vagmouk Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Μόλις μπουμπούνισα και εγώ ηλεκτρονική καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή.Δεν ξέρω όμως αν θα ιδρώσει το αυτί τους γιατί μιλάμε για ανευθυνότητα και γαϊδουριά άνευ προηγουμένου.....
Dilli Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Παρέλαβα 2 κινητα στις 26. Τιμολογημενα στις 24. Παραγγελία στις 22 με καρτα Eurobank. Ακόμα καμια χρέωση. Τα συμπεράσματα δικά σας...
sxbruno Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Dilli είπε Παρέλαβα 2 κινητα στις 26. Τιμολογημενα στις 24. Παραγγελία στις 22 με καρτα Eurobank. Ακόμα καμια χρέωση. Τα συμπεράσματα δικά σας... Δεν μεταφέρεις τα λεφτά σε άλλον λογαριασμό να μην μπορούν να τα τραβήξουν. Νομίζω ότι τους αξίζει.
default Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 21 λεπτά πριν, Dilli είπε Παρέλαβα 2 κινητα στις 26. Τιμολογημενα στις 24. Παραγγελία στις 22 με καρτα Eurobank. Ακόμα καμια χρέωση. Τα συμπεράσματα δικά σας... Επιστροφη πηρες? 😋
Dilli Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, sxbruno είπε Δεν μεταφέρεις τα λεφτά σε άλλον λογαριασμό να μην μπορούν να τα τραβήξουν. Νομίζω ότι τους αξίζει. Πιστωτική eurobank είναι...χαχα Λέτε να με ξέχασαν;
demosp Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Απάντηση απο E-sales,Germanos : Αναφορά σε κείμενο Καλησπέρα σας, Η επιστροφή εμφανίζεται με την εκκαθάριση της συναλλαγής. Με εκτίμηση, GERMANOS ESHOP
greengr21 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Ας κοιτάξει το eshop του Γερμανού να βγάλει άκρη με τις δικές του παραγγελίες καταρχήν που τα έχει κάνει μαντάρα και ας αφήσει το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας για την επιστροφή....
demosp Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, greengr21 είπε Ας κοιτάξει το eshop του Γερμανού να βγάλει άκρη με τις δικές του παραγγελίες καταρχήν που τα έχει κάνει μαντάρα και ας αφήσει το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας για την επιστροφή.... Η απάντηση της Eurobank... Αναφορά σε κείμενο Αγαπητέ κύριε Πxxxxxx Σε συνέχεια της παρακάτω αλληλογραφίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπόθεσή σας βρίσκεται υπό διερεύνηση και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία, παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση. Customer Service & Networks Support Εurobank
greengr21 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Μα και στη eurobank ουσιαστικά δεν έχουνε ιδέα τι γίνεται, όλα υπό επεξεργασία και διερεύνηση ειναι...η καραμέλα με τις 3 εργάσιμες τους τελείωσε. 1
ipal Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Μα ποιος σας είπε για 3 ημέρες επιστροφή; Εμένα οι επιστροφές σκλαβενιτη κλπ εμφανίζονται περιπου 10 ημέρες μετά , μπορεί και στον επόμενο λογαριασμό κάποιες. Τέλος πάντων καλή τύχη σε όσους ταλαιπωρούνται
Genatos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, ipal είπε Μα ποιος σας είπε για 3 ημέρες επιστροφή; Εμένα οι επιστροφές σκλαβενιτη κλπ εμφανίζονται περιπου 10 ημέρες μετά , μπορεί και στον επόμενο λογαριασμό κάποιες. Τέλος πάντων καλή τύχη σε όσους ταλαιπωρούνται Στο τηλέφωνο αυτό λένε, 3 εργάσιμες. Αλλά Πέμπτη σήμερα και αισίως Παρασκευή και οι πόντοι δεν έχουν μπει ακόμα και έχουν περάσει 4 εργάσιμες. Δν ξέρω για το Σκλαβενίτη αλλά στο jumbo οι πόντοι μπήκαν άμεσα την ίδια στιγμή. Ενώ σε βενζινάδικο ΕΚΟ 10 μέρες και ακόμα δν έχουν μπει. Δν βγαίνει άκρη...
vali Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 29 λεπτά πριν, Genatos είπε Στο τηλέφωνο αυτό λένε, 3 εργάσιμες. Αλλά Πέμπτη σήμερα και αισίως Παρασκευή και οι πόντοι δεν έχουν μπει ακόμα και έχουν περάσει 4 εργάσιμες. Δν ξέρω για το Σκλαβενίτη αλλά στο jumbo οι πόντοι μπήκαν άμεσα την ίδια στιγμή. Ενώ σε βενζινάδικο ΕΚΟ 10 μέρες και ακόμα δν έχουν μπει. Δν βγαίνει άκρη... Σε κάθε επιχείρηση η εκκαθάριση συναλλαγών μπορεί να διαφέρει. Ακόμη και στην ίδια επιχείρηση μπορεί να υπάρχουν δύο POS και το ένα να στέλνει τις συναλλαγές στην τράπεζα καθημερινά αυτόματα ενώ το άλλο να τις στέλνει λ.χ κάθε 15 και 30 του μήνα ή να στέλνει μόνο χειροκίνητα όποτε θέλει ο έμπορος.
patras7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα παιδιά. Κάτοχος του κινητού νέος και τα θετικά που έχει να μην τα επαναλαμβάνω. Κάποιες απορίες όμως. Το προηγούμενο κινητό που είχα πολύ κατώτερο από το συγκεκριμένο (lg bello). Παρόλα αυτά κάποια πραγματακια που δεν βρίσκω στο καινούργιο. 1) ραδιόφωνο δεν έχει;,2) όταν γίνεται αναπαραγωγή βίντεο επιλογή για περιστροφή της εικόνας; Δεν εννοώ αυτοματη περιστροφή αλλά επιλογή για περιστροφή οθόνης σε ένα μεμονωμένο βίντεο,3) ζουμ σε αναπαραγωγή βίντεο;ούτε αυτό βρίσκω τρόπο να το κάνω. Όποιος γνωρίζει ας δώσει τα φώτα του.
default Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, demosp είπε Απάντηση απο E-sales,Germanos : Η απαντηση στο δικο μου ερωτημα: Καλησπέρα σας, Η επιστροφή ολοκληρώνεται 3 ημέρες από την εκκαθάριση της συναλλαγής. Με εκτίμηση, GERMANOS ESHOP Αναλογα με τον ποιον θα ρωτησεις διαφορετικη απαντηση θα παρεις. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2018 από default
BigNickDigger Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η απάντηση στα δικά μου email σχετικά με την παραγγελία μου: . Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2018 από BigNickDigger
Προτεινόμενες αναρτήσεις