AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μιλάω για τις εκδόσεις των 1000 cc για τα VW & Ford... Η λογική είναι να αγοραστεί και να πάρει το ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου, ενώ αν δε μας βγει μάπα το καρπούζι, δε σκοπεύω να το αλλάξω για αρκετά χρόνια... Τα χιλιόμετρα θα είναι λίγα, καθώς η σύζυγος θα κρατήσει μέχρι νεωτέρας το ibiza της, ενώ εγώ κινούμαι κατά κύριο λόγο με δίκυκλα Μεταξύ των τριών ποιο θα επιλέγατε ; Y.Γ. παρακαλώ μη μου αρχίσετε για Κορεάτικα, τα είδα όλα και δε μου αρέσουν Γιαπωνέζο θα έπαιρνα, αλλά δεν υπάρχει κάτι αυτή την στιγμή που να με συγκινεί...
HALF EVIL Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Η Α160 απλώς δεν βλέπεται. το T-Roc είναι SUV-crossover , το Focus Hatchback. Εξαρτάται τι θέλεις και τι σου αρέσει. Προσωπικά θα πήγαινα σε Focus .
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Η Α160 απλώς δεν βλέπεται. το T-Roc είναι SUV-crossover , το Focus Hatchback. Εξαρτάται τι θέλεις και τι σου αρέσει. Προσωπικά θα πήγαινα σε Focus . Δε συμφωνώ για την Γερμανίδα, για το δικό μου γούστο είναι αρκετά όμορφη Στο ζήτημα SUV vs H/B είναι καθαρά θέμα σχεδιαστικό, αν μου αρέσει ένα αμάξι δεν έχω πρόβλημα αν είναι "ψηλό" Το T-Roc μου αρέσει αρκετά σχεδιαστικά και για τις διαστάσεις του το θεωρώ εξαιρετικά ευρύχωρο... 1
paylidis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Για τα δυο πρώτα είμαι και εγώ υπό σκέψη καθώς σκέφτομαι να αλλάξω τη δίκη μου Γερμανίδα και τα καλόβλέπω. Το troc 1.0T το οδήγησα και δυστυχώς δε με συγκίνησε καθόλου, μάλλον απογοητευτικό θα το έλεγα στις χαμηλές στροφές-σκεπτόμενος πως κινείται το 1.6 ατμοσφαιρικό μου που είναι δεκαετίας. Το 1.4Τ Tiguan είναι μακραν πιο ευχάριστο. Ισως να έβαζες και αυτό στη ζυγαριά. Το focus ωραίο αμάξι αλλά θεωρώ πολλά τα λεφτά που ζητάει για Ford.
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, paylidis είπε Για τα δυο πρώτα είμαι και εγώ υπό σκέψη καθώς σκέφτομαι να αλλάξω τη δίκη μου Γερμανίδα και τα καλόβλέπω. Το troc 1.0T το οδήγησα και δυστυχώς δε με συγκίνησε καθόλου, μάλλον απογοητευτικό θα το έλεγα στις χαμηλές στροφές-σκεπτόμενος πως κινείται το 1.6 ατμοσφαιρικό μου που είναι δεκαετίας. Το 1.4Τ Tiguan είναι μακραν πιο ευχάριστο. Ισως να έβαζες και αυτό στη ζυγαριά. Το focus ωραίο αμάξι αλλά θεωρώ πολλά τα λεφτά που ζητάει για Ford. Και εμένα το 1000αρι όντως οδηγικά μου αφήνει ένα κενό, απλά πεειδή δε μπορώ να πάω παραπάνω δε μιλάω για το 1.5 (άρα και για το Tiguan) Αντιθέτως η Mercedes παρόλου που είναι 6 άλογα λιγότερα, μου φάνηκε πιο σπιρτόζικη (ίσως να παίζει ρόλο το ότι είναι 350 cc παραπάνω + 1 κύλινδρος)
paylidis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Το καινουργιο Α δεν έχω πάει ακόμα να το οδηγήσω αλλά θεωρώ σίγουρα προ θα πηγαίνει καλύτερα από το χιλιαρακι λόγω κυβικών και καλύτερης γραμμικότητας στην απόδοση της ιπποδύναμης. Το χιλιάρι πράγματικα με ζόρισε στο test drive (σκέψου ότι στο δικό μου σπάνια βάζω πρώτη σε στάση για στροφή συνήθως με Δευτέρα το πάω και πήγα να το κάνω στο troc και έσβησε-απογοήτευση) 1
margaritagr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε εξοπλισμούς απο πολλαπλούς/ημιακαμπτο, φρένα έως και clima/cc κλπ τι παίρνεις στο καθένα??? Κι απο εκει και πέρα και τα τρία καλα αυτοκίνητα ειναι. Στα πολυ βασικά η a (όπως τα είδα ολα στην έκθεση) κερδίζει σε απτή ποιότητα, έχει καλούς χώρους. Το focus ειναι το πιο οδηγοκεντρικο με μέτριους χώρους και το vw εχει φθηνότερα πλαστικά αλλα ειναι ενα πιο all around αυτοκίνητο. Οσο για τα κυβικά, οσο καλοί και να ειναι οι 1.0 , πάντα θα υστερούν έναντι των 1.4..... Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2018 από margaritagr
TzortzisJosh Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Σχετικά με την Α160, τι χρονολογία σκέφτεσαι;
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, margaritagr είπε Σε εξοπλισμούς απο πολλαπλούς/ημιακαμπτο, φρένα έως και clima/cc κλπ τι παίρνεις στο καθένα??? Κι απο εκει και πέρα και τα τρία καλα αυτοκίνητα ειναι. Στα πολυ βασικά η a (όπως τα είδα ολα στην έκθεση) κερδίζει σε απτή ποιότητα, έχει καλούς χώρους. Το focus ειναι το πιο οδηγοκεντρικο με μέτριους χώρους και το vw εχει φθηνότερα πλαστικά αλλα ειναι ενα πιο all around αυτοκίνητο. Οσο για τα κυβικά, οσο καλοί και να ειναι οι 1.0 , πάντα θα υστερούν έναντι των 1.4..... Δεν έδωσα σημασία σε φρένα κλπ, για αμάξια 110 ~ 125 άλογα μιλάμε... Νομίζω ότι η Mercedes είχε a/c (χωρίς να είμαι 1000% σίγουρος), τα άλλα 2 έχουν διζωνικό Από εκεί και έπειτα το μόνο που θα ήθελα παραπάνω στη Mercedes είναι parktronic (ή τέλος πάντων αισθητήρες μπρος & πίσω, όπως έχει το VW και το Ford), κατά τα άλλα ήταν υπερπλήρης, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, car play, 2~3 usb, active lane assist, hill assist, προστασία πεζών και γενικώς ότι σύγχρονο μπλιμπλίκι θα μου άρεσε να έχει ένα καινούριο αμάξι Focus ακόμα δεν έχω πάει να πάρω προσφορά (για να δω πόσο μου βγαίνει όπως το θέλω), θα το κάνω μέσα στη βδομάδα Από χώρο (κυρίως πίσω επιβάτες), γιατί εμένα μου φάνηκε καλύτερο το Ford από την Α ;;; @TzortzisJosh μιλάω για το μοντέλο που βγήκε φέτος Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2018 από AristidisZ
tsiro7 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Νομίζω ότι αφού δεν έχεις κόλλημα με το group πρέπει να δεις και το golf. Το οποίο κάνει τα πάντα αρκετά καλά.
HALF EVIL Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, AristidisZ είπε Δε συμφωνώ για την Γερμανίδα, για το δικό μου γούστο είναι αρκετά όμορφη Νόμιζα ότι λες γι' αυτή.
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 52 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Νόμιζα ότι λες γι' αυτή. Ούτε αν μου την χαριζανε αυτή... μιλαω για τη καινούργια !
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Να ξέρεις εάν πας στη merc δεν πρόκειται να πάρεις άλλη μάρκα στο μέλλον.
tsiro7 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Από τα τρία εννοείται merc πάντως, αν και για εμπειρία merc πρέπει να πας από c class και πάνω.
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Για C δεν υπάρχει η παραμικρή δυνατότητα... εχω αποφασίσει να πάω σε καινούριο όχημα, όποτε ακομα και η μικρή Α είναι υπέρβαση, αλλά κακά τα ψέματα, ποιοτικά φαίνεται ένα κλικ πάνω από τα αλλά δυο (μη πω και δυο)...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα