Προς το περιεχόμενο

Powerbank Anker PowerCore 10400 mAh 14 €


zacharis1955

Προτεινόμενες αναρτήσεις

41 λεπτά πριν, maniacmansion είπε

Θα περιμένω και εγώ μέχρι την παρασκευή μπας και έρθει.Παραγγελία από 23/11 .

Διαφορετικά  email για full refund.

τσάμπα περιμένεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε μένα έστειλαν μέιλ χθες για να αξιολογήσω την παραγγελία από MyMemory, τους απάντησα ότι δεν παρέλαβα ακόμη 

και μου έστειλαν το ίδιο μήνυμα με τον kosvou:

 "Due to non-delivery we have now made a full claim for the goods and requested a replacement order be dispatched.
 
Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.
 
If you should have any further queries please do not hesitate to contact us."

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Abudi είπε

Το resend δεν έχει νοήμα φαντάζομαι ε; Πάντως γιατί κάποια κόλλησαν στους ελέγχους και άλλα όχι; Δεν το κατάλαβα

Υποθέτω όσοι έριξαν παραγγελία με το που ανέβηκε η προσφορά τους τα έστειλαν μέσω channel islands που είναι η έδρα τους και πέρασαν από τελωνείο.

Όσοι αγόρασαν κατά τη διάρκεια της ημέρας, και έχοντας εξαντήσει τα τοπικά αποθέματα, ίσως τα έστειλαν από αποθήκες Βελγίου (ή Ολλανδίας) ή απ' οπου τα έστειλαν.

Υπόθεση είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Abudi είπε

Το resend δεν έχει νοήμα φαντάζομαι ε; Πάντως γιατί κάποια κόλλησαν στους ελέγχους και άλλα όχι; Δεν το κατάλαβα

οχι δεν εχει το ζητησα και ειπαν πως δεν μποροουν στην παρουσα φαση

7 λεπτά πριν, kwma είπε

 "Due to non-delivery we have now made a full claim for the goods and requested a replacement order be dispatched.

 
Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.
 
If you should have any further queries please do not hesitate to contact us."

την ιδια απαντηση πηρα κι εγω σημερα που τους ρωτησα αν γνωριζουν ποτε θα παραλαβω και αμεσως μου εκαναν refund μιας και resend δεν παιζει κριμα παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Abudi είπε

Συγγνώμη όμως, εάν γυρίσουν τα εμπορεύματα πίσω σε αυτούς, γιατί να μη δώσουν την επιλογή του resend?

Και γιατί να τη δώσουν; Αυτό το παιχνίδι θα κάνουν μέχρι να περάσει από το τελωνείο;

Εντάξει, το χάσαμε. Και γω λυπήθηκα γιατί ήταν καλή προσφορά και λογικά ποιοτικό powerbank.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Abudi είπε

Να κάνουν resend μέσω των ευρωπαϊκών αποθηκών ας πούμε.

Ας πουμε μπορεί να μη τους συμφέρει από άποψη logistics να κάτσουν να φτιάξουν λίστα με όσους δεν παρέλαβαν, να γίνει cross-check με όσα γύρισαν, να τα ξανα-κανουν ship κλπ κλπ

Οπότε, η ποιο ευκολη λύση για αυτούς (κατ' εμέ) είναι το refund και τελείωνει η υπόθεση για αυτούς. Ούτως ή αλλως είναι πράγμα χαμηλής αξίας.

Να προσθέσω ότι και εγώ μέσω e-mail και chat ζήτησα να μου το ξαναστείλουν με tracking number αυτή τη φορά (και θα πληρώσω εγώ τα  extra μεταφορικά) αλλά μου είπαν ότι προτιμούν να μου κάνουν refund. Έτσι και έκαναν. 

Επεξ/σία από natural_sgf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, teoChnologist είπε

Από όσους πήρατε refund, είδε κανείς χρήματα όντως να επιστρέφονται;

1422891505_ScreenShot2018-12-18at01_31_49.png.2f2e8f9e8e8ec157bbffcd16d3fb1bf9.png

Ναι, στο Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερινή απάντηση:

Thank you for your enquiry, we can confirm your order was dispatched today, 18th December 2018.

Please could we ask that you allow a few more days as delivery is estimated to be 7-10 working days.

Our apologies are offered for any inconvenience being caused, we are confident your order will arrive shortly.

If you should have any further queries please do not hesitate to contact us.

Άντε να περιμένω άλλες 10 εργάσιμες να δούμε θα έρθει κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά μου απάντησαν στο chat

 

Are all details correct and sufficient for the delivery please?

If still not received by 21.12.18, please let us know and if still in stock we will issue a replacement or a refund.

We apologise for any inconvenience caused by this delay

You are welcome, please contact us on 21.12 we will resolve this for you. Likely to refund you

 

Προσωπικά δεν πιστεύω οτι θα έρθει και το ήθελα για μέσα στις γιορτές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...