Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/11/2018 στις 12:22 ΜΜ, plasTOST είπε

Τετραδιευθυνση

VW jetta

Στις 20/11/2018 στις 5:42 ΜΜ, nik0laus είπε

To vvt είναι εφευρεση αμερικανική του 1920 και αφορα το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων

Το Vtec  αφορά το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων αλλά επιπροσθέτως και το μεταβλητό βύθισμα αυτών και είναι γιαπωνέζικο.

Φίλε, σε έχουν παραπληροφορήσει.. 

The first functional variable valve timing system, including variable lift, was developed at Fiat. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%. 

  • Like 1
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι να εφευρίσκουμε κάτι που να  δουλεύει χωρίς να χαλάει  :D

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 21/11/2018 στις 4:27 ΜΜ, De@th L0rd είπε

https://www.reliabilityindex.com/

Hint: 2nd Tab Bottom worst.

BMW and Mercedes  περισσότερες από μια θέσεις . Η επιτομή του "German Overengineering" η αλλιώς ο πιο ακριβός τρύπιος κουμπαράς. Mετά από αυτές αναλαμβάνει το VAG group. Xειρότερες θέσεις ανα μοντέλο ακόμη και από Γαλλικά και Ιταλικά που "χαλάνε και καίνε λάδια"....

Γιατί δεν λές την αλήθεια..?

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες ABS ούτε εσύ, ούτε τα αεροπλάνα..

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες αερόσακο.

Μην μιλήσω για Ιαπωνική αξιοπιστία και νεκρούς, είναι κρίμα..

Θα πώ όμως ένα. Μια και μόνη ανάκληση έχει κάνει η BMW για βλάβη που προκάλεσε θανατηφόρο/α και ήταν οι αερόσακοι της Ιαπωνικής τανακα...

Θα μείνω στο θρέντ και δεν θα επεκταθώ περισσότερο...

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Το θέμα είναι να εφευρίσκουμε κάτι που να  δουλεύει χωρίς να χαλάει  :D

Ο πρωτοπόρος έχει δαπανήσει δις σε έρευνα και ανάπτυξη..

Μετά έρχεται ο κλώνος και δίνει στη μισή τιμή κάτι που έχει το 1/8 της αξίας..

Και να συμπληρώσω, οτι δεν νομίζω να υπάρχει εδώ κάποιος να έχει οδηγήσει ιαπωνικό αυτοκίνητο...

Ολα σε άλλες χώρες είναι κατασκευασμένα...

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, rapid_fast said:

Και να συμπληρώσω, οτι δεν νομίζω να υπάρχει εδώ κάποιος να έχει οδηγήσει ιαπωνικό αυτοκίνητο...

Ολα σε άλλες χώρες είναι κατασκευασμένα...

 

Προφανώς και όχι. 

Δημοσ.

 

3 λεπτά πριν, rapid_fast είπε

Και να συμπληρώσω, οτι δεν νομίζω να υπάρχει εδώ κάποιος να έχει οδηγήσει ιαπωνικό αυτοκίνητο...

Ολα σε άλλες χώρες είναι κατασκευασμένα... 

Δε θα το έλεγα μετά βεβαιότητος...

 

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, rapid_fast είπε

Γιατί δεν λές την αλήθεια..?

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες ABS ούτε εσύ, ούτε τα αεροπλάνα..

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες αερόσακο.

Μην μιλήσω για Ιαπωνική αξιοπιστία και νεκρούς, είναι κρίμα..

Θα πώ όμως ένα. Μια και μόνη ανάκληση έχει κάνει η BMW για βλάβη που προκάλεσε θανατηφόρο/α και ήταν οι αερόσακοι της Ιαπωνικής τανακα...

Θα μείνω στο θρέντ και δεν θα επεκταθώ περισσότερο...

Αν δεν υπήρχαν οι Σουηδοί με τις ζώνες ο αερόσακος θα ήταν άχρηστος 😛 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mansora είπε

Αν δεν υπήρχαν οι Σουηδοί με τις ζώνες ο αερόσακος θα ήταν άχρηστος 😛 

Αυτή η ανακρίβεια με τη βόλβο θα συνεχίζεται για μια ζωή νομίζω..

αυτή είναι η ζώνη 3 σημείων..https://patentimages.storage.googleapis.com/6c/b1/27/9b9655ce53409b/US2710649.pdf

και αυτό είναι η διαφοροποιημένη με άλλη εδραση που έβαλε η βόλβο στα αυτοκίνητα της γιατί δεν είχε την πατέντα και δεν μπορούσε..

https://patentimages.storage.googleapis.com/dc/50/73/eb87132928f55d/US3043625.pdf

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, rapid_fast είπε

Γιατί δεν λές την αλήθεια..?

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες ABS ούτε εσύ, ούτε τα αεροπλάνα..

Αν δεν υπήρχαν οι Γερμανοί δεν θα είχες αερόσακο.

Μην μιλήσω για Ιαπωνική αξιοπιστία και νεκρούς, είναι κρίμα..

Θα πώ όμως ένα. Μια και μόνη ανάκληση έχει κάνει η BMW για βλάβη που προκάλεσε θανατηφόρο/α και ήταν οι αερόσακοι της Ιαπωνικής τανακα...

Θα μείνω στο θρέντ και δεν θα επεκταθώ περισσότερο...

Δε μίλησε κάποιος για το ABS και τον αερόσακο... Μίλησα οτι γεμίζουν τα αυτοκίνητα ΑΧΡΗΣΤΑ ηλεκτρονικά, και λογής μπλιμπλίκια τα οποία στο τέλος δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Αυτό γίνεται για δύο λόγους, για να κονομάνε απο service και ανταλλακτικά, και να έχουν proprietary υποστήριξη κι επίσης planned obsolescence . Δε μου κάθεται καλά μια εταιρία η οποία βγάζει ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αυτοκίνητο να το υπολογίζει για 7 χρόνια το πολύ. Δες αξίες μεταπώλησης παλαιότερων μοντέλων που δεν έχουν τις παπαριές επάνω και δες και τις σημερινές. Χάνουν την αξία μεταπώλησής  τους πιο γρήγορα κι από τα Hyundai και τα τελευταία έχουν το σημαντικό πλεονέκτημα ότι δεν κοστίζουν 40 και 50.000 ευρώ εξ αρχής.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, rapid_fast είπε

VW jetta

Φίλε, σε έχουν παραπληροφορήσει.. 

The first functional variable valve timing system, including variable lift, was developed at Fiat. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%. 

Αναφορά σε κείμενο

Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988). The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.

Τελικά στα 70s ή στα 60s ήταν, απλά patented ή μπήκε κανονικά στην παραγωγή κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, De@th L0rd είπε

Δε μίλησε κάποιος για το ABS και τον αερόσακο... Μίλησα οτι γεμίζουν τα αυτοκίνητα ΑΧΡΗΣΤΑ ηλεκτρονικά, και λογής μπλιμπλίκια τα οποία στο τέλος δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Αυτό γίνεται για δύο λόγους, για να κονομάνε απο service και ανταλλακτικά, και να έχουν proprietary υποστήριξη κι επίσης planned obsolescence . Δε μου κάθεται καλά μια εταιρία η οποία βγάζει ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αυτοκίνητο να το υπολογίζει για 7 χρόνια το πολύ. Δες αξίες μεταπώλησης παλαιότερων μοντέλων που δεν έχουν τις παπαριές επάνω και δες και τις σημερινές. Χάνουν την αξία μεταπώλησής  τους πιο γρήγορα κι από τα Hyundai και τα τελευταία έχουν το σημαντικό πλεονέκτημα ότι δεν κοστίζουν 40 και 50.000 ευρώ εξ αρχής.

Νομίζω μίλησες για γερμανικό overengineering.. Το οποίο είναι ταυτόσημο με την γενικότερη ασφάλεια. (η οποία στα Ιαπωνικά ούτε κατά διάνοια δεν υπήρχε πριν το 2000) 

Αυτό που λες για τα ηλεκτρονικά, γίνεται κυρίως για τα καυσαέρια. Τα υβδριδικά υπάρχουν γιατί οι Ιάπωνες δεν περνούσαν με άλλο τρόπο τα καυσαέρια..

Τέλος πάντων. Ενα BMW όταν λειτουργεί σωστά είναι άπιαστο απο οποιοδήποτε άλλο αμάξι. Απλά σχεδόν ποτέ δεν λειτουργεί σωστά.

Οι ευρωπαϊκές νόρμες που προσδιορίζουν την ποσόστωση ανακυκλώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών στην παραγωγή των οχημάτων επηρεάζουν σημαντικά το προσδόκιμο ζωής των οχημάτων. Επιπρόσθετα ο χρόνος ζωής με φορολογικά αντίμετρα για την αντικατάσταση των οχημάτων σε βάθος πενταετίας ρίχνουν την τελική μακροζωία και ποιότητα.

Παλιά μια απλή 518ι του 1984 κόστιζε 3.800.000 δραχμές. 40.000 μάρκα τότε.. (5 ιαπωνικά αγόραζες στη γερμανια..)

Με αυτά τα χρήματα αγόραζες στην Ελλάδα ένα σπίτι 80 τετραγωνικών μέτρων.

Ενα σπίτι 80 τετραγωνικών σήμερα κοστίζει περίπου 100.000 ευρώ. Μια αντίστοιχη BMW πλέον κοστίζει 50.000 ευρω.

Διαφορετικά λέγοντας οταν το μπε εμ βε κόστιζε 3.800.000 ένα ιαπωνικό κόστιζε 700-900.000 βαριά να ακουμπούσε εκατομμύριο.

Η τη δεκαετία του 70, ένα BMW κόστιζε 400.000 ενώ ένα ιαπωνικό ας πούμε κορόλα κόστιζε 90.000

Οταν πλέον αγοράζεις ένα BMW με 30.000, ένα κορόλα έπρεπε να κάνει 8 με 9000 ευρώ...

Που δεν κάνει.. Αρα, ή ο Ιάπωνας πουλάει πανάκριβα, ή ο Γερμανός έχει ρίξει ποιότητα και τιμή για να πουλάει...

Βέβαια αυτό το παρταλοειδες πλαστικό φούρνου μικροκυμάτων που έχει ο Ιάπωνας στο ταμπλώ του, ο Γερμανός δεν το έχει ούτε για σταχτοδοχείο..

 

 

 

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Τελικά στα 70s ή στα 60s ήταν, απλά patented ή μπήκε κανονικά στην παραγωγή κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Προφανώς στα τέλη του 60 ολοκληρώθηκε η πατέντα ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του πρωτοτύπου, και μέσα στη δεκαετία του 70 η παραγωγική του λειτουργία.

Αφού τοποθετήθηκε σε όχημα παραγωγής μετά το 82.. Αυτά που έχουν τα οχήματα μας σήμερα, δεν σχεδιάστηκαν χθές.. είναι δεκαετίες στα σχέδια και στις δοκιμές...

 

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, rapid_fast είπε

...

Προφανώς στα τέλη του 60 ολοκληρώθηκε η πατέντα ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του πρωτοτύπου, και μέσα στη δεκαετία του 70 η παραγωγική του λειτουργία.

Αφού τοποθετήθηκε σε όχημα παραγωγής μετά το 82.. Αυτά που έχουν τα οχήματα μας σήμερα, δεν σχεδιάστηκαν χθές.. είναι δεκαετίες στα σχέδια και στις δοκιμές...

 

Έχουμε λινκ για το όχημα και τον κινητήρα που μπήκε με μεταβλητό βύθισμα και διάρκεια;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...