Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πω παλι καλα που πηγα και το πηρα απο καταστημα και δεν εγινε καμια βλακεια να φαω ακυρο.. Εντωμεταξυ ο μονος λογος που πηρα αρχιακ Online ηταν επειδη ελεγε οι ατοκες δοσεις κανουν μονο Online και τελικα κανουν και στο καταστημα και οι βλακες δεν το λεγανε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημασία δεν έχει μόνο αν θα παραλάβεις ή όχι, μεγαλύτερη σημασία έχει η αντιμετώπιση από την εταιρεία.

Δεν άκουσα ούτε ένα "συγγνώμη για την ταλαιπωρία". Μόνο διακαιολογίες.

Έχουν την παραγγελία και έχουν λάβει και τα χρήματα από το ίδιο άτομο, αν ήθελαν μπορούσαν να επιλύσουν το τεχνικό πρόβλημα που προέκυψε...έχουν πληρωθεί άλλωστε.

Επιπλέον, πες δεν θέλουν να τα κάνουν όλα αυτά γιατί έχουν αποδιοργανωθεί εντελώς ή έχουν δυσεπίλυτο -για τις δυνατότητές τους- τεχνικό πρόβλημα στην επιστροφή των χρημάτων....ενημερώστε τον πελάτη σωστά (!!) και όχι άλλα στο τηλέφωνο, άλλα σε email και πάντα μετά από δική του όχληση.

EDIT: Για την ακρίβεια....τουλάχιστον ενημερώστε έπρεπε να γράψω!  Έστω με σήματα καπνού αν το ίντερνετ και η τηλεφωνία δεν είναι το φόρτε τους.

Επεξ/σία από Pseudonumo
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, greengr21 είπε

Και εμενα τραβηξανε τα χρηματα σημερα και οχι τιποτα αλλο τουλαχιστον αν ακυρωθει η παραγγελια να τα επιστρεψουν ευκολα μη τρεχουμε σε τραπεζες για να βγαλουμε ακρη.

Αν γίνει έστω και η μικρή βλακεία 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταια φορα που πατησα σε κεντρικο Γερμανου για παραλαβη παραγγελιας σε κεφαλοχωρι γινοταν τετοιος χαμος με οτι βλαμενα μπορεις να φανταστεις . Καπου 1 ωρα ψαχνανε να βρουνε το δεμα μου αλλα 30 λεπτα να το χτυπησουν - ετοιμη παραγγελια - στο συστημα . Πολυ καλυτερα ηλεκτρονικα αλλα χτυπα το απο τη πρωτη μερα γιατι μετα .... Τελικα δεν το πηρα και εγω . Αν εμπλεκα και με δοσεις με βλεπω να το πληρωνα κιολας 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τους πηρα τηλεφωνο σήμερα ακύρωσαν την παραγγελία τα λεφτά στο λογαριασμό μετά απο 15 μέρες επειδή είναι χρεωστική,τωρα ζήτησα να μου στείλουν email για να εχω κάποιο αποδεικτικό οτι ακυρωσαν την παραγγελία.... 

Επεξ/σία από greengr21
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, greengr21 said:

Τους πηρα τηλεφωνο σήμερα ακύρωσαν την παραγγελία τα λεφτά στο λογαριασμό μετά απο 15 μέρες επειδή είναι χρεωστική,τωρα ζήτησα να μου στείλουν email για να εχω κάποιο αποδεικτικό οτι ακυρωσαν την παραγγελία και γαμω τις επιχειρήσεις εκει στον Γερμανό την προτείνω σε όλους χαχαχα. 

Εγώ ακύρωσα την παραγγελία με email και Μου ειχε ερθει τοτε email οτι ακυρωθηκε και τωρα μου ήρθε μέιλ ότι αποστέλλεται από αποθήκη. .. . Τι βλάκες είναι αυτοί.. Και πηγε και στα junk κιολας και τυχαια το ειδα....

Επεξ/σία από Aggeluska
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greengr21 είπε

Τους πηρα τηλεφωνο σήμερα ακύρωσαν την παραγγελία τα λεφτά στο λογαριασμό μετά απο 15 μέρες επειδή είναι χρεωστική,τωρα ζήτησα να μου στείλουν email για να εχω κάποιο αποδεικτικό οτι ακυρωσαν την παραγγελία και γαμω τις επιχειρήσεις εκει στον Γερμανό την προτείνω σε όλους χαχαχα. 

15 μέρες?!

Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε?

Είναι τραγικά μεγάλο το διάστημα, εμένα μου έιπαν στο τηλέφωνο τις επόμενες ημέρες...εννοούσαν τον επόμενο μήνα?

Έχουν τα χρήματα ήδη 5 μέρες.

Επεξ/σία από Pseudonumo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επομενως όλοι παραλάβατε εκτός απο το παιδί που θα του επιστρέψουν τα λεφτά; (αν θυμάμαι καλά δεν φαινόταν καν ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΗ η παραγγελία;)

Εγώ χτες μετα απο αναμονη 30 λεπτων στο τηλέφωνο παρέδωσα πνεύμα.

Τα λεφτά χρεώθηκαν κανονικά στην κάρτα αλλά νέκρα επικρατεί...

είναι αλήθεια οτι έπαιξε μόνος του ο Γερμανός φέτος αν εξαιρέσει κανείς το s7 του public+ βαρια βαρια το iphone 6, αδιάφορες όλες οι προσφορές.

Αυτός όμως δεν είναι λόγος να αδιαφορεί για τον αγοραστή..

Κ το κάνει συχνά, εγώ είχα πάνω απο χρόνο να ψωνίσω εσκεμμένα, γιατί την προηγούμενη φορά κόντεψα να τα δώσω στους γιατρούς!ήταν σουρεαλ αυτο που έζησα.

με επιφύλαξη ξαναψώνισα 2-3 πραγματακια φέτος που ωωωωω ήρθαν. τώρα ήρθε και η φόλα-είπα κ γω-είναι δυνατόν;

γενικά να παραγγείλεις απο τους πρώτους και να μείνεις στην απέξω είναι τρατζικ!

το κακό είναι οτι προλάβαινα το mate 10 pro και είπα μπα ασε μια χαρα το νοκια 8.

διπλη απωλεια!

Επεξ/σία από mwv
  • Like 1
Δημοσ.

Ειχε υπερβολικά μεγαλύτερη κίνηση την περίοδο του black friday από οτι μπορούσε να εξυπηρετήσει. Αυτος ηταν και ο λόγος που τα παιξε. 

Ελπίζω να βγάλετε άκρη. 

Δημοσ.

Εντάξει δεν είναι και σκρουτζομαγαζο να λυπηθουμε ολόκληρο ΟΤΕ, να τα παίξει το σύστημα το καταλαβαίνω αλλά το ελάχιστο που έπρεπε να κάνουν ήταν να ενημερώνανε οι ίδιοι για την ακύρωση οχι να τους κυνηγάς...

Δημοσ.

Δεν λέω να τους λυπηθειτε. Απλά εξηγω τι παίχτηκε.

Και οι υπάλληλοι μέρος του συστήματος ειναι. Αν εχει προσλάβει ενα Χ προσωπικό για να καλύπτει της Y προβλεπόμενες επικοινωνίες, οταν αυξάνεται εκθετικά ο ογκος των κλήσεων, email κλπ κάπου τα παίζουν και αυτοί.

Ξαναλέω οτι δεν εννοώ να τους λυπηθείτε. Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι χρειάζεται υπομονή. Αν τελικά δεν βγάλετε άκρη εννοείται ότι θα πάτε στο συνήγορο του πολίτη. ;) 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Antretng είπε

Ειχε υπερβολικά μεγαλύτερη κίνηση την περίοδο του black friday από οτι μπορούσε να εξυπηρετήσει. Αυτος ηταν και ο λόγος που τα παιξε. 

Ελπίζω να βγάλετε άκρη. 

Στο γερμανό δεν είναι χαζοί. Κανουν τους χαζούς . Υπαρχουν πολλα κρυφα πραγνατσ που σαν καταναλωτες δεν θα ξερουμε . Εμαθα μερικα πραγματα τωρα την παρασκευη και μαθαινω κ αλλα . Χαχα

Πχ την κάθε τηλεόραση μπορεί κάποιος  να την πάρει -60€  , η απλα να τσεπωσει ο φρανζαησας αυτό το ποσό . Υπάρχει πουθενά γραμμένο? Όχι 

Δημοσ.

Πέμπτη βράδυ παραγγελία, λεφτά δεσμευμένα, το σάιτ του Γερμανού στην παρακολούθηση παραγγελίας λέει "Μη ολοκληρωμένη" και εγώ ακόμα περιμένω... Δευτέρα, χθες δλδ, τράβηξαν τα λεφτά, παραγγελία ακόμα λέει μη ολοκληρωμένη, δύο email μου με ερώτηση, καμιά απάντηση... Ο συνήγορος του καταναλωτή φαντάζει μονόδρομος για εμένα δυστυχώς. Τηλέφωνο δεν παίρνω, στο mail της παραγγελίας λέει ξεκάθαρα για οποιαδήποτε απορία κτλ στείλτε email στο [email protected]...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, BigNickDigger είπε

Πέμπτη βράδυ παραγγελία, λεφτά δεσμευμένα, το σάιτ του Γερμανού στην παρακολούθηση παραγγελίας λέει "Μη ολοκληρωμένη" και εγώ ακόμα περιμένω... Δευτέρα, χθες δλδ, τράβηξαν τα λεφτά, παραγγελία ακόμα λέει μη ολοκληρωμένη, δύο email μου με ερώτηση, καμιά απάντηση... Ο συνήγορος του καταναλωτή φαντάζει μονόδρομος για εμένα δυστυχώς. Τηλέφωνο δεν παίρνω, στο mail της παραγγελίας λέει ξεκάθαρα για οποιαδήποτε απορία κτλ στείλτε email στο [email protected]...

Ακριβώς το ίδιο με εμένα φίλε δυστυχώς... 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, BigNickDigger είπε

Πέμπτη βράδυ παραγγελία, λεφτά δεσμευμένα, το σάιτ του Γερμανού στην παρακολούθηση παραγγελίας λέει "Μη ολοκληρωμένη" και εγώ ακόμα περιμένω... Δευτέρα, χθες δλδ, τράβηξαν τα λεφτά, παραγγελία ακόμα λέει μη ολοκληρωμένη, δύο email μου με ερώτηση, καμιά απάντηση... Ο συνήγορος του καταναλωτή φαντάζει μονόδρομος για εμένα δυστυχώς. Τηλέφωνο δεν παίρνω, στο mail της παραγγελίας λέει ξεκάθαρα για οποιαδήποτε απορία κτλ στείλτε email στο [email protected]...

το μη ολοκληρωμενη που το βλέπεις?στον τιτλο της παραγγελιας;δεν το εχω δει ποτε!

οσο για τα φραντσαις μου εχει τυχει σε σουπερ προσφορα να βαλω -αναθεμα-παραλαβη σε κατάστημα και να παω την τριτη μερα (ημουν σε διακοπες) και να το εχουν δωσει!

ετσι χυμα....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...