Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σχετικα με την επιστροφη.

Εκανα την παραγγελια την Πεμπτη 22/11 με πληρωμη με καρτα online.

Μεχρι σημερα δεν ειδα την επιστροφη. Μιλαω με eurobank και η δεσμευση φαινεται κανονικα στις 22/11. Ο Γερμανος για δικο του λογο δειχνει τη χρεωση στις 26/11. Μου ειπε λοιπον η ευγενεστατη υπαλληλος πως θα κανει 2 με 3 εργασιμες να φανει η επιστροφη. Αν δεν φανει πρεπει να επικοινωνησω με την τραπεζα ωστε να απευθυνει αιτημα στον Γερμανο. 

Μου ειπε οτι δικαιουμαι κανονικα την επιστροφη καθως ηταν 199 ευρω (το κατωτερο οριο δηλαδη) και η αρχικη παραγγελια και δεσμευση του ποσου εγινε στις 22/11, δηλαδη εντος προθεσμιας της προωθητικης ενεργειας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν μπει τα χρήματα της επιστροφής σε κανέναν ως τώρα?

Εγώ πλήρωσα online την Πέμπτη το βράδυ, το  κινητό  το παρέλαβα  Δευτέρα  και τα  λεφτά τραβηχτηκαν (από δεσμευμένα που ήταν) χτες

Edit: με κάλυψε ο φίλος ακριβώς από πανω

Επεξ/σία από swtos_chem
Δημοσ.

Εγώ πλήρωσα Πέμπτη βράδυ on line με κάρτα, τα λεφτά τραβήχτηκαν Δευτέρα και μέχρι σήμερα: δεν έχω παραλάβει κινητό, δεν μου έχει ακυρωθεί η παραγγελία, δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα, φυσικά δεν μου έχει μπει η επιστροφή και στα email μου δεν απαντάνε!!!

Ξεκινάω άμεσα καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική. Καλά να πάθω όμως, αφού ρίσκαρα να συναλλαχτω με μπακάλικο... 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, samsunglife είπε

Εγώ πλήρωσα Πέμπτη βράδυ on line με κάρτα, τα λεφτά τραβήχτηκαν Δευτέρα και μέχρι σήμερα: δεν έχω παραλάβει κινητό, δεν μου έχει ακυρωθεί η παραγγελία, δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα, φυσικά δεν μου έχει μπει η επιστροφή και στα email μου δεν απαντάνε!!!

Ξεκινάω άμεσα καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική. Καλά να πάθω όμως, αφού ρίσκαρα να συναλλαχτω με μπακάλικο... 

Το ίδιο ακριβώς και για εμένα..

Δημοσ.

Απο άλλη αγορά στο Γερμανό, (ούτε καν σε διάστημα εκπτώσεων) είχε πάει το προϊόν στο μαγαζί και δεν μου είχε έρθει ποτέ μήνυμα ούτε ενημερωνόταν σωστά το στάτους στο σάιτ. Και περίμενα να έρθει  ο εκτυπωτής ενώ ηταν στο μαγαζί και με έτοιμος για παραλαβη. Αν δεν έχετε επισκεφτεί το κατάστημα παραλαβής κάντε μια προσπάθεια. Μακάρι δλδ

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, swtos_chem είπε

Απο άλλη αγορά στο Γερμανό, (ούτε καν σε διάστημα εκπτώσεων) είχε πάει το προϊόν στο μαγαζί και δεν μου είχε έρθει ποτέ μήνυμα ούτε ενημερωνόταν σωστά το στάτους στο σάιτ. Και περίμενα να έρθει  ο εκτυπωτής ενώ ηταν στο μαγαζί και με έτοιμος για παραλαβη. Αν δεν έχετε επισκεφτεί το κατάστημα παραλαβής κάντε μια προσπάθεια. Μακάρι δλδ

έγω έχω βάλει παράδοση στο σπίτι χωρίς να λάβω φυσικά κάποιο tracking number. Άστο, μπλέξαμε με αυτούς.. Μόνο κίνα πλεον

Δημοσ.

εγω παρήγγειλα 2 τεμαχια για μενα και φιλο.. παρελαβα και τα 2  την δευτερα.

χρεωση ακομα δεν εχω δει καν στην καρτα...το απολυτο @@λο

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BigNickDigger είπε

έγω έχω βάλει παράδοση στο σπίτι χωρίς να λάβω φυσικά κάποιο tracking number. Άστο, μπλέξαμε με αυτούς.. Μόνο κίνα πλεον

Αν ήταν παράδοση σε καταστήμα τουλάχιστον θα είχες μια ιδέα ή έστω κάποιον να τα χωσεις.. τώρα με την εξυπηρέτηση άντε να βγάλεις ακρη

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, samsunglife είπε

Εγώ πλήρωσα Πέμπτη βράδυ on line με κάρτα, τα λεφτά τραβήχτηκαν Δευτέρα και μέχρι σήμερα: δεν έχω παραλάβει κινητό, δεν μου έχει ακυρωθεί η παραγγελία, δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα, φυσικά δεν μου έχει μπει η επιστροφή και στα email μου δεν απαντάνε!!!

Ξεκινάω άμεσα καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική. Καλά να πάθω όμως, αφού ρίσκαρα να συναλλαχτω με μπακάλικο... 

Και σε μένα ακόμα δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων. Πληρωμή Πέμπτη βράδυ και εγώ...τελικά όλοι την ίδια μέρα και ώρα παραγγείλαμε, απ ότι φαίνεται το σύστημα τους τα έπαιξε και το ρίχνουν στο σήμα του κινητού και δεν ξέρω που αλλού.

Αν προχωρήσεις σε καταγγελία ενημέρωσε, θέλω και εγώ τα χρήματα μου επιτέλους, αύριο κλείνουν μια εβδομάδα.

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, BigNickDigger είπε

έγω έχω βάλει παράδοση στο σπίτι χωρίς να λάβω φυσικά κάποιο tracking number. Άστο, μπλέξαμε με αυτούς.. Μόνο κίνα πλεον

Στειλε τους mail.εμενα μου απαντησαν σε ολα τα mail και μου εδωσαν και το tracking number κανονικα. Πεμπτη βραδυ η παραγγελια και Δευτερα ηταν στο καταστημα κουριερ.Δεν με ειχαν ενημερωσει.τους εστειλα mail και τοτε μου ειπαν τον αριθμο.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, patras7 είπε

Στειλε τους mail.εμενα μου απαντησαν σε ολα τα mail και μου εδωσαν και το tracking number κανονικα. Πεμπτη βραδυ η παραγγελια και Δευτερα ηταν στο καταστημα κουριερ.Δεν με ειχαν ενημερωσει.τους εστειλα mail και τοτε μου ειπαν τον αριθμο.

Στις παραγγελιες που υπαρχουν στο συστημα μια χαρα απαντανε,σε αυτες που υπαρχει προβλημα δεν απαντανε,οχι πως ξερουν να σου απαντησουν βεβαια και αυτοι τι γινεται...

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, patras7 είπε

Στειλε τους mail.εμενα μου απαντησαν σε ολα τα mail και μου εδωσαν και το tracking number κανονικα. Πεμπτη βραδυ η παραγγελια και Δευτερα ηταν στο καταστημα κουριερ.Δεν με ειχαν ενημερωσει.τους εστειλα mail και τοτε μου ειπαν τον αριθμο.

Έχω στείλει ήδη δυο και φωνή βοώντος...Δεν θα τους παρακαλάω κιόλας να μου στείλουν ένα προιν ενω μου έχουν τραβήξει ήδη τα λεφτά. Ας απαντήσουν στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί και πως...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, swtos_chem είπε

Απο άλλη αγορά στο Γερμανό, (ούτε καν σε διάστημα εκπτώσεων) είχε πάει το προϊόν στο μαγαζί και δεν μου είχε έρθει ποτέ μήνυμα ούτε ενημερωνόταν σωστά το στάτους στο σάιτ. Και περίμενα να έρθει  ο εκτυπωτής ενώ ηταν στο μαγαζί και με έτοιμος για παραλαβη. Αν δεν έχετε επισκεφτεί το κατάστημα παραλαβής κάντε μια προσπάθεια. Μακάρι δλδ

Στο κατάστημα που έχω επιλέξει για παραλαβή έχω πάρει ήδη τηλέφωνο και τη Δευτέρα και τη Τρίτη (σήμερα Τετάρτη δεν πρόλαβα, δεν μπορώ να έχω συνέχεια αυτό στο μυαλό μου). Φυσικά μου απάντησαν ότι δεν έχουν παραλάβει τίποτα στο όνομά μου!

 

1 ώρα πριν, Pseudonumo είπε

Και σε μένα ακόμα δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων. Πληρωμή Πέμπτη βράδυ και εγώ...τελικά όλοι την ίδια μέρα και ώρα παραγγείλαμε, απ ότι φαίνεται το σύστημα τους τα έπαιξε και το ρίχνουν στο σήμα του κινητού και δεν ξέρω που αλλού.

Αν προχωρήσεις σε καταγγελία ενημέρωσε, θέλω και εγώ τα χρήματα μου επιτέλους, αύριο κλείνουν μια εβδομάδα.

Τους έστειλα σήμερα τρίτο mail με κοινοποίηση στο συνήγορο του καταναλωτή. Απο το συνήγορο μου ήρθε ένα αυτοματοποιημένο email με τη φόρμα που πρέπει να συμπληρώσω, να την υπογραψω και να τους την στείλω πίσω μαζί με ταυτότητα. Δουλειά δεν είχαμε και δουλειά βρήκαμε...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι να πω εγω βρε παιδια που ειμαι 'μεσα' 540ε 8 μερες τωρα ? 😢

τσιμπησα απο τη χαμηλη τιμη αυτου του Λενοβο + το δωρο πολυμηχανημα...

https://www.insomnia.gr/forums/topic/692382-laptop-lenovo-g50-45-269€-γερμανός/

ημουν αρκετο καιρο χωρις εκτυπωτη,ηΘελα να δω κ ποσο 'σαπια' ή οχι ειναι τελικα αυτη η σειρα Α της amd (σε λαπτοπ παντα)....

παρεσυρα κ τον κουμπαρο μου,να στειλει ανακυκλωση ενα hp c2d δεκαετιας που εχει,κ να παρει new λαπτοπ,κ τωρα μεχρι στιγμης

εχουμε παρει απο τα 3 το μακρυτερο...Επειδη εμπιστευτηκαμε τον Γερμανο ? μαλιστα...... δεν γνωριζα οτι το eshop του

συμπεριφερεται σαν το τελευταιο τελειωμενο σκρουτζομαγαζο....βγαζουν κραχτες προσφορες,αλλα υποδομη μηδεν...? ωραιοι...

 

παραγγελια Τριτη 20/11 7.30 απογευμα,email οτι η παραγγελια μου καταχωρηθηκε,κ ενα sms την επομενη 21/11 οτι

'λογω Black Friday να κανω λιγο υπομονη'...

το ποσο (538ε) φυσικα τραβηχτηκε επιτοπου,τωρα να μιλησω  κ για την επιστροφη μεσω eurobank,το θεωρω ανεκδοτο.....

ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

κανενα απαντητικο μειλ στα δικα μου,τηλεφωνο για να βγαλεις γραμμη ειναι σαν να πιανεις καλα λεφτα στο τζοκερ...

περναω καθε μερα κ απο το καταστημα που εβαλα παραλαβη,δεν βλεπουν κατι στον ονομα μου.

η παραγγελια μου στο site φαινεται να ειναι στο πρωτο σταδιο -'Εγινε Καταχωρηση'...δεν εχει προχωρησει.

 

Ερωτηση κρισεως:τι κανω τωρα,κι αλλη υπομονη ? ως ποτε,μεχρι να μπει το νεο ετος ?

μπορω να ακυρωσω την παραγγελια - κ πως ? Να δοκιμασω μεσω Eurobank να ακυρωσω την πληρωμη που εγινε ?

καταγγελιες θα κανω,το θεμα ειναι δεν ξερω αν θα παραλαβω τιποτα ή πρεπει να κανω ενεργειες

-και ποιες,για να μου επιστραφει το ποσο... Κανας δικηγορος εδω,να μας πει μια γνωμη ?

 

Τελος μαλλον θα προτεινα -απορω κι ολας πως δεν ανοιξε καποιος- να γινει thread 'germanos.gr:Black Friday 2018:Το Μεγαλο Φιασκο'

να μαζευτουν οσοι τον ηπιαν,να δουμε τι μπορουμε να κανουμε,ολοι μαζι....! Περαστικα μας...!

 

Επεξ/σία από Bakos100
Δημοσ.
3 ώρες πριν, samsunglife είπε

Εγώ πλήρωσα Πέμπτη βράδυ on line με κάρτα, τα λεφτά τραβήχτηκαν Δευτέρα και μέχρι σήμερα: δεν έχω παραλάβει κινητό, δεν μου έχει ακυρωθεί η παραγγελία, δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα, φυσικά δεν μου έχει μπει η επιστροφή και στα email μου δεν απαντάνε!!!

Ξεκινάω άμεσα καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική. Καλά να πάθω όμως, αφού ρίσκαρα να συναλλαχτω με μπακάλικο... 

Προβλήματα και με το Media. Το πρωί έπειτα από δική μου επικοινωνία ο υπάλληλος μου είπε πως η παραγγελία μου έχει φύγει στην acs και όταν αναφέρθηκα στον αριθμό αποστολής μου είπε θα τον γνωρίζουν το απόγευμα, εννοείται πως ήταν ψέμα και πράγματι ενημερώθηκα από acs πως δεν υπάρχει κάτι, άφησα το τηλέφωνο μου για οποιαδήποτε εξέλιξη. Καρφί τους παίρνω πίσω και η υπάλληλος μου είπε πως δεν έχει φύγει η παραγγελία διότι υπήρξε μια καθυστέρηση. Ούτε λόγος για ενημέρωση, ούτε το παραμικρό mail, ούτε επίσης απάντηση και στο χθεσινό mail πως εάν σήμερα δεν έφευγε να την ακύρωναν απευθείας. 

Φουλ θράσος και ειρωνεία, και το χειρότερο το δούλεμα μέσα στα μούτρα σου. Μου λέει αύριο θα φύγει, της λέω μπορείς να εγγυηθείς την αποστολή; Μου λέει όχι, με βάση τα όσα βλέπω στο σύστημα της διαθεσιμότητας και της αποθήκης φεύγει αύριο. Α, διαθεσιμότητα της λέω, είναι κατόπιν παραγγελίας πλέον στο site,  όταν έκανα παραγγελία ήταν διαθέσιμο 1-3 ημέρες. Παίζει αυτό; Απάντηση καμία...

Της είπα εφόσον δεν απαντάτε στα mail μια που μιλάω με άνθρωπο και ακούει, ενημέρωσε κάπου, κάποιον, κάτι πως εάν δεν φύγει αύριο η παραγγελία δεν επιθυμώ να συνεχιστεί αυτή η γελοιότητα και θέλω τα χρήματα μου πίσω να αγοράσω από άλλο κατάστημα.

 

Ένα σας λέω. Αυτό γίνεται παντού και μου το είπε η ίδια η υπάλληλος. Αυτό που κάνουν γίνεται επίτηδες για διαχειριστικούς οικονομικούς λόγους των εταιρειών για να καλύψουν τα σπασμένα της Black Friday, γι`αυτό και κόπηκε η αντικαταβολή σε πολλά γνωστά καταστήματα και υπήρχε μόνο δυνατότητα κατάθεσης. Ευτυχώς που περιμένω τηλεόραση από Κωτσόβολο με αντικαταβολή.

Δεν περιμένω να φύγει αύριο, μεσολαβεί σαββατοκύριακο οπότε από Δευτέρα και άμα... 

Και για να μην ξεχάσω μην πιστέψετε πως η οποιαδήποτε καθυστέρηση επιστροφής είναι ευθύνη της τράπεζας. Μου το είπε η υπάλληλος και φυσικά διαφώνησα. Είναι ψέμα και αφορά καθαρά την πολιτική του κάθε καταστήματος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...