billakossss Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα Καταρχήν είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό Είχα ασχοληθεί πριν 10 χρόνια στην σχολή με C++ Sql και Html Απλά τώρα δεν ξέρω τίποτα.... Θέλω να ασχοληθώ για αρχή με ιστοσελίδες Με ποια γλώσσα προγραμματισμού να αρχισω οι ποιες γλώσσες ? Τι πρέπει να ξέρω για να μπορώ και να δημιουργήσω σελιδα αλλα και για επεξεργασία σελίδας Έβλεπα διάφορα και λένε για Html Php Sql ισχύουν αυτα?? Απλά μπορώ να μάθω μόνος μ από βιβλία η θα πρέπει να κάνω μαθηματα??
MitsarasAth Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2018 αφου θες ιστοσελιδες χωσου αρχικα html css αρχικα και εμτα javascript, τωρα απο εκει και περα οτι βολευει τον καθενα ,αλλος βιβλια,αλλος σεμθιναρια,αλλαος τουτοριαλ. εγω πχ θα σου προτεινα τουτοριαλ αρχικα και μετα να βλεπεις βιντεο με προτζεκτς και αυτα τα προτζεκτς να τα επεκτεινεις εσυ,και μελλοντικα προτζεκτ που σκεφτεσαι εσυ ο ιδιος να τα υλοποιεις
defacer Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 14 hours ago, billakossss said: Απλά μπορώ να μάθω μόνος μ από βιβλία η θα πρέπει να κάνω μαθηματα?? Έχεις βγάλει σχολή λες, δεν ξέρεις αν μπορείς να μάθεις δύσκολα πράγματα μόνος σου; 4