TzortzisJosh Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Χαίρετε, Γνωρίζει κανείς εάν ισχύει η γνωστή διαδικασία "αναγέννησης" του DPF (φίλτρου σε Diesel αυτοκίνητα) ? Έχω ακούσει πως για να καθαρίσει το φίλτρο, πρέπει να οδηγήσεις για κανένα 10λεπτο στις 3.000 στροφές περίπου, αφού η μηχανή είναι έτοιμη (ζεστή). Πρόσφατα άκουσα πως πρόκεται για αστικό μύθο, για να καθαρίσει το DPF θέλει βγάλσιμο κλπ. Γνώμες;
palawiaris Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο παλιό μου BMW E91 ίσχυε: Aναγέννηση έκανε από μόνο του ψεκάζωντας καύσιμο και καίγωντας, αρκεί οι προθερμαντήρες και οι θερμοστάτες να ήταν οκ.Έπρεπε να υπήρχε και μία ορισμένη θερμοκρασία μηχανής και να μην ήταν άδειο το ντεπόζιτο. 20 λεπτά κρατούσε και με περίπου 2200-2500 στρ./λεπτό και πάνω από 60 χλμ ταχύτητα Στο πεζο που έχω τώρα ψεκάζει ένα υγρό Eolys.Καλό είναι σε τέτοια αμάξια να μην βάζεις 10άρικο καύσιμα αλλά πιο πολύ,γιατί κάθε φορά που βάζεις καύσιμα ψεκάζει υγρό στο καύσιμο.Οπότε αν βάζεις λίγο ψεκάζει πιο τακτικά και δεν είναι καλό για το φίλτρο.Όταν αδειάσει στο γεμίζει το συνεργείο.Αναγέννηση κάνει στους +450 βαθμούς σε σχέση με τους 600 που ήθελε το BMW. Στο σχολικό που οδηγώ ένα Opel Vivaro παίρνει ένα υγρό AdBlue,έχει ξεχωριστό ντεπόζιτο και το γεμίζεις μόνος σου. Όταν το μαμημένο κάνει αναγέννηση φροντίζω να είμαι σε κίνηση γιατί η μπόχα δεν αντέχετε.Και είναι ολοκαίνουργιο το ρημάδι. Μετά από πολλά χιλιόμετρα πάνω από 150000,το BMW μου είχε ήδη 250000,αναλόγως την μεταχείριση μπορεί να θέλει ολοκληρωτικό καθαρισμό από εξιδεκευμένο συνεργείο. Το καλύτερο φάρμακο για αυτό είναι τα συχνά ταξίδια,λιγότερα χλμ εντός πόλης, τα ενισχυμένα πετρέλαια και να μην σταματάς την αναγέννηση. Υπάρχουν και πρόσθετα όπως της Liqui Molly που έβαζα στο BMW,αλλά όχι στο πεζό μιας και νομίζω ότι δεν κάνει. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από palawiaris
De@th L0rd Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Το βγάζεις τελείως και ησυχάζεις. EGR delete DPF remove. 1 4
bc00l Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Το βγάζεις τελείως και ησυχάζεις. EGR delete DPF remove. και δωσε καρκινο στον λαο, σε εσενα και σε τυχον παιδί που κουβαλας σε καθε φαναρι 4
De@th L0rd Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, bc00l είπε και δωσε καρκινο στον λαο, σε εσενα και σε τυχον παιδί που κουβαλας σε καθε φαναρι Ελα μωρέ τώρα εδώ άναψαν τζάκια κ ξυλόσομπες με 15 βαθμους. Γεμάτα είναι τα αστικά κέντρα με euro 3 οχήματα... Αφού κανείς δεν ασχολείται και δεν νοιάζεται για τη ρύπανση η κατάσταση θα εκτροχιάζεται... 1
bc00l Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, De@th L0rd είπε Ελα μωρέ τώρα εδώ άναψαν τζάκια κ ξυλόσομπες με 15 βαθμους. Γεμάτα είναι τα αστικά κέντρα με euro 3 οχήματα... Αφού κανείς δεν ασχολείται και δεν νοιάζεται για τη ρύπανση η κατάσταση θα εκτροχιάζεται... ας βγαλουμε και εμεις τον καταλύτη οι βενζινοκινητοι, που να δίνουμε 300ευρω να πάρει κ λίγο νεύρο το αμαξι 😛 Δεν ειναι ετσι ρε συ Death Lord, συμφωνω με τα τζάκια ηδη απο προχθες Αθηνα βρομίσαμε Tεσπα τι να πω λες και θα λύσουμε κάτι απο εδω τωρα...
TzortzisJosh Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, palawiaris είπε Στο παλιό μου BMW E91 ίσχυε: Aναγέννηση έκανε από μόνο του ψεκάζωντας καύσιμο και καίγωντας, αρκεί οι προθερμαντήρες και οι θερμοστάτες να ήταν οκ.Έπρεπε να υπήρχε και μία ορισμένη θερμοκρασία μηχανής και να μην ήταν άδειο το ντεπόζιτο. 20 λεπτά κρατούσε και με περίπου 2200-2500 στρ./λεπτό και πάνω από 60 χλμ ταχύτητα Στο πεζο που έχω τώρα ψεκάζει ένα υγρό Eolys.Καλό είναι σε τέτοια αμάξια να μην βάζεις 10άρικο καύσιμα αλλά πιο πολύ,γιατί κάθε φορά που βάζεις καύσιμα ψεκάζει υγρό στο καύσιμο.Οπότε αν βάζεις λίγο ψεκάζει πιο τακτικά και δεν είναι καλό για το φίλτρο.Όταν αδειάσει στο γεμίζει το συνεργείο.Αναγέννηση κάνει στους +450 βαθμούς σε σχέση με τους 600 που ήθελε το BMW. Στο σχολικό που οδηγώ ένα Opel Vivaro παίρνει ένα υγρό AdBlue,έχει ξεχωριστό ντεπόζιτο και το γεμίζεις μόνος σου. Όταν το μαμημένο κάνει αναγέννηση φροντίζω να είμαι σε κίνηση γιατί η μπόχα δεν αντέχετε.Και είναι ολοκαίνουργιο το ρημάδι. Μετά από πολλά χιλιόμετρα πάνω από 150000,το BMW μου είχε ήδη 250000,αναλόγως την μεταχείριση μπορεί να θέλει ολοκληρωτικό καθαρισμό από εξιδεκευμένο συνεργείο. Το καλύτερο φάρμακο για αυτό είναι τα συχνά ταξίδια,λιγότερα χλμ εντός πόλης, τα ενισχυμένα πετρέλαια και να μην σταματάς την αναγέννηση. Υπάρχουν και πρόσθετα όπως της Liqui Molly που έβαζα στο BMW,αλλά όχι στο πεζό μιας και νομίζω ότι δεν κάνει. Άρα δεν πρόκειται για αστικό μύθο. Θα το κάνω ανα τακτά διαστήματα, ευχαριστώ
modechristo_13 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 και παιδια για πειτε πως αναγνωριζετε οτι γινεται αναγενννηση την ωρα που οδηγατε...? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, modechristo_13 είπε και παιδια για πειτε πως αναγνωριζετε οτι γινεται αναγενννηση την ωρα που οδηγατε...? Αλλάζει ο ήχος και η απόκριση (πιο αργός) του κινητήρα. Ζεσταίνονται οι εξωτερικοί καθρέφτες και στην ενεργητική ανάβει η αντίσταση από το πίσω τζάμι και σε σπάνιες περιπτώσεις το κλιματιστικό.
moure Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, modechristo_13 είπε και παιδια για πειτε πως αναγνωριζετε οτι γινεται αναγενννηση την ωρα που οδηγατε...? Δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις,αυτό που εχω παρατηρήσει εγώ ήταν ότι ανεβαινουν λίγο οι στροφές στο ρελαντί και ότι σταματάει να λειτουργεί το σταρτ στοπ.
cabdik Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 αναρωτιεμαι, γιατι χρειαζεται αναγεννηση το ΔΠΦ....? γιατι πρεπει να βαζω Adblue στο diesel..? Δεν εχω πετρελαιοκινητο οχημα και γι αυτο αναρωτιεμαι.. γιατι πρεπει να κανει 20 λεπτα την διαδικασια με αναμενο κινητηρα και παραπανω στροφες και μειωμενη αποδοση? γιατι απλα, -ας πουμε- δεν βαζουν ενα "καθαριστικο" μεσα στο πετρελαιο, να μην χρειαζεται το ADBlue..?
NT1G Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, cabdik είπε αναρωτιεμαι, γιατι χρειαζεται αναγεννηση το ΔΠΦ....? γιατι πρεπει να βαζω Adblue στο diesel..? Δεν εχω πετρελαιοκινητο οχημα και γι αυτο αναρωτιεμαι.. γιατι πρεπει να κανει 20 λεπτα την διαδικασια με αναμενο κινητηρα και παραπανω στροφες και μειωμενη αποδοση? γιατι απλα, -ας πουμε- δεν βαζουν ενα "καθαριστικο" μεσα στο πετρελαιο, να μην χρειαζεται το ADBlue..? Google is your friend? 🤔
cabdik Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Google is your friend? 🤔 Thanks for the info............αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος που ρωταω. για να κανουμε συζητηση.... αν θελετε...
NT1G Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, cabdik είπε Thanks for the info............αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος που ρωταω. για να κανουμε συζητηση.... αν θελετε... Τα σωματίδια/soot/αιθάλη είναι στερεά και κάπως πρέπει να τα κάψεις αφού τα παγιδέψεις στο DPF. => regeneration Τα οξείδια του αζώτου είναι αέρια και κάπως πρέπει να τα μετατρέψεις σε κλασσικό άζωτο => AdBlue™ = μείγμα νερό με ουρία, δύσκολο να μπει στο καύσιμο. Αυτά τα δύο είναι δύο διαφορετικά πράματα. 2
palawiaris Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, cabdik είπε αναρωτιεμαι, γιατι χρειαζεται αναγεννηση το ΔΠΦ....? γιατι πρεπει να βαζω Adblue στο diesel..? Δεν εχω πετρελαιοκινητο οχημα και γι αυτο αναρωτιεμαι.. γιατι πρεπει να κανει 20 λεπτα την διαδικασια με αναμενο κινητηρα και παραπανω στροφες και μειωμενη αποδοση? γιατι απλα, -ας πουμε- δεν βαζουν ενα "καθαριστικο" μεσα στο πετρελαιο, να μην χρειαζεται το ADBlue..? 2.Tην διαδικασία αναγέννησης μπορείς να την σταματήσεις αν θες.Δεν είναι όμως καλό. 3.Γιατί δεν χρησιμοποιούν όλοι AdBlue,και σίγουρα κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του ανάγκες σε τέτοια πρόσθετα. Στο πεζό μου στο μόνο που παρατήρησα όταν κάνει αναγέννηση (και πάλι δεν είμαι σίγουρος) ακούγεται ένας πιο βαθύς ήχος από τις εξατμίσεις,λες και έβαλα σπορ-ανοιχτές εξατμίσεις,για λίγη ώρα αυτό και μετά σταματά.Και βρωμάει πιο πολύ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις