athanaso77 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Aggeluska είπε Το κινητό έχει πρόβλημα με το wifi αποσυνδέεται συνέχεια Ή γίνεται πολύ αργό... Έχεις το bluetooth ανοιχτό με κάποια συσκευή συνδεδεμένη; Κλείστο και δοκίμασε να δεις αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Έχεις δοκιμάσει σε άλλο router;
patras7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Παιδια επειδη και εγω ειμαι στην αναμονη...οσοι ακυρωσατε την παραγγελια το κανατε επειδη σας εμημερωσαν οτι δεν υπαρχει καταχωρημενη; επισης οταν κανατε την αγορα σας ηρθε mail επιβεβαιωσης και sms στο κινητο;
mwv Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, greengr21 είπε Σε οσους φαινεται η παραγγελια στο site λογικα δεν θα υπαρχει θεμα αργα η γρηγορα θα τη παρουν,σε οσους βγαζει "μη ολοκληρωμενη" ειναι το προβλημα. Μολις μου εστειλαν δωροεπιταγη 10ευρω στο email παιδες. 10 ευρω ειναι λίγα τα έδωσες ηδη στα τηλέφωνα 😁 δεν ξερω τι σοι συστηματα ειναι αυτα κ ο Κωτσοβολος τα ιδια χαλια.Δε λεμε να γινουν αμαζον αλλα μια αυτοματοποίηση δε βλάπτει.. ότι έγινε χαμός έγινε, αφού τη Δευτέρα το βραδυ ήμουν σε queue πόση ώρα, έπεσε η σελίδα, σαν τα κοράκια πέσαμε αν κατάλαβα καλα! δε τους δίνω δίκιο όμως γιατί μπορούν να βρουν το κινητό και είναι ήδη πληρωμένα, που είναι το πρόβλημα;ας πουνε σε 1 μήνα θα στο φέρουμε αλλά θα στο φέρουμε, δέχεσαι;
epsilon753 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Παρέλαβα το κινητό για τη γυναίκα μου. Άριστες εντυπώσεις μέχρι τώρα. Πολύ ωραία η συσκευή, λεπτή, καλή κατασκευή, αφήνει premium εντύπωση. Πολύ γρήγορο. Κανένα θέμα μέχρι τώρα με το wifi. Φωτογραφίες με φως πολύ καλες, όχι άριστες. Πολύ γρήγορο. Ρολαρει απίστευτα καλά. Περιμένω την επιστροφή στην κάρτα 1
Aggeluska Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 31 minutes ago, athanaso77 said: Έχεις το bluetooth ανοιχτό με κάποια συσκευή συνδεδεμένη; Κλείστο και δοκίμασε να δεις αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Έχεις δοκιμάσει σε άλλο router; Όχι δεν έχω BT ανοιχτό. Έχω δοκιμάσει και το wifi της σχολής αλλά πρέπει να είμαι αρκετή ώρα μέσα για να το παρατηρήσω και δεν είχα χρόνο να το κάνω αυτό. 1 minute ago, epsilon753 said: Παρέλαβα το κινητό για τη γυναίκα μου. Άριστες εντυπώσεις μέχρι τώρα. Πολύ ωραία η συσκευή, λεπτή, καλή κατασκευή, αφήνει premium εντύπωση. Πολύ γρήγορο. Κανένα θέμα μέχρι τώρα με το wifi. Φωτογραφίες με φως πολύ καλες, όχι άριστες. Πολύ γρήγορο. Ρολαρει απίστευτα καλά. Περιμένω την επιστροφή στην κάρτα Είναι δύσκολο να το παρατηρήσεις. Γιατί συνδέεται και παίζει να αποσυνδεθεί μετά από 1 ώρα αλλά μπορεί και μετά από 5 λεπτά. Το πρόβλημα πάντως είναι επιβεβαιωμένο από την Νοκια και το απέκτησε όταν έκανε αναβάθμιση σε ορεο. Λογικά με την επόμενη αναβάθμιση θα φτιάξει. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πέρασα από τον Γερμανό για άλλη εκκρεμότητα και πριν πάρω σειρά ο υπάλληλος μιλούσε με 1 ο οποίος είχε κάνει 2(!!) αγορές Nokia 8 και ήθελε να τις ακυρώσει επειδή πήγε την ίδια μέρα (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) να πάρει αυτά τα 2 που ήθελε από φυσικό κατάστημα. Μάλιστα το 1 πήρε και το άλλο το περίμενε αλλά δεν καιγόταν κιόλας. Ο υπάλληλος κρατούσε τα προσχήματα μπροστά μου αλλά από μέσα του του κατέβαζε καντήλια.. Δηλαδη αυτός είχε κρατήσει 3 τηλέφωνα!! Και μετά μας φταίει πρωτίστως ο Γερμανός. Φαντάζομαι 50 τηλέφωνα θα είναι σε ένα αυτοκίνητο και θα πηγαίνουν από αποθήκη σε καταστήματα και άντε πάλι πίσω. Και πόσοι άλλοι το έχουν κάνει αυτό,. Κράτηση στην κράτηση χωρίς να καταλαβαίνουν ότι αυτή την συσκευή την στερούνε από κάποιον άλλον. Βγάζουμε και εμείς λίγο τα ματάκια μας... Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
patras7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Παιδια μολις ελαβα mail(αφου ειχα στειλει εγω πρωτα βεβαια) με τον αριθμος της αποστολης.καντε λιγο υπομονη και πιστευω ολα θα πανε καλα.
z3et Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 21 ώρες πριν, z3et είπε Έχει παραγγείλει κάποιος από το σαιτ της κοσμοτε; Και αν ναι, έχει παραλάβει; Ούτε εξέλιξη παραγγελίας δεν έχουν (ενώ μου έχουν στείλει αριθμό). For the record, πριν καμιά ώρα έσκασε ο κουριερ. Κομπλέ αλλά έχω να σχολιάσω γενικά την επικοινωνία της cosmote στο όλο θέμα. Έστειλαν μόνο ένα μέιλ επιβεβαιώσεις στην αρχή και από τότε τίποτα. Ο κουριερ έσκασε χωρίς προειδοποίηση, απλά έτυχε να είμαι σπίτι. Γενικά πολύ rng πήγε σε αυτή τη φάση and that's not cool. Τεσπα όλα καλά τελικά. Και το κινητό φαίνεται μπόμπα.
Aggeluska Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 21 minutes ago, billomnia said: Πέρασα από τον Γερμανό για άλλη εκκρεμότητα και πριν πάρω σειρά ο υπάλληλος μιλούσε με 1 ο οποίος είχε κάνει 2(!!) αγορές Nokia 8 και ήθελε να τις ακυρώσει επειδή πήγε την ίδια μέρα (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) να πάρει αυτά τα 2 που ήθελε από φυσικό κατάστημα. Μάλιστα το 1 πήρε και το άλλο το περίμενε αλλά δεν καιγόταν κιόλας. Ο υπάλληλος κρατούσε τα προσχήματα μπροστά μου αλλά από μέσα του του κατέβαζε καντήλια.. Δηλαδη αυτός είχε κρατήσει 3 τηλέφωνα!! Και μετά μας φταίει πρωτίστως ο Γερμανός. Φαντάζομαι 50 τηλέφωνα θα είναι σε ένα αυτοκίνητο και θα πηγαίνουν από αποθήκη σε καταστήματα και άντε πάλι πίσω. Και πόσοι άλλοι το έχουν κάνει αυτό,. Κράτηση στην κράτηση χωρίς να καταλαβαίνουν ότι αυτή την συσκευή την στερούνε από κάποιον άλλον. Βγάζουμε και εμείς λίγο τα ματάκια μας... Δεν φταίει ο πελάτης. Φταίει το σύστημα. Και εγώ αυτό έκανα. Παραγγειλα Παρασκευή πρωί και μόλις κατάλαβα ότι το σύστημα τους τα έπαιξε ψιλιαστικα την δουλειά και πήγα και το αγόρασα από κατάστημα. Κανονικά αν αυτοί είχαν να διαθέτουν πχ 200 συσκευές με 199€ θα έπρεπε οι συσκευες από ακυρωμενες παραγγελιες να διατειθονται πάλι στα 199€ ώστε να τις πάρει ο άλλος. Δεν φταίει ο πελάτης που το πληροφοριακό τους σύστημα είναι για τα πανηγύρια.
kalampakas. Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) εμενα εγινε σημερα το refund για την παραγγελια της πεμπτης(ειδα τα χρηματα μεσω ebanking δηλαδη) οποτε δε θα αργησει και στους υπολοιπους Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από kalampakas.
tolis00 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Εγω παρέλαβα πριν 3 ώρες στο σπιτι μου. Πλήρωσα με αντικαταβολή τα 199 ευρώ και την παραγγελία την είχα ρίξει την Παρασκευη στις 10:15 το πρωι.
d4mage Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, billomnia είπε Πέρασα από τον Γερμανό για άλλη εκκρεμότητα και πριν πάρω σειρά ο υπάλληλος μιλούσε με 1 ο οποίος είχε κάνει 2(!!) αγορές Nokia 8 και ήθελε να τις ακυρώσει επειδή πήγε την ίδια μέρα (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) να πάρει αυτά τα 2 που ήθελε από φυσικό κατάστημα. Μάλιστα το 1 πήρε και το άλλο το περίμενε αλλά δεν καιγόταν κιόλας. Ο υπάλληλος κρατούσε τα προσχήματα μπροστά μου αλλά από μέσα του του κατέβαζε καντήλια.. Δηλαδη αυτός είχε κρατήσει 3 τηλέφωνα!! Και μετά μας φταίει πρωτίστως ο Γερμανός. Φαντάζομαι 50 τηλέφωνα θα είναι σε ένα αυτοκίνητο και θα πηγαίνουν από αποθήκη σε καταστήματα και άντε πάλι πίσω. Και πόσοι άλλοι το έχουν κάνει αυτό,. Κράτηση στην κράτηση χωρίς να καταλαβαίνουν ότι αυτή την συσκευή την στερούνε από κάποιον άλλον. Βγάζουμε και εμείς λίγο τα ματάκια μας... Συγγνώμη, πιστεύεις πως η διαθεσιμότητα ευθύνεται απ`το γεγονός πως ο κόσμος διπλοχτυπάει - τριπλοχτυπάει τα προϊόντα και όχι από ανοργανωσιά των καταστημάτων (χωρίς ίχνος ειρωνείας, εντελώς φιλικά). Έχουνε κάνει την Black Friday, Black Week και σύντομα θα γίνει Black Month. Θα περάσουν μήνες ατέλειωτοι και ακόμα θα σου λένε στο support "...λόγο black friday..." Να σου ρίξω στο τραπέζι μερικά απ`τα πολύ απλά προβλήματα που ξεφτίλισαν την κατάσταση. 1) Υπό εξαφάνιση η αντικαταβολή! Σκέψου μόνο τι πανικός επικράτησε στο να προλάβει κάποιος μια «προσφορά» και επειδή δεν είχε δικό του λογαριασμό ή δεν ήξερε πως να πραγματοποιήσει αγορά, έτρεχε να βρει φίλο, φίλη, ξάδερφο, γείτονα, παππού + βάλε πόσοι από αυτούς μετάνιωσαν για χίλιους λόγους ή βρήκαν κάτι άλλο. Που έμεινε η παραγγελία; Μάντεψε in the air! 2) e-shop τεράααστιο θέμα. Πρώτα απ`όλα δεν μπορούν να υποστηρίξουν τόσες πολλές απανωτές αγορές. Έπεφταν sites, άλλαζαν οι διαθεσιμότητες από online παραγγελίες σε παραλαβές από καταστήματα και αντίθετα, μόνο εγώ που δεν αγοράζω ποτέ τηλεφωνικά (θα πρέπει δηλαδή να είναι πολύ συγκεκριμένο το ζήτημα...) επικοινώνησα μία φορά για να παραγγείλω μία τηλεόραση από τον Κωτσόβολο και άλλη μία για ηχεία από Media. 22/11 από νωρίς το πρωί έκανα τηλεφωνική παραγγελία στον Κωτσόβολο αργά το απόγευμα. Όχι απλά υπήρχε αναμονή, είχαν πέσει οι γραμμές, τίποτα, νεκρό ακουστικό, αυτό! 3) Ο καθένας ότι του καπνίσει, άλλα καταστήματα δεν κόβανε τιμολόγια λόγο ημερών, άλλα δεν ξέρανε που έχουν προσφορές (δηλαδή επικοινωνούσες για την προσφορά και σου λέγανε" ΠΟΥ ΚΑΛΕ ΠΟΤΕ, ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ"). Οπότε τι παίζει; Ξεκινάς κάνεις την παραγγελία σου, πας να στείλεις στοιχεία για τιμολόγιο ή απλά να πληρώσεις και σου λένε, άκυροοοο. Κάτσε και περίμενε εσύ ο δεύτερος στη σειρά να ακυρωθεί η παραγγελία, να γίνει ξανά διαθέσιμη για να την αγοράσεις άμα δεν σου τύχει κι εσένα κάτι παρόμοιο. Εγώ ας πούμε πρώτα βγάζω άκρη με το κατάστημα και μετά ολοκληρώνω την αγορά, όχι όμως όλοι. Μόνο για αποδεικτικά τιμολογίου εάν κάτι δεν καλύπτει τις προϋποθέσεις είναι αρκετό για να σε αφήσει πίσω, δεν αναφέρομαι καν στο να μην σου κόψουν τιμολόγιο λόγο ημερών. Κάτσε να αναρωτιέσαι μετά... (επίσης στον αέρα παραγγελίες που δεν ολοκληρώνονται ποτέ). 4) Και μια που μιλάμε για καγκουριλίκια, δήθεν από κάποιους που κρατούσανε 3 κινητά, αξίζει να αναφερθούμε σε όλους αυτούς που πραγματοποίησαν μια οποιαδήποτε αγορά και τα λογιστήρια των καταστημάτων δεν ενημερώθηκαν ΚΑΝ για τις πληρωμές. Εννοείται πως θα ακυρώσουν την παραγγελία, όταν ξέρεις ότι μπορείς να βρεις αυτό που θες και αλλού. Άλλος ένας λόγος για παραγγελίες στον αέρα. Οπότε ας κοιτάξουν μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα καταστήματα και μετά κρίνουμε τους πελάτες. p.s Για την τηλεόραση στην περιοχή μου ο Κωτσόβολος έρχεται (αυστηρά μόνο μεταφορική του, απ`τη μία καλό διότι δεν παίζει να την βρεις σπασμένη) κάθε τρίτη Δευτέρα του μήνα, δηλαδή 22/11 έκανα παραγγελία 17/12 θα ήταν σπίτι μου, εντέλει θα πάω κάπου στα μισά του δρόμου για να παραλάβω 3/12 (και δεν μένω κάπου ξεχασμένος απ`τον κόσμο ρε γαμώτο, εντελώς σε περιοχή με καθημερινά δρομολόγια είμαι, anyway). Προφανώς και σκέφτηκα εάν πήγαινα προς Θεσσαλονίκη να περνούσα να δω διαθεσιμότητα και αν υπήρχε να την αγόραζα ή αν δεν ήταν τόσο μεγάλο πακέτο να έστελνα κάποιον να αγοράσει για μένα και μετά να την ακυρώσω άλλα λέω άντε... έτσι κι αλλιώς δεν βιάζομαι.Δηλαδή σε τέτοια περίπτωση τι έπρεπε να κάνω, να σκεφτώ εσένα που δεν πρόλαβες την τηλεόραση και πήγες και πήρες άλλη που δεν ήθελες και μετά έβγαινε ξανά σε διαθεσιμότητα επειδή την ακύρωσα; Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από d4mage
demosp Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Το κινητό το παρέλαβα χθες το απόγευμα από κατάστημα του γερμανού και σήμερα το απόγευμα με χρέωσαν την κάρτα. Η παραγγελία έγινε πέμπτη βράδυ. Διαπιστώνω ότι δεν περάστηκε η επιστροφή στη κάρτα. Αργεί να φανεί η επιστροφή; Υγ. Πιστεύω, ότι όπως και εγώ, πάρα πολλοί αναγνώστες του Φόρουμ διαβάζουν τα post χωρίς να συμμετέχουν στις συζητήσεις. Για αυτό το λόγο, ευχαριστώ όλα τα παιδιά του Φόρουμ που συμβάλλουν με τις απαντήσεις και τις ερωτήσεις τους στην ενημέρωση και στην επιλογή των καλύτερων δυνατών προσφορών. 1
recon3 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, demosp είπε Το κινητό το παρέλαβα χθες το απόγευμα από κατάστημα του γερμανού και σήμερα το απόγευμα με χρέωσαν την κάρτα. Η παραγγελία έγινε πέμπτη βράδυ. Διαπιστώνω ότι δεν περάστηκε η επιστροφή στη κάρτα. Αργεί να φανεί η επιστροφή; Αν ξέρει κανείς να απαντήσει σίγουρα θα ήταν πολύ χρήσιμο μιας και φοβάμαι πως η επιστροφή ίσχυε για συγκεκριμένες ημέρες αγοράς κινητών και δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει ακόμα... (για όσους παρέλαβαν και ΠΛΉΡΩΣΑΝ χθες η σήμερα η αύριο)
patras7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χτες μου ειπαν οτι σημερα θα εφευγε η αποστολη.Τελικα απο χτες ειναι στα elta courier της περιοχης μου.τελος παντων ηταν καλη προσφορα και μακαρι να παραλαβουν ολοι. Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από patras7
Προτεινόμενες αναρτήσεις