Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Antretng είπε

Ξαναλέω οτι δεν εννοώ να τους λυπηθείτε. Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι χρειάζεται υπομονή. Αν τελικά δεν βγάλετε άκρη εννοείται ότι θα πάτε στο συνήγορο του πολίτη. ;) 

Το θέμα είναι πώς αποζημιωνόμαστε....όταν δεν υπάρχει φυσικά καμία διάθεση από το Γερμανό. Και για το ότι μπορούσαμε να έχουμε αγοράσει σε άλλο κατάστημα και για τα δεσμευμένα χρήματα τόσες μέρες. Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι έχουν κέρδος με το να εκμεταλλεύονται τα χρήματα όσο περισσότερο καιρό τα κρατάνε.

  • Απαντ. 515
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Pseudonumo είπε

Το θέμα είναι πώς αποζημιωνόμαστε....όταν δεν υπάρχει φυσικά καμία διάθεση από το Γερμανό. Και για το ότι μπορούσαμε να έχουμε αγοράσει σε άλλο κατάστημα και για τα δεσμευμένα χρήματα τόσες μέρες. Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι έχουν κέρδος με το να εκμεταλλεύονται τα χρήματα όσο περισσότερο καιρό τα κρατάνε.

Μαζί σου. Μα αυτό έγραψα και γω μερικά ποστ πριν. Ότι αν ήξερα ότι με παραλαβή από κατάστημα θα το παιρνα σίγουρα αλλά ιντερνετικα όχι θα είχα πάει από εκεί. 

Από την άλλη όμως, επειδή όντως έχουν πολύ αυξημένο όγκο παραγγελιών αλλά και τηλεφώνων/email, ίσως με λίγη υπομονή να βγάλετε άκρη. Ότι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι την πατήσατε. Άλλωστε δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω από υπομονή.

Αν δεν προχωρήσει εννοείται ότι κανείς καταγγελία. Ή αν θες κανε την και σήμερα. Αλλά περισσότερο πόνταρε στο να τους ταρακουνήσεις παρά να τους καταγγείλλεις γιατί στο τέλος μπορεί να καταλήξεις απλά με επιστροφή χρημάτων και να μην παραλάβεις.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mwv είπε

το μη ολοκληρωμενη που το βλέπεις?στον τιτλο της παραγγελιας;δεν το εχω δει ποτε!

Σε ένα πορτοκαλί πλαισίο στο σαιτ του Γερμανού, μόλις βαζω το email μου και τον κωδικό της παραγγελίας.

1 λεπτό πριν, Antretng είπε

 

Από την άλλη όμως, επειδή όντως έχουν πολύ αυξημένο όγκο παραγγελιών αλλά και τηλεφώνων/email, ίσως με λίγη υπομονή να βγάλετε άκρη. Ότι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι την πατήσατε. Άλλωστε δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω από υπομονή.

Ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα του στυλ "Λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών, θα σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν" εμένα θα με καλύπτε. Αλλά ούτε αυτό.. πρέπει να έχεις τρομερες γνώσεις μάνατζερ για να σκεφτεί κάτι τέτοιο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεσπα απο ότι κατάλαβα όσοι κάνανε παραγγελία Πέμπτη βραδυ τον ήπιαν κανονικά και είναι αρκετός κόσμος...Γενικά άμα σας εμφανίζει την παραγγελία "μη ολοκληρωμενη" απλώς δεν υπάρχει στo σύστημα τους και θα επιστρέψουν τα λεφτα πίσω απο οτι κατάλαβα. 

Επεξ/σία από greengr21
  • Sad 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Pseudonumo είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν δεσμευμένα 200 ευρώ εδώ και 4 ημέρες, χωρίς καμία ενημέρωση του πελάτη για το τί συμβαίνει. Είναι αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση και επιπλέον ζημιώνει τον πελάτη.

Προς γνώση όλων.

Πρόσεχε τι λες, κινδυνεύεις από καταγραφή της ip σου, νομική κίνηση, κατάληξη στα δικαστήρια με ποινή (ισόβια στην καλύτερη). Μια απ`τα ίδια με παραγγελία ηχείων από Media 24/11. Μέχρι και χθες το απόγευμα δήθεν δεν είχε ενημερωθεί κανείς για την πληρωμή, όταν η μεταφορά χρημάτων από ίδια τράπεζα φαίνεται απευθείας και μάλιστα με αποστολή αποδεικτικού  πληρωμής στο [email protected], κανείς, τίποτα. Την παραμικρή ενημέρωση στο mail πέρα αυτής "ευχαριστούμε για την παραγγελία σου".

Τους παίρνω τηλέφωνο να μάθω και μου λένε δεν έχει ενημερωθεί το λογιστήριο, σοβαρή επιχείρηση να μην ενημερώνεται για τα χρήματα των πελατών. Μου λένε στείλε πάλι το αποδεικτικό σε άλλο mail [email protected] όπου φυσικά μέχρι στιγμή δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση, όπως άλλωστε περίμενα. 

Τυχαίο επίσης που έκοψαν την αντικαταβολή λόγο Black Friday; Απλά καθυστερούν τις αποστολές και διαχειρίζονται τα ποσά που καταθέτουμε.

Δεν θα τα χάσεις, απλά θα σπάσουν λίγο τα νεύρα σου, και ίσως αναγκαστείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου όπως γίνεται συνήθως, διότι κι εγώ αυτό σκοπεύω να κάνω.

Δημοσ.

Πέμπτη βράδυ και εγώ,  4 email επιβεβαίωσης, το τηλέφωνο με περιμένει να το παραλάβω στο κατάστημα από χθές,  αλλά στην πιστωτική της  Eurobank βλέπω ότι χρεώθηκε δύο φορές !!

Περιμένω απάντηση σε email.  Από ότι φαίνεται γίνεται ο κακός χαμός ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@greengr21 Τι στέλνεις πμ ρε τρελοκομείο, εδώ θα τα λέμε όλα, μια παρέα είμαστε. Μη φοβάσαι δεν πρόκειται να σε κυνηγήσει κανείς. Αντιθέτως εσύ περισσότερες πιθανότητες θα είχες να το κάνεις.😃 Υπομονή θα κάνεις και θα τα πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Είναι βλακεία άλλα δυστυχώς έτσι λειτουργούν οι μεγάλες εταιρείες. Εγώ δεν έχω όρεξη να πλακωθώ τηλεφωνικά πρωινιάτικα για 50,00€ οπότε το αφήνω, αν μου τα στείλουν μέχρι Παρασκευή καλώς, μετά την ακυρώνω, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις χθες κιόλας τα λεφτά θα ήταν πίσω στο λογαριασμό μου.

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τηλεφωνικη ενημερωση για τις παραγγελιες η μια δε φαινεται πουθενα,η αλλη οκ.ριφαντ ειπαν οτι εγινε ηδη  στην πρωτη και τωρα αναμονη για παραλαβη.ενας χαμος στο site που ουσιαστικα ηταν υπο dos attack  με λιγα λογια αυτες τις μερες

Επεξ/σία από kalampakas.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι η παραγγελία είναι ακυρωμενη από τη στιγμή που έγινε, δηλαδή Πέμπτη βράδυ, χωρίς καμία ενημέρωση.

Έχω μιλήσει μαζί τους, δεν υπάρχει περίπτωση να παραλάβω μου είπαν και ας έχω πληρώσει, ούτε να γίνει κάτι, απλώς  θα βάλουν πίσω τα χρηματα που κρατάνε εδώ και μέρες, "μέσα στις επόμενες μέρες".

@Antretng Δεν αναγνώρισαν καν το λάθος τους, δεν τολμάω να σκεφτώ πιθανότητα αποζημίωσης.

@d4mage Μην τρομάζεις τον κόσμο ρε 😋

Επεξ/σία από Pseudonumo
Δημοσ.

Παραγγελία ηλεκτρονική Πέμπτη βράδυ παραλαμβάνω σήμερα από κατάστημα.

Τους πόντους eurobank τους έχει πιστωθεί κανένας με ηλεκτρονική παραγγελία;;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BigNickDigger είπε

 Τηλέφωνο δεν παίρνω, στο mail της παραγγελίας λέει ξεκάθαρα για οποιαδήποτε απορία κτλ στείλτε email στο [email protected]...

Και να πάρεις τηλέφωνο νομίζεις θα βγάλεις ποτέ γραμμή;;;;;; 

ΥΓ μία από τα ίδια... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωτικά, και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία και πληρωμή (με παραλαβή από κατάστημα) Πέμπτη βράδυ, μαζί με όλο τον καλό κόσμο του Insomnia στην φάση που έκανε timeout το σύστημα ΜΕΤΑ την πληρωμή στην τράπεζα.
ΔΕΝ μου ήρθε ποτέ email επιβεβαίωσης (ούτε για παραλαβή), αλλά έστειλα mail από την Παρασκευή πρωί στο [email protected] ΚΑΙ πήρα τηλέφωνο (αναμονή ~20λεπτά). Μου επιβεβαίωσαν και οι δύο ότι υπήρχε κανονικά η παραγγελία μου στο σύστημα και είχαν δεσμευτεί και τα χρήματα. Το διασταύρωσα και στο site που εχτές έλεγε ότι η παραγγελία ήταν ολοκληρωμένη. Παρέλαβα κανονικά χτες το βράδυ το πακέτο που είχε κανονικά το ονοματεπώνυμο μου επάνω (ωστόσο επαναλαμβάνω, δεν μου ήρθε ποτέ email ή SMS για παραλαβή).
Α, οι πόντοι της επιστροφής ΔΕΝ μπήκαν ακόμα στην κάρτα.

Επεξ/σία από bujam1
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε οσους φαινεται η παραγγελια στο site λογικα δεν θα υπαρχει θεμα αργα η γρηγορα θα τη παρουν,σε οσους βγαζει "μη ολοκληρωμενη" ειναι το προβλημα.

Μολις μου εστειλαν δωροεπιταγη 10ευρω στο email παιδες.

Επεξ/σία από greengr21
Δημοσ.

Παιδιά για όσους δεν παρέλαβαν και ξενέρωσαν... Το κινητό έχει πρόβλημα με το wifi αποσυνδέεται συνέχεια Ή γίνεται  πολύ αργό... Έχω το κινητό τρεις μέρες και μπορώ να επιβεβαίωσω . Αν ψάξετε στο γοογλε nokia 8 wifi problem θα το δείτε. Βέβαια ευτυχώς είναι software problem αλλά υπάρχει απο το καλοκαίρι και δεν έχει λυθεί ακόμα. Λογικά όμως θα λυθεί με την νέα έκδοση android. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...