thanbouk Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα. Έχω ένα Nissan micra k12 και ξαφνικά δεν ανοίγει το πορτ μπαγκαζ. Τράβηξα τα καθίσματα μπροστά και ειδα την κλειδαριά από μέσα. Έχει ένα άσπρο πυρο όπου το πάω αριστερά και ανοίγει. Όταν κλείνω όμως ξανά αυτό πάει τέρμα δεξιά και κλειδώνει το πορτ μπαγκαζ ξανά και δεν ανοίγει απ έξω. Καμία ιδέα.;
panos_90 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα. Το χα πάθει και γω στο δικό μου αυτοκίνητο και δεν άνοιγε ούτε από το τηλεχειριστήριο ούτε από πίσω. Μόνο από μέσα όπως το κανες εσύ. Εμένα είχαν κοπεί τα καλώδια της πλεξούδας του πορτ μπαγκάζ και με ένα 40αρι έφτιαξε τις καλωδιώσεις
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δες μήπως έχει πιάσει και βρωμιά εκεί. Καθάρισέ το και λίπανέ το. Αν δεν πιάσει αύριο, μετά όπως είπεο από πάνω πήγαινε σε ηλεκτρολόγο. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
nik0laus Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, billomnia είπε Αν δεν πιάσει αύριο, μετά όπως είπεο από πάνω πήγαινε σε ηλεκτρικο ηλεκτρολόγο. Όπως λέμε υγρός υδραυλικός ;
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, nik0laus είπε Όπως λέμε υγρός υδραυλικός ; Χαχα! Όποιος την νύχτα περπατεί... Μου λείπει το swype... αναντικατάστατο. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
geostratis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Καλησπέρα, βρήκα αυτό το thread ψάχνοντας για το ίδιο πρόβλημα. Ελπίζω να μην είναι τόσο outdated που δεν θα το δεί κανένας.... Λοιπόν, εχω ενα Mazda 6 touring του 2010, με ελάχιστα χιλιόμετρα, που τα περισσότερα χρόνια τα πέρασε χωρίς πινακίδες (καθ' ότι 1800cc...). Aπό την αρχή στο θέμα του πορτ-μπαγάζ ήταν πολύ προβληματικό. Δηλ. το πορτ-μπαγκάζ ανοίγει μόνο εξωτερικά, πατώντας ενα μικρό ηλεκτρικό κουμπάκι με πολύ αμφίβολη και ασαφή αίσθηση, ακούγεται ενα ανεπαίσθητο "κλακ" και το μάνταλο απελευθερώνεται. Αυτά στην θεωρία, δηλ. όταν όλα δουλευουν σωστά. Ομως τις περισσότερες φορές αρνείται πεισματικά να δουλέψει, χωρίς κάποιο "μοτίβο" που να επιτρέπει συμπεράσματα. Το έκανε σχεδόν από την 1η μέρα, αρα μάλλον δεν μοιάζει να είναι πρόβλημα "αχρησίας". Φυσικά, όταν το πήγαινα σντιπροσωπεία, δούλευε πάντα εκεί μπροστά τους (ασε που και οι τεχνικοί δεν ήθελαν να μπλέξουν ...). Επίσης, αν έμενες από μπαταρία, ξέχνα τα εργαλεία σου και τις βαλίτσες σου στο πορτ-μπαγκάζ... Πρόσφατα μου έκανε μεγάλο χουνέρι, εκανε 3 βδομάδες να δεχθεί να ξανα-ανοίξει! Τώρα το πορτ-μπαγκάζ το εχω λίγο ανοιχτό γιατί άμα ξανακλείσει θα χρειαστεί λοστάρι... Θα ήθελα να αποφύγω την αντιπροσωπεία, γιατί εχω τραυματικές εμπειρίες από την mazda στο παρελθόν. Επίσης θέλω να αποφύγω άπειρους μαστόρους του τύπου "παίζω και μαθαίνω". Ετσι μπορώ και το χαλάω κι εγώ, αμα λάχει. Σημ. Τα πίσω καθίσματα (νομίζω) δεν ανοίγουν από μέσα, αλλά και να άνοιγαν τι θα έκανα ? Λίπανση στην δαγκάνα υπάρχει, εβαλα και WD-40, τίποτα!. Το φως στο πορτ-μπαγκάζ άναβε (τώρα το αφαίρεσα προσωρινά) αλλά και πάλι κάποιο σημαντικό ρεύμα μάλλον ρέει συνεχώς όταν κλειδώνω τις πόρτες, γιατί μου εκφορτίζει πολύ γρήγορα την μπατταρία, καθως μένει τώρα το πορτ-μπαγκάζ ανοιχτό. Ισως προσπαθεί κάποιος ηλεκτρομαγνήτης να κλείσει το μάνταλο ? Υπάρχει λοιπόν κάποιος ευκολος τρόπος να κάνω βασικό debugging, να ξερω δηλ. αν φταίει ο διακόπτης, ο ηλεκτρομαγνήτης , ο εγκέφαλος ή κάτι άλλο, χωρίς να διαλύσω το σύμπαν ? Διαθέτω πολύμετρο, αμπεροτσιμπίδα DC, φορτιστές, εργαλεία και βασικές γνώσεις. Τουλάχιστο να ξέρω τι φταίει, μη με πιασουν Κώτσο ...
meletis_m Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 35 λεπτά πριν, geostratis είπε Καλησπέρα, βρήκα αυτό το thread ψάχνοντας για το ίδιο πρόβλημα. Ελπίζω να μην είναι τόσο outdated που δεν θα το δεί κανένας.... Λοιπόν, εχω ενα Mazda 6 touring του 2010, με ελάχιστα χιλιόμετρα, που τα περισσότερα χρόνια τα πέρασε χωρίς πινακίδες (καθ' ότι 1800cc...). Aπό την αρχή στο θέμα του πορτ-μπαγάζ ήταν πολύ προβληματικό. Δηλ. το πορτ-μπαγκάζ ανοίγει μόνο εξωτερικά, πατώντας ενα μικρό ηλεκτρικό κουμπάκι με πολύ αμφίβολη και ασαφή αίσθηση, ακούγεται ενα ανεπαίσθητο "κλακ" και το μάνταλο απελευθερώνεται. Αυτά στην θεωρία, δηλ. όταν όλα δουλευουν σωστά. Ομως τις περισσότερες φορές αρνείται πεισματικά να δουλέψει, χωρίς κάποιο "μοτίβο" που να επιτρέπει συμπεράσματα. Το έκανε σχεδόν από την 1η μέρα, αρα μάλλον δεν μοιάζει να είναι πρόβλημα "αχρησίας". Φυσικά, όταν το πήγαινα σντιπροσωπεία, δούλευε πάντα εκεί μπροστά τους (ασε που και οι τεχνικοί δεν ήθελαν να μπλέξουν ...). Επίσης, αν έμενες από μπαταρία, ξέχνα τα εργαλεία σου και τις βαλίτσες σου στο πορτ-μπαγκάζ... Πρόσφατα μου έκανε μεγάλο χουνέρι, εκανε 3 βδομάδες να δεχθεί να ξανα-ανοίξει! Τώρα το πορτ-μπαγκάζ το εχω λίγο ανοιχτό γιατί άμα ξανακλείσει θα χρειαστεί λοστάρι... Θα ήθελα να αποφύγω την αντιπροσωπεία, γιατί εχω τραυματικές εμπειρίες από την mazda στο παρελθόν. Επίσης θέλω να αποφύγω άπειρους μαστόρους του τύπου "παίζω και μαθαίνω". Ετσι μπορώ και το χαλάω κι εγώ, αμα λάχει. Σημ. Τα πίσω καθίσματα (νομίζω) δεν ανοίγουν από μέσα, αλλά και να άνοιγαν τι θα έκανα ? Λίπανση στην δαγκάνα υπάρχει, εβαλα και WD-40, τίποτα!. Το φως στο πορτ-μπαγκάζ άναβε (τώρα το αφαίρεσα προσωρινά) αλλά και πάλι κάποιο σημαντικό ρεύμα μάλλον ρέει συνεχώς όταν κλειδώνω τις πόρτες, γιατί μου εκφορτίζει πολύ γρήγορα την μπατταρία, καθως μένει τώρα το πορτ-μπαγκάζ ανοιχτό. Ισως προσπαθεί κάποιος ηλεκτρομαγνήτης να κλείσει το μάνταλο ? Υπάρχει λοιπόν κάποιος ευκολος τρόπος να κάνω βασικό debugging, να ξερω δηλ. αν φταίει ο διακόπτης, ο ηλεκτρομαγνήτης , ο εγκέφαλος ή κάτι άλλο, χωρίς να διαλύσω το σύμπαν ? Διαθέτω πολύμετρο, αμπεροτσιμπίδα DC, φορτιστές, εργαλεία και βασικές γνώσεις. Τουλάχιστο να ξέρω τι φταίει, μη με πιασουν Κώτσο ... Έχω το προηγούμενο 6αρι . Γενικά έχουν ένα θέμα με τις κλειδαριές . Ρεύμα έχεις μετρήσει σε κάθε κλειδαριά ξεχωριστή ; Στο Πορτ παγκαζ έχεις δει τη φίσα της κλειδαριάς μπας έχει κοπεί τίποτα ή δεν κάνει καλή επαφή
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Απο μέσα δεν ανοίγει;Δεν έχει κουμπι ή μοχλό;
cthulhucarbide Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, geostratis είπε Καλησπέρα, βρήκα αυτό το thread ψάχνοντας για το ίδιο πρόβλημα. Ελπίζω να μην είναι τόσο outdated που δεν θα το δεί κανένας.... Λοιπόν, εχω ενα Mazda 6 touring του 2010, με ελάχιστα χιλιόμετρα, που τα περισσότερα χρόνια τα πέρασε χωρίς πινακίδες (καθ' ότι 1800cc...). Aπό την αρχή στο θέμα του πορτ-μπαγάζ ήταν πολύ προβληματικό. Δηλ. το πορτ-μπαγκάζ ανοίγει μόνο εξωτερικά, πατώντας ενα μικρό ηλεκτρικό κουμπάκι με πολύ αμφίβολη και ασαφή αίσθηση, ακούγεται ενα ανεπαίσθητο "κλακ" και το μάνταλο απελευθερώνεται. Αυτά στην θεωρία, δηλ. όταν όλα δουλευουν σωστά. Ομως τις περισσότερες φορές αρνείται πεισματικά να δουλέψει, χωρίς κάποιο "μοτίβο" που να επιτρέπει συμπεράσματα. Το έκανε σχεδόν από την 1η μέρα, αρα μάλλον δεν μοιάζει να είναι πρόβλημα "αχρησίας". Φυσικά, όταν το πήγαινα σντιπροσωπεία, δούλευε πάντα εκεί μπροστά τους (ασε που και οι τεχνικοί δεν ήθελαν να μπλέξουν ...). Επίσης, αν έμενες από μπαταρία, ξέχνα τα εργαλεία σου και τις βαλίτσες σου στο πορτ-μπαγκάζ... Πρόσφατα μου έκανε μεγάλο χουνέρι, εκανε 3 βδομάδες να δεχθεί να ξανα-ανοίξει! Τώρα το πορτ-μπαγκάζ το εχω λίγο ανοιχτό γιατί άμα ξανακλείσει θα χρειαστεί λοστάρι... Θα ήθελα να αποφύγω την αντιπροσωπεία, γιατί εχω τραυματικές εμπειρίες από την mazda στο παρελθόν. Επίσης θέλω να αποφύγω άπειρους μαστόρους του τύπου "παίζω και μαθαίνω". Ετσι μπορώ και το χαλάω κι εγώ, αμα λάχει. Σημ. Τα πίσω καθίσματα (νομίζω) δεν ανοίγουν από μέσα, αλλά και να άνοιγαν τι θα έκανα ? Λίπανση στην δαγκάνα υπάρχει, εβαλα και WD-40, τίποτα!. Το φως στο πορτ-μπαγκάζ άναβε (τώρα το αφαίρεσα προσωρινά) αλλά και πάλι κάποιο σημαντικό ρεύμα μάλλον ρέει συνεχώς όταν κλειδώνω τις πόρτες, γιατί μου εκφορτίζει πολύ γρήγορα την μπατταρία, καθως μένει τώρα το πορτ-μπαγκάζ ανοιχτό. Ισως προσπαθεί κάποιος ηλεκτρομαγνήτης να κλείσει το μάνταλο ? Υπάρχει λοιπόν κάποιος ευκολος τρόπος να κάνω βασικό debugging, να ξερω δηλ. αν φταίει ο διακόπτης, ο ηλεκτρομαγνήτης , ο εγκέφαλος ή κάτι άλλο, χωρίς να διαλύσω το σύμπαν ? Διαθέτω πολύμετρο, αμπεροτσιμπίδα DC, φορτιστές, εργαλεία και βασικές γνώσεις. Τουλάχιστο να ξέρω τι φταίει, μη με πιασουν Κώτσο ... Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις από τον διακόπτη. Να τον ξηλώσεις, να δεις το κουμπί πως είναι και αν κάνει καλή επαφή και να δοκιμάσεις αν δουλεύει βραχυκυκλώνοντας τα καλώδια. Μετά κοιτάς τις επαφές και τις φύσες όπου έχεις πρόσβαση Αν είναι κανας εγκέφαλος και λογισμικό δεν έχω ιδέα τι παίζει εκεί
geostratis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Eυχαριστώ για την ιδέα! Τελικά ναι, αυτό ακριβώς προχώρησα να κάνω, μόνο που για να βγάλω το ρημαδι το διακοπτάκι έξω αναγκάστηκα να διαλύσω το μισό πορτ-μπαγκάζ. Ισως βέβαια μπορούσα να τον μετρήσω μέσω των επαφών που καταλήγουν στις φίσες, με λιγότερη δουλειά, χωρίς να τον αφαιρέσω, αλλά το σκέφτηκα αργά. Οππως και να'ναι, τώρα τον έχω ξεμοναχιάσει τον διακόπτη και δεν μου την γλυτωνει, στο χειρουργείο... Ακόμη και σφραγισμένος που είναι με εποξεικό, θα μαρτυρήσει το μυστικό. Ισως να θεραπευτεί με κανένα spray καθαρισμού επαφών? Είδα ήδη ότι το λαστιχένιο κάλυμα πανω στο κουμπί εχει ραγίσει από τον ήλιο, άρα λογικά εκεί μπαίνει νερό και τρώει τις επαφές. Πιθανόν από το ίδιο μέρος να ρίξω το spray, αν και πιθανότερο είναι να τον "σφαξω" και στο τέλος να τον αντικαταστήσω. Ακόμη και με ιδιοκατασκευή. Εχω πάρει φόρα ... Στην πορεία ανακάλυψα ότι υπήρχε και μοχλός ανοίγματος χειροκίνητος, από μέσα ... Μόνο που για να τον φτάσεις επρεπε να χωθείς από τα πίσω καθίσματα στο πορτ-μπαγκάζ (ακόμη δεν ξερω πως ανοίγουν, θα το βρώ ομως), και αν εκεί δεν υπαρχουν ήδη βαλίτσες ή άλλα πράγματα, να συρθείς, να ξηλώσεις (!) λίγο από το υφασμάτινο πάνελ και να βρείς τον μοχλό να τον τραβήξεις. Και όσο σκέφτομαι πόσο το πλήρωσα αυτό το αμάξι, για να αχρηστευεται από ένα λαστιχένιο πετσάκι, μου'ρχεται να βάλω συρματοσχοινο και να τρυπήσω για να τραβάω με αυτό τον μοχλό απ' έξω. Ο καλύτερος αυτοματισμός θα ήταν αυτός! Αν ξαναγοράσω αυτοκίνητο το πρώτο που θα ψάχνω είναι όσο λιγότερα ηλεκτρικά-αυτόματα γίνεται ... Αλλιώς, υπάρχουν και οι άμαξες!
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 βιβλίο με οδηγίες χρησης δεν εχεις; https://www.google.com/search?q=Mazda+6+touring+2010+open+boot&rlz=1CAHNBM_enGB898&sxsrf=ALeKk01OEZ3F8ipMk7EtqRxbGWc-Gt-sGg%3A1626310970710&ei=OonvYMfIKpXA8gL-pqqoAw&oq=Mazda+6+touring+2010+open+boot&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBQghEKABOgYIABAWEB46CQgAEMkDEBYQHjoFCAAQywE6CAghEBYQHRAeOgQIIRAVSgQIQRgAUJYSWIruAWD79gFoDHACeAGAAe0HiAGmJ5IBDDAuMTQuNS4xLjctMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwjHzc-98OPxAhUVoFwKHX6TCjUQ4dUDCA4&uact=5
SilentVoice Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Πάντως νομίζω πως το 100% των οχημάτων απο το 2000 έχουν διακόπτη εσωτερικά για να ανοίγει το πορτπαγκαζ χειροκίνητα. Οπότε και εσενα θα έχει σίγουρα. Το ότι δεν πέφτουν τα καθίσματα , περίεργο. Αν βρεις τον διακόπτη αυτόν τον εσωτερικό, μπορείς να κάνεις πατέντα και να τον τραβάς με σχοινάκι μέχρι να το φτιάξεις κανονικά. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2021 από SilentVoice 1
geostratis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Eυχαριστώ για όλες τις ιδέες. Ναι, εχω βιβλίο χρήσης, αλλά (ισως κακώς?) σε κανένα καθημερινό προΙόν τεχνολογίας δεν το διαβάζω, ίσως γιατί θεωρώ minimum δικαίωμα του καταναλωτή να παίρνει κάτι όπου ολες οι λειτουργίες να είναι προφανείς - εξαιρούνται τα διαστημόπλοια. Αυτή η ιστορία με τους κρυμμένους μοχλούς κάτω από την επενδυση που τους φτάνεις σκίζοντάς την (κυριολεκτικά!) είναι χαρακτηριστική του τι αντιμετωπίζω, εδω πέρα. Και σε κανένα αυτοκίνητο από τα 10 περίπου που είχα ως τωρα σαν ιδιοκτήτης και τα 20-30 που κατα καιρούς νοίκιαζα, πουθενά δεν είχα πρόβλημα να βρώ πχ. πως πεφτουν τα καθίσματα. Δεν φανταζόμουν πάντως ότι υπάρχουν τόσο κακοί μηχανικοί που σχεδιάζουν τόσο ακριβά προϊόντα χωρίς να σκέφτονται ουτε το απλούστερο σενάριο ανάγκης, πχ να σου σκιστεί ενα λάστιχο (όταν δεν σου δίνουν ρεζέρβα), ή να μείνεις από μπαταρία με το πορτ-μπαγκάζ φορτωμένο σε ταξίδι (και να μη μπορείς να πάρεις ούτε το τρίγωνο από μέσα), ή, το τραγικότερο, να πέσεις από ατυχημα στη θάλασσα και να μην ανοίγουν τα ηλεκτρικά παράθυρα ... Ευχομαι σε όλους να είστε τυχερότεροι με τις επιλογές σας, αν και το φαινόμενο είναι παγκόσμιο πια.
geostratis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2021 Tελευταίο update: Tελικά εφταιγε ο διακόπτης. Το σύστημα δουλεύει κανονικά όταν ενώνω τις επαφές στην φίσα του χειροκίνητα. Το "εσωτερικό κουμπί ανοίγματος" στο ταμπλώ που δείχνουν τα video στο YouTube για το μοντέλο μου, απλά δεν υπάρχει στο δικό μου! Ισως σε άλλες χώρες, όπου ο καταναλωτής εχει δικαιώματα ... Τωρα εξετάζω το διακοπτάκι, και θαυμάζω. Θαυμάζω το μεράκι του σχεδιαστή του. Που εβαλε όλη την προσπάθεια να τον σφραγίσει από την πλευρά των επαφών, ώστε κανείς να μη μπορεί να εχει πρόσβαση και να τις καθαρίσει. Πουν τον έκανε χυτό-μονομπλόκ, ώστε κανείς να μη μπορεί να αντικαταστήσει ή διορθωσει τίποτα. Που δεν άφησε ούτε χαραμάδα για να περάσει καθαριστικό υγρό επαφών. Που όμως "ξέχασε" να τον σφραγίσει και από την έξω μεριά, να μη μπεί ποτέ υγρασία, αν το μαύρο λαστιχάκι κάλυψης (αυτό πατάμε για να δουλέψει) ξεραθεί και ραγίσει από τον ήλιο... Τυχαίο ? Τουλάχιστο κατέληξα σε μία καλή λύση, χωρίς συρματόσχοινα που έλεγα, γι' αυτό και τα γράφω τώρα, μήπως βοηθήσω κανέναν "επόμενο". Θα περάσω εσωτερικά ενα απλό διπολικό ηλεκτρικό καλώδιο, να φεύγει από τα άκρα αυτού του διακόπτη (είτε τον φτιάξω είτε όχι) και να καταλήγει σε δικό μου διακοπτη, μπροστά, στο ταμπλώ, εκεί που "λείπει". Και θα ανοίγω από εκεί το πορτ-μπαγκάζ, με ένα πάτημα του δικού μου κουμπιού. Παράλληλα, αλλά ανεξάρτητα, θα δουλεύει και ο εξωτερικός διακόπτης, αν ασχοληθώ να τον φτιάξω κι αυτόν. Αλλά ούτε ευρώ δεν θα αφήσω στην Mazda... 4
flienky Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 13 ώρες πριν, geostratis είπε Tελευταίο update: Tελικά εφταιγε ο διακόπτης. Το σύστημα δουλεύει κανονικά όταν ενώνω τις επαφές στην φίσα του χειροκίνητα. Το "εσωτερικό κουμπί ανοίγματος" στο ταμπλώ που δείχνουν τα video στο YouTube για το μοντέλο μου, απλά δεν υπάρχει στο δικό μου! Ισως σε άλλες χώρες, όπου ο καταναλωτής εχει δικαιώματα ... Τωρα εξετάζω το διακοπτάκι, και θαυμάζω. Θαυμάζω το μεράκι του σχεδιαστή του. Που εβαλε όλη την προσπάθεια να τον σφραγίσει από την πλευρά των επαφών, ώστε κανείς να μη μπορεί να εχει πρόσβαση και να τις καθαρίσει. Πουν τον έκανε χυτό-μονομπλόκ, ώστε κανείς να μη μπορεί να αντικαταστήσει ή διορθωσει τίποτα. Που δεν άφησε ούτε χαραμάδα για να περάσει καθαριστικό υγρό επαφών. Που όμως "ξέχασε" να τον σφραγίσει και από την έξω μεριά, να μη μπεί ποτέ υγρασία, αν το μαύρο λαστιχάκι κάλυψης (αυτό πατάμε για να δουλέψει) ξεραθεί και ραγίσει από τον ήλιο... Τυχαίο ? Τουλάχιστο κατέληξα σε μία καλή λύση, χωρίς συρματόσχοινα που έλεγα, γι' αυτό και τα γράφω τώρα, μήπως βοηθήσω κανέναν "επόμενο". Θα περάσω εσωτερικά ενα απλό διπολικό ηλεκτρικό καλώδιο, να φεύγει από τα άκρα αυτού του διακόπτη (είτε τον φτιάξω είτε όχι) και να καταλήγει σε δικό μου διακοπτη, μπροστά, στο ταμπλώ, εκεί που "λείπει". Και θα ανοίγω από εκεί το πορτ-μπαγκάζ, με ένα πάτημα του δικού μου κουμπιού. Παράλληλα, αλλά ανεξάρτητα, θα δουλεύει και ο εξωτερικός διακόπτης, αν ασχοληθώ να τον φτιάξω κι αυτόν. Αλλά ούτε ευρώ δεν θα αφήσω στην Mazda... Δώσε μας καμια φωτογραφια να το δουμε πως εχει φτιαχτει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα