patras7 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Pseudonumo είπε Τηλεφώνησα στην τράπεζα και βλέπω και στο e banking ότι ο γερμανός πήρε σήμερα τα χρήματα. Μου είπαν να τηλεφωνήσω ξανά στο Γερμανό, όπου πάλι είναι κατηλειμμένο. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑΙ!! Στειλε mail εμενα μου απαντανε! Πολυ περιεργο αυτο που αναφερεις...μαλλον τα χουν παιξει τα συστηματα τους...
Pseudonumo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, patras7 είπε Στειλε mail εμενα μου απαντανε! Πολυ περιεργο αυτο που αναφερεις...μαλλον τα χουν παιξει τα συστηματα τους... έστειλα χθες και δε μου έχουν απαντήσει. Στέλνω νέο. Σχεδόν σίγουρο όμως το άκυρο, δεν φάνηκε να υπάρχει διάθεση για επίλυση του ζητήματος. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από Pseudonumo
patras7 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, Pseudonumo είπε έστειλα χθες και δε μου έχουν απαντήσει. Στέλνω νέο. Σχεδόν σίγουρο όμως το άκυρο, δεν φάνηκε να υπάρχει διάθεση για επίλυση του ζητήματος. [email protected]. Στην τελικη αν φαινεται η κινηση που εκανες για αγορα την Πεμπτη ζητα τους να στο στειλουν με αντικαταβολη οταν γινει διαθεσιμο στα 199 ευρω φυσικα.
Pseudonumo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το ζουμί: Κάκιστη αντιμετώπιση από το Γερμανό Απλά προς ενημέρωση, υπήρξε πρόβλημα στην επικοινωνία της σελίδας του γερμανού με την τράπεζα (παρήγγειλα από κινητό) και απ'ότι κατάλαβα παρόλο που πληρώθηκε ο γερμανός, αν δε φαίνεται αντιστοιχία με τη συγκεκριμένη παραγγελία κάνουν επιστροφή χρημάτων. Λες και δεν εργάζονται άνθρωποι αλλά υπολογιστές. Για την ιστορία, δε μου έχει ξανατύχει ποτέ και συνήθως παραγγέλνω και πληρώνω από κινητό. Προφανώς το σύστημα παραγγελιών τους είναι......προβληματικό και ας έχεις πληρωμένη παραγγελία, κολλάει σε κάτι εντελώς τεχνικό. Το χειρότερο όλων, ενώ τους έιχα πάρει τηλέφωνο την επόμενη μέρα από την πληρωμή, με διαβεβαίωσαν ότι είναι όλα εντάξει και θα αποσταλλεί. Δεν προτάθηκε καμία λύση και καμία αποζημίωση για τα χρήματά μου που είναι δεσμευμένα ήδη 4 μέρες και συνεχίζουμε. Επειδή δεν είμαι πρωτάρης στις αγορές online, μου έχει τύχει ξανά τεχνικό πρόβλημα σε ιστοσελίδες και το refund γινόταν αμέσως ή την επομένη. Όλα αυτά τα έμαθα μετά από δική μου όχληση πολλές φορές με αναμονή 20 λεπτών κάθε φορά στο τηλέφωνο, καμία ενημέρωση δεν υπήρξε από την εταιρεία μέσω email ή τηλεφώνου ότι ακύρωσαν την παραγγελία μου ώστε να προβώ σε άλλη αγορά. Αυτά προς γνώση των υπολοίπων για τον επαγγελματισμό του Γερμανού.... για το μέλλον Να δω πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από Pseudonumo 1
z3et Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Έχει παραγγείλει κάποιος από το σαιτ της κοσμοτε; Και αν ναι, έχει παραλάβει; Ούτε εξέλιξη παραγγελίας δεν έχουν (ενώ μου έχουν στείλει αριθμό).
greengr21 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Pseudonumo είπε Απλά προς ενημέρωση, υπήρξε πρόβλημα στην επικοινωνία της σελίδας του γερμανού με την τράπεζα (παρήγγειλα από κινητό) και απ'ότι κατάλαβα παρόλο που πληρώθηκε ο γερμανός, αν δε φαίνεται αντιστοιχία με τη συγκεκριμένη παραγγελία κάνουν επιστροφή χρημάτων. Λες και δεν εργάζονται άνθρωποι αλλά υπολογιστές. Για την ιστορία, δε μου έχει ξανατύχει ποτέ και συνήθως παραγγέλνω και πληρώνω από κινητό. Προφανώς το σύστημα παραγγελιών τους είναι......προβληματικό και ας έχεις πληρωμένη παραγγελία, κολλάει σε κάτι εντελώς τεχνικό. Το χειρότερο όλων, ενώ τους έιχα πάρει τηλέφωνο την επόμενη μέρα από την πληρωμή, με διαβεβαίωσαν ότι είναι όλα εντάξει και θα αποσταλλεί. Δεν προτάθηκε καμία λύση και καμία αποζημίωση για τα χρήματά μου που είναι δεσμευμένα ήδη 4 μέρες και συνεχίζουμε. Επειδή δεν είμαι πρωτάρης στις αγορές online, μου έχει τύχει ξανά τεχνικό πρόβλημα σε ιστοσελίδες και το refund γινόταν αμέσως ή την επομένη. Αυτά προς γνώση των υπολοίπων για τον επαγγελματισμό του Γερμανού.... για το μέλλον Να δω πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Και εγω μαλλον σαν και εσενα για λος πουλος παω πανω κατω τα ιδια.Πηρα τηλ σημερα και δε φαινεται στο συστημα η παραγγελια με δεσμευμενα χρηματα κτλπ και περιμενω να με παρουν τηλ σημερα.Εγω παντως δε καιγομαι και τοσο εξτρα αγορα το θεωρουσα το κινητο,αν το στειλουν το εστειλαν δε θα σκασω κιολας.Αλλοι που εψαχναν καλη ευκαιρια για κινητο αυτες τις μερες την πατησαν κανονικα... Υ.Γ. Τηλεφωνικο κεντρο επιεικως γτπκ,περνεις τηλεφωνο και λεει η κληση σας προωθειται(σε εταιρια του ΟΤΕ να μη ξεχνιομαστε!) αν ειναι δυνατον... Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από greengr21 1
iganiats Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Σε ποιο μέιλ στέλνετε για να μάθετε για την παραγγελία; Παραγγελία Παρασκευή πολύ πρωί, τα χρήματα δεσμευμένα, η παραγγελία έχει αλλάξει σε ολοκληρωμένη από αργά το Σάββατο βράδυ αλλά το κινητό δεν έχει έρθει στο κατάστημα. Φυσικά δεν μπόρεσα να βάλω γραμμή στο τηλέφωνο
Pseudonumo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, greengr21 είπε Και εγω μαλλον σαν και εσενα για λος πουλος παω πανω κατω τα ιδια.Πηρα τηλ σημερα και δε φαινεται στο συστημα η παραγγελια με δεσμευμενα χρηματα κτλπ και περιμενω να με παρουν τηλ σημερα.Εγω παντως δε καιγομαι και τοσο εξτρα αγορα το θεωρουσα το κινητο,αν το στειλουν το εστειλαν δε θα σκασω κιολας.Αλλοι που εψαχναν καλη ευκαιρια για κινητο αυτες τις μερες την πατησαν κανονικα... Υ.Γ. Τηλεφωνικο κεντρο επιεικως γτπκ,περνεις τηλεφωνο και λεει η κληση σας προωθειται(σε εταιρια του ΟΤΕ να μη ξεχνιομαστε!) αν ειναι δυνατον... Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν δεσμευμένα 200 ευρώ εδώ και 4 ημέρες, χωρίς καμία ενημέρωση του πελάτη για το τί συμβαίνει. Είναι αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση και επιπλέον ζημιώνει τον πελάτη. Προς γνώση όλων. 1
samsunglife Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Κι εγώ παραγγελία το mate 10 pro από Πέμπτη βράδυ. Στα email δεν απαντάνε, στο τηλέφωνο επίσης, στο κατάστημα δεν έχουν παραλάβει τίποτα, και σήμερα τραβήξανε και τα χρήματα (μέχρι το μεσημέρι ήταν δεσμευμένα). Συμπέρασμα: πολύ καλά κάνω και δεν ασχολούμαι με τη συγκεκριμένη αλυσίδα, παρά μόνο BF. Στο τελευταίο κινεζομαγαζο θα είχα καλύτερη εξυπηρέτηση... 1
greengr21 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Και εμενα τραβηξανε τα χρηματα σημερα και οχι τιποτα αλλο τουλαχιστον αν ακυρωθει η παραγγελια να τα επιστρεψουν ευκολα μη τρεχουμε σε τραπεζες για να βγαλουμε ακρη.
panatha1369 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Εγω πηρα τηλεφωνο στο μαγαζι που το ειχα βαλει για παραλαβη και μου ειπαν οτι εχει τιμολογηθει και θα ερθει απο μερα σε μερα
jimaros69 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Aggeluska είπε Αν το παραλάβεις στείλε μου. ? ? ? ? ? ? ?
Aggeluska Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 28 minutes ago, jimaros69 said: ? ? ? ? ? ? ? Αν παραλάβεις glass
tolis00 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, patras7 είπε Παιδια και εγω απο Πεμπτη βραδυ παραγγελια για αποστολη με κουριερ και περιμενω. Εστειλα 2 μεηλ και απαντησαν αμεσα και στα 2. Στο πρωτο Σαββατο πρωι μου ειπαν Δευτερα θα αποσταλει. Στο πρωινο μεηλ σημερα μου ειπαν αυριο αποστελεται.ειδωμεν. παντως στην εξελιξη παραγγελιας λεει ολοκληρωμενη. Το ιδιο και εγω. Εκανα παραγγελια Παρασκευη πρωι στις 10, για το σπιτι μου. Σαββατο τους εστειλα μηνυμα και μου ειπανε οτι η παραγγελια θα ειναι προς παράδοση την Δευτερα! Απο σήμερα το μεσημερι η εξελιξη στον Γερμανο γραφει "ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ". Οποτε πιστευω θα παραλάβουμε αυριο..! edit: Στις 23:10 έλαβα μήνυμα στο κινητο μου, οτι η παραγγελία μου δόθηκε στο Courier και θα μου έρθει άυριο..! Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από tolis00 1
greengr21 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Λάθος ποστ Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2018 από greengr21
Προτεινόμενες αναρτήσεις