Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, masteripper είπε

και σε τελική ανάλυση νομίζω ότι θα πρέπει να ξεκολλήσουν κάποιοι απο την έννοια του "ασθενους" φύλλου...μάλλον το τουναντίον ισχύει...

+ 10000 , αν σκεφτείς ποιος από τα δυο φύλλα πάει πρώτος στα θυμαράκια ή παθαίνει προβλήματα υγείας , επίσης υπάρχουν αμέτρητες προγραμματίστριες , απλά εδώ το παίζουνε φαλοκράτες , στην Αμερική - Ευρώπη υπάρχουν πάρα πολλές προγραμματίστριες  ,

mariakioul , θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με Frontend , να δεις αν σου αρέσει , ξεκίνα από εδώ

εξοπλίσου με πολύ εμμονή - επιμονή - υπομονή , είναι το τρίπτυχο την επιτυχίας σε αυτό τον τομέα , μετά βλέπεις για Css3 κλπ , όσο παλούκια και να σου φαίνονται , μόλις μπεις στο νόημα θα σου αρέσει B)

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, ss13 είπε

+ 10000 , αν σκεφτείς ποιος από τα δυο φύλλα πάει πρώτος στα θυμαράκια ή παθαίνει προβλήματα υγείας , επίσης υπάρχουν αμέτρητες προγραμματίστριες , απλά εδώ το παίζουνε φαλοκράτες , στην Αμερική - Ευρώπη υπάρχουν πάρα πολλές προγραμματίστριες  ,

εξοπλίσου με πολύ εμμονή - επιμονή - υπομονή , είναι το τρίπτυχο την επιτυχίας σε αυτό τον τομέα , μετά βλέπεις για Css3 κλπ , όσο παλούκια και να σου φαίνονται , μόλις μπεις στο νόημα θα σου αρέσει B)

  •  Να θυμηθούμε ότι παλαιόθεν ο προγραμματισμός θεωρούνταν ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ εργασία. Ακόμη δε ο κόσμος είχε πρώτη Προγραμματίστρια και όχι Προγραμματιστή.
  • Ακόμη είναι αξιοσημείωτο πως ένας προγραμματιστής/τρια αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι πολλές φορές δοκιμή -> σφάλμα -> δοκιμή -> ... σε δυναμικά εναλλασσόμενες οδηγίες που δίνετε σε ένα μηχάνημα, άρα θέλει επιμονή και υπομονή. (Πράγμα που οδηγεί να ακούς πολλές φορές από συναδέλφους λέξεις από Π, μερικές φορές να προηγούνται και λέξεις από Γ)

Ουσιαστικά αυτό κάνουμε εμείς οι προγραμματιστές είναι το να δίνουμε προκαθορισμένες οδηγίες σε ένα μηχάνημα και όταν ένα χρήστης εκτελεί το λογισμικό ουσιαστικά εκτελεί οδηγίες που διανεμήθηκαν από τον δημιουργό. Πολλές φορές συνδυάζουμε και οδηγίες τρίτων για κάποια πράγματα, αυτές λέγονται βιβλιοθήκες. Ο δρόμος είναι μακρύς αλλά θέλει αγάπη πέρα από τα υπόλοιπα πρέπει να σκεφτείς εάν αυτά που λέμε σε οδηγούν σε ένα αντικείμενο το οποίο αγαπάς, γιατί ο χρόνος που θέλει είναι αρκετός. Ενώ το βασικότερο το κείμενο των οδηγιών ονομάζετε κώδικας και γράφετε σε μια γλώσσα προγραμματισμού.

Στον προγραμματισμού υπάρχουν και μερικές τεχνικές οι οποίες θεωρούνται οι βέλτιστες και λέγονται best practices αλλά και προκαθορισμένους τρόπους που συντάσσεις ένα λογισμικό που λέγονται patterns ακόμα οι γλώσσες που αναπτύσσεις λογισμικό είναι στραμμένες σε 2 φιλοσοφίες:

  • Το να περιγράφεις μια έννοια, φυσικό αντικείμενο και οτιδήποτε άλλο σαν ένα πράγμα που ονομάζετε αντικείμενο. Ως εκ τούτου οι γλώσσες ονομάζονται αντικειμενοστρεφείς.
  • Το να περιγράφεις διαδκασίες που ονομάζονται συναρτήσεις και οι γλώσσες που το υποστιρίζουν ονομάζονται συναρτησιοστρεφείς.

Γενικά στο μυαλό σού έχε τον προγραμματισμό σαν μια τέχνη την οποία αναπτύσεις "βιβλία" οδηγιών (aka λογισμικό, πρόγραμμα) αξιοποιώντας βιβλιοθήκες, patterns, αντικείμενα και συναρτήσεις αξιοποιώντας όσο είναι δυνατών best practices ή μην ακολουθόντας τα προηγούμενα με ελεγχόμενο τρόπο. Και πρέπει να γίνετε με τρόπο τον οποίο θα σε βοηθά να το αλλάζεις γρήγορα και να λές "ok το έχω" και δεν θα υπάρχουν τα ίδια λάθη και να επιτρέπεις και στους άλλους αν το αλλάζουν ποιο εύκολα.

Ακόμη έχε στον νου σου ότι σαν επαγγελματίας θα συναντήσεις και κακοδημιουργημένα λογισμικά ή και το λογισμικό που αναπτύσσεις να έχει σφάλματα τα οποία εσύ θα καλείσαι να τα διορθώνεις ή να το επαναδημιουργει και να το βελτιώνεις. Έτσι ενδεχομένως θα πρέπει να μπορείς να αναλύεις αξιοποιώντας καλύτερα τα εργαλεία που έχεις για να το κάνεις αυτό. Τα σφάλματα ή τυχών βελτιστοποιήσεις μπορεί να είναι και σε κώδικα, βιβλιοθήκες κλπ κλπ που ανέπτυξαν άλλοι, έτσι ουσιαστικά ο προγραμματισμός είναι ένας αέναος κύκλος δημιουργίας, καταστροφής και μπαλώματος (και ναι έτσι λέμε όταν επιδιορθώνουμε ένα σφάλμα στον κώδικα αγγλιστί patching).

Το καλό με τον προγραμματισμό είναι ότι ουκ ολίγοι αναπτύσσουν και δίνουν ελεύθερα βιβλιοθήκες ή και εφαρμογές επειδή τους αρέσει ή βρίσκουν όφελος και σου επιτρέπουν να συνεισφέρεις αλλαγές και βελτιστοποιήσεις. Έτσι μπορείς να βελτιώσετε σαν προγραμματίστρια συνεισφέροντας σε αυτές και ιδού το όφελος που προανέφερα ότι σου επιτρέπει ο προγραμματισμός να αυτοβελτιώνεσε.

Παρακαλώ @mariakioul πες μας εάν έχεις πελαγωθεί, προβληματιστεί, μπερδευτεί με αυτά που λέμε η ακόμα και εάν θες περαιτέρω συμβουλές.

Επεξ/σία από PC_MAGAS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/11/2018 στις 8:19 ΜΜ, mariakioul είπε

τι ειναι ο προγραμματισμος καθως και τι δυσκολιες συναντα καποιος

Γεια σου Μαρία. Δεν ξέρω αν έχεις δοκιμάσει να γράψεις ποτέ (ψευδό)κώδικα. Αν όχι, σου προτείνω την εκπαιδευτική εφαρμογή του ΜΙΤ: Scratch  για να δεις λίγο του τι σημαίνει γράφω δομώ κώδικα. Το καλό είναι ότι μπορείς να φτάσεις να δημιουργήσεις από αναλογικό ρολόι μέχρι ολόκληρο παιχνίδι (π.χ. flappy bird κλώνο), το οποίο αν και θα γίνει με βοήθεια (η οποία πολύ καλώς και σοφά υπάρχει) από το Scratch, το γεγονός και μόνο ότι έστιψες το μυαλό σου και κατάφερες με τα χίλια ζόρια να δημιουργήσεις "κάτι" ίσως σε κάνει χαρούμενη. Από το αν και το πόσο χάρηκες θα έχεις ένα hint ότι ίσως σου ταιριάζει το να γράφεις κώδικα (κατά πόσο η ικανοποίηση που σου δίνει το ότι δημιούργησες κάτι δικό σου άξιζε τον κόπο/σύγχυση/απελπισία/θέλω-τη-μαμά-μου). Για κάποιους, το "γράφω κώδικα" δεν ταυτίζεται με το "προγραμματίζω" αλλά στα πρώτα σου βήματα δεν έχει τόση σημασία και σίγουρα το να σε ευχαριστεί είναι βασικότατο, δεδομένου ότι έχεις επαγγελματικές βλέψεις.

ΥΓ: Μην σου ξενίσει το ότι το Scratch μοιάζει παιδικό, ασχολούνται και αρχάριοι ενήλικες με αυτό και όπως σου πα μπορείς να φτιάξεις εντυπωσιακά πράγματα (το οποίο είναι πολύ σημαντικό για έναν αρχάριο γιατί τονώνει το ηθικό του). 

Επεξ/σία από paniti
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, paniti είπε

Γεια σου Μαρία. Δεν ξέρω αν έχεις δοκιμάσει να γράψεις ποτέ (ψευδό)κώδικα. Αν όχι, σου προτείνω την εκπαιδευτική εφαρμογή του ΜΙΤ: Scratch  για να δεις λίγο του τι σημαίνει γράφω δομώ κώδικα. Το καλό είναι ότι μπορείς να φτάσεις να δημιουργήσεις από αναλογικό ρολόι μέχρι ολόκληρο παιχνίδι (π.χ. flappy bird κλώνο), το οποίο αν και θα γίνει με βοήθεια (η οποία πολύ καλώς και σοφά υπάρχει) από το Scratch, το γεγονός και μόνο ότι έστιψες το μυαλό σου και κατάφερες με τα χίλια ζόρια να δημιουργήσεις "κάτι" ίσως σε κάνει χαρούμενη. Από το αν και το πόσο χάρηκες θα έχεις ένα hint ότι ίσως σου ταιριάζει το να γράφεις κώδικα (κατά πόσο η ικανοποίηση που σου δίνει το ότι δημιούργησες κάτι δικό σου άξιζε τον κόπο/σύγχυση/απελπισία/θέλω-τη-μαμά-μου). Για κάποιους, το "γράφω κώδικα" δεν ταυτίζεται με το "προγραμματίζω" αλλά στα πρώτα σου βήματα δεν έχει τόση σημασία και σίγουρα το να σε ευχαριστεί είναι βασικότατο, δεδομένου ότι έχεις επαγγελματικές βλέψεις.

ΥΓ: Μην σου ξενίσει το ότι το Scratch μοιάζει παιδικό, ασχολούνται και αρχάριοι ενήλικες με αυτό και όπως σου πα μπορείς να φτιάξεις εντυπωσιακά πράγματα (το οποίο είναι πολύ σημαντικό για έναν αρχάριο γιατί τονώνει το ηθικό του). 

εχει και ενα αντιστοιχο το μιτ για αντροιντ το ποιο ειχε απιστευτες δυνατοτηες,ειχαμε φτιαξεισε workshop εφαρμογη που μετραγε πχ την ταχυτητα επιταχυνση κτλ  σαν κανονικη εφαρμογη!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...