patras7 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τι να πω ρε παιδια δηλαδη οσοι καναμε την παραγγελια με αντικαταβολη ειμασταν οι τυχεροι; και η ωραια ειναι οτι εντελως τυχαια δεν εκανα την αγορα με καρτα...απο Γερμανο δεν ειχα κανει καμια αγορα στη ζωη μου γιατι τον θεωρουσα ακριβο. Αλλα πραγματικα αυτη η προσφορα αξιζε.να μου πεις καλη η προσφορα αλλα να εξυπηρετεισαι κιολας. Εγω να κανω μια χαζη ερωτηση.υπαρχει η δυνατοτητα να το παρετε στα 199 ευρω φυσικα οταν γινει παλι διαθεσιμο; να το ζητησετε αφου φαινεται ηλεκτρονικα κινηση που κανατε. Για οσους πηρανε το κινητο ειχε μεμβρανη στην οθονη; Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από patras7 1
Antretng Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, patras7 είπε Τα σπασμενα της black friday γιατι;μπηκανε μεσα; Πώς ακριβώς θα βγάλουν τα καταστήματα τα σπασμένα από την καθυστέρηση της eurobank στην επιστροφή; Της eurobank δεν ήταν η προσφορά; Στα δικά της ταμεία δεν είναι που παραμένουν τα χρήματα; Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από Antretng
greengr21 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και εγω υπερβολές θεωρώ οτι κρατάνε τα λεφτά για τόκους κτλπ απλώς το σύστημα τους τα έπαιξε με αποτέλεσμα αυτην την κατασταση δε νομίζω να τους συμφέρει και αυτούς να δίνουν δώροεπιταγές αβέρτα, να τους πριζουν στα τηλέφωνα, στα email κτλπ Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από greengr21 1
d4mage Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, patras7 είπε Τα σπασμενα της black friday γιατι;μπηκανε μεσα; Γράφω κάπου πως μπήκαν μπήκανε μέσα; Ο μεγάλος αριθμός ετοιμοπαράδοτων προϊόντων κάπως πρέπει να καλυφθεί, εσύ τι νομίζεις, οι εταιρείες κάνουν χάρη στο κάθε Media του τύπου "πάρε μωρέ ότι θες και τα λεφτά όποτε μπορείς"; Προφανώς και έχουν πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ για να αγοράσουν και με το παραπάνω για την Black Friday, ο λόγος που γίνεται αυτό είναι καθαρά για να διαχειρίζονται μεγάλα ποσά, εκεί παίζονται τόκοι και άλλα διάφορα. Μέσα σε αυτά τα ποσά είναι και οι καταθέσεις των πελατών, δεν είναι απαραίτητα δικά τους χρήματα (στα 10 άτομα ας πούμε εάν ακυρώσουν τις παραγγελίες οι 5 θα πρέπει να γίνει επιστροφή, μέχρι να γίνει η επιστροφή τα χρήματα βρίσκονται εκεί που τα έκανες κατάθεση, δηλαδή στο κατάστημα, ούτε στην τράπεζα ούτε πουθενά αλλού, γι`αυτό και είπα πως είναι ψέμα εάν σου πει κάποιος πως η επιστροφή εξαρτάται από την τράπεζα και όχι από το κατάστημα, η τράπεζα δεν έχει λόγο να καθυστερήσει, το κατάστημα όμως πολλούς). 45 λεπτά πριν, greengr21 είπε Και εγω υπερβολές θεωρώ οτι κρατάνε τα λεφτά για τόκους κτλπ απλώς το σύστημα τους τα έπαιξε με αποτέλεσμα αυτην την κατασταση δε νομίζω να τους συμφέρει και αυτούς να δίνουν δώροεπιταγές αβέρτα, να τους πριζουν στα τηλέφωνα, στα email κτλπ Για ποιες δωροεπιταγές μιλάς; Γι`αυτές των 10,00€ 20,00€ που με μια ανατίμηση των τιμών νομίζεις ότι παίρνεις κάτι τζάμπα; Αναφέρεσαι και σε τηλέφωνα, ποια τηλέφωνα τις "και καλά" αναμονές ή μήπως στα mail που στους μισούς δεν απαντάνε; Θα φτάσουμε δηλαδή στο σημείο να δικαιολογήσουμε και την κατάσταση; Το είπαμε ξανά, εάν δεν μπορούν να το διαχειριστούν όλο αυτό της Black Friday ας βάλουν ένα STOP κάπου, κάποια στιγμή. Με το να κοιτάζουν μόνο πως θα βγάλουν λεφτά δεν γίνεται, σημασία έχει να το κάνεις και σωστά, και προς θεού θα υπάρξουν και καθυστερήσεις και λάθη, και εκνευρισμός και χίλια δυο... όχι όμως τέτοιο ξεφτιλίκι.
sofiathereal Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 καλήμερα στην παρέα μια γρήγορη ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω θέμα στην κατηγορία κινητών. Ο φορτιστής μπαίνει αρκετά δύσκολα και ακόμα ποιο δύσκολα βγαίνει είναι έτσι γενικά αυτό το type-C?? πρώτη φορά έχω εμπειρία με τέτοιο βύσμα μέχρι τώρα ήμουν στο μίνι usb και το φοβάμαι μήπως κάνω ζημιά.
savealekos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sofiathereal είπε καλήμερα στην παρέα μια γρήγορη ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω θέμα στην κατηγορία κινητών. Ο φορτιστής μπαίνει αρκετά δύσκολα και ακόμα ποιο δύσκολα βγαίνει είναι έτσι γενικά αυτό το type-C?? πρώτη φορά έχω εμπειρία με τέτοιο βύσμα μέχρι τώρα ήμουν στο μίνι usb και το φοβάμαι μήπως κάνω ζημιά. και εγώ στο p20 pro Που παρέλαβα και έχει type C την ίδια εντύπωση έχω, οπότε φαντάζομαι είναι φυσιολογικό
Aggeluska Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 1 hour ago, sofiathereal said: καλήμερα στην παρέα μια γρήγορη ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω θέμα στην κατηγορία κινητών. Ο φορτιστής μπαίνει αρκετά δύσκολα και ακόμα ποιο δύσκολα βγαίνει είναι έτσι γενικά αυτό το type-C?? πρώτη φορά έχω εμπειρία με τέτοιο βύσμα μέχρι τώρα ήμουν στο μίνι usb και το φοβάμαι μήπως κάνω ζημιά. Όχι στο δικό μου μπαίνει αέρα. Πολύ εύκολα και βγαίνει. Πρόσεχε..
Antretng Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Είναι λίγο υποκειμενικό τι θεωρείται ότι μπαίνει δύσκολα. Άλλος το κουμπώνει και δροσίζεται και άλλος ζοριζεται 😛 Περαν της πλάκας δεν νομίζω να βγαλετε άκρη από ιντερνετική συζήτηση.
Bakos100 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ελπιζω να μη κουραζω που ποσταρω και εδω,ομως μιας κ εχουν γραφτει πολλες αποψεις στο νημα αυτο (κ απο εμενα),η περιπετεια της δικης μου παραγγελιας 2 λαπτοπ+πολυμηχανημα δωρο δεν ειχε αισιο τελος..... πριν λιγο.πρωτο τηλεφωνο μετα απο 9 μερες !!!... 'Δεν κατεστη δυνατο να βρεθει αποθεμα,η παραγγελια σας ακυρωνεται,κ σας στελνουμε δωροεπιταγη 50ε στο μειλ σας. Σε 3 εργασιμες θα επιστραφει το ποσο χωρις αλλη δικη σας ενεργεια...ζητουμε συγνωμη'. Εγω χθες παντως εκανα μετα απο επικοινωνια με εξυπ. πελατων Eurobank ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ,οπως μου ειπαν. Σημερα ακολουθησε κ καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη με μειλ. Σε οσους δεν εχουν ερθει πραγματα απο παραγγελιες 3-4 κ πανω ημερων, -ουτε ενημερωση,λογικα θα εχουν την ιδια τυχη,με το 'γνωστο' τηλεφωνο της συγνωμης σαν βρεγμενες γατες.... Ξεχασα να πω σ'αυτον που με καλεσε που να βαλει την δωροεπιταγη... Πελατης του Γερμανου δεν ημουν ιδιαιτερα..περα απο καμια καρτα-χρονο ομιλιας, 2-3 φορες στα 10χρονια χρειαστηκα μια επισκευη τηλεφωνου κ ενα φορτιστη. Τωρα με εχασαν εντελως...ουτε απ εξω απο ηλεκτρον. κ φυσικα τους μαγαζακια.... κ Ευχομαι το 2019 τουλαχιστον το eshop τους να παψει να υπαρχει... ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ....τελος !. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από Bakos100 1
BigNickDigger Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Εμένα μου βάλαν τα λεφτά πίσω στο λογαριασμό, χωρίς φυσικά καμιά ενημέρωση ή δωροεπιταγή ή ότιδήποτε άλλο "ευεργέτημα". Σκέφτομαι πως να κινηθώ απο εδώ και πέρα διότι έχω χάσει προσωπικό μου χρόνο, χρήμα και επίσης με την δεσμευση του ποσού δεν κατάφερα να πάρω κάποιο άλλο προιόν εκείνες τις ημέρες. Ας μαζευτούμε πολλοί να δούμε πως θα δράσουμε. Πρέπει να οργανωθούμε, δεν μπορώ την κοροιδία.
savageGR Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Εμενα τα λεφτα τα πηραν στις 26 και δεν εχω καμια ενημερωση απο κανεναν......απλά περιμενω τι θα γινει!!!!! Και η γθναίκα μου περιμενει το κινητο😁 και απο οτι βλ[επω θα παρει τα.......γνωστα😂 1
Jarett Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Μια εβδομάδα μετά και μόλις επικοινώνησαν λέγοντας πως δεν μπορώ να παραλάβω με "επιστροφή" . Κατά την παραγγελία μου η "κυρία" στο κατάστημα Χαϊδαρίου είπε ότι μπορώ να πληρώσω κανονικότατα με την κάρτα μου. Σήμερα επι λέξει σε τηλεφωνική επικοινωνία η ίδια κυρία στο εν λόγω κατάστημα ανέφερε : "Δεν σας είπα με καμία Παναγία ότι θα παραλάβετε με επιστροφή eurobank" . Τα συμπεράσματα δικά σας και για την συμπεριφορά αλλά και για το λεξιλόγιο .
papafigos84 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Jarett είπε Μια εβδομάδα μετά και μόλις επικοινώνησαν λέγοντας πως δεν μπορώ να παραλάβω με "επιστροφή" . Κατά την παραγγελία μου η "κυρία" στο κατάστημα Χαϊδαρίου είπε ότι μπορώ να πληρώσω κανονικότατα με την κάρτα μου. Σήμερα επι λέξει σε τηλεφωνική επικοινωνία η ίδια κυρία στο εν λόγω κατάστημα ανέφερε : "Δεν σας είπα με καμία Παναγία ότι θα παραλάβετε με επιστροφή eurobank" . Τα συμπεράσματα δικά σας και για την συμπεριφορά αλλά και για το λεξιλόγιο . Πληρωσες εντος προθεσμιας και δε σου δινουν επιστροφη;
BigNickDigger Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Έγραψα ένα "σεντόνι" στο πρώτο ποστ στη σελίδα τους στο Facebook και ετοιμάζω και καταγγελία.
greengr21 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Jarett είπε Μια εβδομάδα μετά και μόλις επικοινώνησαν λέγοντας πως δεν μπορώ να παραλάβω με "επιστροφή" . Κατά την παραγγελία μου η "κυρία" στο κατάστημα Χαϊδαρίου είπε ότι μπορώ να πληρώσω κανονικότατα με την κάρτα μου. Σήμερα επι λέξει σε τηλεφωνική επικοινωνία η ίδια κυρία στο εν λόγω κατάστημα ανέφερε : "Δεν σας είπα με καμία Παναγία ότι θα παραλάβετε με επιστροφή eurobank" . Τα συμπεράσματα δικά σας και για την συμπεριφορά αλλά και για το λεξιλόγιο . Παραγγελια online και πληρωμη στο καταστημα με καρτα ΔΕΝ μπαινει επιστροφη,ηταν ξεκαθαρο στους ορους τους,αλλο αν ηταν ετοιμοπαραδοτο στο καταστημα και το πληρωσες με καρτα eurobank.Παντα σε τετοιες προσφορες να διαβαζετε τους ορους απο το site και μην ακουτε τι σας λεει ο καθε υπαλληλος στο franchise καταστημα,εδω δε μπορουμε να βγαλουμε ακρη με τα κεντρικα.... Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από greengr21 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις