voltmod Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Η Tesla σκοπεύει να διπλασιάσει το μέγεθος του δικτύου «υπερφόρτισης» (Supercharger) μέχρι τα τέλη του 2019, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Elon Musk μέσω του λογαριασμού που διατηρεί στο Twitter. «Να περιμένετε να είναι εντός εμβέλειας του 95 με 100% του πληθυσμού σε όλες τις ενεργές αγορές», προσέθεσε. Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία είχε βάλει αρχικά στόχο την εγκατάσταση 18 χιλιάδων μονάδων Supercharger σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αλλά δεν φαίνεται ότι θα καταφέρει να «πιάσει» το στόχο, αφού μέχρι σήμερα, η ιστοσελίδα της εταιρείας δείχνει ότι διαθέτει 11414 φορτιστές σε όλες τις ενεργές αγορές. Από ότι φαίνεται θα μάθουμε περίπου την ίδια εποχή το επόμενο έτος, αν ο Elon Musk για ακόμη μία φορά υποσχέθηκε περισσότερα από όσα θα έπρεπε. Επιπλέον, ο Elon Musk έκανε γνωστό ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει το λανσάρισμα της τρίτης έκδοσης του υπερφορτιστή της (Supercharger V3) από τις αρχές του επόμενου έτους. Όπως επεσήμανε η ιστοσελίδα Electrek, ο φορτιστής επόμενης γενιάς έπρεπε να είναι ήδη διαθέσιμος αφού το λανσάρισμα του έχει επανειλημμένως καθυστερήσει στο παρελθόν. Όταν θα είναι διαθέσιμος, θα είναι σε θέση να φορτίζει τις μπαταρίες των οχημάτων με πολύ ταχύτερο ρυθμό – ακόμη και σε μερικά λεπτά ενδεχομένως. Αυτά είναι μόνο δύο από τα σχέδια της Tesla για το δίκτυο Supercharger. Μόλις πριν από λίγες ημέρες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα οχήματα Model 3 για την Ευρώπη θα διατεθούν με μια θύρα Combined Charging System (CCS) που θα χρησιμοποιείται περισσότερο από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην περιοχή. Επίσης, θα αναβαθμίσει τα σημεία φόρτισής της με νέα βύσματα CCS που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την φόρτιση οχημάτων άλλων εταιρειών, αν βεβαίως η εταιρεία αποφασίσει κάποτε να «ανοίξει» το δίκτυό της. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
madtheo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Αν το φέρει εδώ Πάτρα θα σκεφτώ πολύ να δώσω ίσως το Panda για ένα tesla αλλά βλέπουμε.... 1
Retromaniac Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Περιμένω τους insomniacs ότι ο Musk είναι muskaras και η ηλεκτροκινηση απάτη. 3 3
the other one Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο η Tesla θα διαθέσει τον επόμενης γενιάς Supercharger Λίγη υποβοήθηση να σπρώχνει το ηλεκτροκίνητο όταν θα ξεμένει από μπαταρία δεν κάνει κακό 🤔
nhzt Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 34 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Περιμένω τους insomniacs ότι ο Musk είναι muskaras και η ηλεκτροκινηση απάτη. Και όχι μόνο..... παπάτζα, γελοίος, άχρηστος, επικίνδυνος... Και όταν τους λες δείξε μου το βιογραφικό σου, αλλάζουν συζήτηση. Κλασσικοί πουθενάδες... 6
likor Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 To V2 ειναι κοντα στα 130KW max. Το V3 ποσο λετε να ειναι; Αν παμε στα 350KW φορτίζουμε σε 10 λεπτά.
ethereum Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) η εγκατάσταση όλων αυτών των μονάδων και φορτιστών δεν ρυπαίνει το περιβάλλον ? δεν αλλοιώνει τον φυσικό χώρο όπου ζούν και κινούνται οι άνθρωποι ? δεν καταστρέφει την ομορφιά πολεων , δρόμων , τοπίων , παρκων ? μονο αν φορτίζουν επαγωγικά τα αυτοκίνητα παρκάροντας πάνω σε pad φόρτισης αλλιώς παλι δημιουργία πλαστικού garbage με την τοποθέτηση αυτών των σχεδόν τηλεφωνικών θαλάμων/φορτιστών Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2018 από ethereum
Skylined Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Φυσικά είναι μασκαράς. Έχει 22 δις στην άκρη και θα μπορούσε να την αράξει για τις επόμενες 100 ζωές αλλά προτιμάει να εργάζεται 80-90 ώρες την εβδομάδα και να χαλάει την υγεία του γιατί θέλει να εξαπατήσει τον κόσμο. Anyway.. Καποια στιγμή υποθέτω ότι οι σταθμοί recharging θα είναι κοινοί για όλες τις μάρκες όπως είναι και τα βενζινάδικα. 2 λεπτά πριν, ethereum είπε η εγκατάσταση όλων αυτών των μονάδων και φορτιστών δεν ρυπαίνει το περιβάλλον ? δεν αλλοιώνει τον φυσικό χώρο όπου ζούν και κινούνται οι άνθρωποι ? δεν καταστρέφει την ομορφιά πολεων , δρόμων , τοπίων , παρκων ? μονο αν φορτίζουν επαγωγικά τα αυτοκίνητα παρκάροντας πάνω σε pad φόρτισης αλλιώς παλι δημιουργία πλαστικού garbage με την τοποθέτηση αυτών των σχεδόν τηλεφνικών θαλάμων/φορτιστών Τα βενζινάδικα δεν αλλοιώνουν το περιβάλλον; Στην επαγωγική φόρτιση ποια είναι η ενεργειακή σπατάλη; 5 4
KilliK Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Skylined είπε Φυσικά είναι μασκαράς. Έχει 22 δις στην άκρη και θα μπορούσε να την αράξει για τις επόμενες 100 ζωές αλλά προτιμάει να εργάζεται 80-90 ώρες την εβδομάδα και να χαλάει την υγεία του γιατί θέλει να εξαπατήσει τον κόσμο. U.S. Securities and Exchange Commission says hi 2
Fubar.gr Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, voltmod είπε Επιπλέον, ο Elon Musk έκανε γνωστό ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει το λανσάρισμα της τρίτης έκδοσης του υπερφορτιστή της (Supercharger V3) από τις αρχές του επόμενου έτους. Όπως επεσήμανε η ιστοσελίδα Electrek, ο φορτιστής επόμενης γενιάς έπρεπε να είναι ήδη διαθέσιμος αφού το λανσάρισμα του έχει επανειλημμένως καθυστερήσει στο παρελθόν. Όταν θα είναι διαθέσιμος, θα είναι σε θέση να φορτίζει τις μπαταρίες των οχημάτων με πολύ ταχύτερο ρυθμό – ακόμη και σε μερικά λεπτά ενδεχομένως. Μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια: Τα υπάρχοντα αυτοκίνητα (S, X, 3) δέν θα επωφεληθούν απο τα επιπλέον KW, γιατί ήδη ο Supercharger των ονομαστικών 120Kw φέρνει τις μπαταρίες στα όρια τους και για να μην τις καταστρέψει, φορτίζει στη μέγιστη ισχύ μόνο για τα πρώτα 10-15 λεπτά. Γι αυτό το διαφημίζουν ως "180 miles in 30 minutes", Αν θέλεις πλήρη φόρτιση, τα επόμενα 150 μίλια μέχρι την πληρη φόρτιση θέλουν άλλα 60 λεπτά. Ο v3 Supercharger θα έχει νόημα μόνο σε μελλοντικά αυτοκίνητα με πιό εξελιγμένες μπαταρίες. 1
Whargoul Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, nhzt είπε Και όταν τους λες δείξε μου το βιογραφικό σου, αλλάζουν συζήτηση. Κλασσικοί πουθενάδες... Γιατί δεν δείχνεις εσύ πρώτος το βιογραφικό σου για να δείξεις ότι δεν είσαι πουθεναδάς, κατέχεις το θέμα και η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα εναντίων των άλλων? Πάντως κάτι τέτοια έλεγε και η εκκλησία κατά τον Μεσαίωνα και τελικά ο Γαλιλαίος είχε δίκαιο! 4
jerk Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Skylined είπε Φυσικά είναι μασκαράς. Έχει 22 δις στην άκρη και θα μπορούσε να την αράξει για τις επόμενες 100 ζωές αλλά προτιμάει να εργάζεται 80-90 ώρες την εβδομάδα και να χαλάει την υγεία του γιατί θέλει να εξαπατήσει τον κόσμο. Anyway.. Καποια στιγμή υποθέτω ότι οι σταθμοί recharging θα είναι κοινοί για όλες τις μάρκες όπως είναι και τα βενζινάδικα. Τα βενζινάδικα δεν αλλοιώνουν το περιβάλλον; Στην επαγωγική φόρτιση ποια είναι η ενεργειακή σπατάλη; Οι Superchargers δεν φορτίζουν επαγωγικά αλλά με καλώδιο. Εκεί οι απώλειες είναι ωμικές, στα κυκλώματα φόρτισης και στα καλώδια, δηλαδή θερμότητα που χάνεται στην ατμόσφαιρα με αύξηση της θερμοκρασίας.
Ablaoublas_542 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Ωραίο το echo chamber που κάνατε εδώ μη σας το χαλάσει κανείς με στοιχεία για τις πωλήσεις των τεσλα και τις λαμογιές στους ισολογισμούς. Και όσοι ρωτάτε για βιογραφικό να μας δείξετε πρώτα τα τεσλα που έχετε στο γκαραζ 1
michael92 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, nhzt είπε Και όχι μόνο..... παπάτζα, γελοίος, άχρηστος, επικίνδυνος... Και όταν τους λες δείξε μου το βιογραφικό σου, αλλάζουν συζήτηση. Κλασσικοί πουθενάδες... Δεν χρειάζεται να είσαι 5 star Michelin chef για να δικαιούσαι να πεις ότι το φαί είναι απαίσιο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα