nikos16717 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Ίσως να έχει ξανασυζητηθεί το θέμα, αν και δε βρήκα κάτι Η απορία μου είναι η εξής: Για να έχει ισχύ η εγγύηση για ένα προϊόν, θα πρέπει πέραν της απόδειξης - τιμολογίου να έχουμε και την αρχική συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα, ή παραδίδουμε μόνο το ελαττωματικό κομμάτι? Δλδ αν πάρουμε μια τηλεόραση ή έναν αφυγραντήρα θα πρέπει για όσα χρόνια έχει ισχύ η εγγύηση να κρατάμε σε ένα πατάρι ότι περιείχε η συσκευασία + τη συσκευασία? Γιατί αν είναι έτσι θα πρέπει να έχουμε μια αποθήκη μόνο για κούτες.
isay Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Για επιστροφές ελλατωμάτικών προϊόντων (εντος πολύ συντομου διαστήματος) ειναι απαραίτητες οι αρχικές συσκευασίες. Για περιπτώσεις εγγύησης μετα απο αυτο το βραχυχρονιο διαστημε πλεον δεν είναι. Θα σου πω ομως το αλλο και τι κανω εγω. Οι αρχικές συσκευασίες των προϊόντων ειναι σχεδιασμένες για την καλύτερη και ασφαλεστερη μεταφορα των προϊόντων τους. Για συσκευές λοιπον που δεν μπορώ να τις αμπαλάρω το ιδιο καλα, κρατώ τα κουτιά τους για τουλάχιστον 3-4 μήνες (που αν εχει σοβαρο εργοστασιακό θα εχει φανει) και μετά τις σουτάρω στην ανακύκλωση ΑΝ μου πιάνουν χώρο. Ενδεικτικά αυτο το κάνω για τηλεοράσεις, laptops, κλπ αλλα δεν το κάνω για πιο μικρες όπως κινητα, ή πολύ μεγάλες όπως ψυγεια. Παλιά προ internet, ειχα και τεράστιες συλλογες απο τα manual που εκει να δεις χαμενος χώρος. Πλέον μολις παραλαμβανω κάτι, κοιτω να βρω το manual online, αν ειναι το ιδιο το αποθηκευω σε ηλεκτρονικη μορφή και το paper book παει μεσα στη συσκευασία και φεύγει μαζί με τη συσκευασια για ανακυκλωσν (οταν φυγει και αυτη) 1
nikos16717 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Εγώ όντως τα κρατάω μέχρι στιγμής όλα σε μια αποθήκη (το ένα κουτί μέσα στο άλλο για να περιοριστεί όσο γίνεται ο όγκος) και μόλις λήξει η εγγύηση τα πετάω. Ο βασικός λόγος που ρωτάω είναι επειδή πήρα από μια αγγελία από εδώ μια οθόνη 10 ημερών μεταχειρισμένη και ενώ αρχικά μου είχε πει το παιδί ότι υπάρχει κανονικά κουτί κτλ , τλκ μου την έστειλε μέσα σε ένα κουτί άλλης οθόνης επειδή την είχε πετάξει τλκ την αρχική συσκευασία. Το θέμα είναι ότι δε μπορώ να τεστάρω την οθόνη για 2-3 μέρες για το αν ειναι οκ. Σε περίπτωση πχ που έχει καμένο pixel και θέλω να την επιστρέψω στο μαγαζί θα μου πουν ότι θέλουν και το κουτί γιατί είναι σύντομο το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία αγοράς?
SakafliaC Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Κατ αρχήν το 1 καμμένο pixel δεν το καλύπτουν όλες οι εταιρείες να ξέρεις. Επίσης όπως σου πε και ο isay η αρχική συσκευασία και τα παρελκόμενα χρειάζονται για rma, η εγγύηση σε καλύπτει κανονικά και χωρίς αυτά. Του παιδιού που σου πούλησε την οθόνη του το ανέφερες ότι σου χε πει για την αρχική συσκευασία της οθόνης? Η τουλάχιστον στην αξιολόγηση σου..
nikos16717 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δλδ το RMA είναι για την περίπτωση που παραλάβουμε ένα προϊόν ελαττωματικό από το μαγαζί και η εγγύηση είναι για την περίπτωση που το πρόβλημα παρουσιαστεί μετά την έναρξη της χρήσης? Και αν ναι , πως μπορεί να κρίνει κάποιος ότι παραλάβαμε το προϊόν προβληματικό ή ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε στη συνέχεια? Η οθόνη είναι η dell alienware aw2518hf για την οποία δεν ξέρω τι ισχύει σχετικά με τα καμμένα Pixel, άλλωστε για παράδειγμα το είπα. Το παιδί μου είπε ότι δεν έχει κάποιο θέμα με pixel κτλ, αλλά μέχρι να μπορέσω να το τσεκάρω ο ίδιος .... Το θέμα μου είναι ότι έστω ότι η οθόνη είναι σαν καινούρια και δεν έχει κανένα θέμα, αν αύριο-μεθαύριο και εντός εγγύησης πάθει κάτι (π.χ. κλείσει και δεν ξανανοίξει) θα μπορούν να μου πουν κάτι που δε θα έχω το κουτί?
SakafliaC Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Όχι δε μπορούν να σου πουν τίποτα, σου είπα ήδη η συσκευασία και τα παρελκόμενα δε χρειάζονται για να σε καλύψει η εγγύηση. Δεν έχει zero pixel η Dell αν θυμάμαι καλά, αλλά αυτό μπορείς να το ελέγχεις στο site της εταιρείας. Φοβερή οθόνη πήρες, καλορίζικη. Έχεις και amd κάρτα να υποθέσω?
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, nikos16717 είπε Δλδ το RMA είναι για την περίπτωση που παραλάβουμε ένα προϊόν ελαττωματικό από το μαγαζί και η εγγύηση είναι για την περίπτωση που το πρόβλημα παρουσιαστεί μετά την έναρξη της χρήσης? Και αν ναι , πως μπορεί να κρίνει κάποιος ότι παραλάβαμε το προϊόν προβληματικό ή ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε στη συνέχεια? Η οθόνη είναι η dell alienware aw2518hf για την οποία δεν ξέρω τι ισχύει σχετικά με τα καμμένα Pixel, άλλωστε για παράδειγμα το είπα. Το παιδί μου είπε ότι δεν έχει κάποιο θέμα με pixel κτλ, αλλά μέχρι να μπορέσω να το τσεκάρω ο ίδιος .... Το θέμα μου είναι ότι έστω ότι η οθόνη είναι σαν καινούρια και δεν έχει κανένα θέμα, αν αύριο-μεθαύριο και εντός εγγύησης πάθει κάτι (π.χ. κλείσει και δεν ξανανοίξει) θα μπορούν να μου πουν κάτι που δε θα έχω το κουτί? ας ειμαστε ρεαλιστες, μια εταιρεια που σεβεται τον εαυτο της δε θα κολλησει στο κουτι αμα το προιον ειναι ελλατωματικο. ολα τ αλλα ειναι ξεφτυλικια και μπορεις να απευθυνθεις σε συνηγορους κλπ
nikos16717 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ηρέμησα λίγο. Βέβαια θα ηρεμήσω περισσότερο όταν τη δω να δουλεύει... Κάρτα έχω μια ΑMD RX 580. Για την ιστορία, αυτό βρήκα στη σελίδα της Dell: Dell is now offering a Premium Panel Guarantee that ensures zero "bright pixel" defects on your UltraSharp, Professional and Alienware monitors purchased from Dell. While defective pixels do not necessarily impair the performance of your monitor, they can be annoying and distracting, especially if the pixels are located in positions where viewing quality is reduced The Premium Panel Guarantee does not cover monitors with dark/ black type of dead pixels. Panel Bright sub-pixel Dark sub-pixel Total sub-pixel Flat panel monitors with Premium Panel Guarantee: Dell UltraSharp monitors (U, UP, UZ series) Dell Professional monitors (P series) Alienware OptX monitors (AW series) Consumer Gaming monitors (S series gaming monitors such as S2419HGF or S2719DGF) 1 or more 6 or more Bright = 1 or more Dark = 6 or more What are bright pixels? A dead pixel refers to a pixel with a defect in its ability to display the correct color output. It may look like a tiny black or white spot on the screen. When the pixel remains permanently lit, it is known as a bright pixel. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2018 από nikos16717
Diskimpex Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2018 Εκει που βρηκες αυτο,δεν εχει παραθυρο να ρωτησεις πληροφοριες για την συσκευσια και το σερβις
panagiotisky Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα.... Μετά από 2,5 χρόνια κάτι έπαθε η τηλεόραση. ευτυχώς είχα επέκταση εγγύησης... Το θέμα είναι ότι θα περάσουν να την πάρουν από το σπίτι αύριο.... Το κουτί της τηλεόρασης το είχα κρατήσει,το είχα αποθήκη, πήγα το είδα ( δε πρόκειται να τη βάλω μέσα για ευνόητους λόγους)... Τώρα το θέμα είναι....πως την αμπαλαρω..( είναι και 65αρα..)για να την παραλάβουν από το σέρβις!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δεν κατάλαβα ποιοι είναι οι ευνοητοι λόγοι. Αφού το έχεις το κουτί ποιο είναι το κολλημα? Είναι η μόνη φορά που σου χρειάζεται.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 15 λεπτά πριν, DeineL Vian είπε Δεν κατάλαβα ποιοι είναι οι ευνοητοι λόγοι. Αφού το έχεις το κουτί ποιο είναι το κολλημα? Είναι η μόνη φορά που σου χρειάζεται. Υποθέτω έχει καταστραφεί από υγρασία
gianniz_k Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2021 Οι ευνόητοι λόγοι θα μπορούσαν να είναι είναι ότι αυτοί που θα την παραλάβουν θα την ελέγξουν πριν πακεταριστεί. Να συμφωνηθεί ότι δεν έχει κάποιο σπάσιμο πριν μπει στο κουτί. Επίσης μπορεί αυτοί που θα παραλάβουν να είναι τεχνικοί και να κάνουν πρώτα έναν τεχνικό ελεγχο. Μπορεί αυτός που λέει ότι έχει πρόβλημα να την έχει βγάλει από την πρίζα και να μην το έχει πάρει γραμμή. Μην κουβαλάνε και τσάμπα...
fotis1997 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2023 Καλημέρα, έκανα παραγγελία για την πεθερά μου ένα κινητό Poco τον Οκτώβριο του 2021 και το κινητό τον Μάιο χάλασε (δεν παίζει καθόλου ήχο εκτός από ελάχιστες στιγμές - άχρηστο για κλήσεις). Δυστυχώς η πεθερά μου έχει πετάξει και την απόδειξη και το κουτί. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με το κατάστημα λέγοντας ότι δεν έχουμε την απόδειξη (υπάρχει το email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας), και η απάντηση τους ήταν πως δεν πειράζει καθώς έχουν την απόδειξη στο σύστημα τους. Μου ζήτησαν να στείλω και email. Στο email ανέφερα και για την απουσία της συσκευασίας. Η απάντηση τους ήταν η παρακάτω: "Για την απόδειξη της αγοράς σας δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώς η αγορά σας είναι καταχωρημένη και στο σύστημα μας, όμως η συσκευασία είναι απαραίτητη καθώς σε περίπτωση ανεπισκεύαστης συσκευής θα πρέπει να έχουμε όλα τα παρελκόμενα της συσκευής για να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια." Το ερώτημα είναι πιστεύεται ότι έχει χαθεί το δικαίωμα της εγγύησης επειδή δεν υπάρχει η συσκευασία (γραπτώς έχουν γράψει ότι έχουν την απόδειξη συνεπώς δεν νομίζω να μπορούν πλέον να το ρίξουν εκεί). Θα έχω δίκιο να αρχίσω τις απειλές για καταγγελίες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα