Προς το περιεχόμενο

Scirocco 122hp ή 160hp!?


DimitriSsss_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, sta2 είπε

Τα γουσταρω τα αμαξια και τα πληρωνω

Αυτό ακριβώς.

Γουστάρεις την ανώτερη αίσθηση που σου δίνουν, αλλά είσαι διατεθειμένος και να πληρώσεις τις αβαρίες που θα προκύψουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, DimitriSsss_ είπε

Να σου πω την αλήθεια μου φτάνουν τα 122 άλογα το θέμα μου είναι μόνο αν βγάζει περισσότερα προβλήματα κάποιο από τα δυο!

Εχω το 122 , αν σου φτανουν τα αλογα παρε το 122 , τα 160 έχει και κομπρεσορα και turbo και πανε άνετα με βελτιωση 200-220 hp.
Λιγότερα προβλήματα το 122 που έχει και ροπη απο χαμηλά.
20 ροπη είχαν τα 2λιτρα ατμοσφαιρικά καποτε... Μια χαρα θα εισαι , γεματος και σβελτος παντου σε σχετικα χαμηλές στροφες.
Οσο για τα προβλήματα ... ειναι οπως τα στυλό bic στο περιπτερο .... μπορεί να σε παει απροβλημάτιστα ή καθε 3 και λιγο συνεργειο.
Συνήθως πολλαπλασιαστές βγάζουν , ψυγειο νερού , dsg ... αλλα όταν δουλεύουν όμως ...😍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ringo106 είπε

Εχω το 122 , αν σου φτανουν τα αλογα παρε το 122 , τα 160 έχει και κομπρεσορα και turbo και πανε άνετα με βελτιωση 200-220 hp.
Λιγότερα προβλήματα το 122 που έχει και ροπη απο χαμηλά.
20 ροπη είχαν τα 2λιτρα ατμοσφαιρικά καποτε... Μια χαρα θα εισαι , γεματος και σβελτος παντου σε σχετικα χαμηλές στροφες.
Οσο για τα προβλήματα ... ειναι οπως τα στυλό bic στο περιπτερο .... μπορεί να σε παει απροβλημάτιστα ή καθε 3 και λιγο συνεργειο.
Συνήθως πολλαπλασιαστές βγάζουν , ψυγειο νερού , dsg ... αλλα όταν δουλεύουν όμως ...😍

Από του 2011 και μετά ή δεν υπάρχει θέμα πιστεύεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off topic:Είμαι ο μόνος που πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ρόλο παίζει το πως συμπεριφέρεσαι στο αυτοκίνητο; Ναι δεν λεω παίζει κ η τύχη ρόλο άλλα βλέπω κάποιους να οδηγάνε λες κ έχουν αγωνιστικά κ μετά κλαίνε ότι αυτό σπάει εύκολα.Νομίζω λίγη "ευλάβια" σε αμάξια καθημερινά χρειάζεται.

On topic:TS ,άποψή μου,αν γουστάρεις κ μπορεις να έχεις 160 κάτω απο το καπώ σου πάρε αυτό αν όχι τα 122, μια χαρά θα πηγαίνει και αυτό!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, original911 είπε

Off topic:Είμαι ο μόνος που πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ρόλο παίζει το πως συμπεριφέρεσαι στο αυτοκίνητο; Ναι δεν λεω παίζει κ η τύχη ρόλο άλλα βλέπω κάποιους να οδηγάνε λες κ έχουν αγωνιστικά κ μετά κλαίνε ότι αυτό σπάει εύκολα.Νομίζω λίγη "ευλάβια" σε αμάξια καθημερινά χρειάζεται.

On topic:TS ,άποψή μου,αν γουστάρεις κ μπορεις να έχεις 160 κάτω απο το καπώ σου πάρε αυτό αν όχι τα 122, μια χαρά θα πηγαίνει και αυτό!

Καλά σίγουρα αλλά μιλάμε και για μεταχειρισμένο! Όποτε δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο άλλος! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sargus είπε

Ε καλά, δεν είναι και αποκυηματα φαντασίας όλα αυτά που λέει τόσος κόσμος που έχει καεί...μαζί και εγώ. Δηλαδή εσύ τι θεωρείς; Ότι τα VW δεν είναι πιο ζημιαρικα από το μέσο όρο; Διάβασε και καμιά διεθνή έρευνα αξιοπιστίας -ακόμη και Γερμανική -, γίνε και εσύ expert και μετά ειρωνευεσαι!

Ο κόσμος έχει κάτι να πει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Η προσωπική μου πείρα από αρκετά γερμανικά αυτοκίνητα που είχα/έχω (όχι μόνο vw) καθώς και παρακολουθώντας τόσα χρόνια γνωστούς/φίλους/συνεργεία κ.λ.π. μου έχει υποδείξει το εξής:

Οι Γερμανοί (και έχω την αίσθηση και κατ'επέκταση οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι σε εναν βαθμό), τα μεσαία (π.χ. golf) και κάτω αυτοκίνητά τους, βγάζουν διάφορα χαζά θέματα που θα σου σπάνε τα @@ κάθε τόσο. ΟΜΩΣ, από τα σενταν τους και πάνω, είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα και είναι σπάνιο να δεις ζημιές, τουλάχιστον σε μεγαλύτερο βαθμό απ'οτι θα δεις και σε έναν Ιάπωνα. Ειδικά χαζές ζημιές (π.χ. μου έσπασε η βάση από το παράθυρο) είναι σπάνιο να δεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, DimitriSsss_ είπε

Γεια σας φίλοι μου! Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο scirocco να προτιμήσω! Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το golf tsi 140hp αλλά με κέρδισε το scirocco! Θα ήθελα να μου πείτε τη ξέρετε γιατί ακούω παρά πολλά του τύπου μην πάρεις το 160 είναι πολύ πιεσμένο μοτέρ ή του τύπου πάρε πάνω από το 2009 γιατί καίνε λάδια και τλπ! Δεν ξέρω τι ισχύει εν τελεί για αυτό βοήθεια 😂

φιλε τα πραγματα ειναι απλα για το αμαξι αυτο.

122hp αργο αλλα ξεκουραστο. 

160hp compressora χαμηλα κ τουρμπο μετα.

 

και στα 2 θα πρεπει να φοβασαι την καδενα. εκει πασχουν.  κοστος επισκευης 600-900 αναλογα τον μαστορα.

 

στο 160 θα πρεπει να φοβασαι και την αντλια η οποια κοστιζει παραπανω απο το 122 και γενικα ειναι ακριβη. τυπου 200€.

το 122 εχει πολυ μικρο τουρμπο και δεν ειμαι φαν. παει σαν ψοφιο. θα αγοραζα σιγουρα το 160.

προσεχε και τις ζαντες γιατι καποια σιροκο φορανε περιεργη διασταση που ειναι ακριβη. δεν ειναι σε ολα 225/45 = 4αδα 300-400€

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sta2 είπε

Eχοντας 2 (seat leon ομως) 1.4 tsi με CAX κινητηρα ενα εχω να πω.
Ετοιμασου για καδενες, τουρμπινες, westgate, πολλαπλασιαστες και κορωνοπηνια.
ΑΛΛΑ! Τα γουσταρω τα αμαξια και τα πληρωνω. στο τελος της μερας αυτο μετραει μονο.
Ολα χαλανε.
 

εχω το ιδιο αμαξι και συμφωνο 1000000%

ετοιμαζομαι να το δωσω να παω σε cupra 😈

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, karaLRS είπε

νομίζω τα παραλές λίγγγγοοοο

VW_GOLF FAMILY_01.jpg

Ολα αυτα που εχεις αναρτήσει, εκτος ισως του 1 και του 2, τα υπόλοιπα ειχαν και έχουν προβλήματα, με το τοπ  των τοπ το 4 και το 5

Το οτι πουλάει σημερα και είναι ισως η πρώτη σχεδόν σε πωλήσεις, και τελευταία σε αξιοπιστία, δεν μπορώ εγω να το απαντήσω, μόνο η ψυχιατρική επιστήμη μπορεί να δώσει μια πειστική απάντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει εταιρεια που κατα καιρους κάποια μοντέλα τους,κάποιων χρονολογιών να μην έβγαλαν προβλήματα.

Οποίος γενικευει και τσουβαλιαζει είναι δικαίωμα του.

Γιαυτό και ανέφερα τις έρευνες πιο πάνω, δείχνουν ζημιαρικα μοντέλα,όχι ζημιαρικες μάρκες.

Πάντως η αλήθεια είναι οτι όσο τα γερμανικά ήταν καθαρά γερμανικά, έβγαζαν πολύ λιγότερα προβληματα,όταν αρχισαν να βάζουν υλικά ασιατικής παραγωγης αρχισε το ξηλωμα.

Το δεύτερο Golf το είχα 3 χρόνια,φανταστικό αμάξι,καμμία σχέση με οτιδήποτε παρομοιο ασιατικό κυκλοφορούσε τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sta2 είπε

Eχοντας 2 (seat leon ομως) 1.4 tsi με CAX κινητηρα ενα εχω να πω.
Ετοιμασου για καδενες, τουρμπινες, westgate, πολλαπλασιαστες και κορωνοπηνια.
ΑΛΛΑ! Τα γουσταρω τα αμαξια και τα πληρωνω. στο τελος της μερας αυτο μετραει μονο.
Ολα χαλανε.
 

Σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα επέλεγα η γκολφ με ατμοσφαιρικο κινητηρα η golf με τον καινούριο tfsi Evo 1.5 150ps του 2018 τον οποίο τον έχω σε α3 και είναι γρήγορος και οικονομικος. Γιατί θες scirroco?

Επεξ/σία από dimos15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, dimos15 said:

Εγώ θα επέλεγα η γκολφ με ατμοσφαιρικο κινητηρα πχ gti η golf με τον καινούριο tfsi Evo 1.5 150ps του 2018 τον οποίο τον έχω σε α3 και είναι γρήγορος και οικονομικος. Γιατί θες scirroco?

Το τελευταίο Golf GTi με ατμοσφαιρικό κινητήρα ήταν το mk3.

Πριν 20 χρόνια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...