marios28 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Γιατί πρέπει να τυπώνονται παράθυρα σε ύψος μεγαλύτερο του 5 ή του 6; Το ύψος των παραθύρων στην εκφώνηση αναφέρεται ως 3. Το μόνο ζήτημα είναι αν συμπεριλαμβάνεται ή όχι η οροφή. Στο σχήμα φαίνεται ότι συμπεριλαμβάνεται. Εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να τυπώνεται λαμαρίνα όπως στο παρακάτω σχήμα. (23 μήκος, 6 ύψος) Επίσης κατά την εισαγωγή των τιμών μήκους, ύψους, θα πρέπει να γίνεται έλεγχος (εκτός από το ελάχιστες επιτρεπόμενες τιμές) για το μήκος. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν ότι τα παράθυρα (όσα βγαίνουν), έχουν ακριβώς μήκος 4. Το υπόλοιπο της διαίρεσης του (μήκους - 3) με το 4 θα πρέπει να είναι μηδέν. Διαφορετικά το μήκος δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτό.
k33theod Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, marios28 είπε Γιατί πρέπει να τυπώνονται παράθυρα σε ύψος μεγαλύτερο του 5 ή του 6; Το ύψος των παραθύρων στην εκφώνηση αναφέρεται ως 3. Το μόνο ζήτημα είναι αν συμπεριλαμβάνεται ή όχι η οροφή. Στο σχήμα φαίνεται ότι συμπεριλαμβάνεται. Εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να τυπώνεται λαμαρίνα όπως στο παρακάτω σχήμα. (23 μήκος, 6 ύψος) Επίσης κατά την εισαγωγή των τιμών μήκους, ύψους, θα πρέπει να γίνεται έλεγχος (εκτός από το ελάχιστες επιτρεπόμενες τιμές) για το μήκος. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν ότι τα παράθυρα (όσα βγαίνουν), έχουν ακριβώς μήκος 4. Το υπόλοιπο της διαίρεσης του (μήκους - 3) με το 4 θα πρέπει να είναι μηδέν. Διαφορετικά το μήκος δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτό. Εσύ το βλέπεις 3 εγώ H-3 1
marios28 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, k33theod είπε Εσύ το βλέπεις 3 εγώ H-3 😀 Έχεις δίκιο.
imitheos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μια και πέρασαν κάμποσες ημέρες, παρακάτω είναι μία εκδοχή με πίνακα που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμά μου. #include <stdio.h> #include <string.h> #define L 23 #define H 5 int main(void) { int i, j; char bus[H][L]; int middle; /* To megalutero meros tou leoforeiou exei * opote gemizoume me thn mia oloklhro ton pinaka me * kai meta sxediazoume apla tis allages */ memset(bus, '*', sizeof(bus)); middle = (L - 12) / 2; /* Portes */ for (i = H - 2; i <= H - 1; i++) { bus[i][L - 1 - 2] = '_'; bus[i][L - 1 - 1] = '_'; bus[i][5 + middle] = '_'; bus[i][5 + middle + 1] = '_'; } /* Rodes */ bus[H - 1][4] = '('; bus[H - 1][5] = ')'; bus[H - 1][L - 1 - 5] = '('; bus[H - 1][L - 1 - 4] = ')'; /* Para8uro - Parmpriz */ for (i = 1; i <= H - 3; i++) { for (j = 3; j < L - 1; j++) { bus[i][j] = '_'; } bus[i][j] = '|'; } /* Emfanisi me tin mia tou telikou pinaka */ /* 8a mporousame episis na ekxorisoume mnimi gia L + 1 theseis ston pinaka oste na exoume \0 stin kathe grammi tou leoforeiou kai na kanoyme apla printf("%s" anti gia ena-ena xaraktira */ for (i = 0; i < H; i++) { for (j = 0; j < L; j++) { printf("%c", bus[i][j]); } printf("\n"); } printf("\n"); } Όπως είπα και τότε, ένα θετικό της χρήσης πίνακα είναι ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε το σχήμα όπως μας έρχεται πιο εύκολα στο μυαλό αντί να είμαστε αιχμάλωτοι να το εμφανίσουμε με την σειρά. % cc -Wall -O2 bus.c && ./a.out *********************** ***___________________| ***___________________| **********__********__* ****()****__*****()*__* Μια και το επιτρέπει η άσκηση, την πίσω πόρτα την έβαλα να μπαίνει πάντα στην μέση για να είναι πιο όμορφο σαν σχήμα αλλά από ό,τι είδα στο google, όλα τα λεωφορεία είχαν την πόρτα ακριβώς μπροστά από την πίσω ρόδα ανεξαρτήτως μεγέθους.
meletis_m Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τήν Τρίτη είναι η τελευταία προθεσμία παράδοσης της εργασίας. Πού ρώτησα τον καθηγητή, είπε προσπαθήστε με For . Πίνακες δέν μάς έχει παραδώσει, προχωρήσαμε στήν εντολή while. Για τήν 1η άσκηση αφού έκανα κάποιες αλλαγές για να καταλάβω πως δουλεύει ο κώδικας και να ξέρω να την εξηγήσω . Δούλεψα και έκανα τις αλλαγές πάνω σε αυτό το κώδικα που είχε γραφτεί κάποια μηνύματα προηγουμένως #include <stdio.h> int main() { int L; int H; printf("Type Height: "); scanf("%d",&H); printf("type Length: "); scanf("%d",&L); for ( int i = 0; i < L; i++) { printf("*"); } for (int i = 0; i < H-3; i++) { printf("***\n"); for (int j = 0; j < L-4; j++) { printf("-"); } printf("|"); } printf("\n"); for (int i = 0; i < L; i++) { if(i == 8 || i == 9 || i==L-2 || i == L-3) { printf("_"); } else { printf("*"); } } printf("\n"); for (int i = 0; i < L; i++) { if(i == 4 || i == L-5) { printf("("); } else if(i == 5 || i == L-4) { printf(")"); } else if(i == 8 || i == 9 || i==L-2 || i == L-3) { printf("_"); } else { printf("*"); } } printf("\n"); return 0; } Τώρα προσπαθώ το 2ό μέρος τής άσκησης που έχει να φτιάξουμε 1 αμαξοστοιχία Μέχρι στιγμής έχω κάνει το εξής για το 2ο ερώτημα , θα τήν προσπαθήσω με for int main() { int N; int WH; int WL; int CCL; printf("type Number of Wagons: "); scanf("%d",&N); printf("Type Height: "); scanf("%d",&WH); printf("type Length: "); scanf("%d",&WL); printf("type Length of Corridor connection: "); scanf("%d",&CCL); Πάντως αρκετά άτομα έχουν δυσκολευτεί με τη συγκεκριμένη εργασία, Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από meletis_m
marios28 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 //Λείπουν οι έλεγχοι. Αν θες τους βάζεις. Βάλε παρενθέσεις όπου χρειάζεται για να είναι πιο κατανοητές οι πράξεις. #include <stdio.h> int main() { int N; int WH; int WL; int CCL; printf("type Number of Wagons: "); scanf("%d",&N); printf("Type Height: "); scanf("%d",&WH); printf("type Length: "); scanf("%d",&WL); printf("type Length of Corridor connection: "); scanf("%d",&CCL); int Length = WL * (N + 1) + (N * CCL) + 2; //kaminada 3 seires for ( int i = 0; i < Length; i++) { if(i == Length - 4) printf("\\"); else if (i == Length - 3) printf("/"); else printf(" "); } printf("\n"); for ( int i = 0; i < Length; i++) { if(i == Length - 2 - WL || i == Length - 2 - WL + 1 || i == Length - 2 - WL + 2 || i == Length - 2 - WL + 3) printf("_"); else if(i == Length - 4 || i == Length - 3) printf("|"); else printf(" "); } printf("\n"); for ( int i = 0; i < Length; i++) { if(i == Length - 2 - WL || i == Length - 2 - WL + 3 || i == Length - 4 || i == Length -3) printf("|"); else printf(" "); } //bagonia ektos apo tin teleutaia seira printf("\n"); for (int j = 0; j < WH-1; j++) { int count = 0; for ( int i = 0; i < Length - 2; i++) { if(count == WL+CCL) count = 0; if(count>=WL) printf(" "); else printf("*"); count++; } if(j == WH-2) printf("*"); printf("\n"); } //teleutaia seira bagoniwn for ( int i = 0; i < Length; i++) { printf("*"); } //rodes printf("\n"); int count = 0; for ( int i = 0; i < Length - 2; i++) { if(count == WL+CCL) count = 0; if(count==1 || count==WL-3) printf("("); else if(count==2 || count==WL-2) printf(")"); else printf(" "); count++; } printf("\n"); }
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Στις 21/11/2018 στις 10:36 ΜΜ, meletis_m είπε Έχω να παραδώσω μια εργασία στήν C. Sorry για την αργοπορία... άργησε το λεωφορείο 😀 https://www.youtube.com/watch?v=YkhwtU1DCgU&feature=youtu.be
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Κάποιος «γραμματισμένος» ενοχλήθηκε πάλι...
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Έτσι... ...συνέχισε, καλά το πας! Τώρα υπάρχει και 2η γλάστρα στον κήπο του forum ... ή μήπως 2ος λογαριασμός?? Γελάστε όσο θέλετε... η εικόνα που δίνεται προς τον έξω κόσμο είναι άθλια... γελάνε κι άλλοι.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Cyber bullying: Ο τραμπουκισμός στο διαδίκτυο https://www.news247.gr/koinonia/cyber-bullying-o-trampoykismos-sto-diadiktyo.6179953.html
albNik Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μην ανησυχείς, η ψηφος ειναι σαν τη διαφήμιση ...δεν υπαρχει αρνητική.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα