Super Moderators paredwse Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 3 minutes ago, solamnic said: Θα πρέπει να το δω να στο πω ακριβώς... Δες το, σε παρακαλώ, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια διάταξη (στο γράφω χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας).
solamnic Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, paredwse είπε Δες το, σε παρακαλώ, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια διάταξη (στο γράφω χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας). Κατανοητό - προς θεού θέλουμε το καλύτερο Μόλις μίλησα σε chat με το μαγαζί του 1ου ποστ, Μου ανέφεραν ότι θα απαντήσουν επίσημα εδώ.. Το ελπίζω για αποκατάσταση των πάντων ...
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, teotsi21 είπε Εχουμε και εκπροσωπο του καταστηματος στο θρεντ πλεον? εκτοξευση! Όχι δεν είμαι εκπρόσωπος του καταστήματος.
solamnic Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, tsoubas είπε η εγγυησεις υπαρχουν κανονικα με msi/amd/logitech ισως ειναι για να μην περαστει ομως Κατά 1001% δεν θα την καταχωρήσει ως έσοδο στα βιβλία του, Είναι αυτό που έγραφα εξαρχής για τους λόγους που κάποια καταστήματα δεν θέλουν να πωλούν άνευ ΦΠΑ
lightsout Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, d4mage είπε Μόλις πριν λίγα λεπτά επικοινώνησα με το κατάστημα για την αγορά του Redmi Note 6 Pro. Όπως θα δείτε παρακάτω https://www.mygad.gr/xiaomi-redmi-note-6-pro-4gb-ram-64gb-rom-mavro&tracking=5730894aa669b το τηλέφωνο από 269,90€ κοστίζει 182,89€ και ακριβώς κάτω από τις τιμές 147,49€ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ. Όταν λοιπόν είπα στην κοπέλα να στείλω με mail τα στοιχεία μου από το taxis (όπως κάθε φορά άλλωστε) τότε μου απάντησε: "Η συγκεκριμένη απόφαση έχει παρθεί από την εταιρία μόνο για τις ημέρες της BlackFriday ώστε να μη μπορούν να επωφεληθούν άλλα καταστήματα από τις προσφορές μας. Ελπίζω να το καταλαβαίνετε. Έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία στην λιανική μόνο για αυτές τις ημέρες." Τρώω ένα σκάλωμα, και ρωτάω πάλι ποιος πήρε την απόφαση; Εταιρεία; Αναφέρεστε στο κατάστημά σας; Και μου απαντάει "ΦΥΣΙΚΑ" Όταν της λέω πως αυτό είναι κοροϊδία και πως θα ανέβει σε forum (καλή ώρα insomnia) διότι δεν ισχύει, η απαλλαγή του ΦΠΑ είναι βάση νόμου και όχι βάση πολιτικής της εταιρείας... από την πρώτη στιγμή που εφαρμόστηκε ο νόμος όλα μου τα τηλέφωνα τα αγοράζω έτσι... τότε μου απάντησε το παρακάτω: "οι πληροφορίες εδώ μέσα είναι άκρως εμπιστευτικές. θα κινηθούμε απευθείας νομικά. δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το κάνετε αυτό που λέτε και δεν σας υποχρεώσαμε να κάνετε καμία παραγγελία δεν μας ενδιαφέρει τι αγοράζετε σας καταγράφουμε την ip, καταγράψαμε και το όνομα σας" Εκεί μου ανάβει το λαμπάκι, σηκώνω το τηλέφωνο να τους πάρω άλλα αναμονή... τότε μαζί με το όνομα μου που εγώ έβαλα, της στέλνω διεύθυνση για να τους διευκολύνω στο νομικό κομμάτι. Έπειτα της είπα καλή συνέχεια και μου κοπανάει ένα "καλή σας συνέχια" και μου βγαίνουν τα μάτια εκεί που έπινα καφέ. Φυσικά δεν ασχολήθηκα παραπάνω και απλά αγόρασα το κινητό από άλλο κατάστημα. Ένα λεπτό, για να καταλάβουμε. Η άρνηση ποια ήταν, στο να εκδώσουν τιμολόγιο ή στην απαλλαγή του ΦΠΑ;
HPPRO Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Κλοπη του ΦΠΑ απο επιτηδιους επαγγελματιες-εταιριες ειναι αυτο το κολπο της τιμης που ισχυει μονο για ιδιωτες. Κοβουν αποδειξη και δεν την καταχωρουν στα βιβλια τους με αποτελεσμα να βαζουν στην τσεπη την αξια του ΦΠΑ αντι να την αποδοσουν στο κρατος..
solamnic Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 16 λεπτά πριν, xristoslet είπε https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27089 Ο νόμος από πάνω. Ισχύει για laptop tablet κονσόλες και κινητά Ναι κονσόλες σε επιτηδευματίες άνευ ΦΠΑ... Πλήρως παραγωγική δαπάνη... για τις ανάγκες της επιχείρησής μου ... Παίζω και ηρεμώ και μετά μπορώ να αποδώσω καλύτερα στην εργασία μου... 1 λεπτό πριν, HPPRO είπε Κλοπη του ΦΠΑ απο επιτηδιους επαγγελματιες-εταιριες ειναι αυτο το κολπο της τιμης που ισχυει μονο για ιδιωτες. Κοβουν αποδειξη και δεν την καταχωρουν στα βιβλια τους με αποτελεσμα να βαζουν στην τσεπη την αξια του ΦΠΑ αντι να την αποδοσουν στο κρατος.. Αυτό γίνεται...
ga25 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, fytotech είπε Μόλις πήρα τηλέφωνο το λογιστή μου, γιατί πραγματικά θα τρελαθώ. Αυτός με μπέρδεψε ακόμα πιο πολύ. Πήρα και δεύτερο λογιστή (δεν κάνω πλάκα). Αυτός μου είπε πως ισχύει το παραπάνω. Η τρίτη που πήρα μου είπε πως ισχύει το παραπάνω αλλά ακόμα και να γίνει έλεγχος δεν πρόκειται να πουν τίποτα (εφόσον όντως είναι για τις ανάγκες του μαγαζιού προφανώς). Εγώ πάντως παραιτούμαι. FYI ΠΟΛ 1150/ Αρθ 39 1
liakoudis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Έχει πέσει και εδώ πολύ μελάνι και απειλές... https://computersgr.wordpress.com/2018/04/20/pol1150-arthro39a-skroutz-timologia/ https://computersgr.wordpress.com/2018/04/21/eshops-pou-ekdidoun-timologia-me-alli-timi-pol1150/ 4
orck Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 29 λεπτά πριν, liakoudis είπε Έχει πέσει και εδώ πολύ μελάνι και απειλές... https://computersgr.wordpress.com/2018/04/20/pol1150-arthro39a-skroutz-timologia/ https://computersgr.wordpress.com/2018/04/21/eshops-pou-ekdidoun-timologia-me-alli-timi-pol1150/ Μενω αναυδος με αυτα που διαβασα, καλα οχι οτι δεν το περιμενα αλλα δεν περιμενα τετοια κολπα. Ειχα στο μυαλο μου τα σκρουτζομαγαζα σαν μικρα καταστηματακια με ανθρωπους που πολεμανε απεναντι στα θηρεια, σχεδον τους λυπομουν και προσπαθουσα να αγοραζω απο εκει για να βοηθησουμε τους μικρους να ζησουν. Τρομαρα μου 2
fingolfingr Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μπορεί να με διαφωτήσει καποιος; ΟΚ θες να αγοράσεις κινητό κλπ χωρίς ΦΠΑ, πας στο μαγαζί με τα απαραίτητα χαρτια, σου κόβουν το παραστατικό χωρίς ΦΠΑ, πληρωνεις και φευγεις. Το ΦΠΑ που γλυτώνεις στην αγορά δεν θα σου ζητηθεί να το πληρωσεις καποια στιγμή αργότερα (πχ με την φορολογική δήλωση); Και ρωτάω γιατί από ότι διαβάζω το τιμολογιο γραφει πανω "Άρθρο 39α, υπόχρεος για την καταβολή του φόρου είναι ο αγοραστής". To ο πληρωνει τελικά ο αγοραστής ή όχι; Ευχαριστώ Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2018 από fingolfingr
liakoudis Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε 1 ώρα πριν, orck είπε Μενω αναυδος με αυτα που διαβασα, καλα οχι οτι δεν το περιμενα αλλα δεν περιμενα τετοια κολπα. Ειχα στο μυαλο μου τα σκρουτζομαγαζα σαν μικρα καταστηματακια με ανθρωπους που πολεμανε απεναντι στα θηρεια, σχεδον τους λυπομουν και προσπαθουσα να αγοραζω απο εκει για να βοηθησουμε τους μικρους να ζησουν. Τρομαρα μου Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να βάλουμε όλες τις επιχειρήσεις του σκρουτζ στο ίδιο τσουβάλι !!! υπάρχουν πολλά μαγαζιά τα οποία είναι διαμαντάκια και πραγματικά χρειάζονται την στήριξή μας. Είναι υποχρέωση του καταστήματος να κάνει έλεγχο των στοιχείων του πιθανού αγοραστή (ΑΦΜ, ΚΑΔ, Α.Τ.) σε εύλογο χρονικό διάστημα (το e-shop το κάνει άμεσα - κάποια μαγαζιά θέλουν 2-3 μέρες, άλλα 10 και άλλα...) καθώς και υποχρέωση του ιδίου να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να έχει φυσική παρουσία στην έκδοση του τιμολογίου ή τουλάχιστον στην παραλαβή του προϊόντος αν πρόκειται για αγορά με αντικαταβολή. Είναι δικαίωμα του καταστήματος να αναγράφει διαφορετικές τιμές όσο αφορά τόσο στην έκδοση απόδειξης όσο και με την αγορά τιμολογίου, απλά οφείλει εφόσον επιλέγει αυτή την πολιτική να το γράφει ξεκάθαρα καθώς διαφορετικά δημιουργεί σύγχυση. Απο εκεί και πέρα σαν υπεύθυνος ενήλικας μπορείς να επιλέξεις το μαγαζί που επιθυμείς για να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου. Αυτά στα γράφω καθώς στο παρελθόν είχα ανάλογη εμπειρία και απλά επέλεξα το 2ο-3ο στην σειρά μαγαζί για να κάνω την αγορά μου. Πλέον όταν θέλω να αγοράσω κάτι και βλέπω ότι το έχει έστω και σε λίγο μεγαλύτερη τιμή απλά τους καλώ και τους λέω είμαι ο τάδε βρήκα το συγκεκριμένο προϊόν και επιθυμώ την αγορά του με τιμολόγιο και αν μπορούν να κάνουν price match ή κάτι καλύτερο . Τέλος το να ανοίγει κανείς θέμα για σχολιασμό (πάντα καλοπροαίρετα) αναφέροντας τα γεγονότα αμερόληπτα, αλλά ταυτόχρονα να περιμένεις να δεις αν θα αλλάξουν γνώμη και θα σου πουλήσουν το προϊόν δε ξέρω αν είναι ηθικό. Και στο τέλος το καλύτερο https://computersgr.wordpress.com/2018/06/11/telos-oi-diples-times-skroutz/ Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2018 από liakoudis 1
power86 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, d4mage είπε Μόλις πριν λίγα λεπτά επικοινώνησα με το κατάστημα για την αγορά του Redmi Note 6 Pro. Όπως θα δείτε παρακάτω https://www.mygad.gr/xiaomi-redmi-note-6-pro-4gb-ram-64gb-rom-mavro&tracking=5730894aa669b το τηλέφωνο από 269,90€ κοστίζει 182,89€ και ακριβώς κάτω από τις τιμές 147,49€ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ. Όταν λοιπόν είπα στην κοπέλα να στείλω με mail τα στοιχεία μου από το taxis (όπως κάθε φορά άλλωστε) τότε μου απάντησε: "Η συγκεκριμένη απόφαση έχει παρθεί από την εταιρία μόνο για τις ημέρες της BlackFriday ώστε να μη μπορούν να επωφεληθούν άλλα καταστήματα από τις προσφορές μας. Ελπίζω να το καταλαβαίνετε. Έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία στην λιανική μόνο για αυτές τις ημέρες." Τρώω ένα σκάλωμα, και ρωτάω πάλι ποιος πήρε την απόφαση; Εταιρεία; Αναφέρεστε στο κατάστημά σας; Και μου απαντάει "ΦΥΣΙΚΑ" Όταν της λέω πως αυτό είναι κοροϊδία και πως θα ανέβει σε forum (καλή ώρα insomnia) διότι δεν ισχύει, η απαλλαγή του ΦΠΑ είναι βάση νόμου και όχι βάση πολιτικής της εταιρείας... από την πρώτη στιγμή που εφαρμόστηκε ο νόμος όλα μου τα τηλέφωνα τα αγοράζω έτσι... τότε μου απάντησε το παρακάτω: "οι πληροφορίες εδώ μέσα είναι άκρως εμπιστευτικές. θα κινηθούμε απευθείας νομικά. δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το κάνετε αυτό που λέτε και δεν σας υποχρεώσαμε να κάνετε καμία παραγγελία δεν μας ενδιαφέρει τι αγοράζετε σας καταγράφουμε την ip, καταγράψαμε και το όνομα σας" Εκεί μου ανάβει το λαμπάκι, σηκώνω το τηλέφωνο να τους πάρω άλλα αναμονή... τότε μαζί με το όνομα μου που εγώ έβαλα, της στέλνω διεύθυνση για να τους διευκολύνω στο νομικό κομμάτι. Έπειτα της είπα καλή συνέχεια και μου κοπανάει ένα "καλή σας συνέχια" και μου βγαίνουν τα μάτια εκεί που έπινα καφέ. Φυσικά δεν ασχολήθηκα παραπάνω και απλά αγόρασα το κινητό από άλλο κατάστημα. Κοίτα ξάδερφε δεν ξέρω τι παπαριά έκανες εσύ και τους εκνεύρισες τόσο... αλλά εγώ παρήγγειλα 2 smartphones με αξεσουάρ και μάλιστα ακριβώς τα ίδια με το δικό σου από το mygad.gr. Ήταν τηλεφωνική παραγγελία ζήτησα τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ, μου ζήτησαν τα εταιρικά στοιχεία τα οποία τους τα έστειλα με mail (αυτό έγινε στις 19:50) και πριν λίγο μου απάντησαν πως έγινε έλεγχος και προχωράει η παραγγελία κανονικά χωρίς ΦΠΑ. Το μόνο που επέμεναν ήταν να μην έχω ΚΑΔ εμπορίου ανταγωνιστικό με το δικό τους, πράμα το οποίο απ'ότι βλέπω το είπαν και σε σένα. Μήπως δεν μας λες κάτι; Και μη βιαστεί κανείς να πει πως έχω σχέση με το κατάστημα, ούτε καν τους ξέρω, έψαχνα το πιο φθηνό και το βρήκα σ'αυτό το κατάστημα και μετά βρήκα και τα σχόλια αυτά εδώ. Γιατί φαίνεται να τους υποστηρίζω; Γιατί μου φέρθηκαν απλά σωστά...
d4mage Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, paredwse είπε Δες το, σε παρακαλώ, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια διάταξη (στο γράφω χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας). Αρχικά ήθελα να αγοράσω ένα τηλέφωνο, έκανα μια μικρή έρευνα και στη μικρή αυτή έρευνα έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο κατάστημα. Πολλά καταστήματα όπως το Citisshop αναγράφουν την τιμή χωρίς τιμολόγιο, όπως και στο συγκεκριμένο κατάστημα. Όπως λοιπόν έστειλα τότε σε αυτούς ένα screenshot από το taxis, έτσι ήθελα να κάνω και με τους συγκεκριμένους ανθρώπους εκεί. Ενώ έχω πραγματοποιήσει αγορές με τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ από όλα τα καταστήματα που έχω αγοράσει μέχρι τώρα, έπεσα στην πρώτη περίπτωση σήμερα. Από εμένα; Όλα καλά! Ούτε έβρισα κάποιον, ούτε έκρυψα τα προσωπικά μου στοιχεία (μάλιστα έδωσα και την διεύθυνση μου), ούτε είπα κάτι κακό. Μέχρι εδώ, εντάξει; Εφόσον λοιπόν δεν υπήρχε πουθενά ανάρτηση με τεράστια μπλε γράμματα στην κεντρική σελίδα όπως για παράδειγμα το BLACK FRIDAY άλλα και ούτε καν κάτω από τις 3 τιμές (αρχική, εκπτωτική, χωρίς ΦΠΑ) διευκρινιστική παρατήρηση τύπου στην black friday δεν εκδίδονται τιμολόγια ή κάτι σχετικό, θεώρησα πως μπορώ να το αγοράσω. Κατανοητός μέχρι εδώ; Στη συνέχεια όταν έστειλα πως ενδιαφέρομαι για το τηλέφωνο, ο λόγος που εντέλει επικοινώνησα με το κατάστημα ήταν καθαρά για την αγορά τιμολογίου (διαφορετικά δεν με ενδιέφερε η αγορά) γι`αυτό έστειλα στο chat επειδή τυχαία το είδα πως υπήρχε και αυτός ο τρόπος επικοινωνίας με το κατάστημα και επειδή στο τηλέφωνο και πόσο μάλλον λόγο ημέρας υπήρχε μεγάλη αναμονή (όπως χθες με τον Κωτσόβολο για μία τηλεόραση που δεν μπορούσα να παραγγείλω ούτε μέσα από το site, ούτε τηλεφωνικά, γινόταν χαμός και τελικά από νωρίς το πρωί την έκανα παραγγελία μέσω τηλεφώνου πολύ αργά το απόγευμα). Όταν λοιπόν ανέφερα πως με ενδιέφερε η αγορά με έκδοση τιμολογίου, τότε η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική. Ούτε παρεξηγήθηκα, ούτε και με νοιάζει τέλος πάντων το έχω αγοράσει από άλλο κατάστημα με τιμολόγιο, χωρίς να πληρώσω το ΦΠΑ και όλα τέλεια. Ο λόγος του post; Επειδή πολύ απλά δεν έκοβε τιμολόγιο στην Black Friday, όχι γενικά, στην Black Friday! Είναι κοροϊδία, εξακολουθώ να το θεωρώ αστείο και, αυτό, τέλος. Άμα δηλαδή επειδή λες την γνώμη σου ο κάθε άσχετος σε απειλεί με ip, δικαστήρια, καταπάτηση προσωπικών δεδομένων κ.λ.π επειδή δεν καταλαβαίνεις το λόγο που δεν σου βγάζουν τιμολόγιο, δεν βρίσκω και λόγο να ενοχληθεί το κατάστημα με την δημοσίευση του θέματος. Στην τελική γραμμή από τη στιγμή που θεωρεί την κίνηση αυτή σωστή, τότε ας το κρίνει ο κόσμος. Δεν κατάλαβα, έχω έρθει σε αντιπαράθεση για διάφορους λόγους με καταστήματα, όπως όλοι μας σε κάποια στιγμή, τι πρέπει δηλαδή όταν δεν συμφωνείς με κάτι να σε απειλούν; Να βάλουμε και θανατική ποινή άμα είναι, ε, δεν πάμε καλά! Δηλαδή χθες όταν έκανα παραγγελία την τηλεόραση από τον Κωτσόβολο και μου είπαν πως λόγο δυσπρόσιτης περιοχής θα είναι στα χέρια μου 17 Δεκεμβρίου, ε τη στιγμή που γέλασα στο τηλέφωνο και είπα είναι γελοίο, έπρεπε ο Κωτσόβολος να με πετάξει απειλές, και πως έχουν καταγράψει τη συνομιλία μου και θα με πάνε στα δικαστήρια, επειδή εντέλει θα το έγραφα και εδώ στο insomnia και θα έκανε και ΝΤΟΥ ο υπάλληλος που μιλούσαμε να μου ζητήσει και τα ρέστα; Μιλήσαμε με τον άνθρωπο, θα πάω κάπου στα μισά της διαδρομής από επιλογή μου και τελείωσε το θέμα εκεί, όπως από επιλογή μου δεν αγόρασα από το κατάστημα το τηλέφωνο. Ψάξτε να βρείτε, στο παρελθόν έχω αναφερθεί και σε κατάστημα παπουτσιών όταν μου στείλανε ότι να ναι παπούτσια και δεν θέλανε να μου βάλουν τα χρήματα άμεσα. Έπρεπε δηλαδή το κατάστημα επειδή διαφώνησα να μου κάνει μήνυση; Δικαστήριο; καταγραφή ip; Θα μας τρελαθούμε εντελώς; Πόσες αναφορές γίνονται ρε παιδιά καθημερινά με προβλήματα σε αγορές κ.λ.π σε καταστήματα, σε σέρβις σε όλα; Έλα να χαλαρώσουμε λιγάκι. Δεν θέλει να πουλήσει το κατάστημα όλα καλά, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές. Ούτε είπα πως είναι απατεώνες, ούτε πως έχω κάτι προσωπικό μαζί τους. Δεν προσέβαλα κανέναν, από κει και έπειτα δεν με αφορά. Black Friday έχουμε, για προσφορές μιλάμε όλοι, ε, βρήκα αυτή την προσφορά, προσωπικά το θεώρησα παράξενο, αστείο, γελοίο και τέλος. Δηλαδή αυτός που ανέβασε τότε το fail με την γνωστή αλυσίδα και το laptop στο κομμάτι της τιμής black friday και e-shop, έπρεπε να είναι ισόβια τώρα. Έπρεπε να βγει η αλυσίδα και να πει, τιιι; έκανες αυτό; Καταγραφή ip, στοιχεία, δικαστήρια. Δεν τα βρίσκεις με το σέρβις του κινητού σου και αναφέρεσαι στο insomnia γι αυτούς; Μήνυση, αστυνομία, αυτόφωρα,δικαστήρια, θανατική ποινή. Ρε έλεος πάμε στο 2019!! 18 λεπτά πριν, power86 είπε Κοίτα ξάδερφε δεν ξέρω τι παπαριά έκανες εσύ και τους εκνεύρισες τόσο... Ξάδερφε, έχω την συνομιλία σου λέω, 0 τιμολόγιο λόγο black friday, τώρα τι να σου πω τυχαίο που μετά το ποστάρισμα σου πούλησαν κανονικά; Εσύ αγόρασες 19:50, εγώ ήθελα να αγοράσω 15:21 Πως γίνεται εσένα να σου πουλάνε και εμένα όχι, μαλακία αν θα έκανες δεν θα σου πουλούσαν γενικά με ή χωρίς τιμολόγιο. Και εννοείται έχεις κάποια σχέση με το κατάστημα. Τέλος από μένα, το αφήνω το θέμα! Καλορίζικο το νέο μου Redmi Note 6 Pro.😊 1
power86 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, d4mage είπε Αρχικά ήθελα να αγοράσω ένα τηλέφωνο, έκανα μια μικρή έρευνα και στη μικρή αυτή έρευνα έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο κατάστημα. Πολλά καταστήματα όπως το Citisshop αναγράφουν την τιμή χωρίς τιμολόγιο, όπως και στο συγκεκριμένο κατάστημα. Όπως λοιπόν έστειλα τότε σε αυτούς ένα screenshot από το taxis, έτσι ήθελα να κάνω και με τους συγκεκριμένους ανθρώπους εκεί. Ενώ έχω πραγματοποιήσει αγορές με τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ από όλα τα καταστήματα που έχω αγοράσει μέχρι τώρα, έπεσα στην πρώτη περίπτωση σήμερα. Από εμένα; Όλα καλά! Ούτε έβρισα κάποιον, ούτε έκρυψα τα προσωπικά μου στοιχεία (μάλιστα έδωσα και την διεύθυνση μου), ούτε είπα κάτι κακό. Μέχρι εδώ, εντάξει; Εφόσον λοιπόν δεν υπήρχε πουθενά ανάρτηση με τεράστια μπλε γράμματα στην κεντρική σελίδα όπως για παράδειγμα το BLACK FRIDAY άλλα και ούτε καν κάτω από τις 3 τιμές (αρχική, εκπτωτική, χωρίς ΦΠΑ) διευκρινιστική παρατήρηση τύπου στην black friday δεν εκδίδονται τιμολόγια ή κάτι σχετικό, θεώρησα πως μπορώ να το αγοράσω. Κατανοητός μέχρι εδώ; Στη συνέχεια όταν έστειλα πως ενδιαφέρομαι για το τηλέφωνο, ο λόγος που εντέλει επικοινώνησα με το κατάστημα ήταν καθαρά για την αγορά τιμολογίου (διαφορετικά δεν με ενδιέφερε η αγορά) γι`αυτό έστειλα στο chat επειδή τυχαία το είδα πως υπήρχε και αυτός ο τρόπος επικοινωνίας με το κατάστημα και επειδή στο τηλέφωνο και πόσο μάλλον λόγο ημέρας υπήρχε μεγάλη αναμονή (όπως χθες με τον Κωτσόβολο για μία τηλεόραση που δεν μπορούσα να παραγγείλω ούτε μέσα από το site, ούτε τηλεφωνικά, γινόταν χαμός και τελικά από νωρίς το πρωί την έκανα παραγγελία μέσω τηλεφώνου πολύ αργά το απόγευμα). Όταν λοιπόν ανέφερα πως με ενδιέφερε η αγορά με έκδοση τιμολογίου, τότε η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική. Ούτε παρεξηγήθηκα, ούτε και με νοιάζει τέλος πάντων το έχω αγοράσει από άλλο κατάστημα με τιμολόγιο, χωρίς να πληρώσω το ΦΠΑ και όλα τέλεια. Ο λόγος του post; Επειδή πολύ απλά δεν έκοβε τιμολόγιο στην Black Friday, όχι γενικά, στην Black Friday! Είναι κοροϊδία, εξακολουθώ να το θεωρώ αστείο και, αυτό, τέλος. Άμα δηλαδή επειδή λες την γνώμη σου ο κάθε άσχετος σε απειλεί με ip, δικαστήρια, καταπάτηση προσωπικών δεδομένων κ.λ.π επειδή δεν καταλαβαίνεις το λόγο που δεν σου βγάζουν τιμολόγιο, δεν βρίσκω και λόγο να ενοχληθεί το κατάστημα με την δημοσίευση του θέματος. Στην τελική γραμμή από τη στιγμή που θεωρεί την κίνηση αυτή σωστή, τότε ας το κρίνει ο κόσμος. Δεν κατάλαβα, έχω έρθει σε αντιπαράθεση για διάφορους λόγους με καταστήματα, όπως όλοι μας σε κάποια στιγμή, τι πρέπει δηλαδή όταν δεν συμφωνείς με κάτι να σε απειλούν; Να βάλουμε και θανατική ποινή άμα είναι, ε, δεν πάμε καλά! Δηλαδή χθες όταν έκανα παραγγελία την τηλεόραση από τον Κωτσόβολο και μου είπαν πως λόγο δυσπρόσιτης περιοχής θα είναι στα χέρια μου 17 Δεκεμβρίου, ε τη στιγμή που γέλασα στο τηλέφωνο και είπα είναι γελοίο, έπρεπε ο Κωτσόβολος να με πετάξει απειλές, και πως έχουν καταγράψει τη συνομιλία μου και θα με πάνε στα δικαστήρια, επειδή εντέλει θα το έγραφα και εδώ στο insomnia και θα έκανε και ΝΤΟΥ ο υπάλληλος που μιλούσαμε να μου ζητήσει και τα ρέστα; Μιλήσαμε με τον άνθρωπο, θα πάω κάπου στα μισά της διαδρομής από επιλογή μου και τελείωσε το θέμα εκεί, όπως από επιλογή μου δεν αγόρασα από το κατάστημα το τηλέφωνο. Ψάξτε να βρείτε, στο παρελθόν έχω αναφερθεί και σε κατάστημα παπουτσιών όταν μου στείλανε ότι να ναι παπούτσια και δεν θέλανε να μου βάλουν τα χρήματα άμεσα. Έπρεπε δηλαδή το κατάστημα επειδή διαφώνησα να μου κάνει μήνυση; Δικαστήριο; καταγραφή ip; Θα μας τρελαθούμε εντελώς; Πόσες αναφορές γίνονται ρε παιδιά καθημερινά με προβλήματα σε αγορές κ.λ.π σε καταστήματα, σε σέρβις σε όλα; Έλα να χαλαρώσουμε λιγάκι. Δεν θέλει να πουλήσει το κατάστημα όλα καλά, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές. Ούτε είπα πως είναι απατεώνες, ούτε πως έχω κάτι προσωπικό μαζί τους. Δεν προσέβαλα κανέναν, από κει και έπειτα δεν με αφορά. Black Friday έχουμε, για προσφορές μιλάμε όλοι, ε, βρήκα αυτή την προσφορά, προσωπικά το θεώρησα παράξενο, αστείο, γελοίο και τέλος. Δηλαδή αυτός που ανέβασε τότε το fail με την γνωστή αλυσίδα και το laptop στο κομμάτι της τιμής black friday και e-shop, έπρεπε να είναι ισόβια τώρα. Έπρεπε να βγει η αλυσίδα και να πει, τιιι; έκανες αυτό; Καταγραφή ip, στοιχεία, δικαστήρια. Δεν τα βρίσκεις με το σέρβις του κινητού σου και αναφέρεσαι στο insomnia γι αυτούς; Μήνυση, αστυνομία, αυτόφωρα,δικαστήρια, θανατική ποινή. Ρε έλεος πάμε στο 2019!! Ξάδερφε, έχω την συνομιλία σου λέω, 0 τιμολόγιο λόγο black friday, τώρα τι να σου πω τυχαίο που μετά το ποστάρισμα σου πούλησαν κανονικά; Εσύ αγόρασες 19:50, εγώ ήθελα να αγοράσω 15:21 Πως γίνεται εσένα να σου πουλάνε και εμένα όχι, μαλακία αν θα έκανες δεν θα σου πουλούσαν γενικά με ή χωρίς τιμολόγιο. Και εννοείται έχεις κάποια σχέση με το κατάστημα. Τέλος από μένα, το αφήνω το θέμα! Καλορίζικο το νέο μου Redmi Note 6 Pro.😊 Ρε τύπε θα μας τρελάνεις ρε; μήπως εσύ είσαι ανταγωνιστής με κάποιο κατάστημα και μας λες μπαρούφες; Ένα τηλέφωνο για την γυναίκα μου και ένα για την κόρη μου πήρα ρε χάχα με τιμολόγιο και όλα καλά... όπως μιλάς σε μένα που δεν με ξέρεις και δεν σε ξέρω έτσι τελικά και λίγα σου είπαν από το mygad. άντε να πούμε εσύ μπορείς να λες ότι σου κατέβει αλλά εγώ όχι. ο κόσμος καταλαβαίνει φίλε τι κάνεις, δεν είναι χαζός. 1 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις