iml Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, john_shadow είπε Με πήραν σήμερα τηλ και μου είπαν ότι το σκούρο γκρι θα έρθει από μέσα γενάρη και μου πρότειναν αντ αυτού το άσπρο που θα είναι ετοιμοπαράδοτο από βδομάδα, ωστόσο έμεινα στο γκρι μιας που δεν το βιάζομαι.. Μα και το άσπρο γκρι θα γίνει 😀 Τεσπα, περιμένω και εγώ από public αλλά έτσι που πάει θα κάνουμε μαύρα μάτια να το δούμε. Σήμερα στο τηλέφωνο μου είπαν επίσης για μέσα με τέλη Γενάρη (και βλέπουμε) ενώ έπεσε στο τραπέζι και η αντικατάσταση με άσπρο που στην τηλεφωνική επικοινωνία βαπτίστηκε γκρι. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από iml
dimis_pj Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Για όποιον δεν τον πρόλαβε ή δεν παρέλαβε στην Black Friday, το εχει προσφορά στο amazon.de, 59 ευρώ+εξοδα αποστολής. https://www.amazon.de/Logitech-910-005139-kabellose-Bluetooth-Windows/dp/B071KZS3MF/ref=mp_s_a_1_11?ie=UTF8&qid=1545691997&sr=8-11&keywords=Logitech
pantelikas Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Μετά απο έναν μήνα και κάτι μου ήρθε ειδοποίηση να παραλάβω την εξοφλημένη παραγγελία. Μεσολάβησαν 2 email και 2 τηλέφωνα. Τώρα μου δώσαν 5 εργάσιμες να παραλάβω κι εγώ είμαι οικογενειακώς εκτός πόλης. Θα γελάσουμε
anonik Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, pantelikas είπε Μετά απο έναν μήνα και κάτι μου ήρθε ειδοποίηση να παραλάβω την εξοφλημένη παραγγελία. Μεσολάβησαν 2 email και 2 τηλέφωνα. Τώρα μου δώσαν 5 εργάσιμες να παραλάβω κι εγώ είμαι οικογενειακώς εκτός πόλης. Θα γελάσουμε Στη ίδια κατάσταση με εσένα, με τη μόνη διαφορά ότι εγώ δεν το έχω πληρώσει (αντικαταβολή). Δε μου έχουν απαντήσει σε κανένα από τα 3 mail και τη 2η φορά που μίλησα μαζί τους η απάντηση ήταν "κάποια στιγμή στην αρχή του χρόνου) Εγώ φευγω επαγγελματικό ταξίδι έξω στο μεταξύ.... Νομίζω πως στην περίπτωσή σου αν μιλήσεις μαζί τους, επειδη το έχεις ηδη πληρώσει το κρατάνε για αρκετό καιρό. Το κάνουν και άλλες αλυσίδες, θέλω να πιστεύω ότι μέχρι εκει τους κόβει να μη κάνουν μαμακίες ...
Jimys2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Απο βδομαδα παραλαμβανουμε οσοι διαλεξαμε το λευκο γκρι χρωμα! Οσοι διαλεξαν αλλο χρωμα, καλο Φλεβαρη! Ποσο τραγικοι... 1
riku Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα, εγώ προσωπικά το είχα παραγγείλει από public και μου το έφεραν κανονικά με περίμεναν και κάμποσες μέρες να το παραλάβω. Τελικά δεν βγάζεις άκρη, ξεχωριστή ιστορία η κάθε περίπτωση. Να ρωτήσω κάτι άλλο, θελω κι ενα keyboard να το συνδυάσω αλλά πιο πολύ για δουλειά γραφείου και λίγο gaming. Έχετε να προτείνετε κάτι οικονομικό? 1
Jimys2008 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Σήμερα ήρθε email για παραλαβή! Δεν αργήσανε πολύ 😂.
pantelikas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Πήγα παρέλαβα σήμερα. Μαύρο είχα παραγγείλει, μπλε μου δώσανε. Είναι απλά άχρηστοι! Περιμένω να μου πιστώσουνε τα χρήματα
Dunyas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Το παρήγγειλα σε μαύρο, και με πήραν τηλέφωνο πριν δύο εβδομάδες για να αλλάξω το χρώμα ώστε να παραλάβω πιο γρήγορα! Ακόμα περιμένω.... Οι τύποι είναι απαράδεκτοι!
Jimys2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Παρελαβα σημερα ! Ειχα ζητησει να παραλαβω το λευκο γιατι το γκρι θα αργουσε κι αλλο 1
Pepemakis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Παραγγελία απο Public κι εγώ, ακόμα περιμένω... έχω μιλήσει τηλεφωνικά αρκετές φορές και κάθε φορά μου λένε θα σας ενημερώσουμε με μήνυμα σε λίγες ώρες και δε μου στέλνουν τίποτα... Ας μου έλεγαν τουλάχιστον τέλη Γενάρη. Το "θα σας ενημερώσουμε σε λίγο" είναι απλά κοροϊδία.
iml Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Τέλη Γενάρη έχουν πει, αλλά θα δούμε. Απευθείας παραγγελία στον κινέζο να είχαμε κάνει θα είχε φτάσει. Θα στείλουν ειδοποίηση για το ποντίκι και θα πούμε -το ποιο? 1
anonik Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Εστειλα το παρακάτω mail στο public και το βάζω και εδώ για να μείνει και κάπου ηλεκτρονικά γιατί εκεί μάλλον πετιέται απευθείας ============================================================================================ Χαίρεται, Αν και πιθανότατα αυτό το mail θα καταλήξει στον ηλεκτρονικό καλάθι των αχρήστων όπως και κάθε άλλο που έχω στείλει μέσα από το κουμπί "επικοινωνία" της ιστοσελίδας σας, σας αποστέλλω ένα ακόμη καταγγέλοντας με όσο πιο ήπιο τρόπο μπορώ την απαράδεκτη κατά την αποψή μου συμπερίφορά σας. Συγκεκριμένα: Στις 20/11/2018 πραγματοποίησα παραγγελία του "Ασύρματο ποντίκι Logitech MX Master 2S Bluetooth Γκρί" με τελική τιμή πληρωμής 59.99€ και αριθμό παραγγελίας ***********. Η κατάσταση της παραγγελίας μετά την ολοκλήρωσή των ενεργειών μου:"Υπό επεξεργασία εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης: Θα ενημερωθείς το συντομότερο δυνατό μέσω email ή και SMS" 6 μέρες μετά σας απέστειλλα το πρώτο mail ρωτώντας την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής. Καμία απάντηση απο μέρους σας εκτός του αυτόματου απαντητικού mail που αναφέρει ότι θα λάβω απάντηση το αργότερο 2 εργάσιμες μέρες μετά 3 εργάσιμες αργότερα αποστέλλω 2ο mail αναφέροντας οτι δεν έχω λάβει απάντηση. Ξανά καμία απάντηση απο μέρους σας εκτός του αυτόματου απαντητικού mail που αναφέρει ότι θα λάβω απάντηση το αργότερο 2 εργάσιμες μέρες μετά. Ορισμένες μέρες μετά πραγματοποιώ την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελιας μου. Ο υπάλληλος από το customer support απαντά ότι θα το κοιτάξει και θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί μου. Καμία απολύτως προσπάθεια επικοινωνίας 13 Δεκεμβρίου αποστέλλω 3ο mail για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελιας μου.αμία απάντηση απο μέρους σας εκτός του αυτόματου απαντητικού mail που αναφέρει ότι θα λάβω απάντηση το αργότερο 2 εργάσιμες μέρες μετά Στο ενδιάμεσο, στην ιστοσελίδα σας και στην επιμέρους κατάσταση παραγγελίας (όχι η κεντρική κατάσταση που παραμένει στο "Υπο επεξεργασία") αναφέρει "Σε αναμονή από προμηθευτή, (Εκτιμώμενη ημ/νία: 17/12/2018)" 17 Δεκεμβρίου αποστέλλω 4ο mail για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελιας μου. Καμία απάντηση απο μέρους σας εκτός του αυτόματου απαντητικού mail που αναφέρει ότι θα λάβω απάντηση το αργότερο 2 εργάσιμες μέρες μετά Αρχές του 2019 και ενώ εχει περάσει σχεδόν 1.5 μήνας από την ημερομηνία παραγγελίας και χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια από μερους σας για επικοινωνία και ενημέρωσή μου καλώ για 2η φορά για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελιας μου. Ο υπάλληλος από το customer support απαντά ότι θα το κοιτάξει και θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί μου. Καμία απολύτως προσπάθεια επικοινωνίας 22 Ιανουαρίου 2019 επικοινωνώ για 3η φορά τηλεφωνικά. Ο υπάλληλος από το customer support απαντά ότι το προιόν θα το παραλάβετε από τον προμηθευτή στις 25/01/2019. Επίσης αναφέρει ότι θα ενημερωθώ τηλεφωνικά και με e-mail για την ημερομηνία παραλαβής 29 Ιανουαρίου 2019 και ενώ δεν έχω λαβει καμία απολύτως ενημέρωση στο ενδιάμεσο, επικοινωνώ 4η φορά τηλεφωνικά. Η υπάλληλος απο το customer support απαντά ότι θα έπρεπε να έχετε παραλάβει από τον προμηθευτή το προϊόν στις 25/1/2019, αλλά δεν έχει επιβεβαίωση από το σύστημά σας ότι κάτι τέτοιο συνέβη. Επίσης αναφέρει ότι θα ρωτησει το τμήμα προμηθειών και θα επικοινωνήσει μαζί μου τηλεφωνικά εντός της ημέρας μόλις έχει απάντηση. Την ίδια μέρα στις 15:10 λαμβάνω κλήση από την ίδια υπάλληλο όπου αναφέρει ότι δεν έχει λάβει απάντηση και κατά συνέπεια δε γνωρίζει κάτι παραπάνω. Επίσης αναφέρει ότι το ερώτημα παραμένει και το customer support θα επικοινωνήσει μαζί μου μόλις εχει απάντηση από το τμήμα προμηθειών 30 Ιανουαρίου 2019 (σήμερα) ώρα 15:00 επικοινωνώ για 5η φορά τηλεφωνικά. Ο υπάλληλος απο το customer support απαντά ότι το ερώτημα στο δικό σας τμήμα προμηθείων παραμένει ανοικτό και δε γνωρίζει κάτι παραπάνω 2 μήνες και 10 μέρες μετά την παραγγελία μου αυτή παραμένει ανοικτή χωρίς καμία απολύτως πληροφορία για το αν και πότε θα εξυπηρετηθεί και με την συνολική αντιμετώπιση από την πλευράς σας να αγγίζει το επίπεδο της κοροϊδίας προς τον πελάτη. Με εκτίμηση (ως προς το πρόσωπο που θα διαβάσει αυτό το mail και μηδενική ως προς την εταιρεία που εργάζεται) ======================================================================================================================== 6
iml Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 25 λεπτά πριν, anonik είπε 2 μήνες και 10 μέρες μετά την παραγγελία μου αυτή παραμένει ανοικτή χωρίς καμία απολύτως πληροφορία για το αν και πότε θα εξυπηρετηθεί και με την συνολική αντιμετώπιση από την πλευράς σας να αγγίζει το επίπεδο της κοροϊδίας προς τον πελάτη. Με εκτίμηση (ως προς το πρόσωπο που θα διαβάσει αυτό το mail και μηδενική ως προς την εταιρεία που εργάζεται) ======================================================================================================================== Αυτή είναι η τυπική ιστορία καθενός από εμάς που μπλεχτήκαμε σε αυτή την παραγγελία. Μου άρεσε το τελευταίο σχόλιο. 1
majnun Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δε μπορεί να περιμένεις να παραδοθεί αυτή η παραγγελία. Γνώμη μου: Επειδή πήρα το ποντίκι αυτό με αυτή την προσφορά του Πάμπλικ (άργησε κανά μήνα) και είχα πάρει και το mx master το ορίτζιναλ, για μένα πολύ καλύτερο το original. Οκ το δύο δε ξεβάφει τόσο εύκολα αλλά το 1ο μου φαίνεται πολύ πιο ποιοτικό. Κυνήγησε το σε κανά amazon. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2019 από majnun
Προτεινόμενες αναρτήσεις