Προς το περιεχόμενο

[Mouse] Logitech MX Master 2S 59,90€ @ MediaMarkt, Public


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, anonik είπε

Εστειλα το παρακάτω mail στο public και το βάζω και εδώ για να μείνει και κάπου ηλεκτρονικά γιατί εκεί μάλλον πετιέται απευθείας

Κι όμως υπάρχει τρόπος να σπεύσουν να σου απαντήσουν! Λέγεται ταυτόχρονη κοινοποίηση της επιστολής (με CC στο mail) και στο ΙΝΚΑ. Αν το δουν αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να προσπεράσουν. Και θα σου βρουν και το προϊόν αργά ή γρήγορα.

Ρε παιδιά να ξέρουμε και να εξασκούμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές... Για να στριμώχνονται και οι αλυσίδες και να αναγκαστούν να οργανώσουν καλύτερα το inventory τους και την ενημέρωσή του. Γιατί εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα διαχρονικά. Όσο τους αφήνουμε λάσκα και δεχόμαστε να περνάνε αναίμακτα ακυρωμένες παραγγελίες, αυτή η παθογένεια θα συνεχίζεται.

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η παραγγελία είναι ακόμα ανοικτή και κάθε τόσο παίρνω απάντηση ότι "προχωράει".

Αν ήθελα να "παίξω πουστι@" θα το είχα παραγγείλει με αντικαταβολή και από αλλού εκείνες -και τις επόμενες- τις μέρες στην ίδια τιμή και όποιο φτάσει πρώτο.

Δεν το έκανα, επομένως να στρώσουν τον κ@λ@ τους να τιμήσουν την προτίμησή μου στο μαγαζάκι τους.

Αυτά

 

Επεξ/σία από iml
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ακολουθησεις τη φόρμα επικοινωνίας τη δική τους από τη σελίδα, δεν υπάρχει πουθενά  επιλογή να βάλεις cc. Επισης δε φαίνεται το mail address τους  Το αυτόματο απαντητικό που σου έρχεται ειναι της μορφής "no-reply" που σημαίνει ότι και να τους το στείλεις εκ νέου ως απάντηση από  στο mail τους με cc  τον ΙΝΚΑ αυτοί δεν θα το πάρουν. Αν προσπαθήσεις από τη σελίδα τους να επικοινωνήσεις με άλλο τμήμα, σου βγάζουν επισης φόρμα επικοινωνίας που δε δειχνει το mail address και την στιγμή που πας να το στειλεις σε άλλο τμήμα (πχ  στο

management) σου ζητά εταιρικό username και password (δηλαδή όχι αυτά που βάζεις ως πελάτης αν εχεις κάνει sign up, αλλά μονο αν δουλεύεις ή είσαι συνεργάτης)

Τέλος αν γράψεις μεσα στο mail οτι θα το προωθήσεις στον ΙΝΚΑ και αυτοί δεν διαβάζουν το mail που στελνεις, πράγμα που γίνεται στην περίπτωσή μου τότε τι κερδίζεις ακριβώς;

 

Επεξ/σία από anonik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό γίνεται με τις φόρμες επικοινωνίας και όχι με τα ξεκάθαρα mail, ίσως γι' αυτό και τα χρησιμοποιούν. Έτσι δεν έχεις καν το original mail που τους στέλνεις, και ξεκάθαρο ιστορικό συνομιλίας, παρά μόνο την απάντηση αυτού που θα τύχει να αναλάβει το ερώτημά σου, αν έρθει.

Η όποια απάντηση είναι καρμπόν, αγνοώντας τις προηγούμενες συνομιλίες.

Επεξ/σία από iml
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να προλάβω άλλο ενα: Ναι μπορώ να κάνω καταγγελία, πράγμα που πιθανόν θα κάνω στο τέλος, χωρίς να έχει κανένα ουσιαστικό αντίκτυπο για την συγκεκριμένη παραγγελία. Συμφωνώ πως μελλοντικά θα βοηθήσει άλλους και ίσως και μένα αν και προσωπικά απο παμπλικ αγορές γιοκ

 

UPDATE: Για ακόμη μια φορά άλλαξαν εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής:4/2/2019 αναφέρουν τώρα....

Επεξ/σία από anonik
  • Like 1
Δημοσ.

Το ποντικι σε μπλε και ασπρο χρωμα βλεπω το εχουν διαθεσιμο ενω το γκρι ειναι ακομα εξαντλημενο απο οτι βλεπω στο site.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, anonik είπε

UPDATE: Για ακόμη μια φορά άλλαξαν εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής:4/2/2019 αναφέρουν τώρα....

Επιβεβαιώνω την παραπάνω αλλαγή.

Βέβαια εμένα είχε κολλήσει στο 17/12/2018 και δεν έμπαιναν στον κόπο να ενημερώσουν την καρτέλα, παρά τα email που ανταλλάζαμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αναφορά σε κείμενο

Forward την αρχική φόρμα παραγγελίας που σου ήρθε, κοτσάρεις το κείμενό σου και αποστολή στο παραπάνω mail και cc ΙΝΚΑ.

Μην τα περιμένετε στο πιάτο. Google is your friend.

Επεξ/σία από DownUNDERground
Δημοσ.
5 ώρες πριν, DownUNDERground είπε
Αναφορά σε κείμενο

Forward την αρχική φόρμα παραγγελίας που σου ήρθε, κοτσάρεις το κείμενό σου και αποστολή στο παραπάνω mail και cc ΙΝΚΑ.

εχεις βάλει mail address του mediamarkt... μιλάμε για το public . Δεν έχω βρει valid e-mail address sto google. Δεν περιμενω κατι στο πιάτο όταν εχω γράψει και επικοινωνήσει τόσες φορές με αυτούς και βάζω το κείμενο - έκθεση εδώ ... επίσης δε ζήτησα κάτι από το forum,  ενημερωτικό της κατάστασης έβαλα για να γνωρίζουν όλοι. Η κοινοποίηση στον ΙΝΚΑ και καταγγελία είναι σωστό εργαλείο, κατά τη γνώμη μου πάντα, όταν χρησιμοποιείται ως τελευταίο μέσο πίεσης , ή το πρώτο βήμα της  νομικής οδού όταν όλες οι εναλλακτικες δεν αποδίδουν... Αν ο καθένας βάζει ενα CC  στον ΙΝΚΑ για κάθε (σχεδόν κάθε) πρόβλημα με εμπορική εταιρεία, θα χαθεί το μέτρο και  η σωστή αντιμετώπιση από τους ανθρώπους του ΙΝΚΑ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Με 10 δευτερόλεπτα αναζήτησης. Για θέμα που σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό δεν μπόρεσες να το βρεις δηλαδή...

Κατά τ' άλλα έχουμε τόσο διαφορετική οπτική στο θέμα ΙΝΚΑ που δε θα επιχειρήσω να επεκταθώ. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το ΙΝΚΑ δεν είναι νομική οδός με την κλασική έννοια. Ελεγκτικό ινστιτούτο όσον αφορά τη λειτουργία της αγοράς είναι. Δεν είναι ότι κάνεις μήνυση πχ. ξέρω 'γω...

Πέραν αυτών πάντως, καλή τύχη με την παραγγελία σου και εύχομαι να παραλάβεις.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια από τα ίδια και σε μένα,ένα τηλέφωνο κάπου τον Δεκέμβρη για να παραλάβω εναλλακτικά σε άσπρο χρώμα,και από τότε νεκρική σιγή.

Επεξ/σία από aris1964
Δημοσ.
8 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Με 10 δευτερόλεπτα αναζήτησης. Για θέμα που σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό δεν μπόρεσες να το βρεις δηλαδή...

Κατά τ' άλλα έχουμε τόσο διαφορετική οπτική στο θέμα ΙΝΚΑ που δε θα επιχειρήσω να επεκταθώ. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το ΙΝΚΑ δεν είναι νομική οδός με την κλασική έννοια. Ελεγκτικό ινστιτούτο όσον αφορά τη λειτουργία της αγοράς είναι. Δεν είναι ότι κάνεις μήνυση πχ. ξέρω 'γω...

Πέραν αυτών πάντως, καλή τύχη με την παραγγελία σου και εύχομαι να παραλάβεις.

Για το mail address: Σωστός, υπάρχει αυτό, επρεπε να το αναφέρω εγώ εδώ για να είμαι πλήρης. Αν προσπαθήσεις να κάνεις reply μαλιστα σε δικό τους mail βγάζει αυτό. Δεν είναι οτι δεν το εχω βρει, είναι οτι το ξέχασα από τις φορές που το χρησιμοποίησα στο παρελθον χωρίς να λάβω απάντηση (άλλες παραγγελίες που μου εστελναν μόνοι τους ενημέρωση με mail κ ζητούσα διευκρίνιση). Τότε μόνο απο τηλέφωνο έβγαζα άκρη.

Για τον ΙΝΚΑ εγραψα " όταν χρησιμοποιείται ως τελευταίο μέσο πίεσης , ή το πρώτο βήμα της  νομικής οδού όταν όλες οι εναλλακτικες δεν αποδίδουν "  Εννοώ απλά ότι τον εμπλέκεις ως τελευταία μορφή πίεσης,  λίγο πριν συνεχίσεις με καταγγελία ή/και μήνυση...

 

  • Like 1
Δημοσ.

Και όσο σκέφτομαι ότι είχα κλάψει με μαύρο δάκρυ που δεν το πρόλαβα τότε. Ευτυχώς πήρα από το amazon.de αυτό που πραγματικά ήθελα (το μπλε) με 7 ευρώ παραπάνω.

Αυτή η ταλαιπωρία που περνάτε κατά την άποψή μου ανεβάζει την αξία που πληρώνετε τουλάχιστον στα 300€. Θα έλεγα και παραπάνω, αλλά τεσπα.

Ευχαριστώ όσους κοινοποιούν τα βάσανα τους και με βοηθούν να καταλάβω τι εστί προσφορά από ελληνική επιχείρηση (ναι, ξέρω το mediamarkt είναι γερμανικό). Κατά τ' άλλα κατηγορούμε τα skourtzομάγαζα για τέτοιες πρακτικές. Τελικά η φτήνια δυστυχώς πληρώνεται. Είναι ρίσκο που αναλαμβάνεις.

Τέλος, τραγικός αυτός που υποβιβάζει τον άνθρωπο που μας κοινοποιεί τον κόπο και τα βάσανα του με ατάκες του στυλ "όλα στο πιάτο, 5'' googlισμα" κτλ. Το κόμπλεξ πρέπει να έχει ένα όριο. Και στα όρια του τραμπουκισμού για το πως πρέπει να δράσει. Και ο άλλος συνεχίζει ευγενικά. Μπράβο, ωραίος, εγώ θα τον είχα σκυλοβρίσει.

 

Δημοσ.

Tο πάμπλικ είχε βάλει στην περιγραφή γκρι αλλά το μπλε εννούσε/ έστειλε (το οποίο είναι φ ο β ε ρ ο  χρώμα)
Αλλά ναι η εγκεφαλική εμπλοκή τόσο καιρό με ένα πράγμα που δεν έχει τόση αξία, για μένα δεν αξίζει το κυνήγι της προσφοράς σε τέτοια καταστήματα.
Καλύτερα πιο ακριβά και πνευματική ηρεμία από 20% κάτω και πονοκέφαλος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, SilverCloak είπε

Το κόμπλεξ πρέπει να έχει ένα όριο.

Άσ' το ψηλέ. Βλέπω και τη δική σου ευγένεια. Χαρακτηρισμό εσύ έγραψες πάντως. Εγώ να τον τσιγκλίσω λίγο προσπαθώ, για να κυνηγήσει τα δικαιώματά του με αποτελεσματικό τρόπο. Στο να του είμαι χρήσιμος αποσκοπώ στην τελική. Εσύ βλέπε δράκους και πέτα κοσμητικά.

Επεξ/σία από DownUNDERground
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...