Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Ukforthemoment said:

Αν ακολουθείς τις οδηγίες δεν χρεώνεσαι παραπάνω.

Ναι αυτές τις οδηγίες, για παράδειγμα σε σχέση με τη ryanair πού διαφέρει η πολιτική της wizzair (check-in, boarding pass, χειραποσκευές κτλ)
και ας πούμε μπορεί να χρεωθεί κάποιος κάτι που θα του διαφύγει;

Είδα και κάποιες διαφορές στις τιμές, τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις πχ αποσκευές αυτές τις μέρες που κοίταζα.

Θα είχε ενδιαφέρον μια συγκεντρωτική λίστα με τις αεροπορικές low-cost αν μου έχει ξεφύγει καμιά 😄
για μένα τουλάχιστον στις πτήσεις Ελλάδα-Αγγλία (ryanair-wizzair-easyjet κλπ).

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Ναι αυτές τις οδηγίες, για παράδειγμα σε σχέση με τη ryanair πού διαφέρει η πολιτική της wizzair (check-in, boarding pass, χειραποσκευές κτλ)
και ας πούμε μπορεί να χρεωθεί κάποιος κάτι που θα του διαφύγει;

Είδα και κάποιες διαφορές στις τιμές, τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις πχ αποσκευές αυτές τις μέρες που κοίταζα.

Θα είχε ενδιαφέρον μια συγκεντρωτική λίστα με τις αεροπορικές low-cost αν μου έχει ξεφύγει καμιά 😄
για μένα τουλάχιστον στις πτήσεις Ελλάδα-Αγγλία (ryanair-wizzair-easyjet κλπ).

Web check in  για δωρεάν,επιλογή θεσης πληρώνεις,μεγαλύτερη βαλίτσα την πληρώνεις χρυσή αν δεν την έχεις πληρώσει απο πριν.

 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Σου λέει οτι αν έχεις βγάλει μαζί και επιστροφής θα στα επιστρέψουν και εκείνα.Γιατί μπορεί να έχεις βγάλει μόνο πήγαινε.Δεν βγάζουν όλοι πήγαινε-έλα εισιτήρια .

Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το γράψω.

Με επιστροφή έκλεισα.  Αλλά τι εννοεί if applicable;

2 ώρες πριν, Dark_son20 είπε

αν είχες πληρώσει με πιστωτική επικοινώνησε άμεσα να δεις γιατί καθυστερούν.

αν είχες πληρώσει με χρεωστική η επιστροφή παίρνει πολλές μέρες παραπάνω. 

Πιστωτική. Δεν απαντάνε στα μέιλ μου..

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Κανείς; Έχω φρικάρει με την ανευθυνότητα τους. 

http://twitter.com/Wizz air εδώ απαντούν όπως βλέπω. 

Αν δε βγάλεις άκρη στείλε τους ένα τελευταίο Mail ότι θα προχωρήσεις σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου και τέλος. Δε βλέπω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. 

Δημοσ.

Έγραψα στο twitter και απάντησαν ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις επιστροφές. Δε μπορώ να εξηγήσω την τόση καθυστέρηση πάντως. Τόση διαδικασία είναι;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Έγραψα στο twitter και απάντησαν ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις επιστροφές. Δε μπορώ να εξηγήσω την τόση καθυστέρηση πάντως. Τόση διαδικασία είναι;

ειναι θεμα τραπεζων.

η διαδικασια μπορει να διαρκεσει εως 25 εργασιμες.

Δημοσ.

Όταν έκανα την ακύρωση έγραφε ότι παίρνει 7-10 εργάσιμες. Σήμερα πέρασαν και οι 10 εργάσιμες.  Νομίζω ότι είναι πολύ αναξιόπιστοι.

Επειδή κι άλλοι βλέπω στο twitter περιμένουν τα λεφτά τους για μήνες, τι μπορώ να κάνω;

Αυτό το σάιτ τι λέει;

https://flightrefunds.org.uk/

Τραγική εταιρεία 

Screenshot_2020-03-12-16-24-37-925_com.android.chrome.jpg

Δημοσ.

Κάνεις αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής στην τράπεζα σου. Απλά θα χρειαστούν 2 μήνες για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. 

Δημοσ.

Μάλλον δε θα πάρω πότε τα λεφτά μου πίσω. 

Τι εννοείς αίτηση αμφισβήτησης; Τα εισιτήρια τα αγόρασα τέλη Γενάρη. Δεν έχει ήδη πάρει τα λεφτά η αεροπορική;

Screenshot_2020-03-12-16-34-54-541_com.android.chrome.jpg

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Μάλλον δε θα πάρω πότε τα λεφτά μου πίσω. 

Τι εννοείς αίτηση αμφισβήτησης; Τα εισιτήρια τα αγόρασα τέλη Γενάρη. Δεν έχει ήδη πάρει τα λεφτά η αεροπορική;

Screenshot_2020-03-12-16-34-54-541_com.android.chrome.jpg

Τα λεφτά σου θα τα πάρεις πίσω αργά ή γρήγορα, απλά αναλογίσου πόσες επιστροφές-ακυρώσεις έχουν να αναλάβουν αυτήν την περίοδο, λογικά ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος.

  • Like 1
Δημοσ.

Τώρα κάνω αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής στην alpha bank.

Αλλά δεν έχω κανένα αποδεικτικό να επισυνάψω. Έχω μόνο ένα μέιλ που λέει ότι η πτήση δε θα πραγματοποιηθεί 14-17 Μαρτη και δίνει τις επιλογές 1. 13-18 Μάρτη ή 2.να διαλέξω άλλη μέρα ή 3.refund.

Εγώ από εκεί επέλεξα refund και με οδήγησε σε μια σελίδα που εγραφε ότι σε 7-10 μέρες θα επιστραφούν. 

Από εκεί και πέρα κανένα μέιλ ακύρωσης δε μου ήρθε. Επίσης μέχρι προχτές που ήταν η πτήση (την οποία πρότεινε να πάρω) στελνει μέιλ να κάνω τσεκ ιν και τα λοιπά. 

Πώς θα αποδείξω τώρα ότι όντως δεν πέταξε;; Ούτε η ίδια η wizzair δε φαίνεται να το κατάλαβε..

Τι κάνω τώρα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...