτροδίων θα χρειάζεται για να κινήσει ένα τυπικό επιβατικό αεροσκάφος και πώς αυτά θα τοποθετηθούν ωστε να μήν επηρεάζουν την αεροδυναμική. Αλλο ζήτημα είναι η απόδοση στα τυπικά ύψη που πετούν τα αεροπλάνα, όπου ο αέρας είναι πολύ πιο αραιός. Και αυτό που αναφέρει σχετικά με τον θόρυβο, αν ποτε φτιαχτεί σε κλίμακα τέτοια ωστε να μετατοπίζει τον αέρα που χρειάζεται για να πετάξει κανονικό αεροπλάνο, τότε δέν θα είναι καθόλου αθόρυβο. Και δέν αναφέρεται τίποτα σχετικά με την ενεργειακή απόδοση. Οπότε ενδιαφέρον project, αλλά οι δυσκολίες είναι τέτοιες που δέν πιστεύω οτι θα εφαρμοστεί ποτέ σε πραγματικό αεροπλάνο. Μπορεί όμως να βρεί εφαρμογή σε κάτι εντελώς άσχετο απο την αεροπλοΐα. Σωστά τα γράφεις, με τα σημερινά δεδομένα είναι αδύνατο να σηκώσεις κανονικό αεροπλάνο με ιονικούς ανέμους, εδώ καλά αυτό το μικρούλι δεν μπόρεσαν να σηκώσουν, παρόλα αυτά αν έχω μάθει κάτι στην ζωή μου παρατηρώντας την τεχνολογία και τις επιστήμες είναι ότι ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το που μπορεί να φτάσει μία ιδέα, σίγουρα οι περισσότερες καταλήγουν στα σκουπίδια αλλά πραγματικά το ωραιότερο κομμάτι της επιστήμης είναι ότι κάθε μικρή ανακάλυψη υπό κατάλληλες συνθήκες και στον σωστό χρόνο μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Πάντα αναρωτιόμουν αν ο Άλαν Τούρινγκ μπόρεσε ποτέ να φανταστεί που θα έφτανε σήμερα η δική του "ιδέα" αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ακόμα και αν με κάποιο τρόπο μπορούσε να το "δει" δεν θα μπορούσε καν να το πιστέψει. Πάντος ακόμα και αν δεν καταλήξει σε αεροπλάνα ή drones θα μπορούσε να καταλήξει στα pc μας για να κάνει ροή αέρα χωρίς μαγνήτες και κίνηση ή ακόμα και μέσα στα smartphones, ίσως τελικά η κατανάλωση σε σχέση με το παραγόμενο έργο τους να είναι απαγορευτική αλλά όπως γράφω και παραπάνω ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα βελτιωθεί στο μέλλον. Off topic: Ευχαριστώ για το κανάλι στο youtube, έχω παρακολουθήσει τα περισσότερα σου video και έχω πάρει αρκετές γνώσεις στα ηλεκτρονικά από τα video σου. Καλή συνέχεια με το κανάλι είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2018 από orgixmh
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα