eclipse_heart78 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Καλημέρα σε όλους. Μπήκα να γράψω μετά από αρκετά χρόνια. Επί του θέματος λοιπόν. Εβαλα και εγώ την περιβόητη υπηρεσία netflix μέσω της sony bravia τηλεόρασης μου. Προς το τέλος Οκτωβρίου μπήκα μέσω του υπολογιστή μου παράλληλα για να παρακαλουθήσω και εγώ με την σύζυγό μου που έβλεπε στην τηλεόραση. Και εδώ αρχίζει ο γογλοθάς: 1) Στις 27 με 28/10 λαμβάνω μήνυμα στο ηλεκτρονικό μήνυμα ότι έγινε προσπάθεια σύνδεσης 3 φορές.Το τέταρτο μήνυμα έλεγε ο κωδικός άλλαξε.Το πέμπτο μήνυμα έλεγε ότι άλλαξε και το e-mail. ( Εδώ να σημειώσω ότι η πιστωτική ήταν αποθηκευμένη όπως όσοι έχουν την συγκεκριμένη υπηρεσία το γνωρίζουν) 2) πληρώθηκε συνδρομή μήνα 9,99. Λέω εντάξει χάσαμε 10 ευρώ εντάξει. 3) Παίρνω τηλέφωνο στην τράπεζα που διατηρώ την πιστωτική και ακυρώνω την εν λόγω. 4) Σήμερα 28/11/2018 βλέπω χρέωση από την νέα πιστωτική με ποσό 11,99 ( ο τύπος έκανε και αναβάθμιση να βλέπει hd ). Έχω μιλήσει με την τράπεζα Πειραιώς να ακυρωθεί ξανά η πιστωτική μου κάρτα. Νομίζω ότι δεν θα ξεμπλέξω εύκολα, μιας και η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν δίνει την δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας (εύκολα τουλάχιστον ) και οι όροι με τους οποίους δεσμεύει τον πελάτη είναι αδιαφανείς. Το λέω αυτό μιας και συμπεριφέρεται ώς έμπορος που έχεις υπογράψει κάποιες δόσεις μαζί του, αφού σαν συνδρομητική υπηρεσία δεν γίνεται να μεταφέρονται άν μεταφέρονται υπηρεσίες τέτοιου είδους σε νέα πιστωτική κάρτα. Ουδέποτε φυσικά έβαλα την νέα πιστωτική ξανά στην συγκεκριμένη υπηρεσία. Ενα ερώτημα να θέσω.Γίνεται να μου έχουν χακάρει τόσο τον υπολογιστή και να υποκλέπτουν? .Δεν έχω χρησιμοποιήσει την νέα πιστωτική ιντερνετικά ποτέ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ NETFLIX.
NikosKallithea Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δεν φταίει 100% το netflix, το μήνυμα σου εχει πολλά θέματα για συζήτηση Εγω ένα θα πω, πρωτίστως φταίει η τράπεζά σου, που δεν ακύρωσε την κάρτα ή δεν την μπλόκαρε, ποια τράπεζα είναι; Τα χρήματα πάντως θα τα πάρεις πισω, εκτός αν πουν απο την τράπεζα οτι δεν τους πήρες ποτέ τηλέφωνο για ακύρωση. Μπορείς να κάνεις και αμφισβήτηση πληρωμής
eclipse_heart78 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Νικόλα είμαι συγχυσμένος και ίσως δεν τα λέω καλά.Ακύρωσα την πιστωτική που είχα βάλει στο netflix. βγήκε άλλη.Δεν έχουν την δυνατότητα να την ξέρουν.Και βλέπω συναλλαγή με την νέα πιστωτική.Την έχει ακυρώσει η Τράπεζα Πειραιώς που είναι η τράπεζα με την οποία συναλλάσσομαι.Έχω εκδώσει νέα. και παρόλα αυτά έγινε χρέωση για την netflix. Σε ενημέρωση που μου έκαναν μου ανέφεραν ότι οι πάγιες εντολές μεταφέρονται μόνο από εμπόρους που έχω αγοράσει προιόντα,. ( ρούχα, παππούτσια, πλυντήριο κτλ) και όχι για συνδρομητικές υπηρεσίες. Γι αυτό και έγραψα για αδιαφανείς υπηρεσίες της εν λόγω εταιρείας. Έκανα αίτημα αμφισβήτησης πληρωμής, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ που απάντησες στο πρόβλημά μου. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από eclipse_heart78
BELL Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Σε μένα δεν έχει συμβεί αυτό. Μερικές μέρες πριν τη λήξη, ακύρωση και τέλος. ALPHABANK
cabdik Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 ενας λογος που δεν δινουμε πιστωτικη, αλλα Προπληρωμενη...!!! τωρα κυνηγησε το, μην το αφηνεις. ακομα και καταγγελιες να κανεις..!! 2
eclipse_heart78 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 cabdik εννοείται δεν θα το αφήσω. Είδη τώρα που μιλάμε ετοιμάζω επιστολή στον συνήγορο του πολίτη.Δεν είναι για το ποσό, αλλά για τις <<ασφαλείς συναλλαγές>> που υποτίθεται ότι διαφημίζουν πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Δυστυχώς μετά από όσα τόσα περάσαμε στις εποχές του επίσημου μνημονίου δεν βλέπω να έχει αλλάξει και κάτι ιδιαίτερο. Δεν υπάρχει προστασία στον καταναλωτή εκ την γενέσει. Δεν υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας για την δραστηριοποίηση μιας <<ξένης>> εταιρείας στην Ελλάδα. Δεν υπάρχουν εργαλεία. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.
coffeex Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Διάβασες το πως μπορείς να ακυρώσεις την συνδρομή; Αν δεν το έκανες είναι λογικό αυτό που κάνει. Πώς μπορώ να ακυρώσω το Netflix;
eclipse_heart78 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 coffeex Μόλις το έκανα μετά απο φίλους που με πήρανε τηλέφωνο βλέποντας το συγκεκριμένο άρθρο μου. Επιμένω στο άρθρο και σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας. Επιμένω στο άρθρο στο σημείο που αναφέρω ότι συμπεριφέρονται ως <<έμποροι>> και όχι ως συνδρομητές τηλεοπτικών ταινιών. Πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι εδώ ότι η υπηρεσία netflix δεν είναι συνδρομητική με τους όρους και του κανόνες που έχουμε μάθει στην Ελλάδα. Λειτουργούν με τους όρους και τους κανόνες αγοράς εμπόρων και μάλιστα χωρίς να το αναφέρουν. Στο ίδιο <<νήμα>> θα μεταφράσω και θα ανεβάσω όρους που αναφέρουν ότι προσωπικά δεδομένα τα δίνουν και σε άλλες εταιρείες συνεργαζόμενες με αυτούς. Εν κατακλείδι επικοινώνησα μέσω chat με την netflix και μου ανέφεραν ότι θα ακυρώσουν ( τον χακαρισμένο ) λογαριασμό μου και θα μου επιστρέψουν χρήματα. Ειλικρινά ευχαριστώ όλους σας. 3
Jiakometi Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, eclipse_heart78 είπε Νικόλα είμαι συγχυσμένος και ίσως δεν τα λέω καλά.Ακύρωσα την πιστωτική που είχα βάλει στο netflix. βγήκε άλλη.Δεν έχουν την δυνατότητα να την ξέρουν.Και βλέπω συναλλαγή με την νέα πιστωτική.Την έχει ακυρώσει η Τράπεζα Πειραιώς που είναι η τράπεζα με την οποία συναλλάσσομαι.Έχω εκδώσει νέα. και παρόλα αυτά έγινε χρέωση για την netflix. Σε ενημέρωση που μου έκαναν μου ανέφεραν ότι οι πάγιες εντολές μεταφέρονται μόνο από εμπόρους που έχω αγοράσει προιόντα,. ( ρούχα, παππούτσια, πλυντήριο κτλ) και όχι για συνδρομητικές υπηρεσίες. Γι αυτό και έγραψα για αδιαφανείς υπηρεσίες της εν λόγω εταιρείας. Έκανα αίτημα αμφισβήτησης πληρωμής, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ που απάντησες στο πρόβλημά μου. Εμένα γιατί μου μυρίζει βλακεία της τράπεζας......?? Μάλλον μετέφεραν την συνδρομή στην νέα κάρτα που εκείνοι (η τράπεζα) εξέδωσαν. Σκεψου κάτι.... Το Netflix η οποιοσδήποτε μπορεί να χρεώσει κάρτα που δεν γνωρίζει ή δεν μπήκε ποτέ στο σύστημα του ?? Μάλλον δύσκολο........ Κάτι άλλο έγινε.
eclipse_heart78 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Jiakometi καλημέρα και καλό μήνα. Ρώτησα την Τράπεζα πρώτα αν έκαναν λάθος αυτοί. Η απάντηση ήταν αυτή που έδωσα πιο πάνω. Η συμπεριφορά τους είναι σαν να έχεις βάλει δόσεις σε έμπορο. Μετά από πολλά τηλέφωνα από φίλους κατάφερα και επικοινώνησα μέσω chat μαζί τους και ακύρωσαν τον λογαριασμό μου εκεί.
kostasgr78 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Ιστορίες χωρίς σοβαρές τεκμηριώσεις και επιχειρήματα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει απόδειξη ότι το λάθος συνέβη από το Netflix, αλλά μυρίζει και πιθανότερο λάθος της Τράπεζας κατά τη μεταφορά μηνιαίων συνδρομών στη νέα κάρτα. Δεν γράφουμε π@π@ριές πριν διασταυρώσουμε τί συνέβη. Είναι αδύνατο να κάνει χρέωση ένας πάροχος υπηρεσίας σε νέα κάρτα που δεν γνωρίζει τον αριθμό της.
papoys1 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άσε ρε φίλε Ελληνικές Τράπεζες και υπάλληλοι είναι για τον Μ-πέο. Θέλω να κάνω τη δήλωση το καλοκαίρι και οι δαπάνες με κάρτα δεν βγαίνουν στο λογιστή.Πάω Τράπεζα λέει υπήρχε ένα πρόβλημα όταν άλλαξες ταυτότητα (τους είχα πάει φ/α) και δεν είχε γίνει ενημέρωση. Κάθεται τα φτιάχνει δεν μπορούσε , έρχεται και μια άλλη προσπαθεί και αυτή τίποτε δεν μπορούν να το φτιάξουν.Έρχεται τρίτος μου λέει οκ το φτιάξαμε,Πάω λογιστή πάπαλα. Ξαναπάω Τράπεζα λένε συγγνώμη προσπαθούν να το ξαναφτιάξουν,παίρνουν τα κεντρικά τους δίνουν οδηγίες κ.λ.π. τρώω 2-3 μέρες να πηγαίνω τράπεζα να δω αν λύθηκε τελικά τίποτε. Στο τέλος μου έβγαλαν 11 σελίδες αντίγραφα με τις αγορές να τις πάω λογιστή να κάνω τη δήλωση γιατί δεν έγινε τίποτε. Άσε με το Netflix θα βρεις άκρη με τις Ελληνικές Τράπεζες ποτέ. Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2018 από papoys1
eclipse_heart78 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Στις 1/12/2018 στις 1:05 ΜΜ, kostasgr78 είπε Ιστορίες χωρίς σοβαρές τεκμηριώσεις και επιχειρήματα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει απόδειξη ότι το λάθος συνέβη από το Netflix, αλλά μυρίζει και πιθανότερο λάθος της Τράπεζας κατά τη μεταφορά μηνιαίων συνδρομών στη νέα κάρτα. Δεν γράφουμε π@π@ριές πριν διασταυρώσουμε τί συνέβη. Είναι αδύνατο να κάνει χρέωση ένας πάροχος υπηρεσίας σε νέα κάρτα που δεν γνωρίζει τον αριθμό της. Μάλλον δεν γνωρίζεις την διαδικασία των πάγιων εντολών kostasgr78,κακό δεν είναι. Δεν υπάρχει πάγια εντολή έτσι όπως την φαντάζεσαι. Λόγω δουλειάς ασχολούμαι με τράπεζες καθημερινά. Η εν λόγω εταιρεία αναγνώρισε τον λάθος της και μου πίστωσε τα λεφτά.
kostasgr78 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Βάσει των στοιχείων που μάς έδωσες, υπήρχε ένα κενό εξήγησης στο πώς μεταβιβάζεται μια πάγια εντολή σε νέα πιστωτική κάρτα με διαφορετικό αριθμό. Εκτός και αν δεν ήταν διαφορετικός αριθμός.
CMOS_Z Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Μιλάμε για ένα χακαρισμενο λογαριασμό που κάποιος απλά ενεργοποιούσε συνδρομές για να έχει πρόσβαση σε περιεχομενο αφού υπήρχε ενεργή κάρτα. Κατάλαβα σωστά? Άρα δεν γίνεται καμία αυτόματη ανανέωση ή κλέβει λεφτά το νετφλιξ. Το σύστημα ασφαλείας του λογαριασμού είναι άλλο θέμα φυσικά αρκετά πιο πολύπλοκο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα