ipnotistis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πήρα απο τα Public το συγκεκριμένο λάπτοπ την περίοδο του Black Friday. Το προηγούμενο που είχα μου έκανε νερά και λόγω ανάγκης έτυχε να κάνω και την πρώτη μου αγορά σε τέτοια περίοδο. Το θέμα είναι ότι το προϊόν διαφημίζεται στην σελίδα τους με οπίσθιο φως και στην οθόνη και στο πληκτρολόγιο. Δεν λέω ότι ήταν ο λόγος αγοράς, αλλά κάποιο (υποσυνείδητο) ρόλο έπαιξε μεταξύ άλλων στο να αποφασίσω αν θα έπαιρνα αυτό το μοντέλο ή κάποιο άλλο. Δεύτερον, η HP σε κάποια έγγραφα που συνόδευαν το λάπτοπ ανέφερε ότι η ενός χρόνου εγγύηση επεκτείνεται σε δύο και μετά απο εγγραφή του μηχανήματος στην HP μου εμφανίζει σε κάποιο trashware της HP που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή πως έχω δύο χρόνια εγγύηση όντως. Το πρόβλημα είναι ότι στην ιστοσελίδα του Public αναγράφουν ξεκάθαρα 12 μήνες. Έτσι όταν ήμουν εκεί, μου προτάθηκε "επέκταση εγγύησης τριών ετών" που και πήρα. Το θέμα είναι ότι συνάδελφος μου επέστησε την προσοχή πως αυτή η εγγύηση είναι τρία χρόνια συνολικά και όχι πέντε που θα περίμενε κάποιος αδαής με τις εγγυήσεις οπότε τίθεται θέμα εξαπάτησης της εταιρείας προς τους καταναλωτές (αγορά επέκτασης εγγύησης ενός έτους στην ουσία). Θα πρέπει να κάνω κάτι; τι θα κάνατε εσείς; Δεν το συνηθίζω, αλλά με ενόχλησαν κι αυτές οι πρακτικές και το γεγονός ότι στην μεταξύ μας επικοινωνία επί τούτου είναι όσο πιο αόριστοι γίνεται, σαν να ελπίζουν ότι θα πέσουν σε καταναλωτή που θα το αφήσει και θα ξεχαστεί. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από ipnotistis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα