rapid_fast Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, NT1G είπε Έχουμε λινκ για το όχημα και τον κινητήρα που μπήκε με μεταβλητό βύθισμα και διάρκεια; Είναι πολύ δύσκολο.. μπορεί και να μην υπάρχει τελικά... Το ΦΙΑΤ και Alfa Romeo Spider 2.0 L ήταν τα πρώτα. ακολούθησαν το 1983 οι Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro, μετά ολες οι Alfa Romeo Twin Spark καθώς και η Alfa Romeo 75,
NT1G Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, rapid_fast είπε Είναι πολύ δύσκολο.. μπορεί και να μην υπάρχει τελικά... Το ΦΙΑΤ και Alfa Romeo Spider 2.0 L ήταν τα πρώτα. ακολούθησαν το 1983 οι Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro, μετά ολες οι Alfa Romeo Twin Spark καθώς και η Alfa Romeo 75, Όλες αυτές είχαν μεταβλητό βύθισμα;
rapid_fast Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, NT1G είπε HCCI. Τρίζουν τα κόκαλα του George Ranque Σε λίγο θα μας πεί η μάζντα οτι εφήυρε και τον βάγκελ..
Xiaomi Mi 8 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, NT1G είπε HCCI. Εφευρέτης: Herbert Akroyd Stuart: 1886
rapid_fast Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, NT1G είπε Όλες αυτές είχαν μεταβλητό βύθισμα; Μια έχει σίγουρα....
NT1G Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, rapid_fast είπε Τρίζουν τα κόκαλα του George Ranque Σε λίγο θα μας πεί η μάζντα οτι εφήυρε και τον βάγκελ.. Δεν πειράζει. Κανένα link για αυτό παίζει ή μπα; Εγώ πάντως λέω ότι ήταν ο Rudolf ο πρώτος στο HCCI. 4 λεπτά πριν, Xiaomi Mi 8 είπε Εφευρέτης: Herbert Akroyd Stuart: 1886 Hot bulb engine ; Καλά ... Είχε ιδέα τι έκανε; 6 λεπτά πριν, rapid_fast είπε Μια έχει σίγουρα.... Θα μας κάνεις την τιμή να μας δώσεις πηγές ή παπάρια; Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2018 από NT1G
rapid_fast Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν πειράζει. Κανένα link για αυτό παίζει ή μπα; Εγώ πάντως λέω ότι ήταν ο Rudolf ο πρώτος στο HCCI. Hot bulb engine ; Καλά ... Είχε ιδέα τι έκανε; https://patentimages.storage.googleapis.com/3d/fa/8f/0a76c23b0e3427/US5875743.pdf Παιζει οτι θες... 24 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν πειράζει. Κανένα link για αυτό παίζει ή μπα; Εγώ πάντως λέω ότι ήταν ο Rudolf ο πρώτος στο HCCI. Hot bulb engine ; Καλά ... Είχε ιδέα τι έκανε; Θα μας κάνεις την τιμή να μας δώσεις πηγές ή παπάρια; spyder ρε... 11mm variable lift, valve timing 30/80-67-43, duration 290 degrees overlap 73 degrees. Μπορεί και το φίατ 124 με το δίλιτρο μοτέρ στην Αμερική να είχε τέτοιο.. Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2018 από rapid_fast 1
Xiaomi Mi 8 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, NT1G είπε HCCI με diesel καύσιμο. Καλό αστείο. Δεν ψάχνουμε αξιοπιστία. Δεν ψάχνουμε ποιος φτιάχνει καλύτερα αυτοκίνητα, ομορφότερα... Ψάχνουμε μία ιαπωνική (ούτε καινοτομία) εφεύρεση στο χώρο του αυτοκινήτου. Και είναι όντως καλό το αστείο προ των πυλών του 2019 να ψάχνουμε ακόμη...
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Καμμία αξιόλογη δεν υπάρχει.Όλες οι πατέντες από Ευρώπη και ΗΠΑ είναι.
NickTG Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 36 minutes ago, Xiaomi Mi 8 said: Δεν ψάχνουμε αξιοπιστία. Δεν ψάχνουμε ποιος φτιάχνει καλύτερα αυτοκίνητα, ομορφότερα... Ψάχνουμε μία ιαπωνική (ούτε καινοτομία) εφεύρεση στο χώρο του αυτοκινήτου. Και είναι όντως καλό το αστείο προ των πυλών του 2019 να ψάχνουμε ακόμη... Άντε και δεν έχουν καμία. Και? Νιώθεις καλύτερα? Θα κοιμηθείς πιο ήσυχος το βράδυ? Τι κέρδισες? Ποιο το νόημα όλου του topic? 3
lary7 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Οι Ιάπωνες πάντα ήταν 5-10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία σε σχέση με Δυτικους, είναι ένας από τους λόγους που έχασαν τον πόλεμο. Από την άλλη οι Γερμανοί ήταν μπροστά τεχνολογικά αλλά εν μέρη για αυτό έχασαν και αυτοί τον πολεμο. Το ότι οι Ιάπωνες υιοθετούν μια τεχνολογία αφού ωριμάσει δεν είναι απαραίτητα κακό, κάτι που κρίνεται και από τις πωλήσεις τους. Άλλες δυνατότητες έχει η βιομηχανία τους και πατάει πάνω σε αυτές.
plasTOST Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 15 ώρες πριν, rapid_fast είπε VW jetta Φίλε, σε έχουν παραπληροφορήσει.. The first functional variable valve timing system, including variable lift, was developed at Fiat. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%. Βοήθησέ με να το βρω γιατί δεν έχω μέχρι σήμερα διαβάσει κάτι αντίστοιχο για το Jetta και την τετραδιεύθυνση.
mp123 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, Xiaomi Mi 8 είπε Δεν ψάχνουμε αξιοπιστία. Δεν ψάχνουμε ποιος φτιάχνει καλύτερα αυτοκίνητα, ομορφότερα... Ψάχνουμε μία ιαπωνική (ούτε καινοτομία) εφεύρεση στο χώρο του αυτοκινήτου. Και είναι όντως καλό το αστείο προ των πυλών του 2019 να ψάχνουμε ακόμη... Το xiaomi όμως το πηρες. 😂 Αρα σου αρεσουν οι αντιγραφές. Το πιο άσχετο θέμα που έχω διαβάσει όσο είμαι στο forum αυτό. 2
plasTOST Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2018 15 ώρες πριν, rapid_fast είπε Και να συμπληρώσω, οτι δεν νομίζω να υπάρχει εδώ κάποιος να έχει οδηγήσει ιαπωνικό αυτοκίνητο... Οδηγώ Ιαπωνικό made in Japan 100%. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις