idak22 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Διάβασα σε παλιότερα θρεντ πως παίζουν από παλιά αυτά τα ωραία με τους συγκεκριμένους. Περισσότερο ποστάρω για να διαβάσουν και άλλοι τι ωραίο μαγαζάκι συνεχίζει να είναι κει στη Forthnet / Nova. Μετά από καμια 15αρια χρόνια που ήμουν στη Forthnet λοιπόν, πριν κάνα μήνα αποφάσισα να αλλάξω πάροχο. Και ξεκινάνε οι ομορφιές. Μου στέλνουν για αρχή δωράκι χρέωση γύρω στα 100 ευρώ ως "Τέλος Διακοπής Υπηρεσίας". Τρώνε το χεσίδι τους με email μια και δεν υπάρχει τέτοια χρέωση για σύμβαση αορίστου όπως ήταν η δική μου. Είπαμε, 15 χρόνια ζώο πελάτης. Τα μαζεύουν μετά από βδομάδες και βάζουν πίστωση το ποσό. Αφήνουν έτσι για το γούρι ένα χρέος 0,01 ευρώ, έτσι για να το βλέπω και να θυμάμαι τι ηλίθιος ήμουν που δεν άφησα 15 χρόνια ούτε εναν λογαριασμό να λήξει, πόσο μάλλον να αφήσω και χρέος. Και σήμερα, με καλούν από εισπρακτική. Τους λέω δεν υπάρχει χρέος, ήταν λάθος και μου έχουν κάνει ήδη την πίστωση. Μου απάντάνε όχι αυτό, ένα παλιό χρέος, του 2006; Του 2007; Δεν ήξερε καν να μου πει! 130κάτι ευρώ. Δε συγκράτησα καν το ακριβές ποσό από τα νεύρα μου. Της λέω δεν υπάρχει τίποτα, πρώτη φορά το ακούω και αν έχω χρέος να μου το στείλουν οι ίδιοι γραπτώς και συγκεκριμένα πότε και πως. Αυτά με το μαγαζάκι τους. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, idak22 είπε Και σήμερα, με καλούν από εισπρακτική. Τους λέω δεν υπάρχει χρέος, ήταν λάθος και μου έχουν κάνει ήδη την πίστωση. Μου απάντάνε όχι αυτό, ένα παλιό χρέος, του 2006; Του 2007; Δεν ήξερε καν να μου πει! 130κάτι ευρώ. Δε συγκράτησα καν το ακριβές ποσό από τα νεύρα μου. Της λέω δεν υπάρχει τίποτα, πρώτη φορά το ακούω και αν έχω χρέος να μου το στείλουν οι ίδιοι γραπτώς και συγκεκριμένα πότε και πως. Αυτά με το μαγαζάκι τους. Εγώ το 2011 είχα υπαναχωρήσει (με κάθε τρόπο μιλάμε: τηλεφωνικά/ fax/ e-mail) εντός της ημέρας από το πακέτο που μου πούλησαν τηλεφωνικά. Ούτε γραμμή είχε συνδεθεί ούτε τίποτα. Όχι μόνο μου έλεγαν τα δικά τους (ότι δεν μπορώ να υπαναχωρήσω γιατί έχει αρχίσει να τρέχει το πακέτο προσφοράς, ενώ εγώ δεν είχα καν σταθερό!) αλλά με χρέωσαν τέλος προωρης διακοπής υπηρεσίας. Πέρασε καμία βδόμαδα και τους ξαναπαίρνω τηλεφωνο. Μου είπαν λοιπόν ότι θα το διευθετήσουν από τη στιγμή που υπαναχώρησα εντός του 14-ημέρου (τότε ίσχυε). Το ξεχνάω το θέμα και συνεχίζω τη ζωή μου. Με παίρνουν το 2016 (μετά από 5 χρόνια!) από ειπρακτική ή δικηγορική εταιρία (έλεγαν στο τηλ. ότι ειναι απο δικηγορικό γραφείο, αλλά εχω κάποιες αμφιβολίες) και μου λένε χρωστάτε 70 ευρώ και είναι κρίμα να το πάμε δικαστικά. Τα πήρα εκείνη τη στιγμή και τους ξέχεσα (την forthnet). Και είχαν το θράσος να μου πουν πως κάνω έτσι για ένα χρέος των 70 ευρώ! Απιστευτα πράγματα. Ευτυχώς είχα κρατήσει το fax status report (και ας είχαν περάσει 5 χρονια - να είναι καλά η οργάνωση των εγγράφων) και πήγα μέσω συνήγορου του καταναλωτή το θέμα (η forthnet στο τηλ έκανε τη πάπια). Άργησαν κάνα μήνα αλλά τελικά έσβησαν το 'χρέος΄, όταν είδαν ότι είναι CCed στο mail προς τον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτά η Forthnet, και άλλα πολλά στο παρελθόν (λιγότερο τρανταχτά) όταν όντως ήμουν πελάτης τους. Wind και Forthnet είναι 2 εταιρίες που έχουν φάει Χ από μένα και δεν τις προτείνω και σε κανένα πλέον.
idak22 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 14 ώρες πριν, natural_sgf είπε όταν είδαν ότι είναι CCed στο mail προς τον συνήγορο του καταναλωτή. Εδώ είναι η φράση κλειδί. Για κει ετοιμάζομαι και γω και κακώς δεν το έκανα απευθείας όταν "τους διέφυγε" και με χρέωσαν το Τέλος Διακοπής Υπηρεσίας...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα