tsofras Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Όπως αναφέρθηκε χάλια η ποιότητα των πλαστικών στο T-Roc. Το είχα δεί σε reviews και όταν το είδα και στην έκθεση κατάλαβα ότι έχουν δίκιο. Ρε παιδιά όμως 22 - 24 χιλιάρικα για χιλιάρη κινητήρα? Τεράστιο ποσό για εμένα
NickTG Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 1 hour ago, amagawd said: Και για την Α ισχύει , ιδίως όταν συγκρίνεται σε ιαπωνικούς κουβάδες Δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο από Ιαπωνία μεριά για σύγκριση. Πιο κοντινό ίσως μπορείς να πεις το Civic που και πάλι μιλάμε για κάποια λεφτά διαφορά. Βέβαια αν εσένα σε βολεύει γιατί να στη χαλάσω εγώ.
paravatis Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα και από εμένα, δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι χρήσιμα τα παρακάτω αλλά θα παραθέσω τι έχω συλλέξει τα τελευταία 2 χρόνια με την ελπίδα να είναι χρήσιμα στην αναζήτησή σου. Mercedes Έχει το προηγούμενο Α φίλος κολλητός με σχετική οικονομική άνεση αλλά χωρίς να σκορπάει λεφτά. Έχουμε κάνει πάμπολλα ταξίδια μαζί και το αμάξι είναι άνετο στο δρόμο. Ιόνια οδό το οδήγησα και με 4 ενήλικες μέσα και πράματα για 4 νύχτες το αμάξι ταλαιπωρούταν να δώσει. Κατέβαζε συνέχεια ενώ μόνο στην επιλογή sport του κινητήρα ένιωσα να είναι εκεί απλά η κατανάλωση ήταν στο 10-11 με μία μέση ταχύτητα 140(ίσως λίγο παραπάνω). Επίσης το port baggage το βρήκα μέτριο καθώς έχει όγκο τον οποίο όμως διαθέτει λίγο περίεργα. Άνθρωπός κοντινός στην οικογένεια έχει εταιρικο Β class με AMG pack μέσα έξω και κινητήρα diesel. Έχω κάνει πάνω από 5.000 χλμ με το συγκεκριμένο εντός και εκτός Αθηνών και τα 2 αμάξια δεν έχουνε καμία σχέση. Η διαφορά στην ποιότητα εσωτερικά σε συνδυασμό με τη 18αρα σου δίνουν εντελώς διαφορετική αίσθηση. Σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου δε, είναι άλλοι κόσμοι. Γι'αυτό όμως έχει και τέτοια διαφορά στην τιμή. Μην παραβλέψεις κάτι που αναφέρθηκε και παραπανω: ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ service - μικρή εργοστασιακή εγγύηση(μου χανε μιλήσει για 2 χρόνια) Γενικά, αν ήταν να πάρω τέτοιας κατηγορίας αμάξι, θα κοιτούσα και το Golf σε αυτήν την κατηγορία. T-Roc Το συγκεκριμένο το ζαχαρώνα από όταν ανακοινώθηκε αλλά όταν το είδα από κοντά απογοητεύτηκα. Μέτρια ποιότητα κατασκευής και χώροι. Όταν είχα πάει και εγώ για προσφορά αρχές του έτους μοου βγήκε νομίζω κάτι κοντά στα 25,000€ για dsg και ένα πακέτο εξοπλισμού πάνω. Οδηγηκά δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα αλλά δεν περιμένεις και από τέτοιο όχημα να σε ενθουσιάσει. Αν θέλεις οπωσδήποτε crossover στο ίδιο πλαίσιο ακριβώς θα σου έλεγα να δεις και το Karoq το οποίο σου δίνει παραπάνω χώρους στο port baggage κυρίως στο ύψος λόγω διαφορετικού αμαξώματος. Μηχανολογικά ο τρικύλινδρος 1000cc της VW ακούω ότι βγαίνει πολύ καλά και έχει και περιθώρια αν θελήσεις επιπλέον δύναμη στο μέλλον. Έχει η πεθερά μου VW Up! με το εν λόγω μοτέρ(μοντέλο '14) και πέρα από την προγραμματισμένη συντήρηση δεν έχει ζητήσει τίποτα άλλο(~105.000 χλμ αισίως). Ρώτησα και φίλο στις πωλήσεις της VW και μου είπε ότι έχει βγει καλό μοτέρ. Κρατώντας τον ίδιο κινητήρα, υπάρχει και η επιλογή του Golf που είναι σταθερή αξία και κρατάει και τιμή σε περίπτωση μεταπώλησης(πρέπει να είναι μόνιμα στο τοπ 5 των πιο εμπορεύσιμων αυτοκινήτων στην Ευρώπη). Εναλλακτικά, αν το crossover είναι προαπαιτούμενο, θα σου έλεγα να διαθέσεις λίγο χρόνο να κάνεις μια βολτά να δεις το Stonic. Στα 20.000€ βγαίνει φουλ εξτρα με πετρέλαιο ενώ βενζίνη παίζει νομίζω στ 17-18.000(με επιφύλαξη γιατί είχα πάει αρχές του καλοκαιρίου) με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Άλλη συμπαθής επιλογή το 500L αλλά δεν αρέσει σε πολύ κόσμο ή βρίσκουν περιορισμένες τις επιλογές κινητήρων. Με τον 1.4 των 100 αλόγων έχουμε οργώσει με τη γυναίκα μου την Ελλάδα με άνεση σε 500αρακι απλό. Έχει γράψει 140.000χλμ χωρίς σοβαρό πρόβλημα ως τώρα. Focus Το συγκεκριμένο μοντέλο ποτέ δε με συγκίνησε σε εμφάνιση αλλά είναι πάντα στημένο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας του. Έχω οδηγήσει 3 διαφορετικές γενιές και συνεχίζω να λέω ότι η οδηγική του συμπεριφορά έιναι αυτό που θα έπρεπε να έχουνε όλα τα αμάξια. Ο EcoBoost των 1000cc για μένα προσωπικά είναι κάπως απογοητευτικός(στις επιδόσεις, σε αξιπιστία ακούω καλά λόγια) αν και σ'αυτό το σημείο να σημειώσω ότι τον έχω οδηγήσει μόνο μία φορά. Σα συνεπιβάτης μου βγάζει αυτό που σου έβγαζαν τα πρώτα Α4 που κυκλοφορούσαν 1600cc με 115 άλογα. Με μία λέξη, υπομονή και θα φτάσουμε. Αυτό βέβαια το λέω έχοντας στο μυαλό μου και το γλυκό 1600 της πρώτης γενιάς που σου έδινε τα ίδια άλογα ατμόσφαιρα και δεν ένιωθες ποτέ να ζορίζεται. Έχοντας πει όλα τα παραπάνω, γνώμη μου είναι ότι πρέπει πρώτα να καταγράψεις τις ανάγκες σου και μετά να τις ιεραρχίσεις. Κάθε αμάξι έχει να σου δώσει κάτι περισσότερο από κάποιο άλλο. Για μένα, στο καινούργιο -πέρα από το αισθητικό- σημαντικότερο ρόλο παίζει η εγγύηση. Δίνεις κάποια λεφτά παραπάνω και θες να έχουν αντίκρυσμα. Όχι να τελειώσει η εγγύηση και να έχεις 2 χρόνια δόσεις ακόμα(βλέπε VW 1.4 TSI όταν πρωτοβγήκε που παίρνανε όλοι τον 3ο κύλινδρο στο χέρι και μετά την εγγύηση τους βάζανε όλους να πληρώνουνε μέρος ή όλα τα εργατικά και δωρεάν ανταλλακτικά χατιρικά). Αυτά από εμένα, ελπίζω να τα βρεις έστω και λίγο χρήσιμα. Καλές αγορές έυχομαι! ΥΓ Φιλική συμβουλή, ΜΗΝ ψαρώσεις με τις μεγάλες ζάντες. Η Αθήνα(και η Ελλάδα) είναι τίγκα στη λακούβα. Περισσότερο μπελάς θα είναι, παρά χρήσιμες. 4
AristidisZ Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, paravatis είπε ... . Καταρχάς σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που δαπάνησες να γράψεις τόσα πράγματα Για το VW σκεφτόμουν την επέκταση εγγύησης, το ίδιο και στο Focus H A έχει το πρόγραμμα με τα 2κ παραπάνω που σου δίνει 5ετία με εγγύηση και σέρβις, βέβαια μετά πάμε αρκετά πάνω στα λεφτά... Θα δω πάντως αν μπορώ το 1500άρι Focus, να δω τι τιμή φτάνει, πιστεύω με τα 150 άλογα θα είμαι ΟΚ Για τις ζάντες δε το συζητώ, εδώ μου λέγαν για 17άρες και έλεγα αν μου βάλετε 16άρες θα μου κάνετε credit ? Eκτός από το θέμα της άνεσης, είναι και το θέμα των ελαστικών, θεωρώ εντελώς περιττό να δίνω π.χ. 700άρες+ σε κάθε αλλαγή ελαστικών μόνο και μόνο για να βλέπω 18άρες ζάντες π.χ....
Alexandros7474 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, AristidisZ είπε Καταρχάς σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που δαπάνησες να γράψεις τόσα πράγματα Για το VW σκεφτόμουν την επέκταση εγγύησης, το ίδιο και στο Focus H A έχει το πρόγραμμα με τα 2κ παραπάνω που σου δίνει 5ετία με εγγύηση και σέρβις, βέβαια μετά πάμε αρκετά πάνω στα λεφτά... Θα δω πάντως αν μπορώ το 1500άρι Focus, να δω τι τιμή φτάνει, πιστεύω με τα 150 άλογα θα είμαι ΟΚ Για τις ζάντες δε το συζητώ, εδώ μου λέγαν για 17άρες και έλεγα αν μου βάλετε 16άρες θα μου κάνετε credit ? Eκτός από το θέμα της άνεσης, είναι και το θέμα των ελαστικών, θεωρώ εντελώς περιττό να δίνω π.χ. 700άρες+ σε κάθε αλλαγή ελαστικών μόνο και μόνο για να βλέπω 18άρες ζάντες π.χ.... Πάει γύρω στα 27 το 1500 με 150 άλογα . Προσωπικα πηρα πριν ένα μήνα το opel astra πετρέλαιο με τα 136 άλογα . Καλυτερο από focus και Mercedes που οδήγησα κατά την δίκη μου άποψη πάντα . Αν δεν έπαιρνα αυτό επόμενη επιλογή και εξαιρετικό είναι το 308 Peugeot
sargus Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε Πάει γύρω στα 27 το 1500 με 150 άλογα . Για το φοκους μιλάς; Επ'ουδενί τόσο ψηλά. 21.100 to titanium 150 άλογα και 21.300 (τιμές καταλόγου) το st-line με 150 άλογα. Αυτό και το seat leon fr είναι τα πιο value for money άλογα και εξοπλισμός που υπάρχει. Ενώ παράλληλα είναι και εξαιρετικά σαν αυτοκίνητα. Εγώ πριν 2 μήνες επέλεξα το civic αλλά δε στο προτείνω γιατί ανεβαίνει η τιμή του κατά 4-5 χιλιάρικα. 1
Alexandros7474 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, sargus είπε Για το φοκους μιλάς; Επ'ουδενί τόσο ψηλά. 21.100 to titanium 150 άλογα και 21.300 (τιμές καταλόγου) το st-line με 150 άλογα. Αυτό και το seat leon fr είναι τα πιο value for money άλογα και εξοπλισμός που υπάρχει. Ενώ παράλληλα είναι και εξαιρετικά σαν αυτοκίνητα. Εγώ πριν 2 μήνες επέλεξα το civic αλλά δε στο προτείνω γιατί ανεβαίνει η τιμή του κατά 4-5 χιλιάρικα. Το astra το πηρα 25 000. Αλλά diesel 1600c.c σε καλή έκδοση
AristidisZ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε Το astra το πηρα 25 000. Αλλά diesel 1600c.c σε καλή έκδοση Προσωπικά δε θα έδινα ποτέ 25k για Astra, αλλά προφανώς εσύ το ζύγισες αντίστοιχα και το πήρες @paylidis & @Nickokin παιδιά δε σας ξέχασα, θα τα στείλω σήμερα 2
Alexandros7474 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 46 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Προσωπικά δε θα έδινα ποτέ 25k για Astra, αλλά προφανώς εσύ το ζύγισες αντίστοιχα και το πήρες @paylidis & @Nickokin παιδιά δε σας ξέχασα, θα τα στείλω σήμερα Και εγώ το ίδιο σκεφτόμουνα πριν το οδηγησω
tsiro7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Seat leon tgi 1.5 130hp 19000 Μειονέκτημα το brand από τη στιγμή που φτάνεις να πάρεις μέχρι merc και το πολύ μέτριο αισθητικά εσωτερικό του. Τρέχει και επιδότηση από τη fisikon 1450e για αυτό το μοντέλο.
AristidisZ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, tsiro7 είπε Seat leon tgi 1.5 130hp 19000 Μειονέκτημα το brand από τη στιγμή που φτάνεις να πάρεις μέχρι merc και το πολύ μέτριο αισθητικά εσωτερικό του. Τρέχει και επιδότηση από τη fisikon 1450e για αυτό το μοντέλο. Ίσα ίσα, τα καλύτερα λέω για Seat, το ibizaκι της γυναίκας μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους τόσα χρόνια και συνεχίζει Δεν έχω λόγο όμως να πάρω ένα αυτοκίνητο που με φοβίζει ο κινητήρας του (το έχω γράψει και στο ανάλογο νήμα, προφανώς υπάρχει ελάχιστη γνώση πάνω σε αυτά τα μοτέρ) τη στιγμή που θα καίω 500€ max σε βενζίνες τον χρόνο, συν ότι θέλω και σχετικά μεγάλο χώρο αποσκευών, που με την εγκατάσταση αερίου κόβεται αρκετά
tsiro7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Αυτό που το πας... Μεγάλο μειονέκτημα ο χώρος αποσκευών. Με αυτά τα δεδομένα κάνε την κίνηση και πάρε τη merc, δεν νομίζω να το μετανιώσεις.
zannisvel Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Αριστείδη καλημέρα, Βρίσκομαι και εγώ σε διαδικασία αγοράς οικογενειακού αυτοκίνητου και από ότι βλέπω κοιτάμε σχεδόν την ίδια κατηγορία. Μετά από πολύ ψάξιμο και test drives έχω καταλήξει και εγώ στο TROC,στο Kagu και στο Kona. Σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες και έρευνα αγοράς μάλλον πάω για το Kona. Βεβαια έχω αλλάξει και γνωμη 10 φορές. Τα Test drive να ξέρεις θα σε βοηθήσουν πολύ. Για εμένα έπαιξε μεγάλο ρόλο η τιμή και η εγγύηση μιας και εγώ έχω τα δίκυκλα μου και η γυναίκα μου έχει και το C1 που μάλλον θα το κρατήσουμε γιατί έχει μόνο 30Κ χιλιόμετρα και είναι αμαρτία να φύγει για 3 -4 χιλιάδες. 😏
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, zannisvel είπε εγώ στο TROC,στο Kagu και στο Kona. Fοrd Kuga θα εννοεις , εαν σε ενδιαφερει η καταναλωση προσεξε Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
zannisvel Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι το Ford Kuga εννοούσα, το ecosport είναι μικρό και με έπνιγε λιγάκι. Αν θυμάμαι καλά το Kuga ειναι με 1500 πετρέλαιο. Καίει τόσο πολυ?; Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από zannisvel
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα