Προς το περιεχόμενο

Τρίλημμα - VW T-Roc vs A160 vs Ford Focus


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 28/11/2018 στις 10:17 ΜΜ, sargus είπε

Καλά μιλάς σοβαρά τώρα;  Σε ποιο σύμπαν μπορεί να είναι ένα μερσεντες value for money;

Βρες μια μάρκα που θεωρεις εσύ value for money και σύγκρινε τη με την Mercedes όχι σε αμάξια που έχουν κάνει 100 150000 χλμ αλλά σε αμάξια που έχουν κάνει πάνω από 300000 χλμ ποσες βλάβες εχουν βγάλει, πόσο φθορά έχει το σαλόνι σε κάθε αμάξι, την κατάσταση της λαμαρίνας και του σασι, πόσους τριγμους και άνεση έχει το κάθε αμάξι, τι τιμές μεταπώλησης και ποσό εύκολα μπορει να πουληθεί μια μερσεντες 20-25 χρόνων σε σχέση με την αντίστοιχη μάρκα που θεωρεις εσύ vfm και τότε θα βρεις το πραγματικό value for money. Αν δεν έχεις μέτρο σύγκρισης μπορώ να σου δώσω μια απ τις δυο w124 που έχω για να δεις κατάσταση κατάσταση. Η 200E που έχω που έχει κάνει σχεδόν μισό εκατομυριο χλμ και η 300 CE 24 sportline με 300000 χλμ στο κοντέρ και άπειρα πατιλικια και μαλακιες από την εφηβεία μέχρι και σήμερα. Και τα δυο αμάξια το ένα του 89 και το άλλο του 91 από την αρχή της ζωής τους είναι στη Βουλιαγμενη δίπλα στη θάλασσα και το sedan έμεινε και 6 χρόνια Άνδρο  χωρίς κλειστό γκαράζ. Βέβαια όπως λένε οι παλιοί μερσεντακιδες τα πραγματικά μερσεντες σταμάτησαν όταν το γράμμα της κάθε σειράς μπήκε πριν απ το νούμερο και όχι το αντίστροφο ;) 

  • Like 1
  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε Mansora, δε διαφωνώ καθόλου σε αυτά που λες. ΑΛΛΑ,

1. Μιλάς για αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών. Τα τωρινά δεν είναι έτσι, και σίγουρα δεν είναι έτσι η A class για την οποία ο λόγος στο παρόν νήμα. Πολλοί παλιοί Μερσεντεδάκηδες (εντιτ: πρόσεξα τώρα ότι ανέφερες και εσύ αυτόν τον όρο!) θεωρούν την Α class σαν μια αρπαχτή της εταιρίας να εκμεταλλευτεί το καλό της όνομα και το σήμα για να βγάλει εύκολα λεφτά. Εξ'ου και οι πολλές συνέργειες με πιο "ταπεινές" μάρκες όπως οι Nissan-Renault στα A class (κινητήρες) και εσχάτως στο X class (σχεδόν όλο το αυτοκίνητο).

2. Τα A class και GLA σίγουρα δεν ξεχωρίζουν σε κάτι από τον ανταγωνισμό και μάλιστα κατά τη γνώμη τη δική μου (και πολλών άλλων) είναι και κακά αυτοκίνητα τόσο στον δρόμο όσο και σε ποιότητα υλικών. Αν ανέβουμε κατηγορία-ες, τότε σίγουρα προσεγγίζουμε πιο πολύ τα πραγματικά mercedes αλλά φυσικά ανεβαίνει και εκθετικά το κόστος.

Έχοντας κάνει εκτενέστατη έρευνα αγοράς όλη τη χρονιά για να αγοράσω αυτοκίνητο, πραγματικά δε βρήκα κάποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος το a class έναντι των VW golf, Hyundai i30, Kia ceed, Honda civic, Ford focus κτλ. που είναι από πολύ έως πάρα πολύ φθηνότερα. Αν εξαιρέσεις φυσικά το "πουλμουρ" ή το design (που είναι υποκειμενικό και που παραδέχομαι ότι είναι πολύ όμορφο, ειδικά το απερχόμενο).

Επεξ/σία από sargus
Δημοσ.

Και εγώ που είμαι μερσεντακιας της παλιάς σχολής, την A-class την θεωρώ μαϊμού Mercedes,ειδικά τα πρώτα μοντέλα.Η νέα A-class δεν είναι τόσο χαλιά αλλά δυστυχώς είναι πλέον στην ίδια σειρά και σε εμφανιση και σε ποιοτητα,εδω εχει μοτερ renault,η απολυτη ντροπη,

με τα αντίστοιχα Kia,Hyundai κλπ,και αυτό από μόνο του είναι κατάντια για αυτήν.Σίγουρα δεν είναι κακά αμάξια όλα αυτά,αλλά δεν υπερέχει και κάπου η A-class σε σχέση με τα αλλα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jmmys είπε

Και εγώ που είμαι μερσεντακιας της παλιάς σχολής, την A-class την θεωρώ μαϊμού Mercedes,ειδικά τα πρώτα μοντέλα.Η νέα A-class δεν είναι τόσο χαλιά αλλά δυστυχώς είναι πλέον στην ίδια σειρά και σε εμφανιση και σε ποιοτητα,εδω εχει μοτερ renault,η απολυτη ντροπη,

είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις από κινητήρες? 

  • Like 2
Δημοσ.

Κοίταξε δεν θα πέσω στο επίπεδο προσωπικών επιθέσεων σε δημόσιο τεχνολογικο ανώνυμο φόρουμ με θέμα τα αυτοκίνητα.

Αν διαβάσες καλά είπα ότι όλα αυτά δεν είναι κακά αμάξια,αντιθέτως μια χαρά αμαξακια είναι,και οτι η ντροπή είναι ότι έφτασε μια εταιρεία με τόσο ιστορία όπως η Mercedes να βάζει στα μοντελα της μοτέρ από αλλες εταιρίες και όχι δικο της,όπως έκανε παλιά οπου όλο το αμάξι ηταν γερμανικο.Έτυχε να είναι η Renault,μπορουσε να ηταν οποιαδηποτε αλλη εταιρεια,η οποία όπως και να το κάνουμε δεν συγκρίνεται με την Mercedes,δεν παύει όμως να είναι ενας πολύ καλός κινητήρας ο συγκεκριμένος.

Renault αμάξι ειχα και εγώ.Καλό βράδυ.

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, jmmys είπε

Κοίταξε δεν θα πέσω στο επίπεδο προσωπικών επιθέσεων σε δημόσιο τεχνολογικο ανώνυμο φόρουμ με θέμα τα αυτοκίνητα.

Αν διαβάσες καλά είπα ότι όλα αυτά δεν είναι κακά αμάξια,αντιθέτως μια χαρά αμαξακια είναι,και οτι η ντροπή είναι ότι έφτασε μια εταιρεία με τόσο ιστορία όπως η Mercedes να βάζει στα μοντελα της μοτέρ από αλλες εταιρίες και όχι δικο της,όπως έκανε παλιά οπου όλο το αμάξι ηταν γερμανικο.Έτυχε να είναι η Renault,μπορουσε να ηταν οποιαδηποτε αλλη εταιρεια,η οποία όπως και να το κάνουμε δεν συγκρίνεται με την Mercedes,δεν παύει όμως να είναι ενας πολύ καλός κινητήρας ο συγκεκριμένος.

Renault αμάξι ειχα και εγώ.Καλό βράδυ.

τώρα οκ, συγνώμη αλλά δεν έκανα προσωπική επίθεση. απλά η λέξη ντροπή που έγραψες φάνηκε πως το έλεγες για τον κινητήρα. εξήγησες όμως πως το ντροπή πήγαινε στην κατάσταση που επικρατεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες που λόγω περιορισμού του κόστους ένα αυτοκίνητο χ κατασκευαστή στην τελική είναι κάτι άλλο εκτός από του ίδιου... μεγάλη κουβέντα όμως ανοίγει οπότε  καλό βράδυ και σε σένα.

Δημοσ.
Στις 30/11/2018 στις 10:44 ΠΜ, AristidisZ είπε

Νομίζω ότι ο κινητήρας της εν λόγω Mercedes είναι δικός της, και όχι από Renault... 

 Αστους να λενε , το ενα μοτερ στην diesel 160 το εκαναν σε ολη τη σειρα , κλασσικοι insomniacs

Δημοσ.

Όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον και ο καινούργιος βασικός βενζίνοκινητήρας (1.3) της μερσεντας είναι και αυτός Renault. (Σε συνεργασία). 

Δημοσ.
Στις 25/11/2018 στις 1:11 ΜΜ, AristidisZ είπε

Μιλάω για τις εκδόσεις των 1000 cc για τα VW & Ford...

Η λογική είναι να αγοραστεί και να πάρει το ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου, ενώ αν δε μας βγει μάπα το καρπούζι, δε σκοπεύω να το αλλάξω για αρκετά χρόνια...  

Τα χιλιόμετρα θα είναι λίγα, καθώς η σύζυγος θα κρατήσει μέχρι νεωτέρας το ibiza της, ενώ εγώ κινούμαι κατά κύριο λόγο με δίκυκλα

Μεταξύ των τριών ποιο θα επιλέγατε ; :)

Y.Γ. παρακαλώ μη μου αρχίσετε για Κορεάτικα, τα είδα όλα και δε μου αρέσουν :P Γιαπωνέζο θα έπαιρνα, αλλά δεν υπάρχει κάτι αυτή την στιγμή που να με συγκινεί... 

Αν έπαιρνα σήμερα χιλιάρι αμάξι θα κοίταγα ένα από τα δύο, ανάλογα με τον εξοπλισμό. 

https://honda-cars.gr/civic5d-my17/price/

Το 1500αρι βέβαια θα ήταν το ιδανικό. 

https://honda-cars.gr/civic5d-my17/price/

όσο για τον εξοπλισμό μάλλον αρκετοί υπερβάλλετε . Θερμαινόμενα καθίσματα πχ. που στην Αθήνα ;  Μόνο ο εξοπλισμός ασφαλείας μετράει για μένα. Τα υπόλοιπα σίγουρα ελάχιστα θα χρησιμοποιηθούν.  Το ότι το civic έχει μόνιμη τετρακίνηση το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικότερο από ένα ηχοσύστημα 15 ηχείων και 6 μπάσων, ή από μια οθόνη των 10 ιντσών. 

Δημοσ.
15 minutes ago, HALF EVIL said:

Το ότι το civic έχει μόνιμη τετρακίνηση το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικότερο από ένα ηχοσύστημα 15 ηχείων και 6 μπάσων, ή από μια οθόνη των 10 ιντσών. 

 

 

Με κάποιο άλλο το μπερδεύεις. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...