Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά έκανα το παρακάτω post sto adslgr.com, αλλά ποστάρω και εδώ μήπως υπάρχει καμία ιδέα για βοήθεια:

Καλησπέρα στο forum, θα ήθελα την γνώμη σας για τα προβλήματα που έχω μετά από την φορητότητα από την cosmote σε wind vdsl. Θα σας αναφέρω λίγο το ιστορικό σε περίπτωση που κάποιος φίλος αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα.
Στίς 16/10 έκανα αίτηση φορητότητας από την Cosmote ADSL για Wind.

Στις 9/11 και μετά την επίσκεψη τεχνικού της wind στο σπίτι μου το αποτέλεσμα ήταν το modem τους να συγχρονίζεται σε adsl 2 από vdsl. Μετά από επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα μου είπαν ότι υπήρχε πρόβλημα στο δίκτυο του ΟΤΕ στον οποίο και δόθηκε βλάβη. Να σημειώσω ότι μέχρι την επίσκεψη του τεχνικού της wind στο σπίτι τουλάχιστον είχα κανονικά τηλέφωνο και internet από την csΟΤΕ στη γραμμή μου.

Παρόλα αυτά είδα ότι από την επόμενη ημέρα το modem τους συχρόνιζε κανονικά σε vdsl μάλλον χωρίς να κάνει κανένας τους καμία ενέργεια (ήταν ημέρα Σάββατο, λίγο δύσκολο ο ΟΤΕ να έκανε κάτι....), internet πάντως δεν είχα αφού το router, δεν έπερνε ip, συγκεκριμένα το router τους (ένα ZXHN H268N) έβγαζε "authentication failure" στην συνδεση VDSL_835 που υπήρχε προρυθμισμένη από εκείνους με τους κωδικούς μου. Το router του ΟΤΕ το ίδιο και εκείνο δεν έπερνε ip. Επιπλέον δεν είχα και εισερχόμενες κλήσεις από τηλέφωνα εκτός από σταθερά wind(!!). To πρόβλημα μου φαίνεται παρόμοιο με το πρόβλημα που είχε ο φίλος στο νήμα : https://www.adslgr.com/forum/threads/869778-ASUS-DSL-N17U-adsl-vdsl/page177 το οποίο από ότι φαίνεται ήταν πρόβλημα της wind 
Επίσης και o φίλος στο νήμα https://www.adslgr.com/forum/threads/1018523-VDSL-wind-Πρόβλημα-Sync-no-ip, o οποίος δεν ξέρω αν κατέφερε να το λύσει....

Η προηγούμενη εβδομάδα πέρασε επικοινωνώντας 4 με 5 φορές με το τεχνικό τους τμήμα και λαμβάνοντας 5 διαφορετικές απαντήσεις ως προς την πορεία αποκατάστασης της βλάβης. Μη βγάζοντας άκρη χρησιμοποίησα 2 φορές  και την φόρμα επικοινωνίας τους την Τρίτη 13/11 και την Πέμπτη 15/11, γραπτή απάντηση εννοείται πως δεν πήρα.
Χθες και αφού πραγματικά με βγάλαν από τα ρούχα μου στην πρώτη επικοινωνία που είχα μαζί τους λέγοντάς μου ότι περιμένουν κατασκευή γραμμής από τον ΟΤΕ (ημερομηνία δε στον ορίζοντα δεν υπάρχει συγκεκριμένη), μετά από 1 ώρα πάντως άλλο τμήμα τους με πήρε τηλέφωνο για να που κλείσει εκ νέου ραντεβού με τον τεχνικό τους αφού είχαν το ok αποκατάστασης της βλάβης από τον ΟΤΕ!!!

Το απόγευμα ήρθε ο τεχνικός σπίτι μου, κάτι φάνηκε να έχει αλλάξει στη γραμμή αφού πλέον συγχρόνιζε σε μεγαλύτερη ταχύτητα (από 40 και κάτι σε περίπου 100) αλλά το modem στην ίδια κατάσταση, δεν έπερνε ip. Σε επικοινωνία του τεχνικού τους στο σπίτι μου, με τα κεντρικά τους, το πρόβλημα αποδόθηκε στο γεγονός ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα. Πράγματι μετά από 10 λεπτά μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι η υπηρεσία μου πλέον ενεργοποιήθηκε. Στο site foritotita.gr ενώ μέχρι τότε με έβγαζε ότι ανήκω στον ΟΤΕ πλέον με βγάζει στην wind. To τηλέφωνο επανήλθε κανονικά, το internet όμως το ίδιο το router δεν έπερνε ip. Ο τεχνικός που ήταν στο χώρο με διαβεβαίωσε ότι σύντομα θα γίνει και το internet. Όλα αυτά κατά τις 5 το απόγευμα.

Στις 20:00 εχθές το βράδυ πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι οι τεχνικοί του εργάζονται στο θέμα και αναμένεται να λυθεί σύντομα. Σήμερα το πρωί δεν έχει γίνει τίποτε και έφυγα για την εργασία μου. Σε επικοινωνία που είχα από την εργασία μου, ρωτώντας αν βλέπουν  αν μπορεί να συνδεθεί το router, η απάντηση τους ήταν ότι θα πρέπει να βρεθώ στον χώρο μου και να κάνω τεχνικές ρυθμίσεις στο router σε επικοινωνία μαζί τους. Τους απάντησα καλώς και πράγματι όταν έφθασα στο σπίτι μου επικοινώνησα μαζί τους. Άλλος πλέον τεχνικός τους μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή και εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Καταλαβαίνετε ότι έγινα έξω φρενών και ζήτησα να μιλήσω άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους. Η ευγενέστατη κοπέλα που μου μίλησε με διαβεβαίωσε ότι το αργότερο σε 2 ώρες θα λάβω απάντηση ως προς την φύση του προβλήματος και την πορεία αποκατάστασης ενώ θα έκανε έλεγχο για ποιο λόγο δεν απαντηθήκαν τα γραπτά αιτήματα μου. Γραπτή απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα πάντως πριν από 1 ώρα με πήρε εκ τηλέφωνο τεχνικός τους για να μου πει ότι το έδωσαν πάλι βλάβη στο ΟΤΕ απόψε για το ζήτημα!!!!!!! Αν και ευγενικός μαζί του μάλλον τον έφερα σε δύσκολη θέση αφού απάντηση στα ερωτήματα, γιατί δεν λήφθηκε από τον ΟΤΕ το ΟΚ από την 1η αποκατάσταση βλάβης εντός δύο εργασίμων ήμερων από την αναγγελία της όπως και το γιατί δεν δόθηκε νωρίτερα βλάβη σήμερα από τους ίδιους, δεν πήρα. Η μόνη απάντηση που πήρα ήταν η διαβεβαίωση ότι η βλάβη οφείλεται στον ΟΤΕ....
Το πλέον σπαστικό την υπόθεσης είναι ότι βλέπω ότι δεν πρόκειται να γίνει οτιδήποτε άμεσα....
Δεν λέω ότι ντε και καλά φταίει η WIND αλλά αυτά που σκέφτομαι να κάνω και εδώ θα ήθελα την βοήθεια σας είναι:
- Να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αν και ο κανονισμός τους μου δίνει το δικαίωμα μετά από 20 ημέρες από την γραπτή αναφορά μου από ότι είδα...
- Να κάνω αίτηση φορητότητας εκ νέου αν και πραγματικά δεν θα ήθελα στην COSMOTE, αφού πιστεύω ότι ο ΟΤΕ δεν είναι άμοιρος ευθυνών....
- Να διεκδικήσω αποζημίωση για τις μέρες που έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και internet από φορητότητα. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να επικαλεστώ τους λόγους γ και ε στο κανονισμό για την φορητότητα : https://lawandtech.eu/2014/08/21/portability/ , υπάρχει καμία άποψη για αυτό;

Καμία άλλη ιδέα μήπως υπάρχει;
 
Ευχαριστώ προκαταβολικά την κοινότητα.....

Δημοσ.

Wind φίλε, έμπλεξες...

Χειρότερη εταιρία παίζει να μην υπάρχει. Τουλάχιστον με τον ΟΤΕ μιλάς και λύνεται το πρόβλημα (έστω και με δυσκολία).

Κάνε και τα 3 που αναφέρεις, imho.

Δημοσ.

Καλημέρα,

ήδη έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και για τις δύο εταιρίες, θα ενημερώνω για εξελίξεις....

  • Like 2
Δημοσ.

Για να μη λέμε μόνο τα άσχημα...

Τελικώς σήμερα και μετά από 2 τηλεφωνήματα στο τεχνικό τμήμα της wind τα πάντα αποκαταστάθηκαν. Αν έπαιξε ρόλο η καταγγελία δε το γνωρίζω, ίσως, αν και δεν έχω λάβει ενημέρωση περί γνώσης καταγγελίας από τις εταιρίες ακόμα. Οι ταχύτητες στο δίκτυο είναι σαφώς ανώτερες από της COSMOTE (το παλίο μου  router της cosmote, αν και adsl η συνδρομή, κλέιδωνε στα 24/1, τώρα πήγα στα 50/5 με actual speed λιγο μικρότερες, φυσικά αναμενόμενο... Με εξέπληξε ευχάριστα η wind vision που πήρα μαζί, αφενός μεν λόγω της ευκολίας σύνδεσης με το router  του σπιτιού, αφετέρου δε με την ποιότητα της εικόνας στα novasports στα οποία δε διακρίνω καμία διαφορά με την δορυφορική....Ας ελπίσω  να μην έχω αλλα θέματα.... 

Δημοσ.

με μια προταση.στο 99 τις 100 των περιπτωσεων sync no ip ευθυνεται αυτος που του ανηκει το dslam δηλαδη στις περισσοτερες περιπτωσεις του οτε.δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα που γινεται και επισης τους τελευταιους μηνες ο οτε πεταει χαρταετο σε θεματα βλαβων.οι 48 ωρες που ελεγαν καποτε γινονται 148 μεχρι να κλεισει μια βλαβη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...