Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα , εχει σιγουρα αναρτηθει παρομοιο θεμα αλλα εκανα search και δεν το βρισκω πουθενα.

Θελω να αγορασω Airpods απο ενα σκουτζομαγαζο , αυτο που θελω να ρωτησω ειναι , αν τυχον παθουν κατι μπορω ναμιλησω απευθειας με την apple για αντικασταστη/επισκευη ή πρεπει να μιλησω οπωσδηποτε με το καταστημα που εγινε η αγορα.

Ρωταω γιατι τα βρισκω σε καταστημα με πολυ λιγες αξιολογισες ( <10 ) και ψιλοφοβαμαι για να μην μπλεξω μετα και εχουμε "εμεις δεν γνωριζουμε" , "εμεις δεν αναλαμβανουμε" κλπ και τρεχω εγω χωρις λογο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν επειδή μάλλον δεν καταλαβαίνεται ότι υπάρχουν διάφορα είδη εγγυήσεων , να σας εξηγήσω εν τάχει:

Όταν αγοράζεις ένα προϊόν στην Ελλάδα (αλλά και εντός ένωσης) αυτό έρχεται με δύο εγγυήσεις:

1) Εγγύηση κατασκευαστή (Εμπορικές Εγγυήσεις), που την δίνει αν θέλει και για όσο θέλει ο κατασκευαστής του προϊόντος. Στην περίπτωση της Apple είναι 1 χρόνος καλής λειτουργίας. Από εκεί και πέρα, μπορείς να την κάνεις extend λίγο πριν λήξει με αγορά apple care.

 

2)Εγγύηση 2 ετών βάσει νομοθεσίας της Ένωσης (νομική εγγύηση). Τους πρώτους 6 μήνες το πας κατάστημα και στο φτιάχνει, αλλά από εκεί και πέρα θα πρέπει να αποδείξεις ότι το προϊόν το παρέλαβες ελαττωματικό κατά την αγορά ώστε να σε καλύψει ο έμπορος.

Γενικές Πληροφορίες: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Για Ελλάδα, συγκεκριμένα: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

FAQhttps://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

Πρακτικά στην δεύτερη περίπτωση, εάν ο έμπορος πάει βάσει νομοθεσίας, είναι πιάσε το αυγό και κούρευτο.

Ωστόσο, μιλώντας με πλήρη γνώση επί του θέματος, οι εταιρείες έχουν εσωτερικές πολιτικές στο service τους. Για παράδειγμα η Samsung Hellas, σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από ελληνικό κανάλι εισαγωγής, ήτοι αυτό που εισάγει και πουλάει η ίδια Samsung Hellas, εάν πάνε για τρίτη φορά στο service, τότε κάνει αντικατάσταση με νέο κινητό(σφραγισμένο). Αυτό δεν ισχύει για όσα έχουν γίνει εισαγωγή από Γερμανία, Αγγλία κτλ.

 

Η iSquare, επίσημος αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα και μέλος της Infoquest, εάν ζητήσεις σε καλύπτει και 2ο χρόνο, ΑΤΥΠΑ (χωρίς να το παραδέχονται ευθέως). Προσωπικά και εδώ είναι καθαρά προσωπική εμπειρία και δεν ξέρω αν έχει γίνει σε άλλους, με κάλυψαν με macbook pro, αφού είχε περάσει η 12μηνη εγγύηση. 

 

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Επεξ/σία από Romanzo Criminale
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 27/11/2018 στις 2:42 ΜΜ, iCyd είπε

Καλησπερα , εχει σιγουρα αναρτηθει παρομοιο θεμα αλλα εκανα search και δεν το βρισκω πουθενα.

Θελω να αγορασω Airpods απο ενα σκουτζομαγαζο , αυτο που θελω να ρωτησω ειναι , αν τυχον παθουν κατι μπορω ναμιλησω απευθειας με την apple για αντικασταστη/επισκευη ή πρεπει να μιλησω οπωσδηποτε με το καταστημα που εγινε η αγορα.

Ρωταω γιατι τα βρισκω σε καταστημα με πολυ λιγες αξιολογισες ( <10 ) και ψιλοφοβαμαι για να μην μπλεξω μετα και εχουμε "εμεις δεν γνωριζουμε" , "εμεις δεν αναλαμβανουμε" κλπ και τρεχω εγω χωρις λογο.

Αν σου έρθει DOA ίσως υπέυθυνο να είναι το μαγαζί, οπότε τρέχα γύρευε... Άνοιξα macbook pro 2018 BTO από istorm που είχε γρατζουνιά από το εργαστάσιο, αλλά μου το άλλαξαν με καινούριο.

Δημοσ.

DOA δίνει το κατάστημα πάντα, όχι ο κατασκευαστής.Και εγώ είχα macbook pro 13.3 2017 με θέμα στο coating της οθόνης, το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν είχε DOA, αλλά πήρα isquare και τους είπα τι παίζει και μιιλησαν με πλαισιο για να μ κάνει αντικατάσταση. Απλά ήθελε μια μέρα τρέξιμο η όλη διαδικασία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...