Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι απλά ανίκανοι. Μου είχαν πει στο τηλ ότι όταν δω αλλαγής τη κατάσταση της παραγγελίας είναι στο κατάστημα προς παραλαβή. Είδα ότι γύρισε σε ολοκληρωμένη το Σάββατο. Το κατάστημα ισχυρίστηκε ότι δε το έχει. Περίμενα σήμερα, μου έδωσαν ένα τηλέφωνο αρμόδιο για τις αποστολές των παραγγελιών και μίλησα μαζί τους παρότι δεν μου έχει έρθει sms η email. Μου λένε είναι στο κατάστημα. Πάω από εκεί είχαν έναν μπόγο με πράγματα μου λέει δέν έχουμε δει ακόμα τι μας έστειλαν. ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν είναι ότι σκοτώνονταν. Τελικά με τα πολλά μου το έδωσαν σήμερα,

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fonsde είπε

στην πληρωμη μου φανηκε παραξενο αλλα με πηγε το payment gateway της εθνινης. Σε αλλους?

Δεν έχει σχέση αυτό με το πρόγραμμα επιστροφή. Άλλό ποιος διαχειρίζεται τα payment transactions του eshop και άλλο το εκάστοτε πρόγραμμα επιστροφής από συνεργασία εμπόρου/τράπεζας. Οι πόντοι πιστώνονται λογικά μέσα σε 2-3 εργάσιμες.

Δημοσ.

εγω μιλησα με την τραπεζα και μου ειπαν οτι αυριο μεθαυριο θα μπουν οι ποντοι 

οσο για το e shop απλα απαραδεκτοι 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, mples είπε

οσο για το e shop απλα απαραδεκτοι 

Φαντάσου το εξής σενάριο: Περιμένεις στην ουρά αναμονής του τηλεφωνικού κέντρου για να ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Το ωράριο είναι μεν 9πμ-5μμ αλλά εσύ περιμένεις ήδη μισή ώρα λόγω φόρτου εργασίας (Black/Cyber κουραφέξαλα). Κι ενώ ακούς το μήνυμα ότι η κλήση είναι σε αναμονή και είστε σε προτεραιότητα, στις 5 ακριβώς αλλάζει το announcement και λέει το ωράριο του eshop είναι 9-5 ευχαρίστούμε πολύ και καπάκια σήμα κατειλημμένου στα μούτρα - ΚΛΟΤΣαΆα! Πόσο χομπίστας πρέπει να είσαι για να το σκεφτείς αυτό, ούτε 1 ενημερώση, ούτε πρόβλεψη call back ούτε έστω διάθεση να εξυπηρετήσεις τους πελάτες που περιμένουν στην αναμονή πόση ώρα.... Στιγμές απείρου κάλλους!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ghortman είπε

Φαντάσου το εξής σενάριο: Περιμένεις στην ουρά αναμονής του τηλεφωνικού κέντρου για να ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Το ωράριο είναι μεν 9πμ-5μμ αλλά εσύ περιμένεις ήδη μισή ώρα λόγω φόρτου εργασίας (Black/Cyber κουραφέξαλα). Κι ενώ ακούς το μήνυμα ότι η κλήση είναι σε αναμονή και είστε σε προτεραιότητα, στις 5 ακριβώς αλλάζει το announcement και λέει το ωράριο του eshop είναι 9-5 ευχαρίστούμε πολύ και καπάκια σήμα κατειλημμένου στα μούτρα - ΚΛΟΤΣαΆα! Πόσο χομπίστας πρέπει να είσαι για να το σκεφτείς αυτό, ούτε 1 ενημερώση, ούτε πρόβλεψη call back ούτε έστω διάθεση να εξυπηρετήσεις τους πελάτες που περιμένουν στην αναμονή πόση ώρα.... Στιγμές απείρου κάλλους!

Φίλε απλά ελεεινοι τίποτα λιγότερο εμείς φταίμε που καθόμαστε να μας ξεφτιλίζουν για λίγα ευρώ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δική μου παραγγελία γράφει ολοκληρωμένη από το Σάββατο το απόγευμα... παρήγγειλα Πέμπτη βράδυ.. σήμερα που πέρασα και ρώτησα μου είπαν πως λογικά θα παραλάβω αύριο..συμφωνώ μαζί σας ότι δεν είναι καλή η εξυπηρέτηση..το μόνο ελαφρυντικό είναι ο μεγάλος φόρτος λόγος black friday και παραγγελιών και το Σαββατοκύριακο που ήταν ενδιάμεσο..εσάς σε τι κατάσταση γράφει η παραγγελία??

Επεξ/σία από lefteris_007
Δημοσ.
3 ώρες πριν, fou είπε

Σημερα το πρωι ηρθε με courier το πακετο PS4 God of War με το Spiderman. Στην επιστροφη ακομα τιποτα.

Τελικά αναγράφει ένα ή δύο χρόνια εγγύηση η απόδειξη σου?

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, lefteris_007 είπε

Η δική μου παραγγελία γράφει ολοκληρωμένη από το Σάββατο το απόγευμα... παρήγγειλα Πέμπτη βράδυ.. σήμερα που πέρασα και ρώτησα μου είπαν πως λογικά θα παραλάβω αύριο..συμφωνώ μαζί σας ότι δεν είναι καλή η εξυπηρέτηση..το μόνο ελαφρυντικό είναι ο μεγάλος φόρτος λόγος black friday και παραγγελιών και το Σαββατοκύριακο που ήταν ενδιάμεσο..εσάς σε τι κατάσταση γράφει η παραγγελία??

Καταχωρημένη.

Παρήγγειλα 23/11 00:30 με παραλαβή από το κατάστημα..

Δημοσ.

μολις τωρα

 

 

 

E-sales,Germanos

5:18 μ.μ. (Πριν από 3 ώρες)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
 
 
 
 
 

Καλησπέρα σας,

Η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στο κατάστημα.

Με εκτίμηση,

GERMANOS ESHOP

Δημοσ.

Εγώ παρότι παρέλαβα σήμερα δεν έλαβα ποτέ email να με ενημερώσουν ότι είναι στο κατάστημα. Πάρτε τηλέφωνο αν θέλετε στο τμήμα αποστολών μου είπαν ότι το τηλ είναι 2102508100. Αυτοί μου είπαν αν είναι η όχι στο κατάστημα. Το πρωί μου λένε ακόμα δεν παρέλαβαν. Παίρνω μεσημέρι μου λένε τώρα το έχουν παραλάβει μπορείτε να περάσετε 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fou είπε

Σε εξτρα χαρτι που δινει παντα ο Γερμανος, γραφει 12 μηνες...

Κατάλαβα γράφουν 2 χρόνια μέσα στο site αλλά τελικά δίνει 1.. μάλιστα

1 ώρα πριν, mples είπε

μολις τωρα

E-sales,Germanos

5:18 μ.μ. (Πριν από 3 ώρες)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς εγώ
cleardot.gif
 
 
 
 
 

Καλησπέρα σας,

Η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στο κατάστημα.

Με εκτίμηση,

GERMANOS ESHOP

Αθήνα να φανταστώ φίλε? Θεσσαλονίκη ακόμα που τις ρίξαμε σχεδόν μαζί τις παραγγελίες...😋

Δημοσ.

Εμενα που μενω Θεσσαλονικη μου ηρθε σημερα το πρωι το bundle του τιτλου και αλλα 5 παιχνιδια που πηρα. Αν θυμαμαι καλα Παρασκευη εκανα την παραγγελια.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...